Σάββατο 30 Νοεμβρίου 2013

ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ ΣΕ ΤΕΛΕΤΗ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ



Την Παρασκευή 29/11 οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα, ανταποκρινόμενοι στο κάλεσμα της Συντονιστικής Επιτροπής, έδωσαν δυναμικό παρόν μέσα και έξω από το Υπουργείο Παιδείας.
Με την μαζική τους συμμετοχή, κατήγγειλαν για μια ακόμα φορά τον εμπαιγμό του Υπουργού Παιδείας που δεν διστάζει περιφερόμενος από κανάλι σε κανάλι, να ισχυρίζεται συνεχώς ότι έχει "τακτοποιήσει" ήδη 1300 εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα.
Κατά τη διάρκεια της προγραμματισμένης τελετής του Υπουργείο Παιδείας, για την απονομή αριστείων σε εκπαιδευτικούς που διακρίθηκαν σε καινοτόμες δράσεις, οι εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα έδωσαν αποστομωτική απάντηση στις συκοφαντίες και τα ψεύδη του Υπουργείου Παιδείας. 
Μετά την ομιλία του Γενικού Γραμματέα του Υπουργείου κ. Κυριαζή, ο συνάδελφος σε διαθεσιμότητα (και -τι ειρωνεία- βραβευόμενος) Δημήτρης Σακατζής ανέβηκε στο βήμα κρατώντας στο ένα χέρι το αριστείο και στο άλλο τη διαπιστωτική πράξη της διαθεσιμότητας, καταγγέλλοντας την πολιτική του Υπουργείου Παιδείας. Την ίδια στιγμή δεκάδες εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα άνοιξαν πανό φωνάζοντας συνθήματα ενάντια στη διαθεσιμότητα των καθηγητών και τον αποκλεισμό των μαθητών απο τα ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ. 
Ο συνάδελφος Δημήτρης Σακατζής, ο πρόεδρος της ΟΛΜΕ Θέμης Κοστιφάκης και ο Νίκος Κικάκης εκ μέρους της Συντονιστικής Επιτροπής, στις ομιλίες που έκαναν στη συνέχεια, κατήγγειλαν και κατέρριψαν τους ισχυρισμούς του του Υπουργού Παιδείας για δήθεν αναδιάρθρωση της Τεχνικής Εκπαίδευσης, αποκάλυψαν ότι η δική μας διαθεσιμότητα σχετίζεται με την ιδιωτικοποίηση της Παιδείας και το βίαιο σπρώξιμο των μαθητών στα ιδιωτικά ΙΕΚ. 
Στη συνέχεια απαιτήσαμε άμεση συνάντηση με τον Υπουργό Παιδείας και -εδώ και τώρα- μια θέση για κάθε εκπαιδευτικό σε διαθεσιμότητα, στις εκπαιδευτικές δομές του Υπουργείου Παιδείας. 
Αποτέλεσμα της πίεσης που ασκήσαμε με τη διαμαρτυρία μας αυτή, ήταν ο καθορισμός συνάντησης με τον Υπουργό Παιδείας κ. Αρβανιτόπουλο την ερχόμενη Πέμπτη 5 Δεκέμβρη. 
"Από τη βράβευση στην απόλυση"...  Η "αξιολόγηση και αναδιάρθρωση"...... του Υπουργείου Παιδείας...

Η τελετή για τα βραβεία του θεσμού της Αριστείας του ΥΠΑΙΘ και η παρέμβαση των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα του Νόμου 4172/2013, που καταργεί ειδικότητες και βάζει τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα. Μεταξύ των άλλων βραβεύτηκαν και εκπαιδευτικοί που είχαν στο ένα χέρι το βραβείο και στο άλλο τη διαπιστωτική πράξη που τους έβαζε στον προθάλαμο της ΑΠΟΛΥΣΗΣ που κατά συνθήκη λέγεται ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ...... Η "σεμνή τελετή" πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 29 Νοεμβρίου 2013, στην Αίθουσα "JACQELINE DE ROMILLY" του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων.
 ΔΕΙΤΕ ΤΟ VIDEO ΕΔΩ
  • ΝΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΘΟΥΝ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ ΟΛΟΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ, ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΛΑΔΩΝ ΣΕ ΔΙΑΔΕΣΙΜΟΤΗΤΑ, ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 

  • ΜΙΑ ΟΡΓΑΝΙΚΗ ΘΕΣΗ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΣΕ ΔΙΑΘΕΣΙΜΟΤΗΤΑ 
  • ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΝΑ ΜΑΣ ΕΜΠΑΙΖΕΙ 
  • ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΣΣΕΥΕΙ 
  • ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΟΔΗΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΑΠΟΛΥΣΗ 
  • ΟΙ ΑΓΩΝΕΣ ΜΑΣ ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥΣ, ΟΤΑΝ ΟΛΟΙ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΙ ΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΝ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΤΟΥΣ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΤΟΜΕΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΣΤΟ ΝΕΟ ΕΠΑΛ 


Συντονιστική επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα

"Άρνηση φοίτησης σπουδαστή με σύνδρομο Down σε δημόσιο ΙΕΚ"...ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

 
Ερωτήσεις
Θέμα:
Άρνηση φοίτησης σπουδαστή με σύνδρομο Down σε δημόσιο ΙΕΚ
Κόμμα:
ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ
Ημερομηνία:
25/11/2013
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
26/11/2013
Καταθέτοντες:
Βαμβακά Νικολάου Ευγενία (Τζένη)
Γεωργοπούλου-Σαλτάρη Ευσταθίου Ευσταθία( Έφη)
Δριτσέλη Ιωάννη Παναγιώτα
Κανελλοπούλου Ανδρέα Μαρία
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)
Κριτσωτάκης Γεωργίου Μιχαήλ
Ξανθός Γεωργίου Ανδρέας
Πάντζας Σπυρίδωνος-Αριστοτέλη Γεώργιος
Υπουργεία:
Παιδείας και Θρησκευμάτων
Τουρισμού
Υπουργοί:
  • Κεφαλογιάννη ΄Ολγα (Υπουργός Τουρισμού)
  • Αρβανιτόπουλος Κωνσταντίνος (Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

"Καταγγέλλει την αντισυνταγματική και παράνομη χρήση προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, με σκοπό τη πρόσληψη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού, μέσω του ΟΑΕΔ, στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής μαθητών με αναπηρία."...ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΣΥΡΙΖΑ

 
Αναφορές
Θέμα:
καταγγέλλει την αντισυνταγματική και παράνομη χρήση προγραμμάτων του ΕΣΠΑ, με σκοπό τη πρόσληψη Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού , μέσω του ΟΑΕΔ, στον ευαίσθητο τομέα της Ειδικής Αγωγής μαθητών με αναπηρία.
Κόμμα:
ΣΥΡΙΖΑ - ΕΚΜ
Ημερομηνία:
29/11/2013
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
27/11/2013
Καταθέτοντες:
Βαμβακά Νικολάου Ευγενία (Τζένη)
Κουράκης Στυλιανού Αναστάσιος (Τάσος)
Πάντζας Σπυρίδωνος-Αριστοτέλη Γεώργιος
Υπουργεία:
Παιδείας και Θρησκευμάτων
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

Αξιολόγηση των εκπαιδευτικών: Η πραγματικότητα πίσω από το νόμο. (Του Πάνου Κατσούλα, αιρετού Α-ΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου)



 Η εφαρμογή του προεδρικού διατάγματος  της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, εκτός των άλλων, είναι τόσο ανέντιμη πράξη όσο και η διαθεσιμότητα των 2.500 περίπου συνάδελφων μας του περασμένου καλοκαιριού! Πριν τεκμηριωθεί η παραπάνω άποψη, ας μιλήσουμε περιληπτικά για το ΠΔ 152, που αφορά στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών της Α/θμιας και της Β/θμιας εκπαίδευσης. Αξιολογούνται όλοι οι υπηρετούντες στη δημόσια εκπαίδευση, από τους Περιφερειακούς διευθυντές μέχρι τους εκπαιδευτικούς της τάξης. Στο εν λόγω ΠΔ αναφέρονται όλες οι λεπτομέρειες για όλους και τα πάντα! Κάποια βασικά σημεία της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών της τάξης, που αποτελούν την πλειονότητα των εκπαιδευτικών, είναι:
Η αξιολόγηση των εκπαιδευτικών διακρίνεται στη διοικητική αξιολόγηση, που διενεργείται από τον διευθυντή του σχολείου, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μια τουλάχιστον φορά ανά διετία, μεταξύ της 1ης Φεβρουαρίου και 15ης Μαΐου του κάθε έτους, και στην εκπαιδευτική αξιολόγηση, που διενεργείται από τον σχολικό σύμβουλο, με ή χωρίς αίτηση του εκπαιδευτικού, μία τουλάχιστον φορά ανά τριετία εντός συνεχούς χρονικού διαστήματος που δεν υπερβαίνει τους 2 μήνες (διμηνιαία αξιολογική περίοδος). Στην εκπαιδευτική αξιολόγηση και μέσα στην προηγούμενη περίοδο ο αξιολογητής παρακολουθεί δύο (2) τουλάχιστον διδασκαλίες του αξιολογούμενου. Οι εκπαιδευτικοί της τάξης αξιολογούνται σε 5 κατηγορίες. Οι κατηγορίες 1η, 2η, 3η και 5η έχουν σχέση με την εκπαιδευτική αξιολόγηση, που πραγματοποιείται από τους σχολικούς συμβούλους και η 4η έχει σχέση με τη διοικητική αξιολόγηση, που πραγματοποιείται από τον διευθυντή του σχολείου. Η κάθε κατηγορία έχει ένα συντελεστή βαρύτητας (η 1η 0,75 -  η 2η 0,5 - η 3η  1,25 – η 4η 1,5 – η 5η 1) και αποτελείται από κριτήρια. Οι κατηγορίες 1η, 2η και 4η περιλαμβάνουν 3 κριτήρια, η 3η περιλαμβάνει 4 κριτήρια και η 5η περιλαμβάνει 2 κριτήρια. Το κάθε κριτήριο βαθμολογείται από τον αξιολογητή με την 100βαθμη κλίμακα (0 – 100). Ο ΜΟ της βαθμολογίας των κριτηρίων της κάθε κατηγορίας αποτελεί το βαθμό της κατηγορίας. Ο βαθμός της κάθε κατηγορίας πολλαπλασιάζεται με το συντελεστή βαρύτητας αυτής, στη συνέχεια προστίθενται τα γινόμενα που προκύπτουν και έπειτα διαιρείται το άθροισμα των γινομένων με τον αριθμό 5, που είναι το πλήθος των κατηγοριών. Η τελική βαθμολογία (ΤΒ) υπολογίζεται με χρήση υπολογιστή και εκφράζεται ως δεκαδικός αριθμός με προσέγγιση εκατοστού.
Οι αξιολογούμενοι κατατάσσονται ανάλογα με τη βαθμολογία τους σε 4βαθμη ποιοτική κλίμακα, που αντιστοιχεί στην 100βαθμη κλίμακα ως εξής: α) «ελλιπής»: 0 – 30 βαθμοί, β) «επαρκής»: 31 – 60 βαθμοί, γ) «πολύ καλός»: 61 – 80 βαθμοί δ) «εξαιρετικός»: 81 – 100 βαθμοί. Οι αξιολογούμενοι εκπαιδευτικοί της τάξης και οι διευθυντές των σχολείων μπορούν να υποβάλουν ένσταση κατά των εκθέσεων αξιολόγησης των αξιολογητών τους στην Επιτροπή Αξιολόγησης Εκπαιδευτικού Έργου (Ε.Α.Ε.Ε.), που εδρεύει στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην περιφέρεια της οποίας υπηρετούν οι ενιστάμενοι. Η επιτροπή εξετάζει τις ενστάσεις κατά νόμο και ουσία και μπορεί είτε να τις απορρίψει είτε να τις κάνει δεκτές ενμέρει ή στο σύνολο, και να τροποποιήσει τη βαθμολογία του ενιστάμενου.
Σύμφωνα με το άρθρο 25, που αναφέρεται σε μεταβατική διάταξη, «Κατά την πρώτη εφαρμογή του παρόντος: Αξιολογούνται κατά προτεραιότητα οι εκπαιδευτικοί που κατά την 31η Μαΐου του 2014 συμπληρώνουν τον ελάχιστο χρόνο που απαιτείται για την προαγωγή από το βαθμό που κατέχουν στον επόμενο βαθμό σύμφωνα με τις διατάξεις της παραγράφου 7 του άρθρου 7 του ν. 4024/2011.»
Ας έρθουμε τώρα στα πονηρά και επικίνδυνα σημεία του ΠΔ αλλά και τη σύνδεσή του με άλλους νόμους, που επιβεβαιώνουν την άποψη όσων ισχυρίζονται ότι δεν πρόκειται για βελτιωτικό μέτρο της ποιότητας του εκπαιδευτικού και διοικητικού τους έργου όπως ψευδώς αναφέρει στην παραγρ. 1 του  άρθρου 2 με τίτλο «Σκοπός της αξιολόγησης και γενικές αρχές», αλλά για ένα μέτρο τιμωρητικό, που αποσκοπεί στον ασφυκτικό έλεγχο, τον εκφοβισμό και την υποταγή των εκπαιδευτικών, που θα έχει ως συνέπεια τον ανταγωνισμό, τη μισθολογική τους καθήλωση και εν τέλει την απόλυσή τους!
Προκειμένου να χαϊδέψει αυτιά ο συντάκτης του νόμου, στο άρθρο 24 καθιερώνει την αξιολόγηση των προϊσταμένων από τους υφιστάμενους! Όμως πρόκειται για μια αξιολόγηση που είναι χωρίς κανένα αντίκρισμα, αφού δεν αναφέρεται πουθενά η βαρύτητα που θα έχει στη βαθμολογία του προϊσταμένου! Αναφέρει το άρθρο ότι: «…Η αξιολόγηση της παρούσας παραγράφου είναι έγγραφη, επώνυμη και προαιρετική και υποβάλλεται στον άμεσο προϊστάμενο του αξιολογητή που υπόκειται στην αξιολόγηση των υφισταμένων του. Ο αποδέκτης της αξιολόγησης των υφισταμένων εκτιμά και χρησιμοποιεί κατά την κρίση του τις αξιολογήσεις.»
Το ΠΔ, στο αρθρ. 16, παράγρ. 4 αναφέρει: «Οι εκπαιδευτικοί που χαρακτηρίζονται ελλιπείς σε περισσότερα του ενός κριτήρια σε μία εκ των κατηγοριών χαρακτηρίζονται συνολικά ελλιπείς, ασχέτως συνολικής βαθμολογίας.»!!! Στην επόμενη παράγρ, 5 του ιδίου άρθρου το ΠΔ συνδέεται με την παράγραφο 4 του άρθρου 8 του ν. 4024/2011, που αναφέρει ότι «…οι υπάλληλοι που περιλαμβάνονται σε πίνακα μη προακτέων στερούνται του δικαιώματος για προαγωγή για τα επόμενα δύο έτη». Ο δε ν. 3528/2007, γνωστός και ως δημοσιοϋπαλληλικός κώδικας στο άρθρο 95 με τίτλο: Παραπομπή μη προακτέου υπαλλήλου αναφέρει: «Υπάλληλος, ο οποίος εγγράφεται σε δύο διαδοχικούς πίνακες μη προακτέων στον ίδιο βαθμό, παραπέμπεται μέσα σε δύο (2) μήνες από την κύρωση του οικείου πίνακα υποχρεωτικώς προς κρίση στο υπηρεσιακό συμβούλιο, το οποίο, με αιτιολογημένη απόφαση του και μετά από προηγούμενη κλήση αυτού για να παράσχει εγγράφως ή προφορικώς τις αναγκαίες διευκρινίσεις, μπορεί να τον απολύσει ή να τον υποβιβάσει κατά έναν βαθμό. Κατά της απόφασης αυτής επιτρέπεται να υποβληθεί ένσταση στο Δευτεροβάθμιο Πειθαρχικό Συμβούλιο.»
Επιπλέον, δεν πρέπει να λησμονούμε ότι ο ακραίος κατά τις ρυθμίσεις του ν. 4024/2011 συνδέει την αξιολόγηση με τη βαθμολογική προαγωγή, η οποία επιφέρει μισθολογική αύξηση. Όμως δεν αρκεί κάποιος να αξιολογηθεί ικανός για να προαχθεί στον επόμενο βαθμό. Θα πρέπει να είναι «περισσότερο ικανός» από τον συνάδελφο του, αφού ο νόμος καθορίζει ποσόστωση προαγωγής από τον ένα βαθμό στον επόμενο. Μάλιστα στο άρθρο 7 παράγρ. 6 του ως άνω νόμου αναφέρεται ότι « … Με κοινή απόφαση των Υπουργών Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης και Οικονομικών, η οποία εκδίδεται μετά από εκτίμηση τόσο των υπηρεσιακών αναγκών όσο και των δημοσιονομικών δυνατοτήτων τουλάχιστον ανά διετία, τα προαναφερόμενα ποσοστά μπορούν να καθορίζονται χαμηλότερα. …». Δηλαδή, αν τα δημοσιονομικά της χώρας δεν πάνε καλά, τότε λιγότεροι εκπαιδευτικοί θα προβιβαστούν στον επόμενο βαθμό και άρα περισσότεροι θα καθηλωθούν μισθολογικά!
Επομένως, το νομοθέτημα εισάγει όλες τις πρακτικές του ανταγωνισμού μεταξύ των εκπαιδευτικών, κάτι που αφενός μεν είναι απαράδεκτο παιδαγωγικά, αφετέρου δε θα μετατρέψει τον ευαίσθητο χώρο της εκπαίδευσης σε ζούγκλα! Επίσης, είναι δεδομένο ότι θα παρατηρηθούν όλες οι απαράδεκτες μεθοδεύσεις προκειμένου να εξασφαλιστεί η εύνοια του αξιολογητή!
Τέλος, στο άρθρο 2 παράγρ. 1 του ΠΔ αναφέρεται ότι «Σκοπός της αξιολόγησης των εκπαιδευτικών είναι η βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού και του διοικητικού τους έργου μέσω της άμεσης σύνδεσής της με την επιμόρφωση, προς όφελος των ιδίων, των μαθητών και της κοινωνίας.» Καμιά σύνδεση της αξιολόγησης δεν γίνεται με την επιμόρφωση. Αντιθέτως, οι εκπαιδευτικοί καλούνται ν’ αξιολογηθούν για ένα σύνολο θεμάτων για τα οποία ουδέποτε έχουν επιμορφωθεί ουσιαστικά! Και αυτό δεν είναι καθόλου έντιμο! Όπως άλλωστε και η διαθεσιμότητα στην οποία ετέθησαν μέσα σε μια βραδιά οι συνάδελφοί μας της Τεχνικο-επαγγελματικής εκπαίδευσης, και μάλιστα χωρίς προηγουμένως να κριθούν από κανέναν! Λέγοντας ουσιαστική επιμόρφωση εννοούμε καθολική, περιοδική, ετήσια επιμόρφωση των εκπαιδευτικών με ταυτόχρονη απαλλαγή από τα διδακτικά τους καθήκοντα και σε επιμορφωτικά κέντρα που θα υπάρχουν ένα τουλάχιστον σε κάθε νομό, ενώ σε μεγαλύτερους νομούς πρέπει να υπάρχουν περισσότερα, ώστε να μην αναγκάζονται να ξεσπιτώνονται οι εκπαιδευτικοί. Όμως βλέπετε ότι στη χώρα μας τα πάντα γίνονται ανάποδα! Μονίμως βάζουμε πάντα μπροστά το κάρο και μετά το άλογο! Προφανώς αυτό γίνεται από την πλευρά των κυβερνώντων επειδή δεν έχουν εμπιστοσύνη στους εκπαιδευτικούς ούτε θέλουν να τους στηρίξουν! Αντίθετα, επιθυμούν να τους ενοχοποιήσουν και να τους τιμωρήσουν!
Αυτά τα ακραία και υπερβολικής αυστηρότητας μέτρα που εφαρμόζονται από τη μνημονιακή συγκυβέρνηση θυμίζουν έντονα το «θατσερισμό». Εκείνη την εποχή στην Αγγλία κανείς δεν επιθυμούσε να διοριστεί ως εκπαιδευτικός στη δημόσια εκπαίδευση με αποτέλεσμα η Αγγλία να αναζητά εισαγόμενους εκπαιδευτικούς! Αν συνεχιστεί αυτή η κατάσταση, θα επαναληφθεί το ίδιο και στη χώρα μας! Όμως κανένας δε θα προσέρχεται για να εργαστεί στη δημόσια εκπαίδευση με μισθούς πείνας και ένα εξοντωτικό εργασιακό πλαίσιο!

25 Νοεμβρίου 2013

Πάνος Κατσούλας
Εκπαιδευτικός
Τακτικός αιρετός εκπρόσωπος των καθηγητών στο Α-ΠΥΣΔΕ Πελοποννήσου

Π.Δ.Ε Νοτίου Αιγαίου: Το ΦΕΚ Σύστασης Σ.Δ.Ε.Υ


 

ΦΕΚ B 3015 - 27.11.2013
Ημερομηνία κυκλοφορίας 29.11.2013 Σελίδες 8 (43477 - 43484)

Καταργείται η δυνατότητα υποβολής αιτήσεων μέσω των Κ.Ε.Π για τα Προγράμματα Κοινωφελούς Εργασίας του ΟΑΕΔ




Αριθμ. ΔΟΛΚΕΠ/Φ15/ 55 /οικ.31786/13 (ΦΕΚ 3020 Β/28-11-2013) :   Τροποποίηση της υπ’ αριθμ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-8-2013, (ΦΕΚ 2091/Β/2013), κοινής απόφασης των Υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με θέμα «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα».



ΟΙ ΥΠΟΥΡΓΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ - ΕΣΩΤΕΡΙΚΩΝ -ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΤΗΤΑΣ -ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΘΡΗΣΚΕΥΜΑΤΩΝ -ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ ΚΑΙ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗΣ ΔΙΑΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ-ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΚΑΙ ΠΡΟΝΟΙΑΣ



Έχοντας υπόψη τις διατάξεις:

1.  Την παρ. 5 του άρθρου 10 του Ν. 3614/2007 «Διαχείριση, έλεγχος και εφαρμογή αναπτυξιακών παρεμβάσεων για την προγραμματική περίοδο 2007 - 2013» (ΦΕΚ Α/267).

2. Της παραγράφου 1 του άρθρου 31 του Ν. 3013/2002 «Αναβάθμιση της πολιτικής προστασίας και άλλες διατάξεις» (ΦΕΚ 102/Α΄/01-05-2002), όπως ισχύει.

3. Του άρθρου 90 του κώδικα για την Κυβέρνηση και τα κυβερνητικά όργανα που κυρώθηκε με το άρθρο πρώτο του ΠΔ 63/2005 (ΦΕΚ Α/98).

4. Το Π.Δ. 119/2013 (ΦΕΚ 153/Α΄) «Διορισμός Αντιπροέδρου της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

5. Το Π.Δ. 86/2012 (ΦΕΚ 141 Α΄) «Διορισμός Αντιπροέδρων της Κυβέρνησης, Υπουργών, Αναπληρωτών Υπουργών και Υφυπουργών».

6.  Το Π.Δ. 178/2000 (ΦΕΚ 165/Α) «Οργανισμός του Υπουργείου Εθνικής Οικονομίας», όπως ισχύει.

7.  Το Π.Δ. 368/1989 (ΦΕΚ 163/Α) «Οργανισμός του Υπουργείου Εργασίας», όπως ισχύει.

8. Το Π.Δ. 118/2013 (ΦΕΚ 152/Α/25-6-2013) για τη μετονομασία του Υπουργείου Ανάπτυξης, Ανταγωνιστικότητας, Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων σε Υπουργείο Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας.

9.  Την υπ’ αριθμ. Υ48/9.7.2012 απόφαση του Πρωθυπουργού «Καθορισμός αρμοδιοτήτων του Αναπληρωτή Υπουργού Οικονομικών Χρήστου Σταϊκούρα» (ΦΕΚ 2105/Β).

10. Την υπ’ αριθμ. 3.24641/Οικ.3.1574/26-8-2013 (ΦΕΚ 2091/ Β/2013) κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών, Εσωτερικών, Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητας, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, με θέμα: «Προώθηση της απασχόλησης μέσω προγραμμάτων κοινωφελούς χαρακτήρα».

11. Το γεγονός ότι με την απόφαση αυτή δε προκαλείται δαπάνη σε βάρος του Κρατικού Προϋπολογισμού, αποφασίζουμε:

Το δεύτερο εδάφιο της παραγράφου 2 του άρθρου 6 της υπ’ αριθμ. 3.24641/ΟΙΚ.3.1574/26-8-2013 κοινής υπουργικής απόφασης (ΦΕΚ 2091/Β/2013), με το οποίο ορίζεται ότι: «Η ηλεκτρονική υποβολή των αιτήσεων μπορεί να πραγματοποιηθεί και μέσω των Κ.Ε.Π., στην περίπτωση που ο εγγεγραμμένος άνεργος δεν έχει πρόσβαση στο διαδίκτυο.», καταργείται.

Η απόφαση αυτή να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.



Αθήνα 22 Νοεμβρίου 2013


Πέμπτη 28 Νοεμβρίου 2013

Ιστορική απόφαση του Ευρωκοινοβουλίου για τα ΑμΕΑ

 Επιτρέπει σε πάνω από 100 εκατομμύρια ανθρώπους με ειδικές ανάγκες να χρησιμοποιούν τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες του δημοσίου.

Όλες οι ιστοσελίδες που διαχειρίζονται οι φορείς του δημόσιου τομέα θα πρέπει να είναι προσιτές σε όλους, συμπεριλαμβανομένων των ηλικιωμένων και των ατόμων με αναπηρία, δήλωσαν, την Πέμπτη, 28 Νοεμβρίου σήμερα Πέμπτη, οι ευρωβουλευτές της Επιτροπής Εσωτερικής Αγοράς του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου, ψηφίζοντας με 30 ψήφους υπέρ και 3 κατά, την πρόταση του εισηγητή, ελληνικής καταγωγής Γερμανού ευρωβουλευτή, Γιώργου Χατζημαρκάκη.
Στο πλαίσιο αυτό θα αλλάξει η ευρωπαϊκή νομοθεσία επιτρέποντας σε πάνω από 100 εκατομμύρια ανθρώπους που έχουν δυσκολία πρόσβασης στις δημόσιες ιστοσελίδες να χρησιμοποιούν ηλεκτρονικές υπηρεσίες.
«Προς το παρόν μόνο το ένα τρίτο των δημόσιων δικτυακών τόπων είναι προσβάσιμο για τα άτομα με αναπηρίες κι αυτό έχει προβλήματα. Είναι εξαιρετικά σημαντικό να αποκατασταθεί αυτή η ανισότητα που αφορά ΑμΕΑ και ανθρώπους τρίτης ηλικίας που είναι αποκομμένοι κι έχουν ανάγκη από την εύκολη χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών για να βελτιώσουν την ποιότητα ζωής τους», δήλωσε ο εισηγητής, Γιώργος Χατζημαρκάκης.
Να σημειωθεί πως έγινε αποδεκτή η πρόταση του κ. Χατζημαρκάκη να είναι πλήρως προσβάσιμες όλες οι δημόσιες ιστοσελίδες για όλες τις πιθανές υπηρεσίες που μπορούν να προσφερθούν κι όχι μόνο για τις 12 κατηγορίες που είχαν αρχικά προταθεί από την Κομισιόν.
Εφαρμογή παντού 
«Θέλουμε να εφαρμοστεί παντού κι όχι μόνο για παροχές κοινωνικής ασφάλισης, προσωπικά έγγραφα ή εγγραφή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση όπως για παράδειγμα προέβλεπε αρχικά η πρόταση. Θέλουμε να επεκταθεί ο νόμος και σε ιστοσελίδες των ιδιωτικών φορέων που ασκούν δημόσια καθήκοντα, όπως η παροχή θέρμανσης, ηλεκτρικού ρεύματος και νερού, ή για υπηρεσίες που αφορούν τη μεταφορά ή τη φροντίδα των παιδιών αλλά και όλες τις υπηρεσίες υγείας. Το περιεχόμενο σε αυτές τις ιστοσελίδες θα πρέπει να μπορεί να προσεγγιστεί με μια φορητή συσκευή, όπως ένα κινητό τηλέφωνο ή ένα tablet και θα πρέπει να έχουν προσβασιμότητα όλοι οι άνθρωποι με αναπηρίες» επισημαίνει ο κ. Χατζημαρκάκης.
Σήμερα υπάρχουν πάνω από 761.000 ιστοσελίδες του δημόσιου τομέα στην ΕΕ, που προσφέρουν πρόσβαση σε πληροφορίες και υπηρεσίες. Ωστόσο, μόνο το ένα τρίτο από αυτές πληρούν τα διεθνή πρότυπα προσβασιμότητας στο διαδίκτυο. Αυτό σημαίνει ότι πάρα πολλές από αυτές που είναι σε απευθείας σύνδεση με δημόσιες υπηρεσίες είναι δύσκολο ή αδύνατο να προσφέρουν πρόσβαση για άτομα που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες.

efsyn.gr με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α καλεί σε δράσεις και εκδηλώσεις διαμαρτυρίας με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες στις 3/12/2013




ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑ
ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α)
Βερανζέρου 14, 5ος όρ. Τ.Κ.10432, Αθήνα,  tel: 6974487408,

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ
Η Πανελλήνια Ομοσπονδία Συλλόγων Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Ατόμων με Αναπηρίες, την 3η Δεκέμβρη, καλεί τα μέλη της και τους εργαζόμενους στην Ειδική Αγωγή σε πανελλήνια κινητοποίηση με δράσεις ενημέρωσης και εκδηλώσεις διαμαρτυρίας σε όλη τη χώρα.
·        Εκφράζουμε την αγωνία μας για το μέλλον της Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης.
·        Καταγγέλλουμε τα σχέδια του Υπουργείου Παιδείας που υπονομεύουν τη βιωσιμότητα των δομών Ειδικής Αγωγής.
·        Συμμετέχουμε με αλληλεγγύη και διακηρύσσουμε την ανάγκη σεβασμού στη διαφορετικότητα.
ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΟΜΑΣΤΕ
Ø ΤΗΝ ΔΙΑΚΟΠΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

Ø ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΩΝ ΕΙΔΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΚΕΔΔΥ ΣΕ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ

Ø ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΞΙΩΣΗ ΚΑΙ ΥΠΟΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΜΕ ΤΙΣ ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΜΕΣΩ ΟΑΕΔ
Στην Αθήνα θα πραγματοποιηθεί συγκέντρωση – εκδήλωση διαμαρτυρίας στο ΣΥΝΤΑΓΜΑ στις 13.00 ( σταθμός ΜΕΤΡΟ απέναντι από τη Βουλή).
***Για την διευκόλυνση της συμμετοχής των συναδέλφων κηρύσσουμε τρίωρη στάση εργασίας την Τρίτη 3 Δεκέμβρη, 11.00 – 14.00.