Πέμπτη 31 Οκτωβρίου 2013

Παράταση ενός χρόνου για την αξιολόγηση των δομών των Υπουργείων

 

Σε παράταση για ένα χρόνο στην αναδιάρθρωση των δομών του δημοσίου προχωρά η κυβέρνηση, σύμφωνα με νομοτεχνική ρύθμιση που κατέθεσε ο Υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης κ. Μητσοτάκης στο νομοσχέδιο για την Διαύγεια.
Το νομοσχέδιο συζητήθηκε σήμερα στην Επιτροπή Δημόσιας Διοίκησης, Δημόσιας Τάξης και Δικαιοσύνης.
Με την ρύθμιση που κατέθεσε ο Υπουργός παρατείνονται οι προθεσμίες της παραγράφου 4 του άρθρου 35 του νόμου 4024/2011 έως τις 31 Δεκεμβρίου 2014 (από 31 Δεκεμβρίου 2013 που ίσχυε ως τώρα). Το νομοσχέδιο θα συζητηθεί την επόμενη εβδομάδα στην Ολομέλεια της Βουλής.

Το νομοσχέδιο «είναι προεχόντως μια ποσοτική αντιμετώπιση του ελληνικού δημοσίου. Η κυβέρνηση δυστυχώς έχει αναδειχθεί την υποχρέωση να διαθέτει για τα επόμενα χρόνια για τη λειτουργία του κράτους τα λιγότερα χρήματα», επεσήμανε ο εισηγητής του ΣΥΡΙΖΑ Αλ. Μητρόπουλος, εκτιμώντας ότι η «κυρίαρχη ιδέα του νομοσχεδίου είναι η λειτουργία ενός μικρού κράτους η θεωρία της σχόλης του Σικάγο του mini state, το κράτος το οποίο θα λειτουργεί με τους ελάχιστους υπαλλήλους». Ο κ. Μητρόπουλος έκανε λόγο για «κοινωνιοκτονία» και «κοινωνικό Νταχάου».

Αναφερόμενος σε επιμέρους σημεία του νομοσχεδίου ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ πρότεινε να υπάρξει κλιμάκωση της άδειας στην πολύδυμη κύηση (ένα εξάμηνο για τα δίδυμα, ένα οκτάμηνο για τα τρίδυμα κ.ο.κ.), ενώ υπενθύμισε ότι για μηχανογραφική άδεια υπάρχει Προεδρικό Διάταγμα από το 1989 – 1990.

naftemporiki.gr

Κ.Θ.Β.Ε: ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 2/11 ΤΑ «BIG DAYS» ΜΕ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΠΡΕΧΤ



ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΞΕΚΙΝΟΥΝ ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ 2/11 ΤΑ «BIG DAYS» ΜΕ ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΜΠΡΕΧΤ


Με ένα τιμητικό αφιέρωμα στον Μπέρτολτ Μπρεχτ το ΚΘΒΕ εγκαινιάζει τα «Big Days» το Σάββατο 2 Νοεμβρίου, στο Θέατρο της Εταιρείας Μακεδονικών Σπουδών (φουαγιέ, 6ος όροφος, 7ος όροφος), με μια σειρά εκδηλώσεων από τις 10:00 το πρωί έως τις 17:00 το απόγευμα. Αφορμή η παράσταση «Η πτωτική άνοδος του Αρτούρο Ούι» που ανεβαίνει στο Βασιλικό Θέατρο.
Τα «Big Days» αποτελούν μια νέα πρόταση του ΚΘΒΕ που επιδιώκει να ‘συστήσει’ στο κοινό του σημαντικούς συγγραφείς του παγκόσμιου θεάτρου, έργα των οποίων ανεβαίνουν την ίδια περίοδο στο Κρατικό Θέατρο, με μεγάλα ολοήμερα αφιερώματα. Στόχος είναι να γνωρίσουν μικροί και μεγάλοι τους συγγραφείς μέσα από μια ποικιλία δραστηριοτήτων, που άπτονται της θεωρητικής, πρακτικής, εικαστικής, βιωματικής και της οπτικοακουστικής αποτύπωσης της προσωπικότητας των συγγραφέων αλλά και των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών του έργου τους.
Αρωγοί στην προσπάθεια αυτή του ΚΘΒΕ θα είναι όσο το δυνατόν περισσότεροι πολιτιστικοί και πολιτισμικοί φορείς της πόλης. Μέσω της συνεργασίας και της αλληλεγγύης θα μπορέσουμε να διατηρήσουμε το δικαίωμα που έχει ο καθένας μας να εμπνέεται από τα μεγάλα πνεύματα του πολιτισμού.

Οι δράσεις που πρόκειται να παρουσιαστούν στο πλαίσιο του αφιερώματος στον Μπέρτολτ Μπρεχτ είναι:
·         10.00-11.00 / Α’ διάδρ. 6ου ορόφου
Θεατρικό Παιχνίδι με θέμα «Μπρέχτ για Αρχάριους», για παιδιά δημοτικού, με την Δέσποινα Σαρόγλου
·         11.00-14.00 / Β’ διάδρ. 7ου ορόφου
Ψυχόδραμα, για ενήλικες, με θέμα «Πάρε Θέση», με την Φωτεινή Παπαχαραλάμπους
·         11.00-11.30 / Φουαγιέ
Live παρουσίαση αποσπάσματος του έργου «Ο Κύκλος με την Κιμωλία» από το εφηβικό εργαστήρι της ΧΑΝΘ. Συμμετοχή του παιδικού εργαστηρίου της ΧΑΝΘ
·         11.30-13.00 / Α’ διάδρ. 6ου ορόφου
Εκπαιδευτικό δράμα, για εφήβους βασισμένο στο βιβλίο «Αυτός που λέει Ναι και αυτός που λέει Όχι», με την Στέλλα Παπαδημητρίου
·         13.00-13.30 / Φουαγιέ
Παρουσίαση του κειμένου του Μπ. Μπρεχτ «Το μικρό όργανο για το θέατρο» από τον ηθοποιό Χρήστο Νταρακτσή
·         13.30-15.00 / Α’ διάδρ. 6ου ορόφου
Εκπαιδευτικό Δράμα, για εκπαιδευτικούς και ενήλικες βασισμένο στο βιβλίο «Αυτός που λέει Ναι και αυτός που λέει Όχι», με την Στέλλα Παπαδημητρίου
·         15.30-17.00 / Φουαγιέ
Στρογγυλό τραπέζι με καλλιτέχνες αλλά και θεωρητικούς με θέμα «το επικό θέατρο: θεωρία και πράξη»

Παράλληλα, από τις 10.00 μέχρι τις 17.00 θα εξελίσσονται οι παρακάτω παράλληλες δράσεις:
·         Είσοδος ΕΜΣ και Β’ διάδρ. 6ου ορόφου / Παρουσίαση οπτικοακουστικού υλικού α) από πρόβες του έργου «Μάνα Κουράγιο» που παρουσιάστηκε το 2006 στο Delacorte Theater στη Νέα Υόρκη. Στον κεντρικό ρόλο η Meryl Streep β) ολιγόλεπτη παρουσίαση του επικού θεάτρου-φουαγιέ, γ) θεατρικές παραστάσεις του Μπρεχτ
·         Φουαγιέ / Παρουσίαση μερικών από τα γνωστότερα τραγούδια που σημάδεψαν τις παραστάσεις έργων του Μπ. Μπρεχτ
·         Φουαγιέ / Έκθεση φωτογραφίας με στόχο την εικονοποίηση ποιημάτων του συγγραφέα (από το Μουσείο Φωτογραφίας)
·         Φουαγιέ / Πώληση βιβλίων του Μπ. Μπρεχτ (από το Βιβλιοπωλείο Πρωτοπορία)
·         Φουαγιέ / Έκθεση κοστουμιών από παραστάσεις έργων του Μπρεχτ, που έχει φιλοξενήσει κατά καιρούς το ΚΘΒΕ
·         Φουαγιέ / Έκθεση μακέτας θεατρικού κοστουμιού και σκηνικών από παραστάσεις έργων του Μπρεχτ, που έχει φιλοξενήσει κατά καιρούς το ΚΘΒΕ
·         Είσοδος ΕΜΣ / Installing Brecht
·         Φουαγιέ / Πώληση προγραμμάτων και αφισών παλαιότερων παραστάσεων του ΚΘΒΕ

Όσοι ενδιαφέρονται να λάβουν μέρος, στο Θεατρικό Παιχνίδι (μέχρι 20 άτομα), το Εκπαιδευτικό Δράμα (μέχρι 15 άτομα στο κάθε τμήμα), και το Ψυχόδραμα (μέχρι 25 άτομα), παρακαλούμε να δηλώσουν συμμετοχή στο τηλέφωνο 2315200008 από Τρίτη 29/10 μέχρι Παρασκευή 01/11 13.00-15.00. Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας.
Οι υπόλοιπες δράσεις θα έχουν ελεύθερη είσοδο για το κοινό (χωρίς περιορισμό).


ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Α/ΘΜΙΑΣ & Β/ΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ-31/10/2013

 

Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων ΠΕ60-Νηπιαγωγών και ΠΕ70-Δασκάλων στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση ΕΔΩ

 Προσλήψεις 14 αναπληρωτών εκπαιδευτικών κλάδων, ΠΕ03-Μαθηματικών, ΠΕ04.01-Φυσικών, ΠΕ04.02-Χημικών, ΠΕ04.04-Βιολόγων, ΠΕ09-Οικονομολόγων, ΠΕ18.23-Πλοιάρχων και ΠΕ19-Πληροφορικής, με προϋπηρεσία και χωρίς προϋπηρεσία ΕΔΩ

Ενημερωτικό των αιρετών του ΚΥΣΔΕ Γρηγόρη Καλομοίρη και Χρήστου Φιρτινίδη Εκπροσώπων των Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινημάτων





Η πολιτική ηγεσία του Υπ. Παιδείας συνεχίζει να κρατά σε ομηρεία χιλιάδες συναδέλφους που έχουν υποβάλλει αίτηση για απόσπαση από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.

Η ηγεσία του Υπ. Παιδείας φρόντισε να εμφανίσει χιλιάδες πλεονάσματα εκπαιδευτικών για να προχωρήσει στις ρουσφετολογικές και αδιαφανείς μετατάξεις στην πρωτοβάθμια. Ενέκρινε επίσης εκατοντάδες ρουσφετολογικές αποσπάσεις σε φορείς εκπαιδευτικών ακόμη και χωρίς να έχουν υποβάλλει αίτηση στην προβλεπόμενη προθεσμία.

Τώρα, η ηγεσία του Υπ. Παιδείας οχυρώνεται πίσω από τα μηδενικά πλεονάσματα που στέλνουν οι ΔΔΕ και στερεί το δικαίωμα της απόσπασης από χιλιάδες συναδέλφους που δικαιούνται να αποσπαστούν με βάση τα μόρια τους.

Το Υπ. Παιδείας έστειλε σήμερα επείγον έγγραφο στις ΔΔΕ και ζητά να απαντήσουν μέχρι αύριο (1/11/2013) για τον αριθμό κενών και πλεονασμάτων.

Εκτιμούμε ότι τα Δ.Σ. των ΕΛΜΕ μαζί με τους αιρετούς των ΠΥΣΔΕ οφείλουν να παρέμβουν προς τους Δ/ντές ΔΕ προκειμένου να στείλουν τα πραγματικά κενά και πλεονάσματα. Είναι σαφές ότι ο αριθμός των συναδέλφων που έχουν διατεθεί στην Α/βάθμια πρέπει να υπολογιστεί στα πλεονάσματα που εμφανίζει η Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση. Ήδη ορισμένες Δ/νσεις,  μετά από παρέμβαση των Δ.Σ. ΕΛΜΕ και των Αιρετών, έστειλαν νέα έγγραφα δηλώνοντας επιπλέον πλεονάσματα.

Συναδέλφισσες/ - οι,

Οφείλουμε να παρέμβουμε άμεσα και συντονισμένα για να αντιμετωπιστεί η ανάλγητη πρακτική της ηγεσίας του Υπ. Παιδείας.

Ο αγώνας του κλάδου μας για να ακυρωθούν οι διαθεσιμότητες – απολύσεις θα συνεχιστεί και θα είναι πολύμορφος και παρατεταμένος.

Οι αγώνες μας για τη διασφάλιση του εργασιακού καθεστώτος όλων των συναδέλφων μας δεν αναστέλλονται.

Όμως, η παρέμβαση των ΕΛΜΕ, στην παραπάνω κατεύθυνση είναι υποχρέωση απέναντι σε χιλιάδες συναδέλφους που υφίστανται τις συνέπειες της πολιτικής του Υπουργού Παιδείας και αντιμετωπίζουν οξύτατα οικονομικά και οικογενειακά προβλήματα.

Τέλος, ενημερώνουμε ότι έχει προγραμματιστεί συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ για τη Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2013 όπου θα επιδιώξουμε να εγκριθεί ο μεγαλύτερος δυνατός αριθμός αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ.


Αθήνα 31/10/2013

















Κινητικότητα υπαλλήλων σε διαθεσιμότητα -κατάργηση θέσης


Κατ’ εφαρμογή του άρθρου 90 του ν.4172/2013 (ΦΕΚ 167 Α΄) εκδόθηκαν Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις περί κατάργησης θέσεων που δημοσιεύτηκαν στα κάτωθι Φύλλα Εφημερίδας της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ):
  • 2317/Β/17.9.2013 για τα Υπουργεία Οικονομικών και Τουρισμού (ΕΟΤ, Κεντρική Υπηρεσία και Περιφερειακές Υπηρεσίες- Εκπαιδευτήρια),
  •  2318/Β/20.9.2013 για το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού,
  • 2319/Β/17.9.2013, για τα Υπουργεία Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας (Κεντρική Υπηρεσία και Γεν.Γραμ. Δημοσίων Έργων), Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Περιβάλλοντος Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής (Κεντρική Υπηρεσία και Γεν. Γραμματεία Ενέργειας και Κλιματικής Αλλαγής),
  • 2321/Β/17.9.2013 για φορείς του Υπουργείου Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων (ΕΦΕΤ, Μπενάκειο Φυτοπαθολογικό Ινστιτούτο, Ινστιτούτο Γεωπονικών Επιστημών),
  •  2322/Β/17.9.2013, για το Υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας (ΙΚΑ ΕΤΑΜ, Κεντρική Υπηρεσία, ΣΕΠΕ, Γεν.Γραμματεία Κοιν.Ασφαλίσεων, ΟΓΑ, ΟΑΕΕ, ΕΤΕΑ, ΟΑΕΔ),
  • 2323/Β/20.9.2013, για το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου,
  • 2384/Β/24.9.2013, για το Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων (Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Εθνικό Μετσόβειο Πολυτεχνείο, Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, Πανεπιστήμιο Πατρών, Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας, Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων, Πανεπιστήμιο Κρήτης),
  • 2388/Β/25.9.2013 για το Υπουργείο Εθνικής Άμυνας
Προκειμένου το Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης να προβεί άμεσα στις απαραίτητες ενέργειες για την τοποθέτηση υπαλλήλων των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν, μέσω του προγράμματος κινητικότητας, παρακαλούνται οι φορείς προς τους οποίους αποστέλλεται η παρούσα να αποστείλουν σχετικό τεκμηριωμένο ως προς τις υπηρεσιακές ανάγκες αίτημα προς το Τριμελές Συμβούλιο του άρθρου 5 παρ.3 του ν.4024/11 και στην ηλεκτρονική διεύθυνση trimeles@ydmed.gov.gr
συμπληρώνοντας το σχετικό συνημμένο υπόδειγμα (αρχείο excel) και λαμβάνοντας υπόψη τους ομαδοποιημένους κλάδους των θέσεων που καταργήθηκαν, όπως αναγράφονται σε αυτό.
Σημειώνεται ότι, σε συνέχεια της υπ’αριθμ. ΔΙΠΙΔΔ/Β.2/Δ/10/οικ.22738/16.8.2013 (ΑΔΑ: ΒΛΩΦΧ-ΖΘΣ) εγκυκλίου της Υπηρεσίας μας, στο συνημμένο πίνακα αναγράφονται αναλυτικά και οι ειδικότητες του προσωπικού της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που τέθηκε σε διαθεσιμότητα βάσει του άρθρου 82 του ν.4172/13.
Επισημαίνεται ότι, όπως αναφέρεται στην παρ.2 του άρθρου 91 του ν.4172/2013, τα αιτήματα θα πρέπει να αποστέλλονται από τον αρμόδιο Υπουργό ή τον Πρόεδρο Ανεξάρτητης Αρχής ιεραρχημένα ως προς την αναγκαιότητα κάλυψης.
Στον Πίνακα του Παραρτήματος 1 στη στήλη «ΚΛΑΔΟΣ» εμφανίζεται ο κλάδος/ειδικότητα των υπαλλήλων των οποίων οι θέσεις καταργήθηκαν, όπως έχουν καταγραφεί στις Κοινές Υπουργικές Αποφάσεις και στη στήλη «ΟΜΑΔΟΠΟΙΗΜΕΝΟΙ ΚΛΑΔΟΙ» η ομαδοποίηση αυτών.

Greek Teachers demonstrate for Public Education....Οι κινητοποιήσεις των Ελλήνων Εκπαιδευτικών σε διεθνή προβολή


Greek Teachers demonstrate for Public Education



Greek Teachers demonstrate for Public Education
Teachers are demonstrating across Greece today against the austerity measures which are crippling education in the country. Already 40,000 jobs have been cut in schools. The recent suspension of 2500 teachers in vocational schools is only the latest attack on public education. As a result of this measure thousands of young people have been left high and dry in the middle of courses and many have dropped out of school.
Only this summer 102 more vocational schools have been closed and thousands more contract teachers' posts lost. 90% of all contract teachers have lost their positions leading to higher class sizes and compulsory longer hours for teachers. Moreover pay for new teachers has been cut buy 45% - a starting teacher earns only 640 euros a month – one of the lowest in the Eurozone. Meanwhile many universities are closed because the mass suspension of administrative and ancillary staff has made it impossible for them to function.
In addition to all this, the Greek state is beginning to introduce the usual raft of neo-liberal measures such as standardised testing and punitive teacher evaluation. The research director of the secondary teachers union OLME, told teachersolidarity that he suspected that this was just the beginning, that although they are not talking about merit pay for teachers yet it is something which is looming. Moreover the denigration of teachers and public school is increasing from media and government politicans, with teachers being derided as lazy and insensitive to their pupils.
However this attempt to turn the populace against teachers and public education is actively contested by teachers and their unions in the country. For a start, the idea that education is a public good and not something from which profits should be made has a very strong hold on public consciousness. More importantly however teachers are embedded in their local school communities. We visited a community pharmacy in a school in a huge low income area of Athens. Here homeless and unemployed people are able to access free medicines which they need and would otherwise be unable to get. The space for the pharmacy is in a school complex and has been made available by OLME. Moreover the local union and the teachers are working together with the community, and in particular parent groups, to provide and fight for other things which are needful including food and hot meals for children at lunch time.
Particularly in the secondary sector, education relies heavily on private tuition to enable children to pass their final exams. Teachers are volunteering to give such lessons so that children whose parents can't afford the tuition are able to have it. The OLME members we met emphasised again and again that what they were involved in was not charity but solidarity. At the same time as working with communities to solve some of the most pressing problems, they are fighting with them to ensure that the state restores the services for which people have fought for generations and to which they have a right. As a result of this work, it is of course much more difficult for the government to cast teachers and their unions as responsible for the crisis.
On November 6th teachers will be joining with workers across the public and private sectors in a general strike against austerity. Meanwhile today they are out on the streets, together with many from the solidarity groups in local communities to demand proper funding for education and an end to austerity.

Teachers are demonstrating across Greece today against the austerity measures which are crippling education in the country. Already 40,000 jobs have been cut in schools. The recent suspension of 2500 teachers in vocational schools is only the latest attack on public education. As a result of this measure thousands of young people have been left high and dry in the middle of courses and many have dropped out of school.
Only this summer 102 more vocational schools have been closed and thousands more contract teachers' posts lost. 90% of all contract teachers have lost their positions leading to higher class sizes and compulsory longer hours for teachers. Moreover pay for new teachers has been cut buy 45% - a starting teacher earns only 640 euros a month – one of the lowest in the Eurozone. Meanwhile many universities are closed because the mass suspension of administrative and ancillary staff has made it impossible for them to function.
In addition to all this, the Greek state is beginning to introduce the usual raft of neo-liberal measures such as standardised testing and punitive teacher evaluation. The research director of the secondary teachers union OLME, told teachersolidarity that he suspected that this was just the beginning, that although they are not talking about merit pay for teachers yet it is something which is looming. Moreover the denigration of teachers and public school is increasing from media and government politicans, with teachers being derided as lazy and insensitive to their pupils.
However this attempt to turn the populace against teachers and public education is actively contested by teachers and their unions in the country. For a start, the idea that education is a public good and not something from which profits should be made has a very strong hold on public consciousness. More importantly however teachers are embedded in their local school communities. We visited a community pharmacy in a school in a huge low income area of Athens. Here homeless and unemployed people are able to access free medicines which they need and would otherwise be unable to get. The space for the pharmacy is in a school complex and has been made available by OLME. Moreover the local union and the teachers are working together with the community, and in particular parent groups, to provide and fight for other things which are needful including food and hot meals for children at lunch time.
Particularly in the secondary sector, education relies heavily on private tuition to enable children to pass their final exams. Teachers are volunteering to give such lessons so that children whose parents can't afford the tuition are able to have it. The OLME members we met emphasised again and again that what they were involved in was not charity but solidarity. At the same time as working with communities to solve some of the most pressing problems, they are fighting with them to ensure that the state restores the services for which people have fought for generations and to which they have a right. As a result of this work, it is of course much more difficult for the government to cast teachers and their unions as responsible for the crisis.
On November 6th teachers will be joining with workers across the public and private sectors in a general strike against austerity. Meanwhile today they are out on the streets, together with many from the solidarity groups in local communities to demand proper funding for education and an end to austerity.
- See more at: http://www.teachersolidarity.com/blog/greek-teachers-demonstrate-for-public-education#sthash.D6e0bJbK.dpuf