Δευτέρα 30 Ιουνίου 2014

Έκδοση νέων οριστικών πινάκων κατάταξης προσωπικού του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, Πανεπιστημίου Πατρών και Πανεπιστημίου Ιωαννίνων


Αθήνα, 30 Ιουνίου 2014
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΕΚΔΟΣΗ ΝΕΩΝ ΟΡΙΣΤΙΚΩΝ ΠΙΝΑΚΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ
(Άρθρο 90 Ν. 4172/2013)

Το ΑΣΕΠ ανακοινώνει ότι παρέλαβε από το αρμόδιο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο (ΤΕΥΣ) για τα Πανεπιστήμια και τα Τεχνολογικά Εκπαιδευτικά Ιδρύματα:
  • νέους οριστικούς πίνακες κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας των κλάδων ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού, ΠΕ Βιβλιοθηκονόμων, ΔΕ Διοικητικού, ΔΕ Επιστατών και ΥΕ Επιμελητών του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών,
  • νέους οριστικούς πίνακες κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας των κλάδων ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού και ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (ΑΠΘ),
  • νέους οριστικούς πίνακες κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας του κλάδου ΔΕ Διοικητικού Λογιστικού του Πανεπιστημίου Πατρών και
  • νέους οριστικούς πίνακες κατάταξης υπαλλήλων κατά φθίνουσα σειρά βαθμολογίας του κλάδου ΥΕ Επιμελητών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων,
ύστερα από μεταβολές που πραγματοποιήθηκαν από το εν λόγω ΤΕΥΣ κατόπιν αποστολής εξαιρέσεων υπαλλήλων από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, προκειμένου να τους αναρτήσει στην ιστοσελίδα του, σύμφωνα με την υπ’ αρ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/2/οικ.21634/7.8.2013 Απόφαση του Υπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης & Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης (Β΄1914) όπως ισχύει.
Οι οριστικοί πίνακες κατάταξης, όπως εκδόθηκαν από το αρμόδιο Τριμελές Ειδικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο, διαβιβάζονται στα ως άνω Εκπαιδευτικά Ιδρύματα όπου και αναρτώνται στους οικείους πίνακες ανακοινώσεων.
 

Η Συνέντευξη του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου στην εφημερίδα "Πρώτο Θέμα"


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ Δ/ΝΣΗΣ Π.Ε. ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Επιμερισμός ποσοστών αξιολόγησης ανά κλίμακα βαθμολόγησης στo ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Έβρου - ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ροδόπης - ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καβάλας για το έτος 2013


Επιμερισμός ποσοστών αξιολόγησης ανά κλίμακα βαθμολόγησης στo ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Έβρου για το έτος 2013 - ΕΔΩ 

Επιμερισμός ποσοστών αξιολόγησης ανά κλίμακα βαθμολόγησης στo ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ροδόπης για το έτος 2013 - ΕΔΩ  

 Επιμερισμός ποσοστών αξιολόγησης ανά κλίμακα βαθμολόγησης στo ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Καβάλας για το έτος 2013 - ΕΔΩ


Κριτήρια και διαδικασία επιλογής των εκπαιδευτών ενηλίκων στα Ινστιτούτα Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΙΕΚ) και στις Σχολές Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΣΕΚ) του ν. 4186/2013 (Α’ 193)...ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ 

Συμβολή ΥΔΜΗΔ στο πρόγραμμα «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής»


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
 Το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης εντείνει τις ενέργειες για την ενίσχυση του προγράμματος «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» που αφορά σε βρεφονηπιακούς, παιδικούς σταθμούς και Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης (ΚΔΑΠ).
Όπως προκύπτει από επιστολή της Υφυπουργού, Εύης Χριστοφιλοπούλου, στο Υπουργείο Εσωτερικών και το Υπουργείο Ανάπτυξης  Ανταγωνιστικότητας, καταβάλλονται προσπάθειες για να διατεθούν πόροι 10.000.000 ευρώ από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013» για τη χρηματοδότηση του συγκεκριμένου προγράμματος.
Στόχος είναι η ελάφρυνση των οικογενειακών βαρών, με την κάλυψη του κόστους ένταξης περισσότερων παιδιών σε βρεφονηπιακούς και παιδικούς σταθμούς.
Ανάλογη μεταφορά πόρων για τη χρηματοδότηση του έργου «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής», ύψους 65.000.000 ευρώ είχε γίνει και το 2013, ύστερα από σχετική συνεργασία με τον Υφυπουργό  Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, Βασίλη Κεγκέρογλου.
Υπενθυμίζεται, ότι το Ε.Π. «Διοικητική Μεταρρύθμιση 2007 – 2013» συνέβαλλε, επίσης, στο Πρόγραμμα Κοινωφελούς Εργασίας σε τοπικό επίπεδο, χρηματοδοτώντας δράσεις αναβάθμισης υπηρεσιών που παρέχονται στους πολίτες από φορείς του Δημόσιου Τομέα, συνολικού προϋπολογισμού 105.000.000 ευρώ.
(Επισυνάπτεται η σχετική επιστολή της Υφυπουργού Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής  Διακυβέρνησης Εύης Χριστοφιλοπούλου).

Ανακοίνωση βαθμών πανελλαδικών εξετάσεων 2014

 
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Υ.ΠΑΙ.Θ

 Ανακοίνωση βαθμών πανελλαδικών εξετάσεων 2014

Από το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων γνωστοποιείται ότι η βαθμολόγηση των γραπτών των πανελλαδικών εξετάσεων ολοκληρώθηκε και οι βαθμοί θα ανακοινωθούν αύριο Τρίτη 1-7-2014. Πιο συγκεκριμένα:
  1. Οι βαθμοί των πανελλαδικών εξετάσεων των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ-Β΄ (στα κοινά με τα ΓΕΛ μαθήματα) θα αναρτηθούν την Τρίτη 1-7-2014 περί τις 13:00 μ.μ. σε όλα τα Λύκεια της χώρας. Αντίστοιχα, οι βαθμοί των πανελλαδικών εξετάσεων των ΕΠΑΛ-Α΄, καθώς και των ΕΠΑΛ-Β΄ (μαθήματα ειδικότητας) θα αναρτηθούν την Τετάρτη 2-7-2014 περί τις 13:00 μ.μ. σε όλα τα ΕΠΑΛ της χώρας.      
  2. Όλοι οι υποψήφιοι και των ΓΕΛ και των ΕΠΑΛ (ομάδες Α΄ και Β΄) θα μπορούν, μετά τις 13:00 μ.μ. της Τρίτης, να βρίσκουν τη βαθμολογία τους και στην ιστοσελίδα http://results.it.minedu.gov.gr πληκτρολογώντας τον 8-ψήφιο κωδικό τους και τους 4 αρχικούς χαρακτήρες από το επώνυμο, το όνομα, το πατρώνυμο και το μητρώνυμο του υποψηφίου σε κεφαλαίους ελληνικούς χαρακτήρες.
  3. Οι βαθμοί των ειδικών μαθημάτων αναμένεται να ανακοινωθούν στα μέσα της επόμενης εβδομάδας.
Υπενθυμίζεται, ότι οι υποψήφιοι για τα ΤΕΦΑΑ, οι οποίοι συμμετείχαν στις φετεινές πανελλαδικές εξετάσεις, πρέπει μέχρι τις 4-7-2014 να έχουν ολοκληρώσει την εξέτασή τους στις πρακτικές δοκιμασίες (αγωνίσματα).
Τέλος, επισημαίνεται ότι μέχρι την Πέμπτη 3-7-2014 οι υποψήφιοι θα μπορούν να κάνουν μόνο πρόχειρα μηχανογραφικά δελτία (προσωρινή αποθήκευση). Από την Πέμπτη 3-7-2014 ως τη Δευτέρα 14-7-2014 όλοι οι υποψήφιοι πρέπει να έχουν οριστικοποιήσει το μηχανογραφικό τους δελτίο στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://exams.it.minedu.gov.gr .

ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ(Σ.Δ.Ε.Υ)...ΕΙΔΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ


Ολοκληρώθηκε άλλη μια παραγωγική σχολική χρονιά. Το Ειδικό Σχολείο, με έντονη παρουσία στο σχολικό γίγνεσθαι, τόσο μέσα από την υλοποίηση προγραμμάτων, εναλλακτικές και καινοτόμες μορφές διδασκαλίας, όσο και αξιόλογες πρωτοβουλίες-καλές πρακτικές, δείχνει για άλλη μια φορά, ότι μπορεί να ανταπεξέλθει στις μεταρρυθμίσεις, που επιχειρεί να εισαγάγει το ΥΠΑΙΘ.

Το Ειδικό Σχολείο μετατρέπεται και επίσημα σε Κέντρο Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής με τη σύσταση του ΣΔΕΥ Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς (Σχολικό Δίκτυο Εκπαίδευσης και Υποστήριξης). Με απλά λόγια το Ειδικό Σχολείο γίνεται πλέον το ορμητήριο για την τοποθέτηση στα σχολεία της Καστοριάς, μιας επιστημονικής ομάδας (ψυχολόγος, κοινωνικός λειτουργός και εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής) ή οποία καλείται να υποστηρίξει τους μαθητές με την ανάπτυξη πρακτικών υποστήριξης και επιπρόσθετων συμπληρωματικών υπηρεσιών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΕΑΕ).
Κάθε ΣΔΕΥ (στην Περιφερειακή Ενότητα Καστοριάς υπάρχουν τρία), έχει υπό την ευθύνη του πέντε (5) σχολικές μονάδες. Σε κάθε σχολική μονάδα δημιουργείται μια Επιτροπή Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης (ΕΔΕΑΥ), που αποτελείται:
  1. από τον εκάστοτε Διευθυντή του γενικού σχολείου
  2. τον εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής του Τμήματος Ένταξης,
  3. έναν ψυχολόγο (από το ΣΔΕΥ του Ειδικού Σχολείου)
  4. έναν κοινωνικό λειτουργό (από το ΣΔΕΥ του Ειδικού Σχολείου)
  5. οποιαδήποτε άλλη ειδικότητα του Ειδικού Σχολείου κριθεί απαραίτητη (π.χ. λογοθεραπευτής, εργοθεραπευτής, φυσικοθεραπευτής, Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό)
Η Ε.Δ.Ε.Α.Υ. κάθε σχολικής μονάδας έχει τις εξής αρμοδιότητες:
 α) Διενεργεί αξιολόγηση για τη διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών των μαθητών.
 β) Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας για μαθητές με διαπιστωμένη δυσκολία μάθησης ή συμπεριφοράς, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης.
 γ) Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή μέσα στη γενική σχολική του τάξη.
δ) Διαμορφώνει προγράμματα προσχολικής πρώιμης παρέμβασης σε συνεργασία με παιδιατρικές υπηρεσίες ή ΙΠΔ και οργανώνει ειδικά επιμορφωτικά προγράμματα για γονείς με παιδιά ηλικίας έως έξι (6) ετών, σε συνεργασία με τις αρμόδιες Υπηρεσίες του οικείου Δήμου.
 ε) Συντονίζει και παρακολουθεί τις δράσεις κοινωνικής στήριξης του μαθητή και της οικογένειάς του και συνεργάζεται με τις κοινωνικές Υπηρεσίες του Δήμου και άλλους αρμόδιους φορείς.
 στ) Υποστηρίζει τις σχολικές μονάδες κατά τη μετεγγραφή των μαθητών, τους τελειόφοιτους με αναπηρία, καθώς και τους απόφοιτους με αναπηρία.
 ζ) Παραπέμπει μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση από το ΚΕΔΔΥ όταν αυτοί συνεχίζουν, παρά την υποστήριξη στο σχολείο τους, να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον. Όλες οι περιπτώσεις μαθητών που φοιτούν σε σχολικές μονάδες ενταγμένες σε ΣΔΕΥ, καθώς και τα συναφή αιτήματα των γονέων εξετάζονται από το οικείο ΚΕΔΔΥ αποκλειστικά και μόνο κατόπιν παραπομπής της οικείας ΕΔΕΑΥ.
         Το ΣΔΕΥ του Ειδικού Σχολείου, για το χρονικό διάστημα που λειτούργησε, προσπάθησε κι σε μεγάλο βαθμό κατάφερε να ανταπεξέλθει στις αρμοδιότητες, που του ορίζει ο νόμος παρέχοντας υποστηρικτικό έργο σε όλους τους εμπλεκόμενους εντός και εκτός του σχολικού πλαισίου.
Συνεργάστηκε εύρυθμα με το προσωπικό των σχολείων του δικτύου, για την προώθηση του εκπαιδευτικού έργου μέσα στην τάξη, στον αύλειο χώρο καθώς και σε προγραμματισμένες εξωσχολικές δραστηριότητες. Κάθ’ όλη τη διάρκεια της συνεργασίας της επιστημονικής ομάδας με τις σχολικές μονάδες, τηρήθηκε ο κώδικας δεοντολογίας (εχεμύθεια, απόρρητο κ.λπ.), που διέπει τους εμπλεκόμενους κλάδους.
Αντί επιλόγου, παραθέτουμε την εύγλωττη αφίσα της καινοτομίας αυτής, κατά την οποία η εκπαίδευση παρομοιάζεται με παζλ. Το παζλ της εκπαίδευσης για να ολοκληρωθεί, πρέπει να συνενωθούν και να συνυπάρξουν όλα τα επί μέρους στοιχεία του .

Καστοριά, Ιούνιος 2014
Για το ΣΔΕΥ του Ειδικού Δημοτικού Σχολείου Καστοριάς
Σοφία Κωτσοπούλου, ψυχολόγος

Κατάργηση της υποχρέωσης υποβολής πρωτοτύπων ή επικυρωμένων αντιγράφων εγγράφων


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Αποστολή μηχανογραφικών καταστάσεων με το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης της Γ' τάξης Ημερησίων / Δ Εσπερινών Επαγγελματικών Λυκείων (ΟΜΑΔΑ Β) σχολικού έτους 2013-2014 για οπτικό έλεγχο και χορήγηση των αντίστοιχων βεβαιώσεων


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Αποστολή μηχανογραφικών κατστάσεων με το Γενικό Βαθμό Πρόσβασης της Γ' τάξης Ημερησίων / Δ' τάξης Εσπερινών Γενικών Λυκείων σχολικού έτους 2013-2014 για οπτικό έλεγχο και χορήγηση των αντίστοιχων βεβαιώσεων


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Κυριακή 29 Ιουνίου 2014

“Η ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ, ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΟΥΣ : ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΜΕ ΠΡΟΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ”...ΤΡΙΤΗ 8 ΙΟΥΛΙΟΥ 2014...ΩΡΑ 19:30...ΑΘΗΝΑ


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ





Η Ελληνική Εταιρία για την Προαγωγή της Ψυχιατρικής και των Συναφών Επιστημών (ΕΛΕΠΨΥΣΕΠ) διοργανώνει υπό τη Αιγίδα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΕΚΠΑ) την ειδική εκδήλωση:



Η ΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΣΥΝΑΙΣΘΗΜΑΤΙΚΗΣ ΔΙΑΘΕΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΠΠΟΚΡΑΤΗ, ΤΟΝ ΙΩΑΝΝΗ ΔΑΜΑΣΚΗΝΟ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΣΥΓΧΡΟΝΟΥΣ ΨΥΧΟΠΑΘΟΛΟΓΟΥΣ : ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΜΕ ΠΡΟΚΛΑΣΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ ΚΑΙ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟ ΔΙΑΛΟΓΟ”. 


Η εκδήλωση αυτή θα λάβει χώρα στο Κτήριο του Παλαιού Πανεπιστημίου στην Πλάκα, οδός Θόλου 5, την Τρίτη 8 Ιουλίου 2014, ώρα 19.30.
Ο Πρύτανης του ΕΚΠΑ κ. Θ. Πελεγρίνης θα μας κάνει την τιμή να προεδρεύσει της εκδήλωσης αυτής με συμπροέδρους τον υπογράφοντα, τον Κοσμήτορα της Θεολογικής Σχολής Μ. Μπέγζο και τους Καθηγητές κ.κ. Γ. Ανδρούτσο και Χ. Παπαγεωργίου. Ομιλητές θα είναι οι Καθηγητές του ΕΚΠΑ κ.κ. Γ. Ανδρούτσος (Ιστορία της Ιατρικής), Χ. Παπαγεωργίου (Ψυχιατρικής), Κ. Κορναράκης (Χριστιανικής Ηθικής) και η Ψυχίατρος Α. Πίγκου, ενώ τα έργα προκλασικής μουσικής θα ερμηνεύσουν η κ. Έφη Μηνακούλη (μέτζο σοπράνο, θεόρβη, λαούτο) και η κ. Κατερίνα Κτώνα (τσέμπαλο).

Θα χαρούμε να σας υποδεχτούμε, όπως και κάθε ενδιαφερόμενο για την παραπάνω εκδήλωση αφού η είσοδος θα είναι ελεύθερη για το ευρύ κοινό.




Ο Πρόεδρος της ΕΛΕΠΨΥΣΕΠ

Κώστας Ρ. Σολδάτος
Ομοτ. Καθηγητής Ψυχιατρικής ΕΚΠΑ






Ο Υπουργός Παιδείας στην εκπομπή της ΝΕΡΙΤ "Σαββατοκύριακο"(28/6/2014) μιλά για Τράπεζα Θεμάτων-έναρξη σχολικής χρονιάς-υπηρεσιακές μεταβολές-μετεγγραφές-Πανελλαδικές-Διοικ. Υπαλλήλους


ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO (από το 34 και 28 λεπτό) ΕΔΩ

Συνέντευξη Υπουργού Παιδείας Α. Λοβέρδου στην εφημερίδα «Παρασκήνιο»


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Τα περίεργα της αξιολόγησης στο Δημόσιο...Χωρίς «κακούς» οι ολιγομελείς φορείς του Δημοσίου

 
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Κυρ. Μητσοτάκης στην «Free Sunday» : «Η σιωπηλή πλειοψηφία της κοινωνίας συμφωνεί με τις μεταρρυθμίσεις»


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Υποχρεωτική η ηλεκτρονική υποβολή της αίτησης συνταξιοδότησης λόγω γήρατος ή αναπηρίας από 1 Ιουλίου 2014


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Σάββατο 28 Ιουνίου 2014

ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ ΚΑΙ ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΠΡΟΣΒΑΣΙΜΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΠΟΠΤΙΚΟΥ ΥΛΙΚΟΥ ΓΙΑ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ...ΑΝΟΙΧΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

"Απόσυρση του νομοσχεδίου εκπαίδευσης παιδιών στο αυτιστικό φάσμα"...ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ(ΑΛΛΑ ΣΕ ΑΝΑΡΜΟΔΙΟ ΥΠΟΥΡΓΟ) ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΕΡΕΝΣ ΚΟΥΙΚ ΤΩΝ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ

 Ο Βουλευτής των ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ κος Τέρενς Κουίκ, κατέθεσε στις 24/6/2014 Επερώτηση στη Βουλή, προωθώντας "την επιστολή διαμαρτυρίας γονέων, συγγενών και ειδικών που ασχολούνται με την εκπαίδευση ατόμων στο Αυτιστικό φάσμα, αλλά και πολιτών για απόσυρση του νομοσχεδίου ειδικής εκπαίδευσης και σύνταξη νέου που θα υιοθετεί τα αιτήματα της Εθνικής Ομοσπονδίας Αυτισμού Ε.Ο.Δ.Α.Φ".

Όμως, φανταζόμαστε εκ παραδρομής, την επιστολή προώθησε προς απάντηση, στον αναρμόδιο επί του θέματος  Υπουργό Υγείας κο Μαυρουδή Βορίδη και όχι στον καθ ύλην αρμόδιο Υπουργό Παιδείας κο Ανδρέα Λοβέρδο, οπότε...

Βασίλης Βούγιας
28/6/2014


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΜΕΤΑ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΟΛΗΣ ΕΔΩ

" Αναγνώριση από το ΣΑΕΠ επαγγελματικής ισοδυναμίας τίτλων τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης τρίτων χωρών που παρέχονται από κολλέγια"...ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ Μ. ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΑΡ

 

Μαρία Ρεπούση
Βουλευτής  Α΄ Πειραιά
27/6/2014
 
Ερώτηση
Προς τον Υπουργό Παιδείας & Θρησκευμάτων
 
Θέμα:   Αναγνώριση από το ΣΑΕΠ επαγγελματικής ισοδυναμίας  τίτλων τυπικής    ανώτατης εκπαίδευσης τρίτων χωρών που παρέχονται από κολλέγια

Το Μάιο του 2014  ψηφίστηκε από τη Βουλή η τροπολογία με αριθμό 1424 του Υπουργείου Παιδείας. Στο άρθρο 6 της  εν  θέματι τροπολογίας  προβλέπεται  πως το Συμβούλιο Αναγνώρισης Επαγγελματικών Προσόντων (Σ.Α.Ε.Π.) θα είναι αρμόδιο και για την αναγνώριση της επαγγελματικής ισοδυναμίας των τίτλων τυπικής ανώτατης εκπαίδευσης τρίτων χωρών από Κολλέγια που παρέχουν κατ’ αποκλειστικότητα σπουδές βάσει συμφωνιών πιστοποίησης (validation) και δικαιόχρησης  (franchising) με ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα της αλλοδαπής, αναγνωρισμένα από τις αρμόδιες αρχές στη χώρα που εδρεύουν, οι οποίες οδηγούν σε πρώτο πτυχίο (bachelor) τουλάχιστον τριετούς διάρκειας σπουδών και φοίτησης ή μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, καθώς και από Κολλέγια, παρόχους υπηρεσιών μη τυπικής μεταλυκειακής εκπαίδευσης και κατάρτισης. Τα προγράμματα σπουδών των κολλεγίων οδηγούν σε μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών, εφόσον αυτά τα συγκεκριμένα προγράμματα σπουδών έχουν πιστοποίηση (accreditation) από διεθνείς οργανισμούς πιστοποίησης.
Με την αλλαγή όμως  που επέφερε η άνω τροπολογία στη νομοθεσία προκύπτουν ερωτηματικά όπως ποιοι απόφοιτοι κολλεγίων καλύπτονται από την ανωτέρω ρύθμιση, σε ποιο επίπεδο του εθνικού πλαισίου προσόντων θα κατατάσσονται οι απόφοιτοι των κολλεγίων αλλά και κατά πόσον η  δημόσια διοίκηση είναι σε θέση να εφαρμόσει τις ανωτέρω αλλαγές.
Ερωτώνται οι αρμόδιοι υπουργοί:
  • Η αναγνώριση  θα αφορά μόνο στους μελλοντικούς αποφοίτους ή θα έχει αναδρομική ισχύ και αν ναι από πότε;
  • Μέχρι σήμερα, πολίτης που αποφοιτεί από το Γενικό Λύκειο στην Ελλάδα, λαμβάνει στη συνέχεια bachelor degree από κολλέγιο στην  Ελλάδα και έπειτα αποφοιτεί από αναγνωρισμένο πανεπιστήμιο της Ευρώπης, από όπου και παίρνει Master’s degree, για το μεταπτυχιακό του λαμβάνει αναγνώριση επαγγελματικής ισοδυναμίας από το ΣΑΕΠ αλλά όχι για το πρώτο πτυχίο (bachelor). Μέχρι την αναγνώριση του πρώτου πτυχίου του θα πρέπει να ενταχθεί σύμφωνα με το εθνικό πλαίσιο προσόντων που ισχύει   στο επίπεδο 4 (Γενικό Λύκειο) ή στο επίπεδο 7 (Μεταπτυχιακό); Ισχύει η αλυσίδα αναγνώρισης και στη διαδικασία  αναγνώρισης των επαγγελματικών προσόντων;
  • Μέχρι στιγμής η δημόσια διοίκηση δεν έχει λάβει γνώση με ποιο τρόπο θα ενσωματώσει στο προσοντολόγιο, οπότε και στον προσωπικό φάκελο κάθε δημοσίου υπαλλήλου, τις αποφάσεις για την ισοδυναμία επαγγελματικών προσόντων σε μεταπτυχιακά ή πρώτα πτυχία που εκδίδει το ΣΑΕΠ.   Σε ποιες ενέργειες θα προβείτε ώστε οι αποφάσεις του ΣΑΕΠ να έχουν αντίκρισμα στην υπηρεσιακή κατάσταση των δημοσίων υπαλλήλων;
 
Η ερωτώσα βουλευτής
Μαρία Ρεπούση

"Επαναλαμβανόμενες εξετάσεις πιστοποίησης στους υπολογιστές"...ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΗ ΜΑΡΙΑ ΡΕΠΟΥΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜ.ΑΡ


Μαρία Ρεπούση
Βουλευτής  Α΄ Πειραιά
27/6/2014
Ερώτηση
Προς τους  Υπουργούς Παιδείας & Θρησκευμάτων, Οικονομικών, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης


Θέμα:   Επαναλαμβανόμενες εξετάσεις πιστοποίησης στους υπολογιστές

Με ΚΥΑ  των Υπουργών Οικονομικών, Παιδείας και Διοικητικής Μεταρρύθμισης που δημοσιεύτηκε στις 16/5/14  επέρχονται αλλαγές στο θεσμικό πλαίσιο σχετικά με τη χορήγηση πιστοποιητικών πληροφορικής και  καθιερώνονται ταυτόχρονα νέες διαδικασίες πιστοποίησης των φορέων που τα εκδίδουν. Συγκεκριμένα, προβλέπεται πως οι φορείς πιστοποίησης θα πρέπει να είναι νομικά πρόσωπα του αστικού ή εμπορικού δικαίου (εταιρείες), ενώ αποκλείονται φορείς του Δημοσίου, κοινοπραξίες, ενώσεις προσώπων ή σωματεία. Η αδειοδότηση των φορέων αυτών θα γίνεται από τον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων (ΕΟΠΠΕΠ) ο οποίος εποπτεύει και όλη τη διαδικασία χορήγησης των πιστοποιητικών γνώσης Πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ σε φυσικά πρόσωπα.
Σημειώνεται ότι  η διάρκεια ισχύος των πιστοποιητικών γνώσης Πληροφορικής ή χειρισμού Η/Υ οριζόταν σε τρία χρόνια από την έκδοση ή ανανέωσή τους και έπαιρνε παράταση στο τέλος της τριετίας. Τα  πιστοποιητικά που έχουν ήδη εκδοθεί με την τελευταία παράταση που πήραν λήγουν στις 30 Ιουνίου 2014. Σε συνθήκες κρίσης και αυξημένης ανεργίας όμως δεν μπορεί να απαιτείται κάθε τριετία από τους πολίτες η ανανέωση της πιστοποίησης γνώσης στους υπολογιστές,  απαραίτητο προσόν για την συμμετοχή σε διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ, επιβαρύνοντάς τους με καταβολή παραβόλου 100 ευρώ καθώς και με το κόστος της προετοιμασίας.
Ερωτάται ο αρμόδιος Υπουργός:
  • Σε ποιες ενέργειες θα προβεί ώστε να μην επιβαρύνει οικονομικά τους πολίτες και ιδιαίτερα τις πιο ευπαθείς κοινωνικά ομάδες η ανανέωση της πιστοποίησης επάρκειας στους υπολογιστές;
Η ερωτώσα βουλευτής
Μαρία Ρεπούση

"καταγγέλει την αδικαιολόγητη παράταση του διδακτικού έτους και τα προβλήματα που προκαλεί στους φοιτώντες"...ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

Αναφορές
Θέμα:
καταγγέλει την αδικαιολόγητη παράταση του διδακτικού έτους και τα προβλήματα που προκαλεί στους φοιτώντες.
Κόμμα:
ΣΥΡΙΖΑ
Ημερομηνία:
26/06/2014
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
26/06/2014
Καταθέτοντες:
Βαλαβάνη Γεωργίου Όλγα - Νάντια
Βαμβακά Νικολάου Ευγενία (Τζένη)
Δριτσέλη Ιωάννη Παναγιώτα
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)
Πάντζας Σπυρίδωνος-Αριστοτέλη Γεώργιος
Υπουργεία:
Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

"Απαράδεκτη η κατάσταση του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας"...ΕΠΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

 Ερωτήσεις
Θέμα:
Απαράδεκτη η κατάσταση του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας
Κόμμα:
ΣΥΡΙΖΑ
Ημερομηνία:
24/06/2014
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
25/06/2014
Καταθέτοντες:
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)
Σταθάς Παναγιώτη Ιωάννης
Υπουργεία:
Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Λοβέρδος Ανδρέας (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

ΠΙΝΑΚΑΣ ΜΕ Δ/ΝΣΕΙΣ/ΤΗΛ/FAX/E MAIL ΤΩΝ ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ & ΚΑΤΑΡΤΙΣΗΣ(Ε.Ε.Ε.Ε.Κ)




ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΣΕ ΜΟΡΦΗ PDF ΑΠΟ ΕΔΩ:

Οι πρώην Υπουργοί Παιδείας ομιλούν για τις μεταρρυθμίσεις στην Παιδεία


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Ε.Σ.Α.μεΑ.: Οι πόρτες των σχολείων πρέπει να ανοίξουν την ίδια ημέρα για όλους τους μαθητές!




Αθήνα …..27.06.2014……
                                    Αρ. πρωτ…2482……….
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Ε.Σ.Α.μεΑ.: Οι πόρτες των σχολείων πρέπει να ανοίξουν την ίδια ημέρα για όλους τους μαθητές!
Ανοιχτή επιστολή στον υπουργό Παιδείας Α. Λοβέρδο


Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς θα πρέπει να βρει τις πόρτες των σχολείων ανοιχτές, παρέχοντας ουσιαστική εκπαίδευση στους μαθητές με αναπηρία,  χωρίς τις ελλείψεις που σημειώθηκαν τα προηγούμενα έτη.

Είναι αδιανόητο, αντισυνταγματικό και απαράδεκτο για τους μαθητές με αναπηρία να βρουν ξανά  κλειστές τις πόρτες των σχολείων τους την εναρκτήρια ημέρα του σχολικού έτους 2014-2015 ή να παραλάβουν τα βιβλία τους με υπερβολική χρονική καθυστέρηση, όπως συνηθίζεται ή ακόμη οι εκπαιδευτικοί και το ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό να τοποθετηθούν στις θέσεις τους με μεγάλη καθυστέρηση, σημειώνει σε ανοιχτή επιστολή της προς το υπουργείο Παιδείας η Συνομοσπονδία.

Υπό την γενική παραδοχή ότι το σύστημα εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία έχει πληγεί σκληρά από τα μέτρα λιτότητας και τη μνημονιακή πολιτική, η Ε.Σ.Α.μεΑ. διεκδικεί από την νέα ηγεσία του υπουργείου Παιδείας να προχωρήσει σε ουσιαστικές, αποτελεσματικές ενέργειες και παρεμβάσεις, ώστε να μην επαναληφθούν καθυστερήσεις και ολιγωρίες του παρελθόντος, οι οποίες αντικειμενικά έχουν υποβαθμίσει την παροχή των εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα άτομα με αναπηρία.

Τα σχολεία, είτε πρόκειται για ειδικά σχολεία είτε πρόκειται για τα τμήματα ένταξης των σχολείων της γενικής εκπαίδευσης, πρέπει να είναι για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες χώροι ουσιαστικής μάθησης και εκπαίδευσης. Γι’ αυτό το λόγο η ΕΣΑμεΑ ζητά να προχωρήσει το Υπουργείο άμεσα στην κατάθεση και ψήφιση από τη Βουλή του σχεδίου νόμου «για την Εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», προκειμένου να δοθεί λύση σε πάγια και διαχρονικά προβλήματα στον τομέα της εκπαίδευσης των ατόμων με αναπηρία. Για αυτό το λόγο το αναπηρικό κίνημα ζητά επίσης τη διασφάλιση ισχυρής και σταθερής χρηματοδότησης Υπάρχει η πληροφόρηση ότι δεν έχουν διασφαλιστεί ακόμη οι πόροι για το διορισμό των αναπληρωτών εκπαιδευτικών του ειδικού εκπαιδευτικού προσωπικού και των άλλων στελεχών που είναι απολύτως απαραίτητα και αναγκαία για την εύρυθμη λειτουργία των σχολικών μονάδων ειδικής εκπαίδευσης, παράλληλης στήριξης κ.τ.λ.

Η ευθύνη προκειμένου το κουδούνι να χτυπήσει την ίδια ώρα και την ίδια μέρα και για τους μαθητές με αναπηρία, όπως για όλους τους μαθητές, είναι αποκλειστικά του υπουργείου και της ηγεσίας του!

Η επιστολή επισυνάπτεται.