Πέμπτη, 30 Ιουνίου 2016

ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΑΡΘΡΟ 63 ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΙΣΠΡΑΞΗΣ ΑΧΡΕΩΣΤΗΤΩΝ ΚΑΤΑΒΛΗΘΕΝΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ/Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π.


ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ Ν/Σ ΜΕ ΤΙΣ ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ(ΣΧΟΛ. ΣΥΜΒΟΥΛΟΙ, ΕΠΑΓΓ/ΚΗ ΕΚΠ/ΣΗ, Γ.Δ. ΣΙΒΙΤΑΝΑΔΕΙΟΥ, ΕΡΕΥΝΑ κ.α.)



Άρθρο 39: Ρύθμιση θεμάτων εκπαιδευτικού προσωπικού και σχολικών συμβούλων
Άρθρο 40: Ρύθμιση θεμάτων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
Άρθρο 41: Καθορισμός προσόντων Γενικού Διευθυντή της Σιβιτανιδείου 
Άρθρο 42: Ρύθμιση θεμάτων Γ.Γ.Δ.Β.Μ.Ν.Γ.
Άρθρο 43: Ρυθμίσεις για την Έρευνα
και το
Άρθρο 63: Διαδικασία είσπραξης αχρεωστήτως καταβληθέντων(βλέπε αναπληρωτές) - http://seepea-stella.blogspot.gr/2016/06/63.html

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΨΗΦΙΣΘΕΝ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥΡΙΣΜΟΥ ΕΔΩ

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΑΝΑΣΧΕΔΙΑΣΜΟΥ ΚΑΙ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ ΤΗΣ ΕΑΕ





Αγαπητοί συνάδελφοι,

Πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 27 Ιουνίου, στο Υπουργείο Παιδείας η τελευταία πριν τις καλοκαιρινές διακοπές  συνάντηση της Επιτροπής για τον Ανασχεδιασμό και την Αναβάθμιση της Ειδικής Εκπαίδευσης, στα πλαίσια του Εθνικού και Κοινωνικού Διαλόγου για την Παιδεία. Από πλευράς ΠΟΣΕΕΠΕΑ παραβρέθηκαν οι Σ. Καρπενησιώτης, Ε. Τραγάκη, Σ. Γεωργακάκου και Ν. Χατζηχαλεπλή.
Η ημερήσια διάταξη περιλάμβανε την ενημέρωση από τους συντονιστές των υποεπιτροπών για την πορεία των εργασιών τους:
1)Ο κ. Μπαλαμώτης, ως συντονιστής της ομάδας για την αναβάθμιση των ΕΕΕΕΚ, έθεσε το χρονοδιάγραμμα των εργασιών της ομάδας που αναμένεται να πραγματοποιήσει 2 ακόμη συναντήσεις (Πέμπτη και Παρασκευή). Αναφέρθηκε στην ως τώρα δουλειά, κατά την οποία έχει τεθεί ένα περίγραμμα της λειτουργίας και των προβλημάτων των ΕΕΕΕΚ και στόχος της υποεπιτροπής είναι να δοθούν κατευθυντήριες γραμμές για άρση των δυσλειτουργιών.
2) Κατόπιν, έλαβε το λόγο η κα Χαϊκάλη, συντονίστρια της ομάδας για τη Δευτεροβάθμια Ειδική Επαγγελματική Εκπαίδευση, που ενημέρωσε ότι έχει συζητηθεί ήδη η νομική βάση και κατόπιν θα ρυθμιστούν επιμέρους θέματα, όπως π.χ. οι ειδικότητες.
3) Ο κ. Μουταβελής, από την ομάδα για τα Τμήματα Ένταξης, έθεσε επίσης ένα χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης των εργασιών έως την επόμενη εβδομάδα. Θέματα που απασχολούν την υποεπιτροπή έχουν να κάνουν με τα κριτήρια και τη διαδικασία φοίτησης.
4) Από την υποεπιτροπή για τα προγράμματα συνεκπαίδευσης, πήρε το λόγο ο συντονιστής κ. Κατσούλης, ο οποίος εξήγησε τον τρόπο λειτουργίας της ομάδας, στην οποία έχουν ήδη δοθεί ένας σημαντικός αριθμός κειμένων (νομοθετημάτων και επιστημονικών μελετών), προκειμένου να ενημερωθούν όλοι και κατόπιν θα οριστούν οι συναντήσεις ξεκινώντας από την πρώτη που είχε οριστεί για μετά το τέλος της κοινής .συνεδρίασης.
5) Τέλος, εκ μέρους της ομάδας για τα Ειδικά Γυμνάσια-Λύκεια, ο συντονιστής κ. Άντζακας, ανέφερε ότι εξετάστηκε το νομικό πλαίσιο και επιμέρους θέματα (πχ. ωράριο) και θα έχουν καταλήξει σε συμπεράσματα νωρίτερα από το χρονοδιάγραμμα.
Στη συνέχεια έγινε μια διεξοδική συζήτηση πάνω στα θέματα που απασχόλησαν τις υποομάδες και ιδιαίτερα, σε ζητήματα της Ειδικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης.
Σε ερώτηση του προέδρου της ΠΟΣΕΕΠΕΑ κ. Καρπενησιώτη σχετικά με τη συνέχεια των εργασιών της Επιτροπής και τον τρόπο λειτουργίας της –πέραν των υποεπιτροπών, ο κ. Κασσιανός ενημέρωσε ότι η διαδικασία θα συνεχιστεί το Σεπτέμβριο, ως ανταλλαγή απόψεων με στόχο ένα νομοθετικό πλαίσιο που θα έχει κατεύθυνση τη συνεκπαίδευση.
Επίσης, ο κ Καρπενησιώτης έβαλε εκ νέου το ζήτημα, που είχε τεθεί από την ΠΟΣΕΕΠΕΑ στην πρώτη συνάντηση, ότι δηλ. βασική προϋπόθεση για τη συνέχιση συμμετοχής της ΠΟΣΕΕΠΕΑ στο διάλογο, παραμένει πάντα η δέσμευση του Υπουργείου στο φλέγον θέμα των προσλήψεων για την επόμενη σχολική χρονιά.
 Επίσης, ο κ. Κασσιανός ενημέρωσε ότι από την πληροφόρηση που έχει το Υπουργείο δεν είναι ακόμη σε θέση να μιλά για ένα Νόμο-πλαίσιο για την Παιδεία που να περιλαμβάνει διατάξεις για την ΕΑΕ. Ενώ, αναφέρθηκε στην πρόθεση του Υπουργείου για λειτουργία του θεσμού του ολοήμερου σχολείου στα Ειδικά Δημοτικά.
Έπειτα από μια ανταλλαγή απόψεων σχετικά με τα επαγγελματικά δικαιώματα της Δευτεροβάθμιας Ειδικής Εκπαίδευσης, έλαβε το λόγο η κα Αστέρη, η οποία τόνισε ότι αυτά θα πρέπει να οριστούν βάσει των διεθνών δεδομένων και της διεθνούς κατάταξης.
Η κα Αστέρη, επισήμανε επίσης, ότι η αξιολόγηση των μαθητών για τη φοίτηση στα ειδικά πλαίσια θα πρέπει να γίνεται βάσει της λειτουργικότητας και όχι των τεστ νοημοσύνης. Διατύπωσε, τέλος, τις δύο κατευθύνσεις που πρέπει να κινηθεί η Επιτροπή:
1)    Να μπει τάξη στο άτακτο τοπίο της ΕΑΕ με τη σύνταξη Υπουργικών Αποφάσεων
2)    Να κινηθεί προς το όραμα μιας μεταρρύθμισης, που θα αφορά την επόμενη γενιά μαθητών.
Σε παρέμβασή του, ο κ. Καρπενησιώτης υπογράμμισε την αναγκαιότητα διαφοροποίησης της στάσης του εκπαιδευτικού συστήματος και προσαρμογής του στις σύγχρονες τάσεις, όπου ο ωφελούμενος από την ειδική εκπαίδευση αντιμετωπίζεται ως ξεχωριστή και ενιαία βιοψυχοκοινωνική οντότητα και η εκπαίδευση του στηρίζεται στις ανάγκες του. Η παραπάνω προσαρμογή  μπορεί να επιτευχθεί μόνο μέσα από την διεπιστημονική συνεργασία .
Είναι ανακόλουθο να επιθυμούμε την συμπερίληψη των ατόμων με αναπηρία και να δυσκολευόμαστε στην αποδοχή της διαφορετικότητας σε επίπεδο διεπιστημονικής ομάδας .

Μετά από μια εποικοδομητική συζήτηση σχετικά με τη φιλοσοφία και το πλαίσιο που θα διέπει το όραμα της συνεκπαίδευσης, η συνεδρίαση ολοκληρώθηκε, αφού ο κ. Κασσιανός έθεσε ως προθεσμία λήξης εργασιών των υποεπιτροπών την 15 Ιουλίου 2016.

Διαμαρτυρία και προτάσεις για βρεφονηπιακούς και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ από την Ε.Σ.Α.μεΑ

Διαμαρτυρία και προτάσεις για βρεφονηπιακούς και ΚΔΑΠ-ΜΕΑ

Τη διαμαρτυρία της για το γεγονός ότι η Ε.Σ.Α.μεΑ, για δεύτερη συνεχή χρονιά, δεν κλήθηκε στη διαβούλευση της Δράσης «Εναρμόνιση οικογενειακής και επαγγελματικής ζωής», που ορίζει τη διαδικασία εφαρμογής της Δράσης στους Βρεφικούς και Βρεφονηπιακούς Σταθμούς, τους Βρεφονηπιακούς Σταθμούς Ολοκληρωμένης Φροντίδας, τους Παιδικούς Σταθμούς, τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών (Κ.Δ.Α.Π.) και τα Κέντρα Δημιουργικής Απασχόλησης Παιδιών με Αναπηρία (Κ.Δ.Α.Π. - Μ.Ε.Α.)., εκφράζει με επιστολή της στα συναρμόδια υπουργεία.
Ως αποτέλεσμα της μη συμμετοχής του αντιπροσωπευτικού αναπηρικού φορέα στη διαμόρφωση του Συστήματος Διαχείρισης, Αξιολόγησης, Παρακολούθησης και Ελέγχου - Διαδικασία εφαρμογής της Δράσης «Εναρμόνιση Οικογενειακής και Επαγγελματικής Ζωής» έτους 2016-2017, δεν διασφαλίστηκε το δικαίωμα της ισότιμης συμμετοχής των βρεφών, νηπίων, παιδιών και ατόμων με αναπηρία στις αντίστοιχες δομές.
Στην επιστολή η Συνομοσπονδία καταθέτει τις προτάσεις της για να διορθωθούν οι αστοχίες του Συστήματος, που αφορούν σε ζητήματα προσβασιμότητας, αποκλεισμού και ισότητας.

"Απαξιωτικές δηλώσεις Υπουργού Παιδείας για τους εκπαιδευτικούς"...ΕΡΩΤΗΣΗ στη Βουλή από τον Βοτυλευτή Θ. Φορτσάκη της Ν.Δ.




ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΦΟΡΤΣΑΚΗΣ
Βουλευτής Επικρατείας - ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ
   
Αίτηση Κατάθεσης Εγγράφων
προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων,
κ. Νίκο Φίλη

Θέμα: Απαξιωτικές δηλώσεις Υπουργού Παιδείας για τους εκπαιδευτικούς
                                                                                                                                                                            
Αθήνα, 30 Ιουνίου 2016

Ο Υπουργός Παιδείας, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση βουλευτή για τα κενά στην εκπαίδευση στις 24 Ιουνίου 2016 στη Βουλή, χρησιμοποίησε  μια σειρά απαξιωτικών εκφράσεων για τους εκπαιδευτικούς μας χωρίς να επικαλεστεί συγκεκριμένα στοιχεία. Συγκεκριμένα ο  κ. Φίλης έκανε λόγο για πάρτυ πελατειακών διευκολύνσεων με παρκαρισμένους εκπαιδευτικούς, για πρόσληψη αναπληρωτών παρά τα πλεονάσματα ειδικοτήτων στα σχολεία, για εκπαιδευτικούς που «κρύβονται» στον μηχανισμό των πελατειακών σχέσεων με αποτέλεσμα να προσλαμβάνονται αναπληρωτές εκπαιδευτικοί για να κάνουν τη δουλειά που δεν κάνουν οι μόνιμοι.

Οι δηλώσεις αυτές πρέπει να αποδοκιμαστούν τόσο για το ύφος τους όσο και για το ότι δεν συνοδεύονται από συγκεκριμένα στοιχεία με αποτέλεσμα να δημιουργούνται εσφαλμένες εντυπώσεις για απροσδιόριστο αριθμό εκπαιδευτικών. Οι εκπαιδευτικοί μας  στη συντριπτική πλειοψηφία τους, με αυτοθυσία και αυταπάρνηση, ασκούν τα καθήκοντά τους μεσούσης της οικονομικής κρίσης. Δεν πρέπει λοιπόν να λοιδορούνται και οι ενδεχόμενες κατηγορίες πρέπει να συνοδεύονται από κατάθεση συγκεκριμένων στοιχείων, αν αυτά υπάρχουν.

Ο κύριος Υπουργός παρακαλείται να προβεί στην κατάθεση των σχετικών εγγράφων, από τα οποία να προκύπτουν:

1)    το κατά δήλωσή του πάρτυ πελατειακών διευκολύνσεων με παρκαρισμένους εκπαιδευτικούς,
2)    οι κατά δήλωσή του αναπληρωτές εκπαιδευτικοί που προσελήφθηκαν παρά τα πλεονάσματα εκπαιδευτικών στα σχολεία,
3)    οι κατά δήλωσή του εκπαιδευτικοί που «κρύβονται» στον μηχανισμό των πελατειακών σχέσεων.


Ο ερωτών Βουλευτής

Θεόδωρος Π. Φορτσάκης
Βουλευτής Επικρατείας ΝΔ

«Ο Ρόλος της Δια Βίου Μάθησης και της Διάδοσης της Νοηματικής Γλώσσας στην Ποιότητα Ζωής Κωφού και Βαρήκοου Πληθυσμού»...4ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο ΚΩΦΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ




2η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

4ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο ΚΩΦΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ με τίτλο «Ο Ρόλος της Δια Βίου Μάθησης και της Διάδοσης της Νοηματικής Γλώσσας στην Ποιότητα Ζωής Κωφού και Βαρήκοου Πληθυσμού»

Ημερ/νία: Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016
Τόπος: Συνεδριακός Χώρος Εθνικού Δρυμού Ολύμπου’
Ιστοσελίδα: http://esai.gr/DHIA_2016.html  

 

ΥΠΟΒΟΛΗ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
 

Η Οργανωτική Επιτροπή του 4ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ σε συνεργασία με το Τμήμα Επιστήμης Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και την Υποστήριξη του Εργαστηρίου Ψυχολογίας και Ειδικής Αγωγής του Παιδαγωγικού Τμήματος του Πανεπιστημίου Κρήτης σας προσκαλούν να συμετέχετε με ερευνητικές εργασίες και επιστημονικά άρθρα στο 4ο Πανελλήνιο Διεπιστημονικό Συμπόσιο «Ο Ρόλος της Δια Βίου Μάθησης και της Διάδοσης της Νοηματικής Γλώσσας στην Ποιότητα Ζωής Κωφού και Βαρήκοου Πληθυσμού». Το Συμπόσιο θα πραγματοποιηθεί στο Λιτόχωρο, την Κυριακή, 18 Σεπτεμβρίου 2016 σε χώρο του Εθνικού Δρυμού.

Γενικά
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν εργασίες προς αξιολόγηση για προφορική ανακοίνωση, ανακοίνωση αφίσας (πόστερ), videos ή πλήρες άρθρο, ή απλά να παρακολουθήσουν τις εργασίες και να λάβουν μέρος στις συζητήσεις και τα εργαστήρια. Επίσης είναι δυνατόν να κατατεθούν προτάσεις για την πραγματοποίηση εργαστηρίων στο πλαίσιο του συμποσίου.

Δημοσίευση Εργασιών
Οι εργασίες, που πρέπει να υποβληθούν εξ αρχής στην πλήρη τους μορφή (άρθρο, ανακοίνωση, πόστερ, βίντεο), θα κριθούν από τα μέλη της επιστημονικής επιτροπής, προκειμένου να παρουσιαστούν στο Συμπόσιο και να συμπεριληφθούν, στα ηλεκτρονικά πρακτικά, στην ιστοσελίδα του συνεδρίου και σε βιβλίο εφόσον αυτό καταστεί δυνατό. Η μορφή του κειμένου των εργασιών παρακαλούμε να είναι αυτή που περιγράφουν οι επισυναπτόμενες οδηγίες. Παρακαλούνται όσοι και όσες στείλουν εργασίες να μην υποβάλουν περισσότερες από μία εργασίες με πρώτο το όνομά τους και παραπάνω από δύο συνολικά.

Διαδικασία Υποβολής Εργασιών
Η διαδικασία υποβολής περιλήψεων ή πλήρων άρθρων θα γίνεται αποκλειστικά μέσω internet, συμπληρώνοντας την ηλεκτρονική φόρμα υποβολής που θα βρείτε στο site της Γραμματείας του Συνεδρίου, στο http://www.esai.gr/DHIAproceedings.html. Περιλήψεις, οι οποίες δεν θα συνοδεύονται από σωστά συμπληρωμένες ηλεκτρονικές φόρμες υποβολής, δεν θα γίνουν δεκτές προς αξιολόγηση. Αναλυτικές οδηγίες για την υποβολή περιλήψεων παρατίθενται παρακάτω.

Καταληκτικές Ημερομηνίες
Η εμπρόθεσμη υποβολή των περιλήψεων & DVD είναι προϋπόθεση για την αποδοχή τους.
Καταληκτικές Ημερομηνίες / Προθεσμίες:
Καταληκτική Ημερομηνία Υποβολής Περιλήψεων
Αποτελέσματα Επιστημονικής Επιτροπής
Πλήρες Άρθρο για τα Πρακτικά (προαιρετικό)
10 Ιουλίου 2016
20 Ιουλίου 2016
1 Σεπτεμβρίου 2016

Η εμπρόθεσμη υποβολή των περιλήψεων είναι απολύτως απαραίτητη, ώστε να διευκολυνθεί η αξιολόγηση και η ταξινόμησή τους.

Παρουσίαση Εργασιών στο Διεπιστημονικό Συμπόσιο
Η παρουσίαση των ανακοινώσεων που θα γίνουν αποδεκτές, θα πρέπει να αποσταλεί σε μορφή ηλεκτρονικού αρχείου PowerPoint στη Γραμματεία του Συμποσίου, σε χρόνο που θα κοινοποιηθεί στους συγγραφείς. Η αίθουσα συνεδριάσεων θα είναι εφοδιασμένη με ηλεκτρονικό υπολογιστή, data projector και οθόνη. Η παρουσίαση των ανακοινώσεων θα είναι συνολικής διάρκειας πέντε (15) λεπτών συμπεριλαμβανομένου του χρόνου συζήτησης. Αναφορικά με τις παρουσιάσεις videos, η διάρκειά τους δεν πρέπει να υπερβαίνει τα έξι (6) λεπτά ενώ θα διατίθενται και τρία (3) λεπτά για συζήτηση.

Συνδρομή Συνέδρων
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΙΚΟ ΤΕΛΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΩΝ ΟΜΙΛΗΤΩΝ, ΕΡΕΥΝΗΤΩΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΔΡΩΝ. Η είσοδος στο Συμπόσιο είναι ελεύθερη για όλους. Η εγγραφή στο συνέδριο είναι απαραίτητη. Οι εγγραφές των συνέδρων γίνονται αυθημερόν, την ημέρα του Συμποσίου. Στην εγγραφή περιλαμβάνονται φάκελος συνεδρίου, γραφική ύλη, πρόγραμμα, ενημερωτικά έντυπα, περιλήψεις εργασιών, καφέδες και αναψυκτικά διαλειμμάτων.

Παράλληλες Δράσεις
Στο πλαίσιο του Συνεδρίου θα λειτουργήσει έκθεση εκπαιδευτικού υλικού και υλικού κυβερνητικών και μη κυβερνητικών φορέων. Για τη συμμετοχή τους οι ενδιαφερόμενες οργανώσεις καλούνται να επικοινωνήσουν μέσω e-mail στην ακόλουθη ηλεκτρονική διεύθυνση: dhia@esai.gr 

 

 

ΒΡΑΒΕΥΣΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ
 

Οι εργασίες οι οποίες θα παρουσιαστούν από άτομα με Βαρηκοΐα/Κώφωση (προφορική παρουσίαση-video) θα βραβευθούν.

 

 

Επιστημονική Επιτροπή

·         Καθ. Γρούιος   Γεώργιος                              Κινητικής Συμπεριφοράς, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Δεληγιάννης          Αστέριος              Αθλητιατρικής, , ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Δογάνης Γεώργιος                              Κοινωνικής Αθλητικής Ψυχολογίας

·         Δρ. Καβαζίδου Ελένη                                    Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων Π/θμιας Εκπ/σης Χανίων

·         Καθ. Κέλλης     Σπυρίδων                             Προπονητικής, , ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Κόλλιας   Ηρακλής                               Βιοκινητικής, , ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Κουρκούτας Ηλίας[ΑΝΤΙΠΡΟΕΔΡΟΣ]         Ειδικής Αγωγής και Ψυχολογίας, ΠΤΔΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης                                              

·         Καθ. Κοτζαμανίδης        Χρήστος               Προπονητικής με έμφαση στο Νευρομυϊκό Έλεγχο, , ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Κουϊδή     Ευαγγελία                             Αθλητιατρικής

·         Επίκ. Καθ. Κυπριωτάκη Μαρία                   Προσχολικής Αγωγής, ΠΤΠΕ, Πανεπιστήμιο Κρήτης

·         Ομ. Καθ. Λαμπροπούλου Βενέττα     Ομότιμη Καθ. Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Πάτρας

·         Δρ. Πατσίδου Ηλιάδου Μαρίνα                 Σχολική Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Κεντρ. Μακεδονίας

·         Καθ. Σιάτρας   Θεοφάνης                           Ενόργανης & Προπονητικής, , ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Τζέτζης     Γεώργιος                              Μοντέλων Ανατροφοδότησης και Διαχείρισης Αθλητικών

Δεξιοτήτων, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Αναπλ. Καθ. Τσιμάρας Βασίλειος                             Προπονητικής Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Καθ. Τσορμπατζούδης Χαράλαμπος      Αθλητικής Ψυχολογίας με Έμφαση στις Εφαρμογές, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Δρ. Τριπολιτάκης Κωνσταντίνος                              Σχολικός Σύμβουλος Ειδικής Αγωγής Περιφέρειας Κρήτης

·         Αναπλ. Φωτιάδου Ελένη [Πρόεδρος]                              Ειδικής Φυσικής Αγωγής, ΤΕΦΑΑ, ΑΠΘ

·         Αναπλ. Καθ. Χριστούλας Κοσμάς            Εργοφυσιολογίας, με Έμφαση την Απόδοση σε Υψόμετρα, ΤΕΦΑΑ,

ΑΠΘ

 


ΟΔΗΓΙΕΣ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΠΕΡΙΛΗΨΕΩΝ


Προφορικές Ανακοινώσεις και Πόστερ
Κάθε συγγραφέας δικαιούται να παρουσιάσει μία μόνο εργασία, ενώ μπορεί να συμμετάσχει ως συγγραφέας σε περισσότερες.

Ο τίτλος της εργασίας πρέπει να είναι γραμμένος στα Ελληνικά με πεζούς χαρακτήρες.

Τα ονόματα των συγγραφέων πρέπει να είναι γραμμένα στην ονομαστική, κάτω από τον τίτλο της εργασίας, με πεζά γράμματα και με αναφορά πρώτα του Επιθέτου και μετά του Ονόματος ολογράφως. Ακολουθούν τα Τμήματα/ Πανεπιστήμια/ργαστήρια από όπου προέρχονται οι συγγραφείς. Δεν χρειάζεται να αναφέρεται η ακριβής διεύθυνση (οδός, αριθμός και ταχυδρομικός κώδικας).

Το όνομα του συγγραφέα που θα παρουσιάσει την εργασία θα πρέπει να είναι υπογραμμισμένο.
Το περιεχόμενο των περιλήψεων θα πρέπει να αποδίδεται ως εξής:

α) Σκοπός της εργασίας
β) Υλικό & μέθοδος
γ) Αποτελέσματα
δ) Συμπεράσματα

Οι περιλήψεις δεν θα πρέπει να ξεπερνούν τις 250 λέξεις συνολικά, στο άθροισμα αυτό δεν συμπεριλαμβάνεται ο τίτλος της εργασίας, καθώς και τα ονόματα συγγραφέων και ιδρυμάτων.

Η υποβολή των περιλήψεων μπορεί να γίνει μόνο ηλεκτρονικά, μέσω της επίσημης ιστοσελίδας του Συμποσίου. Οι περιλήψεις των εργασιών που θα αποσταλούν μέσω fax ή e-mail δεν θα γίνουν δεκτές προς αξιολόγηση.

Πλήρες Άρθρο
Όσοι ενδιαφέρονται να αποστείλουν πλήρες άρθρο, προκειμένου να συμπεριληφθεί στα πρακτικά του συνεδρίου, ισχύει η ίδια καταληκτική ημερομηνία υποβολής με αυτήν των περιλήψεων. Η εργασία έχεις ως ανώτατο όριο τις 3.000 λέξεις (6-8 σελίδες). To είδος του αρχείου πρέπει να είναι MS Word. Η υποβολή των διαμορφωμένων κειμένων των εργασιών θα γίνει μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στις διευθύνσεις dhia@esai.gr και congress@renaissancehellas.com

Video
Οι συγγραφείς που σκοπεύουν να υποβάλλουν την εργασία τους σε μορφή video θα πρέπει να υποβάλλουν τόσο μια περίληψη μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας υποβολής όσο και να αποστείλουν στη Γραμματεία του Συμποσίου το οπτικοακουστικό υλικό σε μορφή DVD (Δ/νση: Γ. Βιζυηνού 53, Τ.Κ. 59300, Αλεξάνδρεια Ημαθίας).



Γραμματεία Συμποσίου
Renaissance Hellas s.a. Congress
Eρμού 16
Αθήνα 105 63

Υπεύθυνοι Επικοινωνίας:
Μίκα Λιαρομμάτη :           2117517445 ,   6972303233
Σούλα Παπαδοπούλου:    2117517446, 6980571107


ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ
Προσκαλούνται αθλητικοί και καλλιτεχνικοί σύλλογοι με και χωρίς τμήματ α ΑμεΑ, να συμμετέχουν στο 4ο Πανελλήνιο Φεστιβάλ ΚΩΦΟΙ ΚΑΙ ΑΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ, με προφεστιβαλικές δράσεις σε ΧΑΝΙΑ , ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ & ΑΘΗΝΑ και τετραήμερο αθλητικών και πολιτιστικών εκδηλώσεων στον Εθνικό Δρυμό του Ολύμπου. Για περισσότερες πληροφορίες για τους διοργανωτές και τις εκδηλώσεις του Φεστιβάλ επισκεφθείτε τον ιστότοπο: http://esai.gr/DHIA_2016.html

                Για να Δηλώσετε συμμετοχή στα Αθλητικά & Καλλιτεχνικά Δρώμενα ή την Έκθεση Εικαστικών ακολουθήστε το σύνδεσμο:

Για να συμμετέχετε στο Σώμα Εθελοντών του Φεστιβάλ σε μία από τις πόλεις που θα πραγματοποιηθεί (Χανιά, Θεσσαλονίκη, Αθήνα, Λιτόχωρο) ακολουθήστε το σύνδεσμο:


 

«Ανοικτή Πρόσκληση Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για ένταξη στην Ομάδα ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ του 4ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ ΚΩΦΟΙ ΚΑΙ ΑΚΟΥΟΝΤΕΣ ΕΝ ΔΡΑΣΕΙ»

Προσκαλούνται Νέοι και Νέες, ηλικίας 16-30 ετών, να συμμετέχουν στην Ομάδα Εθελοντών του 4ου Πανελλήνιου Φεστιβάλ και ενήλικες > 35 ετών ως συντονιστές των εθελοντικών ομάδων. Φέτος το Φεστιβάλ θα πραγματοποιηθεί στο Δήμο Δίου Ολύμπου μεταξύ 14-18 Σεπτεμβρίου 2016.
Λίγα Λόγια για το Φεστιβάλ
Η όλη διοργάνωση του Φεστιβάλ βασίζεται αποκλειστικά στο θεσμό της χορηγίας και της εθελοντικής προσφοράς. Το συγκεκριμένο Φεστιβάλ δημιουργήθηκε από την ανάγκη για κοινωνική συνέργεια υπέρ της ανάπτυξης και αναδόμησης της κοινωνίας μας σε θεμέλιες λειτουργικές και ευοίωνες πολιτισμικές βάσεις με βασικό σκοπό τον ΕΝΕΡΓΟ ΠΟΛΙΤΗ, ανεξαρτήτου κοινωνικής ταυτότητας και ως επιμέρους στόχους:
·         την ανάδειξη των τοπικών πολιτιστικών και περιβαλλοντικών θησαυρών (ανάλογα με την πόλη που φιλοξενείται το φεστιβάλ),
·         τη φιλοξενία έντεχνων καλλιτεχνικών σχημάτων που εμπλέκουν κωφούς ή σχετίζονται με την κουλτούρα τους
·         την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης
·         την τόνωση του εμπορίου τοπικών προϊόντων 
·         την πρόληψη της υγείας
·         την άτυπη εκπαίδευση
·         την καταπολέμηση του κοινωνικού ρατσισμού και αποκλεισμού με σύμπραξη κωφών και ακουόντων
·         και την προβολή των σωματείων και μη κερδοσκοπικών φορέων Κωφών και Βαρηκόων
Στο πλαίσιο του Φεστιβάλ θα λειτουργούν ψυχαγωγικές υπαίθριες αθλητικές δραστηριότητες, καλλιτεχνικά εργαστήρια και δρώμενα υπαίθριου χώρου, εκθέσεις, παραστάσεις, ημερίδα διαλόγου ακαδημαϊκών, δημοτικών αρχών και καλλιτεχνικών σχημάτων, ξεναγήσεις, σεμινάρια πρώτων βοηθειών & λοιπές δράσεις πρόληψης και προαγωγής της υγείας, βιντεοπροβολές περί πολιτισμού και τουρισμού, συγκροτήματα Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών & Μουσικής και παραδοσιακά εδέσματα.

ΠΡΟΝΟΜΙΑ ΕΘΕΛΟΝΤΩΝ

Οι Εθελοντές της ΕΕΡ συμμετέχουν σε ειδικό επιμορφωτικό σεμινάριο για τη συγκεκριμένη διοργάνωση και τα καθήκοντά τους, ενώ θα παραλάβουν σχετική βεβαίωση προσφοράς εθελοντικής εργασίας και κάποια δωρεάν αξεσουάρ του ΦΕΣΤΙΒΑΛ. Για όλους τους εθελοντές διατίθεται δωρεάν διαμονή και ημιδιατροφή. Σε περίπτωση ενδιαφέρεται να συμμετέχει κάποιος να συμμετέχει ως εθελοντής/ντρια, ακολουθεί το σύνδεσμο: http://goo.gl/forms/B1km2yTHG2ht7pVw1, ή αποστέλλει σχετικό μήνυμα στο dhia@esai.gr με τα στοιχεία επικοινωνίας του με θέμα ΘΕΛΟΝΤΗΣ DHIA fest 2016»