Σάββατο, 30 Απριλίου 2016

Ανατροπές στην εκπαίδευση με αρχιτέκτονα τον πρόεδρο του εθνικού διαλόγου

Οι νέες «φαεινές» ιδέες του Αντώνη Λιάκου... | EUROKINISSI/ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΖΩΝΤΑΝΟΣ
 
Όπως είναι ήδη γνωστό οι πρόσφατες παρεμβάσεις του Υπουργείου Παιδείας στα Νηπιαγωγεία (αύξηση των μαθητών ανά τμήμα), στα Δημοτικά σχολεία (ο λεγόμενος νέος τύπος ενιαίου ολοήμερου σχολείου που αντικαθιστά τα ΕΑΕΠ) και στην Ειδική Αγωγή (επιχειρείται η διάλυση των σταθερών δομών ειδικής αγωγής και η διεύρυνση των ελαστικά εργαζόμενων στο χώρο), έγιναν με στόχο, ανάμεσα σε άλλα, το σημαντικό περιορισμό των προσλήψεων, τη νέα σχολική χρονιά, αναπληρωτών νηπιαγωγών και δασκάλων....
...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Είναι αθώα η πρόταση για τετραετές Γυμνάσιο και διετές Γενικό και Επαγγελματικό Λύκειο;

EUROKINISSI - ΘΑΝΑΣΗΣ ΚΑΛΙΑΡΑΣ
 
Αν κανείς κοιτάξει, τα τελευταία σαράντα χρόνια, τις διακηρύξεις των υπουργών Παιδείας, κάθε φορά που μιλούσαν για αλλαγή ή άλλαζαν το σύστημα πρόσβασης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση θα εκπλαγεί: Γιατί...
...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Παρασκευή, 29 Απριλίου 2016

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες


  Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. 
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πανελλαδικές εξετάσεις υποψηφίων με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ημερησίων ΕΠΑΛ με το νέο σύστημα και υποψηφίων ημερησίων και εσπερινών ΕΠΑΛ (Ομάδα Α’ και μαθημάτων ειδικότητας Ομάδα Β’) με το παλαιό σύστημα, έτους 2016
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Πέμπτη, 28 Απριλίου 2016

Νέα προκήρυξη για 49 προσλήψεις μονίμου προσωπικού(οποιοδήποτε πτυχίο ΑΕΙ) στο Υπουργείο Οικονομικών



Μόνιμους υπαλλήλους θα προσλάβει το υπουργείο Οικονομικών για να καλύψει τις επιτακτικές ανάγκες του. Το ΑΣΕΠ ετοιμάζει νέα προκήρυξη για 49 θέσεις ΠΕ Διοικητικού Οικονομικού που θα ανακοινωθεί μέσα στο επόμενο διάστημα. Επειση πάντα οι προκηξρύξεις του υπουργείου Οικονομικών έχουν μεγάλη συμμετοχή, τα επιπλέον προσόντα θα παιξουν μεγάλο ρόλο στην επιλογή των υποψηφίων. Οι προσλήψεις θα γίνουν μέσω ΑΣΕΠ.
Σύμφωνα με το e-dimosio, το αμέσως επόμενο διάστημα η προκήρυξη θα σταλεί για δημοσίευση στην Εφημερίδα της Κυβέρνησης και θα ξεκινήσει η ηλεκτρονική υποβολή αιτήσεων για τους υποψηφίους.
Η γνωση ξένης γλώσσας και οι μεταπτυχιακές σπουδές θα δωσουν αρξκετά παραπάνω μόρια στους υποψηφίους. Τέλος η κατοχή διδακτορικού διπλώματος στο γνωστικό αντικείμενο της θέσης, καθώς και η εμπειρία αποτελούν κρίσιμους παράγοντες που «σφραγίζουν» το διαβατήριο διορισμού των υποψηφίων, καθώς τους προσφέρουν πολύτιμα έξτρα μόρια στην τελική κατάταξη.
Στα απαραίτητα προσόντα περιλαμβάνεται α) Οποιοδήποτε πτυχίο ή δίπλωμα ΑΕΙ ή δίπλωμα Ελληνικού Ανοικτού Πανεπιστημίου (Ε.Α.Π) ΑΕΙ ή Προγραμμάτων Σπουδών Επιλογής (Π.Σ.Ε) ΑΕΙ της ημεδαπής ή άλλος ισότιμος τίτλος της αλλοδαπής  και β) γνώση χειρισμού ηλεκτρονικών υπολογιστών.

e-dimosio.gr

ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ ΑΠΟ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ - Μ. ΠΕΜΠΤΗ, 28/4/2016


«Νέα βιβλία και λιγότερα εξεταζόμενα μαθήματα σε όλες τις βαθμίδες»...Συνέντευξη του Προέδρου του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.) κου Γεράσιμου Κουζέλη στην Εφημερίδα των Συντακτών

«Θα εισηγηθούμε τη δημιουργία ευρύτερων ενοτήτων μαθημάτων, ενοτήτων που θα επιτρέπουν τη διδασκαλία από περισσότερες μεμονωμένες ειδικότητες εκπαιδευτικών και ταυτοχρόνως πιο σφαιρικές θεωρήσεις των ίδιων των διδακτικών αντικειμένων»
 

Ο πρόεδρος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (πρώην Παιδαγωγικό Ινστιτούτο) του υπουργείου Παιδείας, Γεράσιμος Κουζέλης, πιστεύει ότι μια ριζική μείωση του αριθμού και του εύρους των συμβατικά εξεταζόμενων μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες και μια ριζική μείωση του χρόνου που δαπανάται για τις τελικές εξετάσεις, θα εξασφάλιζαν άλλες δυνατότητες στο σχολείο....
...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ


Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,

αναδημοσιεύουμε την επιστολή του αιρετού του ΚΥΣΕΕΠ κ. Β.Βούγια προς τον Υπουργό Παιδείας, σχετικά με την απόσυρση της Τροπολογίας 359/6 26.4.2016, που κατατέθηκε αιφνιδιαστικά στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, περί Καθορισμού της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε. 

Ζητούμε και εμείς με τη σειρά μας την απόσυρση της τροπολογίας και την κλήση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ σε διαβούλευση σχετικά με το θέμα.

Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΤΟΥ Β. ΒΟΥΓΙΑ:

Βασίλης Βούγιας
Αιρετός Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
 Ειδικής Αγωγής ΥΠ.Π.Ε.Θ.
τηλ: 6974714206
                              Λαμία 27/4/2016
                                    
                                     Προς: - Υπουργό ΥΠ.Π.Ε.Θ κο Νικόλαο Φίλη
                                     Κοιν:-  Σύμβουλο Υπουργού κο Π. Κασσιανό
-         Δ/ντρια  Δ/νσης Ε.Α.Ε. κα Θ. Αστέρη
-          Βουλευτές μέλη της  Ε. Μ. Υ.   
-         Πολιτικά Κόμματα Βουλής 
      
Θέμα: «Απόσυρση της Τροπολογίας 359/6 26.4.2016: Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.  και θέση αυτής σε Διαβούλευση»

Αξιότιμε κε Υπουργέ.
Επειδή οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αιτούνται  τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησής τους(δάσκαλοι, καθηγητές κ.λ.π) στο οικείο Υπηρεσιακό τους Συμβούλιο.
 Επειδή αυτό συμβαίνει σε ολόκληρο τον Δημόσιο Τομέα και  όσον αφορά στην περίπτωση του Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. η αρμοδιότητα του οικείου Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) αποτυπώνεται στο άρθρο 14 του Προεδρικού Διατάγματος 1/2003, ΦΕΚ 1/3-1-03: «Γνωμοδοτεί για τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο της απασχόλησης του Ε.Ε.Π και του Ε.Β.Π.».
Επειδή η συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησης , αφορά και στην μισθολογική εξέλιξη των κατόχων των τίτλων αυτών και γι αυτό το λόγο επιλαμβάνονται τα οικεία Υπηρεσιακά Συμβούλια των υπαλλήλων,  ως τα μόνα αρμόδια για διευθέτηση τέτοιων θεμάτων που άπτονται της Διοίκησης.
Επειδή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.), το οποίο: «…ιδρύθηκε το 2011 με τον Νόμο 3966 (ΦΕΚ Α΄ 118/24-05-2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου(Ν.Π.Ι.Δ.), τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος ως επιτελικός επιστημονικός Φορέας…», ενεργεί γνωμοδοτικά και δεν δύναται να εκδώσει διοικητικές πράξεις.
Επειδή δεν νοείται, όπως συμβαίνει με την Ειδική Αγωγή,  ο όρος συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία, καθόσον ή είναι ο μεταπτυχιακός τίτλος στη Σχολική Ψυχολογία ή δεν είναι.
Επειδή η αιφνιδιαστικά κατατεθείσα χθες το απόγευμα στη Βουλή Τροπολογία με θέμα: "Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε."» δεν θα συζητηθεί, ως όφειλε να φροντίσει το Υπουργείο Παιδείας, από την αρμόδια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου παραβρέθηκε και τοποθετήθηκε επί των τότε θεμάτων, δια του Προέδρου της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.).
Επειδή μονίμως και σε σταθερή βάση δεν ζητείται η άποψη, επί θεμάτων που σφόδρα το αφορούν, του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.).
Για όλους αυτούς τους λόγους,
ζητούμε,
έστω και την ύστατη στιγμή,
να αποσυρθεί η Τροπολογία 359/6 26.4.2016 με θέμα: «Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.» και ακολούθως να τεθεί σε Διαβούλευση το περιεχόμενό της.
Βασίλης Βούγιας
Αιρετός Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
Ειδικής Αγωγής ΥΠ.Π.Ε.Θ.

poseepea.blogspot.gr

Υπουργείο Παιδείας: "Το δίλημμα: Πελάτες ή Μαθητές;"


ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΕΔΩ

ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΟ Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. ΑΜΦΙΣΣΑΣ


ΕΥΧΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΟΡΤΗ ΤΟΥ ΠΑΣΧΑ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΒΟΙΩΤΙΑΣ


ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗ!!!


Η κατανομή των θέσεων εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση


 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

Από τις συνολικά 69.650 θέσεις εισακτέων στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση (δεν συμπεριλαμβάνονται τα Τμήματα Εικαστικών Τεχνών της Ανώτατης Σχολής Καλών Τεχνών, Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και Εικαστικών και Εφαρμοσμένων Τεχνών του Πανεπιστημίου Δυτικής Μακεδονίας), οι 43.520 θέσεις αποδίδονται στα Πανεπιστήμια και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες, ενώ οι 26.130 θέσεις αποδίδονται στα ΤΕΙ, στην Ανώτατη Σχολής Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (ΑΣΠΑΙΤΕ) και στις Ανώτερες Σχολές Τουριστικής Εκπαίδευσης (ΑΣΤΕ).
Στους υποψηφίους που συμμετείχαν τελευταία φορά στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ των ετών 2015 ή 2014 και που θα διεκδικήσουν την εισαγωγή τους με τη διαδικασία του 10% των θέσεων εισακτέων αποδίδονται συνολικά 7.001 θέσεις, από τις οποίες τις 4.214 θέσεις θα τις διεκδικήσουν οι υποψήφιοι του 2015 και τις 2.787 θέσεις θα τις διεκδικήσουν οι υποψήφιοι του 2014.
Στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερησίων ΓΕΛ έτους 2016 με το παλαιό και με το νέο σύστημα εισαγωγής θα αποδοθούν συνολικά 57.991 θέσεις, από τις οποίες οι 2.315 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Ομάδα Β’) και οι 55.676 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΓΕΛ.
Αντίστοιχα στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις ημερησίων ΕΠΑΛ έτους 2016 με το παλαιό και με το νέο σύστημα εισαγωγής θα αποδοθούν συνολικά 4.395 θέσεις, από τις οποίες οι 724 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΕΠΑΛ Ομάδα Α’) και οι 3.671 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΕΠΑΛ.
Επίσης στους υποψηφίους που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών ΕΠΑΛ με το παλαιό σύστημα (ΕΠΑΛ Ομάδα Α’) θα αποδοθούν 263 θέσεις.
Τέλος, οι υποψήφιοι που θα συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις των εσπερινών ΓΕΛ με το παλαιό και το νέο σύστημα εισαγωγής θα διεκδικήσουν συνολικά 952 θέσεις επιπλέον του αριθμού εισακτέων, από τις οποίες οι 441 θέσεις αφορούν το παλαιό σύστημα (ΓΕΛ-ΕΠΑΛ Ομάδα Β’) και οι 511 θέσεις αφορούν το νέο σύστημα ΓΕΛ.

Ανάθεση της παιδαγωγικής ευθύνης σχολικών μονάδων των Π.Δ.Ε. της χώρας


Τετάρτη, 27 Απριλίου 2016

Υποβολή προτάσεων για Ίδρυση, Προαγωγή, Υποβιβασμό και Κατάργηση Σ.Μ.Ε.Α.Ε. Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης




ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΑΚΙΝΗΤΩΝ ΤΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΜΕ ΕΝΤΟΛΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΕΠΙΚΡΑΤΕΙΑΣ κου ΦΛΑΜΠΟΥΡΑΡΗ




ΕΙΔΗΣΕΙΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ...27/4/2016

Η ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕ.Δ.Δ.Υ. ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ ΑΝΑΦΟΡΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥ ΚΕ.Δ.Δ.Υ.


ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ ΚΕΔΔΥ ΖΑΚΥΝΘΟΥ ΣΕ ΔΗΜΟΣΙΕΥΜΑΤΑ

Το παρόν κείμενο συντάχθηκε ως απάντηση σε προηγούμενα δημοσιεύματα αναφορικά με τη λειτουργία της υπηρεσίας του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου. Κρίθηκε επιτακτική η ανάγκη απάντησης, καθώς δημοσιεύτηκαν προς το ευρύτερο κοινό αβάσιμες πληροφορίες και καταγγελίες που ακυρώνουν και αμαυρώνουν το έργο της συγκεκριμένης δημόσιας υπηρεσίας, πλήττουν την αξιοπιστία της και προκαλούν επιπρόσθετη ανασφάλεια και αγωνία σε εκατοντάδες γονείς παιδιών που αντιμετωπίζουν δυσκολίες μάθησης. Πρόκειται για προπαγανδιστικά δημοσιεύματα, ιδιαίτερα επικίνδυνα, που δυστυχώς δεν στοχεύουν ούτε στον προβληματισμό των αναγνωστών της εφημερίδας ούτε στην εξεύρεση λύσεων. Αντίθετα, στρέφουν τους άμεσα ενδιαφερόμενους σε ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα.          
Σε συνέχεια της απάντησής μας στα  δημοσιεύματα επισημαίνουμε τα παρακάτω:  
1. Είναι γεγονός ότι ως υπηρεσία αντιμετωπίζουμε προβλήματα όμοια με όλων των ΚΕΔΔΥ της Ελλάδας. Αν και ο  νόμος ορίζει ότι «τα ΚΕΔΔΥ υποχρεούνται να γνωματεύουν εντός αποκλειστικής προθεσμίας σαράντα πέντε (45) ημερών από την υποβολή της σχετικής αίτησης, εκτός και εάν για αντικειμενικούς λόγους υπάρχει ανάγκη παράτασης της ανωτέρω προθεσμίας», συμφωνούμε ότι κάτι τέτοιο δε γίνεται. Ταυτιζόμαστε με τις ανησυχίες των γονέων και  συμφωνούμε ότι δημιουργούνται μεγάλες λίστες αναμονής,  εξαιτίας των παρακάτω αντικειμενικών λόγων: 
(α) έλλειψη μόνιμου προσωπικού, (β)  καθυστερημένη στελέχωση της υπηρεσίας με  το απαραίτητο προσωπικό, προς σύσταση της διεπιστημονικής μονάδας για έκδοση γνωματεύσεων, (γ) πρόσληψη του προσωπικού με το καθεστώς των αναπληρωτών (ανεξάρτητα της ημερομηνίας πρόσληψης, απολύονται στις 30/6), (δ) συνεχή αύξηση αιτημάτων γονέων για «άμεση παραπομπή και αξιολόγηση» μαθητών.
 Όσον αφορά στη σημερινή κατάσταση της υπηρεσίας, ενημερώνουμε ότι κατόπιν αιτημάτων στις αρμόδιες τοπικές και μη αρχές και με την αμέριστη σύμπραξή τους, από τις 15/12/2015, στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου λειτουργεί η διεπιστημονική ομάδα, πλήρως στελεχωμένη με εξειδικευμένο και κατάλληλα εκπαιδευμένο προσωπικό, προσληφθέν σύμφωνα με τα προβλεπόμενα από το νόμο κριτήρια. Επιπρόσθετα, για την κάλυψη της υπηρεσίας με ειδικότητες παιδοψυχίατρου, λογοθεραπευτή και εργοθεραπευτή, όταν είναι αναγκαίο, υπάρχει συνεργασία με το Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Ζακύνθου.   
2. Ως «βασική αιτία σύγχυσης και απόγνωσης των  γονέων» δημοσιεύτηκε το γεγονός «πως η διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών αναφέρεται ως ένδειξη “σε δυσκολίες όπως περιγράφονται παρακάτω” με αποτέλεσμα να μη γνωρίζουν τι πρόβλημα αντιμετωπίζει το παιδί τους ώστε να γίνει η ανάλογη αντιμετώπιση». Το  ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου «διαφοροδιαγιγνώσκει» και «διαγιγνώσκει» τις δυσκολίες των μαθητών και δίνει την κατάλληλη διάγνωση. Το γεγονός ότι ένας γονιός απευθύνεται στην υπηρεσία για αξιολόγηση του παιδιού του, δε σημαίνει πάντα ότι ο μαθητής χρήζει Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης. Αυτή απαιτείται, πάντα σύμφωνα με το Ν. 3699/2008, όταν είναι χαρισματικός ή αντιμετωπίζει σοβαρές δυσκολίες μάθησης και προσαρμογής, εξαιτίας α) νοητικής αναπηρίας, β) αισθητηριακής αναπηρίας όρασης ή ακοής, γ) χρόνιων μη ιάσιμων νοσημάτων, δ) διαταραχών ομιλίας−λόγου, ε) σύνδρομου ελλειμματικής προσοχής με ή χωρίς υπερκινητικότητα, στ) διάχυτων αναπτυξιακών διαταραχών (φάσμα αυτισμού), ζ) ψυχικών διαταραχών πολλαπλών αναπηριών,  η) Ειδικών Μαθησιακών Δυσκολιών (Δυσαναγνωσία, Δυσορθογραφία, Δυσαριθμησία, Δυσγραφία, Δυσλεξία) και θ) σύνθετων γνωστικών, κοινωνικών και συναισθηματικών δυσκολιών. Πολύ συχνά, όμως, η χαμηλή επίδοση μπορεί να οφείλεται σε  παράγοντες όπως: α) η έλλειψη κινήτρων, β) τα συσσωρευμένα μαθησιακά κενά, γ) οι οικογενειακές δυσκολίες, δ) πολιτισμικοί ή γλωσσικοί παράγοντες, ε) καταστάσεις άγχους, στ) προσωρινές συναισθηματικές δυσκολίες, ζ) ακατάλληλη διδασκαλία, η) ήπιες δυσκολίες προσαρμογής κ.ά. Στις παραπάνω περιπτώσεις, παρότι οι μαθητές δεν εμπίπτουν σε μια συγκεκριμένη «κατηγοριοποίηση» και δε θεωρούνται ως άτομα που χρήζουν ειδικής εκπαίδευσης, αντιμετωπίζουν δυσκολίες, οι οποίες, φυσικά και περιγράφονται και αναλύονται στη γνωμάτευση, που δίνεται. Σε αυτούς τους μαθητές  παρέχεται πρόγραμμα παρέμβασης (ενσωματωμένο ή όχι στη γνωμάτευση), σύμφωνα με τις ανάγκες τους. Το πρόγραμμα μπορεί να εφαρμοστεί από το σχολείο και την οικογένεια, με στόχο την άμβλυνση-αντιμετώπιση των δυσκολιών τους. Παρέχονται, επίσης, οδηγίες για το κατάλληλο εκπαιδευτικό πλαίσιο και προτείνεται επαναξιολόγηση τους σε οριζόμενο από την υπηρεσία χρονικό διάστημα, προκειμένου να διαπιστωθούν τα αποτελέσματα της προτεινόμενης παρέμβασης. Ως εκ τούτου, και στις περιπτώσεις παιδιών με «δυσκολίες όπως περιγράφονται παρακάτω» οι γονείς και οι δάσκαλοι γνωρίζουν τις δυσκολίες και  τους τρόπους αντιμετώπισής τους. Επιπρόσθετα, η υπηρεσία βρίσκεται σε συνεχή, ανοιχτή συνεργασία  με τους γονείς και τους εκπαιδευτικούς των μαθητών,  για την επίτευξη των επιδιωκόμενων στόχων.
Συνεχίζοντας, τονίζουμε ότι σε καμιά περίπτωση οι προσφερόμενες υπηρεσίες του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου δεν αποβλέπουν στην «ετικετοποίηση» και μάλιστα όταν δεν καλύπτονται πλήρως τα κριτήρια για μια «ταμπέλα». Πεποίθηση και στόχος της διεπιστημονικής ομάδας είναι η «αξιολόγηση για τη μάθηση» (και όχι η «αξιολόγηση της μάθησης»), με στόχο την «έγκαιρη και έγκυρη παρέμβαση» καθώς και την παροχή κατάλληλων εκπαιδευτικών προτάσεων και λύσεων σε εκπαιδευτικούς και γονείς. Συγχρόνως, αξίζει να τονισθεί ότι πάντα ερευνάται και λαμβάνεται υπόψη το οικογενειακό, εκπαιδευτικό και κοινωνικό πλαίσιο, εντός του οποίου εκδηλώνονται οι δυσκολίες των μαθητών, οι οποίες ποτέ δεν αντιμετωπίζονται ως προϊόν ατομικής παθολογίας - πρόβλημα και υπόθεση προσωπικού ελλείμματος. Το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου, στοχεύοντας στη  μείωση των ανισοτήτων και στην αντιμετώπιση της περιθωριοποίησης, αναγνωρίζει την αξία του κάθε μαθητή, αξιοποιεί τις διαφορετικές ικανότητές του και τον στηρίζει για  να πετύχει το μέγιστο των δυνατοτήτων του, πέρα από ταμπέλες και στερεότυπα. Στα πλαίσια της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και του «Σχολείου για Όλους»  επιδιώκει τη συνεργασία και τη συνεισφορά ΟΛΩΝ στην πρόοδο του συνόλου.  Η  υιοθέτηση τέτοιων στόχων  και  η αποδεδειγμένη συνεισφορά στην εφαρμογή τους, σε καμιά περίπτωση δε συνάδει με  «υιοθέτηση ιατροπαιδαγωγικού χαρακτήρα» αντιμετώπισης των δυσκολιών των παιδιών.
3. Τα δημοσιεύματα  αναφέρονται στην «απαξιωμένη δομή» της λειτουργίας του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου, εξαιτίας της «έλλειψης έγκυρων σταθμισμένων διαγνωστικών τεστ». Απαντάμε, ότι η υπηρεσία διαθέτει έγκυρα και σταθμισμένα διαγνωστικά τεστ, η χρήση των οποίων γίνεται σε συνδυασμό με τη χρήση άτυπων εργαλείων, σύμφωνα με τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του εκάστοτε εξεταζόμενου μαθητή, για την εξυπηρέτηση μιας πλήρους «διαγνωστικής εκτίμησης» και «διδακτικής αξιολόγησης» (αξιολόγηση νοητικών και γνωστικών ικανοτήτων, χρήση στρατηγικών, μεταγνωστικών δεξιότητων, συγκέντρωσης προσοχής, κινήτρων, οικογενειακού και σχολικού περιβάλλοντος, Φωνολογικής Επίγνωσης, γλωσσικής επάρκειας κ.ο.κ.). 
4. Αναφορικά με την αποδοχή διαγνώσεων από  ιδιωτικά διαγνωστικά κέντρα θα πρέπει να τονιστεί ότι ουδέποτε ως τώρα δεν έχει συμβεί κάτι τέτοιο. Ωστόσο, σύμφωνα με το Ν.3148/2005, άρθρο 5, παράγραφος1.,τα ιατρικά πιστοποιητικά και οι ιατρικές γνωματεύσεις που εκδίδονται από ιατρούς που υπηρετούν σε Ν.Π.Δ.Δ ή Ν.Π.Ι.Δ ή από ιδιώτες γιατρούς γίνονται δεκτά. 
5. Η υπηρεσία μας κατηγορήθηκε για «προτροπή προς εκπαιδευτικούς να μην προτείνουν παραπομπές μαθητών στο ΚΕ.Δ.Δ.Υ.». Πιθανόν να γίνεται αναφορά στην έγγραφη ενημέρωση των σχολικών μονάδων από το  ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου, σχετικά με την τυπική διαδικασία παραπομπής των μαθητών από το σχολείο στην υπηρεσία. Σύμφωνα με την Υ.Α. 28911/2007, προβλέπεται ως αναγκαία η εκ των προτέρων εφαρμογή βραχυχρόνιου προγράμματος παρέμβασης. Δηλαδή, εφαρμογή προγράμματος παρέμβασης που προκύπτει από τη συνεργασία του εκπαιδευτικού της τάξης με τους γονείς, τον εκπαιδευτικό του τμήματος ένταξης (στα σχολεία με τμήμα ένταξης), το Διευθυντή του σχολείου και το σχολικό Σύμβουλο. Συνεργασία  αποτελεσματική, αφού δεν είναι λίγες οι φορές που οι δυσκολίες του μαθητή σε ένα ή σε περισσότερα μαθήματα αντιμετωπίζονται επιτυχώς εντός της σχολικής μονάδας. Εδώ, πρέπει να αναφερθεί, ότι  στα πλαίσια της αντιμετώπισης των δυσκολιών των μαθητών εντός της σχολικής μονάδας, στα σχολεία του νησιού με τμήματα ένταξης, λειτουργούν Επιτροπές Διαγνωστικής Εκπαιδευτικής Αξιολόγησης και Υποστήριξης/ΕΔΕΑΥ. Σύμφωνα με το ΦΕΚ 315/2014 : ΣΥΣΤΑΣΗ - ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΚΑΘΗΚΟΝΤΩΝ ΜΕΛΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΩΝ ΕΔΕΑΥ «η  Ε.Δ.Ε.Α.Υ. έχει, σύμφωνα και με τις διατάξεις του άρθρου 39, παράγραφος 4ε του Ν. 4125/2013 τις εξής αρμοδιότητες: α) Διενεργεί αξιολόγηση για τη διάγνωση των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών του σχολικού δικτύου. β) Διαμορφώνει πρόγραμμα διαφοροποιημένης διδασκαλίας  για  μαθητές  με  διαπιστωμένη  δυσκολία μάθησης ή και συμπεριφοράς, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης, στην οποία φοιτά ο μαθητής. γ) Πραγματοποιεί συνεργατική διεπιστημονική αντιμετώπιση των δυσκολιών του μαθητή μέσα στη  σχολική τάξη … δ) Παραπέμπει στο ΚΕΔΔΥ μαθητές που χρειάζονται γνωμάτευση, όταν συνεχίζουν να έχουν δυσκολίες μάθησης ή συμπεριφοράς ή ένταξης στο σχολικό περιβάλλον, παρά την υποστήριξη που λαμβάνουν από το σχολείο τους …».  
6. Αναφορικά με τους «προβληματισμούς» του Συλλόγου γονέων και κηδεμόνων παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες Ζακύνθου ότι «παρά τα έγγραφα αιτήματα του Συλλόγου δεν υπάρχει καμιά ενημέρωση από το  ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου», σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία, όλα τα έγγραφα αιτήματα συλλόγων ή πολιτών απαντώνται από την υπηρεσία γραπτώς και εντός καθορισμένων χρονικών ορίων. 
7. Όσον αφορά στην «ενημέρωση και ευαισθητοποίηση της κοινωνίας για τη διαφορετικότητα», παρά το φόρτο εργασίας και την πίεση για διεκπεραίωση της «λίστας», πραγματοποιούνται συνεδρίες συμβουλευτικής υποστήριξης σε γονείς και παιδιά, υπάρχει συνεργασία με άλλους φορείς, συντελούνται δράσεις, γίνονται επισκέψεις και παρεμβάσεις σε σχολικές μονάδες καθώς και σεμινάρια ενημέρωσης και επιμόρφωσης, που απευθύνονται σε εκπαιδευτικούς και γονείς. Επίσης, έχει αναπτυχθεί δίκτυο συνεργασίας με εκπαιδευτικούς των τμημάτων ένταξης και παράλληλης στήριξης. 
8. Προς ενημέρωση των γονέων, σύμφωνα  με τον Ν. 3699/2008 στα τμήματα ένταξης  μπορούν να φοιτούν και μαθητές χωρίς γνωμάτευση από διαγνωστικό φορέα, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ.  Επίσης, σύμφωνα με το Ν.4186/2013,  τα ΚΕΔΔΥ έχουν την αποκλειστική αρμοδιότητα, για την κατάταξη, εγγραφή, μετεγγραφή και φοίτηση στην κατάλληλη σχολική μονάδα ΕΑΕ, καθώς και για το κατάλληλο πλαίσιο υποστήριξης στο γενικό σχολείο. Όπου υπάρχει διαφωνία με τους γονείς ή κηδεμόνες του μαθητή είτε προσωπική είτε διότι υπάρχει διάσταση μεταξύ της γνωμάτευσης που τελικώς εξεδόθη από το ΚΕΔΔΥ και εκείνης που ενδεχομένως οι γονείς ή οι κηδεμόνες του μαθητή έλαβαν από Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο … οι γονείς ή οι κηδεμόνες δύνανται να προσφύγουν στη Δευτεροβάθμια ΕΔΕΑ, της οποίας η απόφαση είναι οριστική. 
Ολοκληρώνοντας, η διεπιστημονική ομάδα του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου σεβόμενη τη διαφορετικότητα και στοχεύοντας στην αναγκαιότητα παροχής  ίσων  ευκαιριών μάθησης και εκπαίδευσης, συμβάλλει στην μετατροπή της σχολικής κουλτούρας σε  συμπεριληπτική,  στην αύξηση της συμμετοχής και στη μείωση του αποκλεισμού  από το αναλυτικό πρόγραμμα, τις κουλτούρες και τις κοινωνίες των σχολείων ΟΛΩΝ των μαθητών.

Η Προϊσταμένη και το προσωπικό του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Ζακύνθου 

«Απόσυρση της Τροπολογίας 359/6 26.4.2016: Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε. και θέση αυτής σε Διαβούλευση»...Επιστολή στον Υπουργό Παιδείας κο Ν. Φίλη




      Βασίλης Βούγιας

Αιρετός Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου 
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)
 Ειδικής Αγωγής ΥΠ.Π.Ε.Θ.


τηλ: 6974714206

Λαμία 27/4/2016
                             
                                     Προς: - Υπουργό ΥΠ.Π.Ε.Θ κο Νικόλαο Φίλη

                                    
                                     Κοιν:-  Σύμβουλο Υπουργού κο Π. Κασσιανό

-        Δ/ντρια  Δ/νσης Ε.Α.Ε. κα Θ. Αστέρη

-         Βουλευτές μέλη της  Ε. Μ. Υ.    

-        Πολιτικά Κόμματα Βουλής       

Θέμα: «Απόσυρση της Τροπολογίας 359/6 26.4.2016: Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.  και θέση αυτής σε Διαβούλευση»

Αξιότιμε κε Υπουργέ.

Επειδή οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης αιτούνται  τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησής τους(δάσκαλοι, καθηγητές κ.λ.π) στο οικείο Υπηρεσιακό τους Συμβούλιο.

 Επειδή αυτό συμβαίνει σε ολόκληρο τον Δημόσιο Τομέα και  όσον αφορά στην περίπτωση του Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. η αρμοδιότητα του οικείου Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) αποτυπώνεται στο άρθρο 14 του Προεδρικού Διατάγματος 1/2003, ΦΕΚ 1/3-1-03: «Γνωμοδοτεί για τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο της απασχόλησης του Ε.Ε.Π και του Ε.Β.Π.».

Επειδή η συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο απασχόλησης , αφορά και στην μισθολογική εξέλιξη των κατόχων των τίτλων αυτών και γι αυτό το λόγο επιλαμβάνονται τα οικεία Υπηρεσιακά Συμβούλια των υπαλλήλων,  ως τα μόνα αρμόδια για διευθέτηση τέτοιων θεμάτων που άπτονται της Διοίκησης.

Επειδή το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.), το οποίο: «…ιδρύθηκε το 2011 με τον Νόμο 3966 (ΦΕΚ Α΄ 118/24-05-2011, όπως τροποποιήθηκε και ισχύει), είναι Νομικό Πρόσωπο Ιδιωτικού Δικαίου(Ν.Π.Ι.Δ.), τελεί υπό την εποπτεία του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος ως επιτελικός επιστημονικός Φορέας…», ενεργεί γνωμοδοτικά και δεν δύναται να εκδώσει διοικητικές πράξεις.

Επειδή δεν νοείται, όπως συμβαίνει με την Ειδική Αγωγή,  ο όρος συνάφεια στη Σχολική Ψυχολογία, καθόσον ή είναι ο μεταπτυχιακός τίτλος στη Σχολική Ψυχολογία ή δεν είναι.

Επειδή η αιφνιδιαστικά κατατεθείσα χθες το απόγευμα στη Βουλή Τροπολογία με θέμα: "Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε."» δεν θα συζητηθεί, ως όφειλε να φροντίσει το Υπουργείο Παιδείας, από την αρμόδια Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, όπου παραβρέθηκε και τοποθετήθηκε επί των τότε θεμάτων, δια του Προέδρου της, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.).

Επειδή μονίμως και σε σταθερή βάση δεν ζητείται η άποψη, επί θεμάτων που σφόδρα το αφορούν, του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.).

Για όλους αυτούς τους λόγους,

ζητούμε

έστω και την ύστατη στιγμή,
να αποσυρθεί η Τροπολογία 359/6 26.4.2016 με θέμα: «Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε.» και ακολούθως να τεθεί σε Διαβούλευση το περιεχόμενό της.

Βασίλης Βούγιας

Αιρετός Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου 
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.) 
Ειδικής Αγωγής ΥΠ.Π.Ε.Θ.



 ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΕΔΩ

Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.: ΕΠΕΙΓΟΝ! ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΗ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΚΑΤΑΡΓΕΙ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.

 

Αγαπητοί/ες συνάδελφοι,


όπως προκύπτει από τις εξελίξεις των τελευταίων ημερών, βρισκόμαστε μπροστά σε ενορχηστρωμένη επίθεση κατά των κλάδων του ΕΕΠ και ΕΒΠ. 
Συγκεκριμένα, παρά τις διαβεβαιώσεις περί του αντιθέτου, κατατέθηκε αιφνιδιαστικά, σήμερα 26-4-2016, στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας, που ουσιαστικά καταργεί βασικές αρμοδιότητες του ΚΥΣΕΕΠ και των ΠΥΣΕΕΠ! 
Απαιτούμε την άμεση απόσυρση της συγκεκριμένης πρωτοβουλίας και καλούμε τους αρμόδιους του Υπουργείου να λάβουν επιτέλους υπόψη τους τις απόψεις των εκλεγμένων εκπροσώπων του κλάδου και να μας καλέσουν σε διαβούλευση!
Παρακάτω, αναδημοσιεύουμε την ανάρτηση του συνάδελφου, αιρετού του ΚΥΣΕΕΠ, Β. Βούγια σχετικά με το θέμα: 


ΣΤΟ Ι.Ε.Π. Ο ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΤΟΥ Ε.Ε.Π. ΜΕ ΤΗΝ Ε.Α.Ε. & ΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ...ΤΟ Ι.Ε.Π. ΘΑ ΚΡΙΝΕΙ ΚΑΙ ΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΤΗΣ ΠΡΟΣ ΠΛΗΡΩΣΗ ΘΕΣΗΣ!!!(ΚΑΤΑΡΓΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ 14 ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΙΚΟΥ ΔΙΑΤΑΓΜΑΤΟΣ 1/2003 - ΦΕΚ1/3-1-03 ΓΙΑ ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΑ Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.!!!!)...ΕΝΙΑΙΟΣ ΠΙΝΑΚΑΣ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17!!!!!...ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΙΦΝΙΔΙΑΣΤΙΚΑ



Με μια Τροπολογία που κατέθεσε πριν από λίγο αιφνιδιαστικά ο Υπουργός Παιδείας κος Φίλης 
στη Βουλή, με τίτλο "Καθορισμός της συνάφειας των τίτλων σπουδών με την Ε.Α.Ε."
συστήνεται επιτροπή στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.), η οποία θα κρίνει τη συνάφεια
των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων των μελών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού
(Ε.Ε.Π.) στην Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση(Ε.Α.Ε.), αλλά και στη Σχολική Ψυχολογία. 


Επιπλέον όμως - και εδώ είναι η έκπληξη καθώς με αυτή την Τροπολογία καταργείται το άρθρο 14, του Προεδρικού Διατάγματος 1/2003 - ΦΕΚ1/3-1-03 !!!!!! - η επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής(Ι.Ε.Π.) θα εξετάζει και τη συνάφεια των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων του Ε.Ε.Π. με την ειδικότητα του κλαδου της προς πλήρωση θέσης!!!!,την οποία συνάφεια με την ειδικότητα του κλαδου της προς πλήρωση θέσης μέχρι τώρα κρίνει όσον αφορά στους μονίμους του Ε.Ε.Π., όπως συμβαίνει και στους εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας, το οικείο Υπηρεσιακό Συμβούλιο, δηλαδή το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.(άρθρο 14, του Προεδρικού Διατάγματος*1/2003 - ΦΕΚ1/3-1-03:..."Γνωμοδοτεί - το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. -  για τη συνάφεια των τίτλων μεταπτυχιακών σπουδών με το αντικείμενο της απασχόλησης του Ε.Ε.Π και του Ε.Β.Π.")και τα Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. κρίνουν τη συνάφεια των μεταπτυχιακών και διδακτορικών τίτλων με την ειδικότητα του κλαδου της προς πλήρωση θέσης των αναπληρωτών Ε.Ε.Π.

  
Στην αιτιολογική έκθεση δε, αναφέρεται πως "...η προτεινόμενη ρύθμιση βρίσκεται σε αρμονία με την κατάρτιση από το σχολικό έτος 2016-17 Ενιαίου Πίνακα αναπληρωτών Ε.Ε.Π....", τη στιγμή που πριν από λίγο ο ίδιος ο Υπουργός, ο ίδιος ο κος Φίλης ανακοίνωσε στη Βουλή και επισήμως δημοσιοποιήθηκε, πως "Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών θα γίνουν με το περσινό σύστημα..."!!!!, δηλαδή, όσον αφορά στους αναπληρωτές Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. από τις 13 Π.Δ.Ε. της χώρας...

Κι όλα αυτά χωρίς καμία διαβούλευση και αιφνιδιαστκά. 

Πραγματικά σηκώνω τα χέρια ψηλά....

Βασίλης Βούγιας