Κυριακή 31 Μαΐου 2015

Η Απάντηση του Υπουργού Παιδείας στη Βουλή για την καθυστέρηση των υπηρεσιακών μεταβολών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση

 
Ερωτήσεις
Θέμα:
Καθυστέρηση των υπηρεσιακών μεταβολών στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ενόψει της νέας σχολικής χρονιάς
Κόμμα:
Ν.Δ.
Ημερομηνία:
13/05/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
14/05/2015
Καταθέτοντες:
Μπουκώρος Γεωργίου Χρήστος
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf
Αρχεία Απαντήσεων:
  • .pdf

ΤΙ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ 3 ΥΠΟΥΡΓΕΙΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙ ΣΤΑ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ.



ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΣΥΓΚΡΟΤΗΣΗΣ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑΣ, ΥΠΟΔΟΜΩΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΔΩ

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΡΩΤΗΣΗ ΒΟΥΛΕΥΤΩΝ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΕΔΩ

Το Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ. εξετάζει τρόπους στήριξης των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών...Η Απάντηση σε σχετική Ερώτηση στη Βουλή

 
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf
Αρχεία Απαντήσεων:
  • .pdf

ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΑΠΟ ΤΟ Κ.Κ.Ε.

 
Ερωτήσεις
Θέμα:
Μετατάξεις εκπαιδευτικών
Κόμμα:
Κ.Κ.Ε.
Ημερομηνία:
21/05/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
22/05/2015
Καταθέτοντες:
Βαρδαλής Δημητρίου Αθανάσιος
Κανέλλη Χρήστου Γαρυφαλλιά (Λιάνα)
Κατσώτης Περικλή Χρήστος
Συντυχάκης Δανιήλ Εμμανουήλ
Τάσσος Τάσσου Σταύρος
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

Σάββατο 30 Μαΐου 2015

«Δαπάνες μετακινούμενων εντός και εκτός επικράτειας»...Σε Διαβούλευση το σχέδιο νόμου για τις δαπάνες μετακίνησης των Δημοσίων Υπαλλήλων

 
Το Υπουργείο Οικονομικών θέτει σε δημόσια διαβούλευση το σχέδιο νόμου «Δαπάνες μετακινούμενων εντός και εκτός επικράτειας». Tο νέο πλαίσιο θεσμοθετεί σε ενιαία βάση τις προϋποθέσεις μετακίνησης των λειτουργών και υπαλλήλων του δημόσιου τομέα, περιγράφοντας αναλυτικά και με αντικειμενικό για όλους τρόπο τις αποζημιώσεις για τις δαπάνες μετακίνησης. Κατ' αυτόν τον τρόπο εξαλείφονται ανισότητες και στρεβλώσεις, γεγονός που θα πρέπει να διατηρηθεί και στο μέλλον, αποτρέποντας την καταστρατήγηση της ενιαίας και ισότιμης αντιμετώπισης όλων των λειτουργών και υπαλλήλων, μέσω της θέσπισης μεταγενέστερων νομοθετικών αποκλίσεων. 
Με τις διατάξεις του σχεδίου νόμου τροποποιούνται οι όμοιες του υφιστάμενου νομικού πλαισίου (ν. 2685/1999), σχετικά με την καταβολή δαπανών μετακίνησης του προσωπικού των φορέων του Δημοσίου, των ΟΤΑ, των ΝΠΔΔ, καθώς και των ΝΠΙΔ και των ΔΕΚΟ, καθώς και τα έξοδα αποσπάσεων, μεταθέσεων, τοποθετήσεων. 
Η δημόσια ηλεκτρονική διαβούλευση, προκειμένου οι πολίτες να καταθέσουν τις προτάσεις τους είναι μέχρι και την Τρίτη 2 Ιουνίου 2015 και ώρα 12:00.

ΜΠΟΡΕΙΤΕ ΝΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΠΛΟΗΓΗΘΕΙΤΕ ΣΤΗ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://www.opengov.gr/minfin/?p=5137

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π.) ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ




ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π.) ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την μη συμπερίληψη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) στους εκλογικούς πίνακες, για τη  διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας, από κάποιες Δ.Π.Ε. και Δ.Δ.Ε. της χώρας έχω να αναφέρω πως:

Σύμφωνα με το ΦΕΚ B 449 - 03.04.2007 Ημερομηνία κυκλοφορίας 05.04.2007 Σελίδες 8 (9387 - 9394)*, το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.) που απασχολείται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, συμμετέχει στις συνεδριάσεις ως μέλος του Συλλόγου Προσωπικού του σχολείου, λαμβάνει μέρος ισότιμα στις δραστηριότητες του και διατυπώνει τις απόψεις του για θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του ή είναι γενικότερου ενδιαφέροντος.

Επίσης, ως γνωστόν, στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, ο Σύλλογος Προσωπικού ταυτίζεται με το Σύλλογο Διδασκόντων και ως εκ τούτου το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.) που απασχολείται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, εκ των ων ουκ άνευ πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στους εκλογικούς πίνακες με βάση τους οποίους θα διεξαχθεί η διαδικασία της μυστικής ψηφοφορίας για την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών.

Οτιδήποτε άλλο αποτελεί καταστρατήγηση της κείμενης νομοθεσίας και είναι νομικά αλλά κυρίως ηθικά ανεπίτρεπτο.

Κι εδώ θα ήθελα να επισημάνω πως προσωπικά νοιώθω θλίψη που αναγκάζομαι να επισημάνω τα παραπάνω, μιας και περίμενα πως μετά τόσα χρόνια παρουσίας του Προσωπικού αυτού στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., αλλά τα τελευταία χρόνια και στα Γενικά σχολεία με τα καθήκοντα του Συνοδού μαθητών, απαξάπαντες οι εμπλεκόμενοι στη μαθησιακή  διαδικασία θα αναγνώριζαν πως χωρίς τις πολύτιμες υπηρεσίες του Προσωπικού αυτού(που ειρήσθω εν παρόδω στο υπό συζήτηση Πολυνομοσχέδιο μετονομάζεται σε Ειδικό Βοηθητικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό-Ε.Β.Ε.Π.), τα Ειδικά Σχολεία δεν θα  μπορούσαν να λειτουργήσουν.

Ταυτόχρονα νοιώθω πικρία καθόσον διαπιστώνω πως εν έτη 2015 αυτονόητες δημοκρατικές διαδικασίες τίθενται υπό αμφισβήτηση.

Τέλος με απογοήτευση διαπιστώνω για μια ακόμη φορά πως τα μεγάλα και κυρίαρχα προβλήματα στην Ελληνική εκπαίδευση έχουν να κάνουν κυρίως με εγγενείς εσωτερικές παθογένειες και στρεβλώσεις.

Βασίλης Βούγιας

Αιρετός του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)


*...Γ΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

...4. Συμμετέχουν στις συνεδριάσεις ως μέλη του συλλόγου προσωπικού του σχολείου. Λαμβάνουν μέρος ισότιμα στις δραστηριότητες του και διατυπώνουν τις απόψεις τους για θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα τους ή είναι γενικότερου ενδιαφέροντος.....

"Κατάργηση των Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης"...ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

 
Ερωτήσεις
Θέμα:
Κατάργηση των Δημόσιων Σχολών Επαγγελματικής Κατάρτισης
Κόμμα:
Το Ποτάμι
Ημερομηνία:
28/05/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
29/05/2015
Καταθέτοντες:
Μαυρωτάς Παρασκευά Γεώργιος
Ορφανός Δημητρίου Νικόλαος
Φωτήλας Ασημάκη Ιάσων
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

Ερώτηση στη Βουλή σχετικά με την ανάκληση των μετατάξεων των εκπαιδευτικών Δ/θμιας Εκπαίδευσης στην Π/θμια Εκπαίδευση


Ερωτήσεις
Θέμα:
Εισήγηση από το Υπουργείο για ανάκληση των μετατάξεων των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση
Κόμμα:
Το Ποτάμι
Ημερομηνία:
21/05/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
22/05/2015
Καταθέτοντες:
Μαυρωτάς Παρασκευά Γεώργιος
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΤΗΣ Δ.Π.Ε Β ΑΘΗΝΑΣ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΑΙΤΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ


ΔΕΙΤΕ ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

Αόρατα για το σχολείο 170.000 παιδιά με αναπηρία στην Ελλάδα



Mπορεί να αποτελεί κορυφαία συνταγματική επιταγή το δικαίωμα στην εκπαίδευση αλλά δεν αφορά όλα τα παιδιά αυτής της χώρας. Τα παιδιά με αναπηρίες είναι αόρατα σε ένα εκπαιδευτικό σύστημα που αρνείται ακόμη και να τα καταγράψει. Μόνο το 15% των παιδιών με αναπηρία στην Ελλάδα πηγαίνει σχολείο. Ντροπιαστικό;...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Παρασκευή 29 Μαΐου 2015

Εξέταση ατόμων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στα Ειδικά Μαθήματα 2015 (Ξένες Γλώσσες –Σχέδια – Μουσική)...Η ΕΓΚΥΚΛΙΟΣ


ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΕΓΚΥΚΛΙΟ ΕΔΩ

«Προγραμματισμός λειτουργίας του Ολοήμερου Προγράμματος των Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων, Ολοήμερων Δημοτικών Σχολείων με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) και Ολοήμερων Νηπιαγωγείων της χώρας για το σχολικό έτος 2015-2016»


ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

2.500 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ 20.000 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΟΜΕΝΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΧΡΟΝΙΑ...Νέα κριτήρια για διορισμούς εκπαιδευτικών


Μεικτό σύστημα όσον αφορά στα κριτήρια που θα ισχύσουν εν όψει των μόνιμων διορισμών που θα γίνουν την επόμενη σχολική χρονιά στα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης είναι το σενάριο που κερδίζει έδαφος τις τελευταίες ημέρες.
Η αγωνία χιλιάδων εκπαιδευτικών από όλες τις ειδικότητες οι οποίοι εργάζονται τα τελευταία χρόνια ως αναπληρωτές σε κάθε γωνιά της Ελλάδας, αναμένοντας τον πολυπόθητο διορισμό, έχει χτυπήσει «κόκκινο», καθώς ακόμη δεν γνωρίζουν ποια θα είναι τα κριτήρια για τους μόνιμους διορισμούς.
Το υπουργείο έχει συστήσει για το θέμα αυτό μία επιτροπή που αποτελείται από υπηρεσιακούς παράγοντες του υπουργείου και συνδικαλιστές προκειμένου να καταθέσει συγκεκριμένη πρόταση.

Επισημαίνεται πως οι προσλήψεις για νηπιαγωγούς, δασκάλους και καθηγητές υπολογίζονται για το επόμενο σχολικό έτος σε περίπου 2.500, ενώ ανώτατο στέλεχος του υπουργείου τόνισε στο «ΕΘΝΟΣ» ότι καταβάλλεται προσπάθεια για να εξασφαλιστούν κονδύλια για 17.000 με 20.000 αναπληρωτές. Κι αυτό διότι οι ανάγκες για εκπαιδευτικό προσωπικό θα είναι τεράστιες, αφού πριν από λίγες ημέρες γνωστοποιήθηκε ο αριθμός των εκπαιδευτικών που θα αποχωρήσει λόγω συνταξιοδότησης, ο οποίος ξεπερνά τις 5.200 και στις δύο βαθμίδες.
Από τα στοιχεία για τις συνταξιοδοτήσεις φαίνεται πως θα υπάρξει μαζική φυγή εκπαιδευτικών από ειδικότητες φιλολόγων, μαθηματικών και φυσικών.

Κερδίζει έδαφος
Σύμφωνα με πληροφορίες, το πιθανότερο σενάριο που φαίνεται να κερδίζει έδαφος για τα κριτήρια των προσλήψεων είναι να εφαρμοστεί ένα μεικτό σύστημα. Δηλαδή τα δύο βασικά κριτήρια θα είναι η προϋπηρεσία στις σχολικές μονάδες και ο διαγωνισμός ΑΣΕΠ. Σίγουρα θα υπάρχουν και επιμέρους κριτήρια που μπορεί να αφορούν για παράδειγμα μεταπτυχιακούς τίτλους, διδακτορικά διπλώματα κ.λπ.
Βέβαιο θεωρείται ότι θα προσληφθούν κατά προτεραιότητα οι διοριστέοι εκπαιδευτικοί του διαγωνισμού ΑΣΕΠ που διενεργήθηκε το 2008.
Οριστικές αποφάσεις πάντως δεν υπάρχουν και η ηγεσία του υπουργείου Παιδείας αναμένεται να ανακοινώσει τα κριτήρια –αφού έχει καταθέσει τη σχετική εισήγηση η επιτροπή που συστήθηκε γι’ αυτό το θέμα- μέσα στις επόμενες δύο εβδομάδες, καθώς τα περιθώρια στενεύουν.
Εντύπωση προκαλεί, ωστόσο, ότι η επιτροπή δεν έχει συνεδριάσει ακόμη, καθώς η πρώτη της συνεδρίαση που είχε ορισθεί για τις 18 Μαΐου αναβλήθηκε, χωρίς να ανακοινωθεί ο λόγος αναβολής.
Πάντως ο νέος τρόπος διορισμού των εκπαιδευτικών σε μόνιμες θέσεις έχει εξελιχθεί σε πραγματική «σπαζοκεφαλιά» για την ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, μετά  και την απόφαση του ΣτΕ που δεν θέλει διορισμούς εκτός διαγωνισμού ΑΣΕΠ, κάτι που για φέτος είναι φυσικά ανέφικτο με δεδομένο ότι δεν υπήρχε χρόνος για τη διενέργεια νέου διαγωνισμού.
Εκτός από τα κριτήρια των προσλήψεων τα οποία περιμένουν να μάθουν και τον αριθμό των εκπαιδευτικών που θα απορροφήσουν ανά ειδικότητα, δάσκαλοι και καθηγητές έχουν να ανησυχούν και για έναν πρόσθετο λόγο. Όλες οι υπηρεσιακές μεταβολές έχουν καθυστερήσει σημαντικά, με αποτέλεσμα να πηγαίνουν πίσω όλες οι διαδικασίες που αφορούν τις μεταθέσεις, αποσπάσεις, προσλήψεις μόνιμων εκπαιδευτικών και αναπληρωτών.
 

Πρόσκληση για συμμετοχή σε Σεμινάρια Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Πράξης “Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες




ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ

ΕΙΔΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΕΦΑΡΜΟΓΗΣ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΡΑΣΕΩΝ
ΜΟΝΑΔΑ B3


Μαρούσι,26/05/2015
Αρ. Πρωτ.:3858







Ταχ. Δ/νση:
Ανδρέα Παπανδρέου 37
Τ. Κ. – Πόλη:
151 80, Μαρούσι
Ιστοσελίδα:
www.eye.minedu.gov.gr
Πληροφορίες:
Γ. Κονδύλης
Τηλέφωνο:
210-344 2960
Φαξ:
210-344 2153
e-mail:
ikondylis@minedu.gov.gr



ΠΡΟΣ : Τους Περιφερειακούς Δ/ντες Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης της χώρας
 



Θέμα:Πρόσκλησηγια συμμετοχή σε Σεμινάρια Ενημέρωσης και  Εκπαίδευσης στο πλαίσιο της Πράξης “Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία”» των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3 του Ε.Π. «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» ΕΣΠΑ 2007-2013.

Η Πράξη «Σχεδιασμός και ανάπτυξη ηλεκτρονικού μητρώου δεδομένων για όλους τους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ηλικίας 4-25 ετών και η αξιοποίηση του στην εκπαιδευτική διαδικασία», των Αξόνων Προτεραιότητας 1, 2 και 3, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση» (ΕΣΠΑ 2007 - 2013), που συγχρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση (Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο) και από εθνικούς πόρους, αφορά στη δημιουργία ειδικού ολοκληρωμένου ηλεκτρονικού συστήματος (Μητρώου), το οποίο θα λειτουργήσει ως εργαλείο στήριξης του θεσμού της ειδικής αγωγής και εκπαίδευσης στο πλαίσιο του Νέου Σχολείου, το οποίο θα αγκαλιάζει όλα τα παιδιά χωρίς διακρίσεις.
Το Ειδικό Ολοκληρωμένο Ηλεκτρονικό Σύστημα(Μητρώου) θα λειτουργήσει με τη μορφή βάσης δεδομένων, στο οποίο θα καταχωριστούν μέσω ειδικής δικτυακής επαφής, αφού πρώτα απογραφούν με αξιόπιστο και αντικειμενικό τρόπο, όλοι οι μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (ηλικίας 4-25 ετών) κατά κατηγορία αναπηρίας ή/και ειδικής εκπαιδευτικής ανάγκης.
Στο πλαίσιο του Υποέργου 2 της Πράξης αναπτύσσεται από τον Ανάδοχο του έργου (GLOBOTechnologies) η μελέτη της εφαρμογής, ο σχεδιασμός, η ανάπτυξη, η εγκατάσταση και η υποστήριξη του λογισμικού (διεπαφή) και της κεντρικής βάσης δεδομένων. Στην εφαρμογή του μητρώου θα καταχωρηθούν όλα τα στοιχεία   μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίοι είναι εγγεγραμμένοισε σχολικές μονάδες της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης (Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια, Λύκεια). Πέρα από τα βασικά ατομικά, δημογραφικά, εκπαιδευτικά,  στατιστικά στοιχεία των μαθητών, θα καταχωρούνται και  στοιχεία σε μορφή ελεύθερου κειμένου όπως αξιολογήσεις, αλλά και εικόνες όπως εργασίες των μαθητών. Η διεπαφή (Web Based Application) που έχει  δημιουργηθεί  έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ασφάλεια της πληροφορίας, την ευκολία χρήσης του λογισμικού, την παραμετροποίηση της εφαρμογής και τη δυνατότητα επέκτασης σε νέες λειτουργίες.
Στο πλαίσιο της Παραγωγικής Λειτουργίας της Πράξης θα πραγματοποιηθούν 5 διήμερα Σεμινάρια Ενημέρωσης και Εκπαίδευσης σε 5 πόλεις της χώρας από 8 Ιουνίου 2015 έως 18 Ιουνίου 2015 ως εξής:

·         Αθήνα (θα συμμετάσχουν 58 άτομα από τις περιφέρειες Αττικής, Κρήτης, Νοτίου Αιγαίου, Βορείου Αιγαίου)
·         Θεσσαλονίκη (θα συμμετάσχουν 58 άτομα από τις περιφέρειες Κεντρικής Μακεδονίας, Ανατολ. Μακεδονίας και Θράκης)
·         Πάτρα (θα συμμετάσχουν 58 άτομα από τις περιφέρειες Δυτικής Ελλάδας, Πελοποννήσου, Ιονίων Νήσων)
·         Ιωάννινα (θα συμμετάσχουν 58 άτομα από τις περιφέρειες Ηπείρου, Δυτικής Μακεδονίας)
·         Λάρισα (θα συμμετάσχουν 58 άτομα από τις περιφέρειες Θεσσαλίας, Στερεάς Ελλάδας)

Παρακαλούνται οι Διευθυντές των Περιφερειακών Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όπως  προτείνουν ονομαστικά τα άτομα που θα παρακολουθήσουν τα Σεμινάρια Εκπαίδευσης και Ενημέρωσης σύμφωνα με τους συνημμένους πίνακες κατανομής συμμετεχόντων.

Στα Σεμινάρια θα συμμετάσχουν:
·         Σχολικοί Σύμβουλοι Ειδικής Αγωγής
·         Προϊστάμενοι ΚΕΔΔΥ ή άλλο προσωπικό ΚΕΔΔΥ
·         Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (μόνιμοι υπάλληλοι)
·         Δ/ντες Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής
·         Εκπαιδευτικοί Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (μόνιμοι υπάλληλοι)
Tα Σεμινάρια  Εκπαίδευσης και Ενημέρωσης θα πραγματοποιηθούν σε συνεργασία με τον Ανάδοχο του Υποέργου 2.
Η δαπάνη που θα προκληθεί για την συμμετοχή στο πιλοτικό σεμινάριο θα καλυφθεί  από τον προϋπολογισμό της Πράξης.
Συγκεκριμένα θα καλυφθούν οι ακόλουθες κατηγορίες δαπανών:
  • Έξοδα Μετακίνησης
  • Ημερήσια Αποζημίωση
  • Δαπάνη διανυκτέρευσης

Παρακαλούμε όπως υποδείξετε τους συμμετέχοντες στα Σεμινάρια ενημέρωσης και Εκπαιδευσης της περιοχής ευθύνης σας , το αργότερο ως 29Μαϊου 2015 στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο ikondylis@minedu.gov.gr.
Για το χώρο που θα διενεργηθεί το Πιλοτικό Σεμινάριο Εκπαίδευσης θα ενημερωθούν οι συμμετέχοντες προσεχώς.




Ο Προϊστάμενος της   ΕΥΕ






Κωνσταντίνος Βαλιάντζας