Κυριακή, 30 Νοεμβρίου 2014

ΟΙ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α ΗΠΕΙΡΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ - ΤΕΤΑΡΤΗ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2014


Σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών από το Π.Ε.Κ ΛΑΜΙΑΣ...Δήλωση συμμετοχής ως τις 12/12/2014


Αγαπητοί συνάδελφοι εκπαιδευτικοί,

Το ΠΕΚ Λαμίας και ο Οργανισμός Πνευματικής Ιδιοκτησίας, σε συνεργασία με τους Σχολικούς Συμβούλους Π.Ε. και Δ.Ε. Φθιώτιδας και τις Δ/νσεις Π.Ε. και Δ.Ε. Φθιώτιδας, υλοποιούν σεμινάριο επιμόρφωσης εκπαιδευτικών με θέμα «Πνευματική Ιδιοκτησία και Συγγενικά Δικαιώματα».
Το σεμινάριο θα είναι διάρκειας 4 ωρών και θα πραγματοποιηθεί στο Πολιτιστικό Κέντρο Δήμου Λαμιέων (Λεωνίδου 11, 35100 Λαμία) την Τρίτη, 16 Δεκεμβρίου 2014, ώρα 17:00 - 21:00. είναι χωρίς οικονομική συμμετοχή από τους συμμετέχοντες και θα δοθεί βεβαίωση παρακολούθησης καθώς και υποστηρικτικό υλικό. 
 Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι εκπαιδευτικοί όλων των βαθμίδων εκπαίδευσης που επιθυμούν να το παρακολουθήσουν, να υποβάλλουν ηλεκτρονικά δήλωση συμμετοχής ως τις 12 Δεκεμβρίου 2014, ημερομηνία μέχρι και την οποία θα παραμείνει ανοιχτή και η συγκεκριμένη φόρμα συμπλήρωσης.
Λόγου του περιορισμένου αριθμού συμμετεχόντων, θα τηρηθεί αυστηρά η σειρά προτεραιότητας κατάθεσης των αιτήσεων.

Περισσότερες πληροφορίες: κ. Δημητρακάκης K. email: kdimitrak@gmail.com

ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗ: Οι συνάδελφοι, που τελικά θα συμμετάσχουν στην σεμινάριο, θα λάβουν σχετική ενημέρωση.

Δ/νση ηλεκτρονικής δήλωσης συμμετοχής:

Ο Υπουργός Παιδείας μιλάει στο MEGA για τις αλλαγές και τα κενά στα σχολεία...την ΕΦΕΕ & ΕΣΕΕ...τις μετεγγραφές των φοιτητών...τη δυνατότητα να σπουδάσουν οι Ηρακλής Κωστάρης και Νίκος Ρωμανός


Συνέντευξη Υ.ΠΑΙ.Θ, Ανδρέα Λοβέρδου στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA

Ο Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέας Λοβέρδος παραχώρησε συνέντευξη στον τηλεοπτικό σταθμό MEGA, στους δημοσιογράφους Μ. Αναγνωστάκη, Ι. Χασαπόπουλο και απάντησε ερωτήσεις για:

Τις αλλαγές στα σχολεία: Δεν θα αλλάξουμε τίποτα στις εισαγωγικές εξετάσεις για τα Πανεπιστήμια. Αλλαγές θα γίνουν μόνο στο δημοτικό. Αυτές θα αποφασιστούν μέσα στον Ιανουάριο και θα ψηφιστούν στο τέλος του Ιανουαρίου για να αρχίσουν να εφαρμόζονται το Σεπτέμβριο του 2015. Θέλουμε να πάμε σε έναν τύπο δημοτικού σχολείου. Όμως, δεν πρόκειται από το Σεπτέμβριο να έχουμε τις δυνατότητες μίας εξομοίωσης όλων των δημοτικών, όλης της χώρας στην κατεύθυνση ενός σχολείου όλη την ημέρα, μέχρι τις 15:00, τις 16:00 και μετά στο σπίτι να μην χρειάζεται τα παιδιά να κάνουν κάτι. Αλλά θα πάμε σε μία λογική λιγότερης δουλειάς στο σπίτι. Αντί για επέκταση της ύλης θα πάμε σε εμβάθυνση με στόχο στο μέλλον, όσο θα επιτυγχάνεται η ανάπτυξη της χώρας, να πάμε σε έναν τύπο δημοτικού σχολείου, με ένα πλάνο. Θέλουμε περισσότερη γνώση στο σχολείο, λιγότερη δουλειά στο σπίτι για τους μαθητές του δημοτικού. Όχι να πηγαίνουν τα παιδιά με μία τσάντα 40 κιλών στο σχολείο, να γυρίζουν με αυτή και να έχουν και ώρες δουλειάς στο σπίτι. Αυτή, λοιπόν, είναι η προοπτική. Έχουμε ξεκινήσει κάποιες δραστηριότητες παράλληλα με το σχολείο, τις οποίες ονομάζουμε «κοινωνικό σχολείο». Είναι η άθληση, είναι κάποια θέματα διατροφής, γιατί έχουμε τα πιο παχύσαρκα παιδιά στον κόσμο, είναι τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα και σεξουαλική αγωγή, αυτά περισσότερο προσανατολισμένα για τους γονείς και μας βοηθά πολύ σε αυτό ο Θάνος Ασκητής τον οποίο ευχαριστώ δημόσια. Ακόμα ρατσισμός, εθισμοί όπως το κάπνισμα και το αλκοόλ. Αυτό είναι επαναλαμβάνω το κοινωνικό σχολείο. Όλα αυτά σκοπεύουμε να τα μεταφέρουμε σταδιακά στο κανονικό σχολείο».

Την έκφραση των φοιτητών στην λήψη των αποφάσεων στα Πανεπιστήμια: «Εάν θέλουν οι να συγκροτηθούν φοιτητές ως ΕΦΕΕ και ως ΕΣΕΕ, ανοίγει ο διάλογος της συμμετοχής τους στην λήψη των αποφάσεων στα Πανεπιστήμια. Σε κάθε άλλη περίπτωση δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα».
                Τα κενά στα σχολεία: «Με τους 1.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που υπέγραψε το Υπουργείο Οικονομικών να πάρουμε και τους 800 εκπαιδευτικούς μέσω ΕΣΠΑ για την ειδική αγωγή και την παράλληλη στήριξη κλείνουμε τα κενά σε ότι αφορά την επάρκεια της λειτουργίας των σχολείων και όχι ως προς την πληρότητα και αυτό είναι κάτι που επαναλαμβάνω για μία ακόμα φορά».
                Τις μετεγγραφές των φοιτητών: «Έχουμε πει στα Ιδρύματα να κανονίζουν από του χρόνου από μόνα τους τον αριθμό των εισακτέων και τον αριθμό των μετεγγραφών και ζητήσαμε να πάρουν την σχετική απόφαση μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου»
                 
Τη διδασκαλία της αλβανικής γλώσσας στα παιδιά των Αλβανών μεταναστών: «Ποτέ δεν έχει τεθεί θέμα εισαγωγής της αλβανικής γλώσσας στα ελληνικά σχολεία ως δεύτερη γλώσσα για τα παιδιά των μεταναστών. Το να ενισχύσεις παιδιά μεταναστών, είτε είναι ρωσάκια, είτε αλβανάκια για να μάθουν την μητρική τους γλώσσα, είναι παιδαγωγικά σωστό. Αλλά αυτό δεν μπορεί να γίνει στο αναλυτικό πρόγραμμα. Αυτό μπορεί να γίνει μετά, χρησιμοποιώντας τις δομές του σχολείου, το κτίριο δηλαδή. Θα κάνω νόμο γι’ αυτό, για κάθε κοινότητα μεταναστών που είναι εδώ και μπορεί να ζητήσει αυτή τη στήριξη».
                 
Τη δυνατότητα οι έγκλειστοι στις φυλακές Ηρακλής Κωστάρης και Νίκος Ρωμανός να συνεχίσουν τις σπουδές τους: «Είμαστε υπέρ να δίνουν εξετάσεις ο Κωστάρης και ο Ρωμανός. Το Υπουργείο Παιδείας επιτρέπει την εκπαίδευση στις φυλακές».

ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Ε.Π) & ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π) ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ




ΑΝΑΛΥΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Ε.Π) & ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π) ΤΗΝ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΠΕΝΤΑΕΤΙΑ

ΣΧΟΛΙΚΑ ΕΤΗ
Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε
Ε.Ε.Π ΣΕ ΚΕ.Δ.Δ.Υ
Κ.Λ & ΨΥΧΟΛ. Ε.Δ.Ε.Α.Υ
Ε.Β.Π ΣΥΝΟΔΟΙ
ΣΥΝΟΛΟ
2014-15
519
126
94
409
1.148
2013-14
384
150
398
328
1.260
2012-13
-
-
-
-
750
2011-12
-
-
-
-
450
2010-11
-
-
-
-
450

ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

1ον)-Έως το έτος 2010(τα χρόνια δηλαδή των  παχέων αγελάδων και των αθρόων ανορθολογικών προσλήψεων στο Δημόσιο Τομέα) οι προσλήψεις αναπληρωτών Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π μετά  βίας προσέγγιζαν τις 400 με 450 τον αριθμό, παρά το γεγονός της ύπαρξης πολύ μικρού αριθμού μονίμων Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. στις δομές Ε.Α.Ε της χώρας.

2ον)-Τα σχολικά έτη 2013-14 και 2014-14 οι πιστώσεις για προσλήψεις Αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. προέρχονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από 3 Προγράμματα ΕΣΠΑ.

  • Ένα για τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.:«Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού», του Άξονα Προτεραιότητας 2 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007-2013). που αφορά σε πρόσληψη Αναπληρωτών Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π.
  • Ένα για τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. & Ε.Δ.Ε.Α.Υ.:«Πρόγραμμα ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο  Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης.» που αφορά σε πρόσληψη Αναπληρωτών Ε.Ε.Π. για τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. και σε πρόσληψη Αναπληρωτών Κοινωνικών Λειτουργών(ΠΕ30) και Ψυχολόγων(ΠΕ23) για τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ.
  • Και ένα για τα Γενικά Σχολεία: «Πρόγραμμα εξειδικευμένης εκπαιδευτικής υποστήριξης για ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες», του Άξονα Προτεραιότητας 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ως έργα υποψήφια για ένταξη στο ΕΣΠΑ 2014-2020  που αφορά σε πρόσληψη Αναπληρωτών Ε.Β.Π. οι οποίοι απασχολούνται ως ΣΥΝΟΔΟΙ μαθητών

3ον)- Η  εντυπωσιακή κατά σχεδόν 70% αύξηση των προσλήψεων Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π στα σχολικά έτη 2013-14 και 2014-15, σε σχέση με τα παρελθόντα έτη,  αποδομείται, αφενός μεν από τη μη ορθολογική κατανομή των ειδικοτήτων Ε.Ε.Π στις δομές Ε.Α.Ε, καθόσον τα Προγράμματα ΕΣΠΑ από όπου και αντλήθηκαν οι πιστώσεις αυτά τα χρόνια, είχαν και έχουν σωρεία δεσμεύσεων, προαπαιτουμένων  και αποκλεισμών, αφετέρου δε από το γεγονός της στελέχωσης των Ε.Δ.Ε.Α.Υ αποκλειστικά από τις ειδικότητες του Κοινωνικού Λειτουργού και του Ψυχολόγου.

4ον)-Αν δε, συνυπολογίσουμε και την προτεραιότητα, από πλευράς Υπουργείου Παιδείας,  πρόσληψης Ε.Β.Π για κάλυψη των μεγάλων αναγκών( όσον αφορά στο προσωπικό αυτό, στο λοιπό όμως;;)  των Ειδικών Σχολείων, καθώς και στην πρόσληψη Ε.Β.Π για τις ανάγκες των Γενικών Σχολείων ως ΣΥΝΟΔΩΝ, καταλήγουμε πως  η μερίδα του λέοντος, όσον αφορά στις προσλήψεις των αναπληρωτών Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π τα σχολικά έτη 2013-14 και 2014-15, κατευθύνθηκε στις ειδικότητες του Ε.Β.Π, του Κοινωνικού Λειτουργού(ΠΕ30) και του Ψυχολόγου(ΠΕ23).

Έτσι οι ειδικότητες του Λογοθεραπευτή(ΠΕ21 & ΠΕ26), του Φυσικοθεραπευτή(ΠΕ28), του Εργοθεραπευτή(ΠΕ29), του Σχολικού Νοσηλευτή(ΠΕ25), του Παιδοψυχιάτρου(ΠΕ24), του Ειδικού στον Επαγγ/κό προσ/μό Τυφλών/Δεξ. καθ/νής Διαβίωσης  και Κιν/τας Τυφλών/Ειδικών στη Νοηματική Γλώσσα(ΠΕ31), του Παιδονευρολόγου(ΠΕ35) αναζητώνται  "με το κυάλι" σε όλη την επικράτεια.

5ον)-Το σχολικό έτος 2013-14 οι προσλήψεις Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π άρχισαν περί τον μήνα Οκτώβριο και συνεχίσθηκαν έως πριν λίγες ημέρες από τη λήξη του...Μάλιστα οι συνάδελφοι αναπληρωτές που στελέχωσαν τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ προσελήφθησαν την Άνοιξη του 2014...
Φέτος, το 2014-15, οι προσλήψεις έγιναν πολύ νωρίτερα, αλλά αυτό είχε ως συνέπεια οι Αναπληρωτές Ε.Ε.Π που προσελήφθησαν από το Πρόγραμμα ΕΣΠΑ των ΚΕ.Δ.Δ.Υ/Ε.Δ.Ε.Α.Υ.

(«Πρόγραμμα ανάπτυξης υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Μετατροπή του Ειδικού Σχολείου σε Κέντρο  Υποστήριξης Ειδικής Αγωγής και Εκπ/σης. »), 
    ακριβώς επειδή θα καλύψουν σχεδόν όλο το διάστημα του φετινού σχολικού έτους, από 550 που ήταν για το 2013-14(για λίγους όμως μήνες), να κατρακυλήσουν στους 220!!!(για όλο το χρόνο) με ότι αυτό συνεπάγεται για την ορθή λειτουργία των δομών αυτών.


Βασίλης Βούγιας
30 Νοεμβρίου 2014

«Προτάσεις παρέμβασης για την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο και στο σπίτι»...Ενημερωτική Συνάντηση...Τετάρτη 3/12/ 2014...ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ


 ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Αγαπητοί γονείς και συνάδελφοι,

Σας καλούμε στην ενημερωτική συνάντηση που θα πραγματοποιηθεί την Τετάρτη 3/12/ 2014 και ώρα 6μμ στην Κοργιαλένειο Βιβλιοθήκη, με θέμα:

« Προτάσεις παρέμβασης για την αντιμετώπιση των μαθησιακών δυσκολιών στο σχολείο και στο σπίτι».

Το πρόγραμμα της συνάντησης αναλυτικά:

üΧαιρετισμοί

üΕισήγηση κ. Βαμβακά Έλενας, εκπαιδευτικού του ΚΕΔΔΥ Κεφαλονιάς, με θέμα: « Ο ρόλος και η λειτουργία του ΚΕΔΔΥ. Τρόποι αντιμετώπισης των μαθησιακών δυσκολιών στο σπίτι».

üΕισήγηση της κ. Τσάρα- Γιαννακοπούλου Μαργαρίτας, ειδικής παιδαγωγού, με θέμα: « Δυσλεξία και ΔΕΠ-Υ. Τρόποι αντιμετώπισης στο σχολείο και στο σπίτι».

üΕρωτήσεις- διάλογος.

Διοργανωτές: Δημοτικό Σχολείο Κεραμειών σε συνεργασία με το ΚΕΔΔΥ Κεφαλληνίας.