Τρίτη 31 Μαρτίου 2015

3.000 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΒΑΘΜΙΔΕΣ ΤΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ

 Θύμωσε με την κριτική ο Υπουργός Παιδείας

Το Σάββατο 21 Μάρτη διεξήχθη στο ΕΜΠ εκλαϊκευτική επιστημονική ημερίδα (masterclasses) για εκπαιδευτικούς, την οποία επισκέφθηκε ο υπουργός Παιδείας Αρ. Μπαλτάς. Ο υπουργός αποκάλυψε ότι οι συμφωνημένες (σ.σ. με το μνημόνιο) 15.000 νέες προσλήψεις θα είναι στην πραγματικότητα 12.000. Αφαιρώντας όσους θα επαναπροσληφθούν από διαθεσιμότητα, απολύσεις κ.λπ. μένουν περί τις 9.000 νέες προσλήψεις, που θα κατανεμηθούν μεταξύ Εκπαίδευσης, Υγείας και ελεγκτικών μηχανισμών, αφήνοντας να εννοηθεί ότι στην εκπαίδευση αντιστοιχούν περίπου 3.000 νέες προσλήψεις για όλες τις βαθμίδες. Αφησε ακόμη να εννοηθεί ότι η αύξηση του διδακτικού ωραρίου δε θα ανακληθεί, προκειμένου να μη δημιουργηθούν περισσότερα κενά. Σε ό,τι αφορά τους μισθούς επισήμανε και πάλι ότι το κράτος δεν έχει λεφτά και δεν αναμένονται αυξήσεις.
Η συνάντηση τελείωσε απότομα με τον υπουργό να χτυπά το χέρι του στο τραπέζι και να αποχωρεί θυμωμένος, όταν εκπαιδευτικοί επισήμαναν ότι οι μισθοί τους είναι κοντά στο όριο της φτώχειας και πως θεωρούν εμπαιγμό το ότι μια κυβέρνηση που δήλωνε ότι θα καταργούσε το μνημόνιο και τη λιτότητα διαιωνίζει τη λιτότητα και την υποταγή του λαού στις ανάγκες του κεφαλαίου και της Ευρωπαϊκή.

rizospastis.gr

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΜΕ ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ & ΕΡΕΥΝΑΣ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε.


Πραγματοποιήθηκε σήμερα συνάντηση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ με τους υπεύθυνους του Τμήματος Παιδείας και Έρευνας της ΚΕ του ΚΚΕ, κα Γκούσκου και κο Χουρδάκη, με στόχο την ενημέρωση για τα οξυμένα προβλήματα της Ειδικής Εκπαίδευσης και των εργαζομένων σε αυτή, αλλά και την ανταλλαγή απόψεων και θέσεων. Από την πλευρά της Ομοσπονδίας, ο πρόεδρος Σ. Καρπενησιώτης και η Γ.Γ. Ε.Τραγάκη, αναφέρθηκαν στις βασικές αρχές και θέσεις μας σχετικά με το θεσμό της συνεκπαίδευσης και συμπερίληψης, την παράλληλη στήριξη, την Πρώιμη Παρέμβαση, καθώς και την προτυποποίηση των διαδικασιών αξιολόγησης και εκπαιδευτικής παρέμβασης.
Επίσης συζητήθηκαν τα σοβαρά προβλήματα της υποστελέχωσης των δομών ειδικής αγωγής και της μεταφοράς των μαθητών και έγινε μνεία στα εκατοντάδες λειτουργικά κενά που υφίστανται αυτή τη στιγμή στα Ειδικά Σχολεία και τα ΚΕΔΔΥ .

Ανακοίνωση αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

 Ανακοίνωση αριθμού εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016
 ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΠΙΝΑΚΕΣ ΜΕ ΤΟΝ ΑΡΙΘΜΟ ΕΙΣΑΚΤΕΩΝ ΑΝΑ ΙΔΡΥΜΑ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ
Από το Υπουργείο Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ο αριθμός εισακτέων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2015-2016.
Ο γενικός αριθμός εισακτέων ανέρχεται σε 68.345 θέσεις και αναλυτικά:
- 44.200 θέσεις στα Πανεπιστήμια και στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες
- 24.145 θέσεις στα ΤΕΙ, Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε. και Α.Σ.Τ.Ε.
Συγκριτικός Πίνακας Εισακτέων ακαδ. έτους 2014-5 και 2015-6
Ακαδ. έτος Συνολικός αριθμός εισακτέων Πανεπιστήμια ΤΕΙ/ΑΣΠΑΙΤΕ/ΑΣΤΕ
2014-2015 70.305 46.735 23.570
2015-2016 68.345 44.200 24.145
Στον ανωτέρω αριθμό εισακτέων (68.345 θέσεις) δεν συμπεριλαμβάνονται και άρα προστίθενται οι θέσεις εισακτέων:
  1. Για τις Στρατιωτικές Σχολές
  2. Για τις Σχολές της Αστυνομικής Ακαδημίας και της Πυροσβεστικής Ακαδημίας
  3. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού
  4. Οι θέσεις που ορίζονται καθ’ υπέρβαση  του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων για τις ειδικές κατηγορίες υποψηφίων, όπως αθλητές με διακρίσεις, Έλληνες του εξωτερικού, αλλοδαποί-αλλογενείς, πάσχοντες από σοβαρές παθήσεις κλπ.
Με την σχετική Υπουργική Απόφαση που ήδη υπογράφηκε, καθορίζονται οι θέσεις καθ’ υπέρβαση  του αναφερόμενου αριθμού εισακτέων και η ποσοστιαία κατανομή των θέσεων εισακτέων για το ακαδημαϊκό έτος 2015-6.
Τις ανωτέρω θέσεις εισακτέων αναμένεται να τις διεκδικήσουν οι 101.508 υποψήφιοι που υπέβαλαν Αίτηση για συμμετοχή στις πανελλαδικές εξετάσεις ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και όσοι υποψήφιοι υποβάλουν μηχανογραφικό δελτίο χωρίς νέα εξέταση για το 10% των θέσεων εισακτέων.
Από τον ανωτέρω συνολικό αριθμό των 68.345 θέσεων διατίθενται:
  • ποσοστό 90% των θέσεων των Πανεπιστημίων και των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών και ποσοστό 69% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, στους μαθητές της Γ΄ τάξης του ημερήσιου Γενικού Λυκείου και ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) και τους αποφοίτους Λυκείων που θα λάβουν μέρος στις φετινές πανελλήνιες εξετάσεις.
  • Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.
  • ποσοστό 10% των θέσεων των Πανεπιστημίων, των ΤΕΙ, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, σε υποψήφιους που δε συμμετέχουν στις πανελλήνιες εξετάσεις το έτος 2015 και είναι κάτοχοι απολυτηρίου δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης που έλαβαν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των ημερήσιων Γενικών Λυκείων ή Ημερήσιων ΕΠΑΛ τα έτη  2013 ή 2014. Για τις Στρατιωτικές και Αστυνομικές Σχολές, τις Σχολές της Πυροσβεστικής Ακαδημίας και των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων. Ο ακριβής αριθμός των υποψηφίων θα γνωστοποιηθεί μετά την υποβολή των μηχανογραφικών δελτίων.
  • ποσοστό 20% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ, των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α΄) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των τεσσάρων μαθημάτων. Για τις Ανώτερες Στρατιωτικές Σχολές Υπαξιωματικών, τις Σχολές Αστυφυλάκων της Αστυνομίας και τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με αποφάσεις των αντίστοιχων Υπουργείων.
  • ποσοστό 1% των θέσεων των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης στους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Α) που θα λάβουν μέρος στις πανελλήνιες εξετάσεις των δύο μαθημάτων. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.
  • Ποσοστό 1% πέρα από τον αριθμό εισακτέων των Πανεπιστημίων, των Ανώτατων Εκκλησιαστικών Ακαδημιών, των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανώτερων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης, διατίθενται για τους μαθητές και αποφοίτους των Εσπερινών Γενικών Λυκείων καθώς και τους υποψηφίους Εσπερινών ΕΠΑΛ (ΟΜΑΔΑ Β΄) που θα λάβουν μέρος στις αντίστοιχες πανελλήνιες εξετάσεις της Δ΄ τάξης των Λυκείων αυτών. Για τις Σχολές των Ακαδημιών Εμπορικού Ναυτικού ο ακριβής αριθμός των θέσεων εισακτέων καθορίζεται με απόφαση του αντίστοιχου Υπουργείου.

Σχετικά με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο...ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.


Σχετικά με δημοσιεύματα στον έντυπο και ηλεκτρονικό τύπο τα οποία αφορούν ισχυρισμούς ότι υπάρχουν διαφωνίες μεταξύ του Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αριστείδη Μπαλτά και του Αναπληρωτή Υπουργού Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, Τάσου Κουράκη, για τα επίκαιρα θέματα των πανελλαδικών εξετάσεων και του τρόπου επιλογής Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και Διευθυντών Σχολείων αμφότεροι οι Υπουργοί δηλώνουν κατηγορηματικά ότι υπάρχει απόλυτη συνεργασία στα εν λόγω θέματα μεταξύ των επιτελείων τους. Ο κοινός σκοπός τους είναι ένας: η εύρεση της βέλτιστης λύσης προς όφελος των μαθητών, των εκπαιδευτικών και εν γένει της εκπαίδευσης.

Επισημαίνεται πως οτιδήποτε άλλο λέγεται ή γράφεται συνιστούν μυθεύματα που ουδεμία σχέση έχουν με την πραγματικότητα. Άλλωστε, με τη δημοσιοποίηση των τελικών αποφάσεων την ερχόμενη εβδομάδα, όλοι οι    ισχυρισμοί θα αποδειχθούν ανυπόστατοι .

Ορισμός νέας Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων Πειραματικών Σχολείων (Δ.Ε.Π.Π.Σ.)


Στο ΦΕΚ 176/τ.ΥΟΔΔ/27-03-2015 έγινε αντικατάσταση του προέδρου, των μελών και της γραμματέως της ΔΕΠΠΣ, ως ακολούθως :
  1. Τσελφές Βασίλειος του Νικολάου, Καθηγητής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών, ως Πρόεδρος.
  2. Ψύλλος Δημήτριος του Κωνσταντίνου, Καθηγητής του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, ως μέλος.
  3. Βλάχος Αθανάσιος του Γεωργίου, Εκπαιδευτικός κλάδου ΠΕ03, μέλος του ΕΠΕΣ του Προτύπου Πειραματικού Γυμνασίου της Ευαγγελικής Σχολής Σμύρνης Αθηνών, ως μέλος.
  4. Βόντσα Βασιλική του Γεωργίου, Περιφερειακή Διευθύντρια Εκπαίδευσης Δυτικής Μακεδονίας, ως μέλος.
  5. Γεωργάτου Μαρία του Παναγή, Σχολική Σύμβουλος κλάδου ΠΕ04 − Φυσικών της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης Αττικής, ως μέλος.
  6. Κουρεμένος Αθανάσιος του Γεωργίου, απόφοιτος της Ιωνιδείου Προτύπου Σχολής Πειραιά, Καθηγητής του Πανεπιστημίου Πειραιά, ως μέλος.
  7. Γιαννόπουλος Γεώργιος του Αναστασίου, πολιτικός μηχανικός, απόφοιτος της Βαρβακείου Πρότυπης Σχολής, ως μέλος.
Γραμματέας της Επιτροπής ορίζεται η Παρασκευοπούλου Μαρία του Αθανασίου, με αναπληρώτρια τη Συγγρού Μαγδαληνή του Παντελεήμονος, κλάδου ΠΕ Διοικητικού − Οικονομικού της Γενικής Γραμματείας Παιδείας και Θρησκευμάτων του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ.

ΒΡΕΙΤΕ ΤΑ !!!...




Σχετικά με τις φημολογούμενη κρίση στις σχέσεις του Υπουργού Παιδείας Πολιτισμού Παιδείας και Θρησκευμάτων Αριστείδη Μπαλτά και του Αναπληρωτή Υπουργού Τάσου Κουράκη με αφορμή την επιλογή των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και άλλα θέματα Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, ένα έχω να πω:

Δεν υπάρχει τον καιρό αυτό η πολυτέλεια της ομφαλοσκόπησης και της ανάδειξης των αντιθέσεων, αντίθετα είναι ο καιρός της συναπόφασης και της συναντίληψης, η εποχή που όπως λέει στην ανακοίνωσή του το Γραφείο Τύπου του Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ "Ο κοινός σκοπός είναι ένας: η εύρεση της βέλτιστης λύσης προς όφελος των μαθητών, των εκπαιδευτικών και εν γένει της εκπαίδευσης".

Τα προβλήματα της Παιδείας, που αντανακλούν ευθέως στην Ελληνική κοινωνία, είναι όζοντα και βεβαίως  το ποιά θα είναι η μέθοδος επιλογής των Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, παραδείγματος χάριν, δεν είναι και το μεγαλύτερο που απασχολεί τον Έλληνα πολίτη.

Βασίλης Βούγιας
31/3/2015

Δευτέρα 30 Μαρτίου 2015

Άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους και στους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς


Με νομοθετική ρύθμιση που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θα δικαιούνται άδειες για επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους. Μέχρι τώρα η εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας δικαιολογούσε άδειες μόνο για τους μόνιμους εκπαιδευτικούς για συμμετοχή σε συνέδρια, συνδιασκέψεις, σεμινάρια και επιστημονικές συναντήσεις στο εξωτερικό ή το εσωτερικό Οι άδειες για επιστημονικούς ή επιμορφωτικούς λόγους χορηγούνται από τον Διευθυντή Εκπαίδευσης (Ζ. ΑΔΕΙΕΣ ΓΙΑ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΥΣ Η ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ)

Το έγγραφο που απέστειλε ο αναπληρωτής Υπουργός Παιδείας Τάσος Κουράκης, ζητάει από τους Διευθυντές Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να χορηγούν άδειες μικρής χρονικής διάρκειας για  επιμορφωτικούς ή επιστημονικούς λόγους και στους προσωρινούς αναπληρωτές εκπαιδευτικούς, ενόψει  θεσμοθέτησης σχετικής νομοθετικής ρύθμισης. 

alfavita.gr

1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας...19 – 22 Νοεμβρίου 2015...Φιλοσοφική Σχολή Πανεπιστημίου Αθηνών Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια


To Τμήμα Ψυχολογίας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας  του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών διοργανώνουν   το 1ο Πανελλήνιο Συνέδριο Σχολικής Ψυχολογίας σε συνεργασία με τον Κλάδο Σχολικής Ψυχολογίας της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας. Το Συνέδριο θα πραγματοποιηθεί στη Φιλοσοφική Σχολή του Πανεπιστημίου Αθηνών, 19-22 Νοεμβρίου, 2015.

Στόχος του Συνεδρίου είναι να προσεγγίσει σφαιρικά τις σύγχρονες τάσεις της Σχολικής Ψυχολογίας με ιδιαίτερη έμφαση στη διασύνδεση θεωρίας, έρευνας, εκπαίδευσης και πρακτικών εφαρμογών στο σχολικό πλαίσιο, στην πρόληψη και την έγκαιρη παρέμβαση, στη διεπιστημονική συνεργασία και στη διασύνδεση  σχολείων, φορέων και πανεπιστημίων για την παροχή σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Επιπλέον, το Συνέδριο αυτό φιλοδοξεί να αναδείξει καλές πρακτικές αξιολόγησης και παρέμβασης στο μαθησιακό και ψυχοκοινωνικό τομέα, προγράμματα πρόληψης και παρέμβασης στη σχολική κοινότητα  και διασύνδεσης σχολείων, πανεπιστημίων και φορέων.

Το επιστημονικό πρόγραμμα του Συνεδρίου θα περιλαμβάνει κεντρικές και προσκεκλημένες ομιλίες, συμπόσια, ανακοινώσεις και αναρτημένες εργασίες. Θα περιλαμβάνει θέματα για όλους τους τομείς ανάπτυξης, μάθησης  και ψυχοκοινωνικής προσαρμογής  παιδιών προσχολικής, σχολικής και εφηβικής ηλικίας, καθώς και θέματα λειτουργίας τάξεων και σχολικών μονάδων και παροχής σχολικών ψυχολογικών υπηρεσιών. Το πρόγραμμα θα περιλαμβάνει επίσης σεμινάρια εξειδικευμένης κατάρτισης (workshops) που θα απευθύνονται σε σχολικούς ψυχολόγους, στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς. Το συνέδριο απευθύνεται σε ειδικούς ψυχικής υγείας και ειδικούς παιδαγωγούς  που εργάζονται σε σχολεία και  φορείς ψυχοδιαγνωστικής αξιολόγησης  και παρέμβασης, σε μέλη ΔΕΠ, προπτυχιακούς και μεταπτυχιακούς φοιτητές, καθώς και στελέχη εκπαίδευσης και εκπαιδευτικούς.

Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου
Καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας Πανεπιστημίου Αθηνών

Πρόεδρος του Συνεδρίου 

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ - http://www.schoolpsych2015.gr/

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015

‘Αγόρασα ένα φτυάρι από το ΙΚΕΑ για να σκάψω τον τάφο μου’...Rodrigo Garcia...Ακαδημία Κλινικών Σπουδών της Αθήνας...Τρίτη 31 Μαρτίου, στις 9:00 μ.μ...ΑΘΗΝΑ



Η Ακαδημία Κλινικών Σπουδών της Αθήνας σας προσκαλεί στη συναρπαστική θεατρική παράσταση από την «Εταιρεία Θεάτρου Παίκτες», την Τρίτη 31 Μαρτίου, στις 9:00 μ.μ., στο θέατρο "Προσκήνιο" με τίτλο "Αγόρασα ένα φτυάρι από το ΙΚΕΑ για να σκάψω τον τάφο μου". Στη συνέχεια θα ακολουθήσει συζήτηση με τους συντελεστές της παράστασης που θα συντονίσουν η Νασία Λινάρδου και ο Ρεζινάλντ Μπλανσέ. Περισσότερες πληροφορίες στα συνημμένα αρχεία. Για κρατήσεις θέσεων, επικοινωνήστε με τα τηλέφωνα εντός των αρχείων.

« Το παραμύθι και η αναπηρία »...ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ...Κυριακή 29 Μαρτίου 2015, ώρα 19:00...Ξενοδοχείο ¨CALMA¨ 3ο χιλ. Καστοριάς-Βιτσίου

 
Παπακωνσταντίνου 43                                                  ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΟΝΕΩΝ    
52100 – Καστοριά                                                         ΕΙΔΙΚΟΥ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ &
ΤΗΛ- FAX :  2467021441                                            ΕΙΔΙΚΟΥ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟΥ
Email: mskastorias@gmail.com                                                ΚΑΣΤΟΡΙΑΣ
www mskastorias.gr                                                  Περιοχή Χλόη, τηλ. 2467022971
                                                                                              
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΗ ΕΚΔΗΛΩΣΗ

Κυριακή 29 Μαρτίου 2015, ώρα 19:00
 Ξενοδοχείο ¨CALMA¨ 3ο χιλ. Καστοριάς-Βιτσίου

Ο Σύλλογος Ατόμων με Σκλήρυνση κατά Πλάκας Καστοριάς και
ο Σύλλογος Γονέων του Ειδικού Δημοτικού & Ειδικού Νηπιαγωγείου   Καστοριάς,
αναγνωρίζοντας τις ευεργετικές-θεραπευτικές δυνατότητες
της αφήγησης και των παραμυθιών,
συνδιοργανώνουν ενημερωτική εκδήλωση με θέμα:
    « Το παραμύθι και η αναπηρία »
Προσκεκλημένος εισηγητής  ο συγγραφέας-αφηγητής παραμυθιών Δημήτρης Αβούρης.
 (Είσοδος Δωρεάν)
  
Για το Σύλλογο Ατόμων                             Για το Σύλλογο Γονέων
με Σκλήρυνση κατά Πλάκας                  του Ειδικού Σχολείου Καστοριάς
           
η πρόεδρος                                               ο πρόεδρος
    Βερόνικα Αποστόλου                               Γεώργιος Πετσάλνικος

ΣΥΣΚΕΨΗ Δ.Ο.Ε. - Ο.Λ.Μ.Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ


Αθήνα 27/3/2015
Προς
1. Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
2. Μ.Μ.Ε.


ΣΥΣΚΕΨΗ Δ.Ο.Ε. - Ο.Λ.Μ.Ε. ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΩΝ ΜΕΤΑΤΑΞΕΩΝ

  Είκοσι τρεις ημέρες μετά τη δέσμευση της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας ότι θα συγκροτηθεί τριμερής επιτροπή (Υπουργείο, Δ.Ο.Ε., Ο.Λ.Μ.Ε.) για την εξέταση του θέματος των υποχρεωτικών μετατάξεων εκπαιδευτικών από τη Δευτεροβάθμια στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση, και δίχως να έχει γίνει σχετική πρόσκληση από το  Υ.ΠΟ.ΠΑΙ.Θ., πραγματοποιήθηκε σήμερα, Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015, με πρωτοβουλία  των Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. σύσκεψη για την εξέταση του ζητήματος.
  Είναι πολύ σημαντικό το γεγονός ότι διαπιστώθηκε σύγκλιση απόψεων μεταξύ των Ομοσπονδιών στο μεγαλύτερο μέρος των ζητημάτων με κοινό τόπο την άρση των μνημονιακών επιταγών στην εκπαίδευση που οδήγησαν στην εργασιακή ανασφάλεια χιλιάδες εκπαιδευτικούς το καλοκαίρι του 2013.
  Οι κοινές θέσεις που θα αποτελέσουν και πρόταση της Δ.Ο.Ε. και της Ο.Λ.Μ.Ε. στη συνεδρίαση της επιτροπής είναι οι παρακάτω:  
  • Σύσταση οργανικών θέσεων σε κάθε σχολική μονάδα για όλα τα διδακτικά αντικείμενα του δημοτικού σχολείου, με βάση τις πραγματικές ανάγκες της εκπαίδευσης.
  • Ο Ν. 4172 με τον οποίο έγιναν οι μετατάξεις είναι απαράδεκτος και πρέπει να καταργηθεί άμεσα.
  • Πρέπει να υπάρξει έλεγχος νομιμότητας όλων των δικαιολογητικών που κατατέθηκαν στη διαδικασία των μετατάξεων, να γίνει δημόσια ανάρτηση των μορίων και των αιτήσεων ώστε να υπάρξει πλήρης αποκατάσταση της νομιμότητας και της διαφάνειας και άρση όλων των στρεβλώσεων.
  • Να δοθεί δυνατότητα επιστροφής στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση όσων εκπαιδευτικών το επιθυμούν, με την απόλυτη διασφάλιση της οργανικής τους θέσης.
  • Οι μη κοινές ειδικότητες (ειδικότητες που δεν προϋπήρχαν στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση) να τοποθετηθούν άμεσα (μόλις ολοκληρωθεί ο έλεγχος νομιμότητας) στα σχολεία, με βάση τα μόριά τους.

  Τα Δ.Σ. της Ο.Λ.Μ.Ε. και της Δ.Ο.Ε. επιφυλάχτηκαν να ξανασυναντηθούν πριν από τη λειτουργία της επιτροπής ώστε να διαμορφώσουν κοινή θέση και για την τοποθέτηση των κοινών ειδικοτήτων (Φυσικής Αγωγής, Αγγλικών, Μουσικής).

Από τη Δ.Ο.Ε. 

Εκπαιδευτικό σύστημα και «σχολικός εκφοβισμός»


Η ομιλία του Κυριάκου Ιωαννίδη, υπεύθυνου του Τμήματος Παιδείας της ΚΕ του ΚΚΕ, στην ημερίδα του ΚΣ της ΚΝΕ για το σχολικό εκφοβισμό, που έγινε την περασμένη Παρασκευή στο Πάντειο Πανεπιστήμιο
 
Η είδηση έρχεται από το Βόλο. Μερίδα γονέων και καθηγητών του 2ου ΓΕΛ Νέας Ιωνίας προτείνουν να τοποθετηθούν κάγκελα ανάμεσα στο 2ο ΓΕΛ Ν. Ιωνίας και το 2ο ΕΠΑΛ Ν. Ιωνίας, που συστεγάζονται και συναυλίζονται στον ίδιο χώρο.
Ενα ερώτημα: Τι οδήγησε σε αυτή την αντιδραστική πρόταση και ποιες μπορεί να είναι οι συνέπειές της στους μαθητές;...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο...ΕΡΩΤΗΣΗ ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΤΑΜΙ

 
Ερωτήσεις
Θέμα:
Αναπλήρωση διδακτικών ωρών στο Γυμνάσιο και το Γενικό Λύκειο
Κόμμα:
Το Ποτάμι
Ημερομηνία:
24/03/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
26/03/2015
Καταθέτοντες:
Μαυρωτάς Παρασκευά Γεώργιος
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

Να ενταχθεί η επιμορφωση των εκπαιδευτικών εντός εργασιακού ωραρίου...ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΟΥ Κ.Κ.Ε. ΣΤΗ ΒΟΥΛΗ

 
Ερωτήσεις

Θέμα:
Να ενταχθεί η επιμορφωση των εκπαιδευτικών εντός εργασιακού ωραρίου
Κόμμα:
Κ.Κ.Ε.
Ημερομηνία:
10/03/2015
Ημ. Τελευταίας Τροποποίησης:
11/03/2015
Καταθέτοντες:
Βαρδαλής Δημητρίου Αθανάσιος
Γκιόκας Χρήστου Ιωάννης
Καραθανασόπουλος Πέτρου Νικόλαος
Συντυχάκης Δανιήλ Εμμανουήλ
Τάσσος Τάσσου Σταύρος
Υπουργεία:
Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων
Υπουργοί:
  • Μπαλτάς Αριστείδης/Νικόλαος/Δημήτριος (Υπουργός Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων)
Αρχεία Ερωτήσεων:
  • .pdf

ΤΙ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ ΤΑ ΔΥΟ ΑΡΘΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΛΛΑΓΕΣ ΣΤΟ ΛΥΚΕΙΟ ΣΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΘΛΗΤΙΣΜΟ



Όπως είχαμε εγκαιρως ενημερώσει στα δύο τελευταία άρθρα του σχεδίου νόμου για την αντιμετώπιση της βίας που έδόθη στη δημοσιότητα από τον Υφυπουργό Αθλητισμού Σταύρο Κοντονή, περιλαμβάνονται επειγοντα θέματα για το Λύκειο όπως η κατάργηση της Τράπεζας Θεμάτων και λοιπές αλλαγές.

Βασίλης Βούγιας
28/3/2015



Άρθρο 13ο

1. Η παρ. 3 του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 (Α΄ 193) όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 1 του άρθρου 45 του ν. 4264/2014 (Α΄ 118 ) και την παρ. 1 του άρθρου 11 του ν. 4275/2014 (Α΄ 149) αντικαθίσταται ως εξής: «3. Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Για την προαγωγή των μαθητών στην Α΄ τάξη του Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και Α΄ και Β΄ τάξεις Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.»

2. Η παρ. 4 του άρθρου 3 του ν. 4186/2013 (Α΄193), όπως τροποποιήθηκε με την παρ. 3 του άρθρου 11 του ν. 4275/2014 (Α΄149), αντικαθίσταται ως εξής: «4. Οι γραπτές προαγωγικές εξετάσεις στη Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου διεξάγονται ενδοσχολικά και περιλαμβάνουν όλα τα διδασκόμενα μαθήματα εκτός των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και της Φυσικής Αγωγής. Τα θέματα των προαγωγικών εξετάσεων ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Για την προαγωγή των μαθητών στην Β΄ τάξη Ημερήσιου Γενικού Λυκείου και στη Γ΄ Τάξη Εσπερινού Γενικού Λυκείου απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένου και του μαθήματος της Ερευνητικής Εργασίας όπου αυτό διδάσκεται.

3. Το δεύτερο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 11 του ν.4186/2013 (Α΄ 193) αντικαθίσταται ως εξής: «Τα θέματα ορίζονται αποκλειστικά από τον διδάσκοντα/τους διδάσκοντες το μάθημα. Τα γραπτά διορθώνονται από τον οικείο διδάσκοντα. Η Τράπεζα θεμάτων που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο της Οριζόντιας Πράξης 466112 Προγράμματος ΕΣΠΑ δύναται να λειτουργήσει ως προαιρετικό συμβουλευτικό εργαλείο για μαθητές και εκπαιδευτικούς.»

4. Το τρίτο και τέταρτο εδάφιο της παρ. 3 του άρθρου 11 του ν.4186/2013 (Α΄ 193), όπως συγχωνεύτηκαν σε ένα και αντικαταστάθηκαν με την παρ. 6 του άρθρου 45 του ν.4264/2014 (Α΄ 118) αντικαθίστανται ως εξής: «Για την προαγωγή των μαθητών

απαιτείται γενικός μέσος όρος τουλάχιστον εννέα και πέντε δέκατα (9,5), ο οποίος προκύπτει από τον Μ.Ο. των βαθμών ετήσιας επίδοσης του μαθητή όλων των γραπτώς εξεταζόμενων μαθημάτων συμπεριλαμβανομένων και των μαθημάτων της Ερευνητικής Εργασίας και του Σχολικού Επαγγελματικού Προσανατολισμού – Περιβάλλον Εργασία - Ασφάλεια και Υγιεινή, όπου αυτά διδάσκονται.»

5. Η ισχύς του παρόντος άρθρου αρχίζει από το σχολικό έτος 2014-2015.

Άρθρο 14ο

1. Η παράγραφος 10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (ΦΕΚ Α΄23/.....), η οποία προστέθηκε με το άρθρο 1 του ΠΔ 170/2013 (ΦΕΚ Α΄274/..........), αντικαθίσταται ως ακολούθως:

«10. Σε περίπτωση απώλειας διδακτικών ωρών, η αναπλήρωσή τους εξασφαλίζεται με τους ακόλουθους τρόπους: α) Περικοπή περιπάτων και εκδρομών. β) Περιορισμός των εργάσιμων ημερών των πολυήμερων εκδρομών και γ) Αξιοποίηση των σχολικών εορτών (πραγματοποιούνται και οι εορτές και τα μαθήματα).

Με την παύση της λειτουργίας του σχολείου και μέχρι να ομαλοποιηθεί η λειτουργία του, ο Διευθυντής συγκαλεί ανά βδομάδα το Σχολικό Συμβούλιο, προς τον σκοπό αντιμετώπισης της κατάστασης και διατύπωσης γνώμης για την προσήκουσα διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί.

Μόλις ομαλοποιηθεί η λειτουργία του σχολείου, ο Διευθυντής συγκαλεί αμέσως και εκτάκτως το σχολικό συμβούλιο. Το σχολικό συμβούλιο υποβάλει πρόταση στον Διευθυντή της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης μέσα σε πέντε ημέρες από την έναρξη λειτουργίας του σχολείου, σχετικά με την διαδικασία αναπλήρωσης των ωρών διδασκαλίας που έχουν χαθεί, με γνώμονα την όσο το δυνατόν αρτιότερη

ολοκλήρωση της διδακτέας ύλης. Η διαδικασία αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας πρέπει να ολοκληρωθεί μέσα σε ένα τρίμηνο/τετράμηνο από την ομαλοποίηση της λειτουργίας του σχολείου.

Ο Διευθυντής της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης εισηγείται τον τρόπο αναπλήρωσης των μαθημάτων και της ολοκλήρωσης της διδακτέας ύλης στον Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης. Την απόφαση για την αναπλήρωση λαμβάνει ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης».

2. Ειδικά για το σχολικό έτος 2014-2015, σε περίπτωση αδυναμίας κάλυψης της διδακτέας ύλης με τους τρόπους που προβλέπονται στην παρ.10 του άρθρου 1 του Π.Δ. 104/1979 (Α΄23) όπως αυτή αντικαθίσταται με την παρ.1 του παρόντος, παρέχεται επιπρόσθετα η δυνατότητα αναπλήρωσης των απολεσθεισών ωρών διδασκαλίας με αναμόρφωση του ωρολογίου προγράμματος.


ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΝΟΜΟΥ ΕΔΩ

Πρόσκληση συμμετοχής νέων καλλιτεχνών στη 17η Biennale Νέων Ευρώπης και Μεσογείου, Milano, 22 έως 25 Οκτωβρίου 2015


Πρόσκληση συμμετοχής νέων καλλιτεχνών στη “17η Biennale Νέων Καλλιτεχνών της Ευρώπης και της Μεσογείου, Mediterranea 17” - «NOFOOD’ S LAND», Μιλάνο, 22 έως και 25 Οκτωβρίου 2015.

ΠΡΟΘΕΣΜΙΑ ΥΠΟΒΟΛΗΣ ΑΙΤΗΣΕΩΝ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΛΛΗΝΙΚΕΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΩΣ ΚΑΙ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2015.

Η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς του Υπουργείου Πολιτισμού, Παιδείας και Θρησκευμάτων, ο Δήμος Θεσσαλονίκης και η Δημοτική Κοινωφελής Επιχείρηση Παύλου Μελά «ΙΡΙΣ», απευθύνουν ανοιχτή πρόσκληση σε νέους / ες καλλιτέχνες έως 35 ετών να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό επιλογής για συμμετοχή στη 17η Biennale των Νέων Δημιουργών της Ευρώπης και της Μεσογείου (BJCEM) που εφέτος διοργανώνεται από 22 έως 25 Οκτωβρίου 2015 στο Μιλάνο της Ιταλίας, φέρνοντας σε επαφή πάνω από 300 καλλιτέχνες.
Για τη συμμετοχή στη Biennaleδεν απαιτείται οικονομική συμμετοχή των καλλιτεχνών και είναι ανοιχτή σε όλους ανεξαρτήτως φύλου, θρησκείας, και κοινωνικών και πολιτικών πεποιθήσεων.
Το θέμα της φετινής Biennale είναι «NoFood ‘s Land» και εστιάζει στην απαραίτητη για την ανάπτυξη, την επικοινωνία και διατήρηση στη ζωή, τη διαδικασία της ανταλλαγής: κάτι αφομοιώνεται και καταναλώνεται ώστε να παράσχει ενέργεια σε κάτι άλλο. Οι γλώσσες τις τέχνης είναι εξαιρετικά αποτελεσματικές προς την κατεύθυνση αυτή, καθώς, πάντοτε αποτελούσαν, συνίσταντο από ανταλλαγέςανάμεσα σε ανθρώπους, έχοντας συχνά ως στόχο την συγκέντρωση όσων μέσα τους παρέμεναν ζωντανοί και ένιωθαν αναγκαία μια τέτοια ανταλλαγή.
Οι αιτήσεις και όλο το συνοδευτικό υλικό (portfolio) θα υποβάλλονται το αργότερο μέχρι και 30 Απριλίου 2015, (όπως παρακάτω) μόνο ηλεκτρονικά και μόνον στους παρακάτω τομείς τέχνης: Εικαστικές Τέχνες και PerformingArts, Παραστατικές Τέχνες (Θέαμα / Show: Θέατρο, Χορός, Αστικές Δράσεις (Urban Acts), Μουσική, Λογοτεχνία και Γαστρονομία.
Η Ελλάδα συμμετέχει εφέτος με 12 θέσεις οι οποίες αντιστοιχούν σε 27 καλλιτέχνες . Η κατανομή των θέσεων ανά τομέα ανάλογα με τον τόπο διαμονής των υποψηφιοτήτων για συμμετοχή, έχει ως ακολούθως και οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να απευθύνονται στους αντίστοιχους φορείς:
- Για τους διαμένοντες ανά τη χώρα (πλην Δήμων Θεσσαλονίκης και Δήμου Παύλου Μελά) Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης & Νέας Γενιάς, Διεύθυνση Νέας Γενιάς, Τμήμα Πολιτισμού και Κοινωνικής Συμμετοχής: 3 Θέσεις Εικαστικές Τέχνες & PERFORMING, 1 Θέαμα, 1 μουσική, 1 Γαστρονομία, 1 Λογοτεχνία.
- Δήμο Θεσσαλονίκης: 3 Θέσεις (1 Εικαστικές Τέχνες & PERFORMING – 1 Θέαμα – 1 Γαστρονομία), για τους διαμένοντες στα όρια του Δήμου Θεσσαλονίκης.
- Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Παύλου Μελά «ΙΡΙΣ»: 2 Θέσεις (1 Εικαστικές Τέχνες & PERFORMING, 1 Λογοτεχνία), για τους διαμένοντες στα όρια του Δήμου Παύλου Μελά.
Για την Γενική Γραμματεία δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς στην παρακάτω διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: biennale2015neagenia@minedu.gov.gr
Για τον Δήμο Θεσσαλονίκης, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου:  n.papaoikonomou@thessaloniki.gr
Για την Δημοτική Κοινωφελή Επιχείρηση Παύλου Μελά «ΙΡΙΣ», διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: dkesiris@pavlosmelas.gr
Η επιλογή των καλλιτεχνών, συγγραφέων και δημιουργών οι οποίοι θα εκπροσωπήσουν την Ελλάδα θα γίνει από δύο επιτροπές που θα συγκροτηθούν για το σκοπό αυτό. Μία στην Αθήνα και μία στη Θεσσαλονίκη, για τους διαμένοντες στο Δήμο Θεσσαλονίκης και Δήμο Παύλου Μελά. Οι επιτροπές θα αποτελούνται από εγνωσμένου κύρους καλλιτέχνες και δημιουργούς στον τομέας τους ή καθηγητές σε Ανώτερες και Ανώτατες Σχολές. Τα έργα θα παρουσιαστούν στο Μιλάνο από 22 έως 25 Οκτωβρίου 2015 μαζί με αυτά άλλων περίπου 270 νέων δημιουργών άλλων χωρών. Η πρόσκληση / προκήρυξη στα αγγλικά όπως είναι αναρτημένη στην ιστοσελίδα της BJCEM, μπορεί να αναζητηθεί στον παρακάτω σύνδεσμο: http://www.bjcem.org/call-for-participation-mediterranea-xvii/
Όπως επίσης οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται και στα τηλέφωνα: 210 344 3551, 210 344. 2558, 210 344. 2861 της Γενικής Γραμματείας Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, καθώς και 231331 8214, 231331 8227 του Δήμου Θεσσαλονίκης και 2310-662944 της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Παύλου Μελά «ΙΡΙΣ».

Περισσότερες πληροφορίες καθώς και την πρόσκληση στα ελληνικά οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να βρουν εδώ.

Ενημερωτικό Σημείωμα για τη συνεδρίση του Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. της 26ης Μαρτίου 2015, του Αιρετού Δημήτρη Πεππέ

 ΕΝΗΜΕΡΩΤΙΚΟ ΣΗΜΕΙΩΜΑ

- Εγκρίθηκαν τρείς (3) αιτήσεις Διευθυντών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, για άδεια άσκησης ιδιωτικού έργου με αμοιβή.
   Αναβλήθηκε η απόφαση για μια (1) ανάλογη αίτηση προκειμένου να υπάρξουν επιπλέον διευκρινήσεις.
- Ανακλήθηκαν δύο (2)  αποφάσεις του ΚΥΣΔΕ που είχε κάνει αποδεκτές αιτήσεις παραίτησης εκπαιδευτικών, μετά από νεώτερες αιτήσεις των συναδέλφων.
- Εγκρίθηκε ομόφωνα μία (1) αίτηση επανεξέτασης  παραίτησης για λόγους υγείας.
   Απορρίφτηκε εκ νέου  μία (1) αίτηση επανεξέτασης  παραίτησης για λόγους υγείας.
- Νέες αιτήσεις παραίτησης συναδέλφων για λόγους υγείας : έγιναν δεκτές δύο (2) και απερρίφθη μία (1) αίτηση.
- Το συμβούλιο εισηγήθηκε θετικά για την μετάταξη δύο (2) καθηγητών σε προσωρινές θέσεις Διοικητικών Υπαλλήλων  Δ.Δ.Ε., για λόγους υγείας.
- Αποδεσμεύτηκαν για μετάταξη σε Διοικητικές θέσεις (Ν.1824/1988) τέσσερεις (4) καθηγητές ενώ ανεβλήθη η απόφαση για επιπλέον διερεύνηση μίας (1) αίτησης (Ν.4301/2014)
- Τροποποίησε ως προς τον κλάδο μετάταξης,  παλαιότερη έγκριση αποδέσμευσης.
Δυστυχώς για μια ακόμη χρονιά διαπιστώνουμε καθυστέρηση στην αποστολή της Εγκύκλιου για τον υπολογισμό κενών (άρθ.4 Π.Δ. 50/96) με κίνδυνο να υπάρξουν καθυστερήσεις τόσο στην ανακοίνωση των μεταθέσεων όσο και στο σύνολο των μετακινήσεων των συναδέλφων για το 2015. Το γεγονός αυτό έχει αρνητικότατες συνέπειες τόσο στην έγκαιρη στελέχωση των σχολικών μονάδων όσο και στον οικογενειακό προγραμματισμό και την ψυχολογία χιλιάδων συναδέλφων.
Είναι επίσης γνωστό ότι θέση του κλάδου μας αποτελεί η θεσμοθέτηση αυστηρών χρονοδιαγραμμάτων για όλες τις διαδικασίες των υπηρεσιακών μεταβολών, έτσι ώστε την 1η του Σεπτέμβρη να βρίσκονται οι καθηγητές  στις θέσεις τους. Συγκεκριμένα, όλες οι μεταθέσεις, αποσπάσεις και διορισμοί θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι 30 Ιουνίου, και πριν την έναρξη του διδακτικού έτους να έχουν προσληφθεί αναπληρωτές σε ενδεχόμενα λειτουργικά κενά.
Η επίκληση του συνυπολογισμού των κενών που θα προκύψουν από τις επικείμενες αιτήσεις συνταξιοδότησης ως τον κύριο λόγο καθυστέρησης μόνο ως άλλοθι μπορεί να εκγλυφθεί. Είναι γνωστό ότι μόνο τον Ιούνιο θα υπάρχει σαφή εικόνα για τον ακριβή αριθμό αιτήσεων συνταξιοδότησης. Ο αριθμός των αυτοδίκαιων συνταξιοδοτήσεων είναι από σήμερα δεδομένος και ασφαλώς το Υπουργείο οφείλει τελικά, να λάβει υπόψη τις εκτιμήσεις των ΠΥΣΔΕ.
Άλλωστε είναι γνωστό ότι ο κλάδος αγωνίζεται εδώ και καιρό να ανατρέψει την αρνητική διάκριση σε βάρος των εκπαιδευτικών σχετικά με τον περιορισμό άσκησης του συνταξιοδοτικού δικαιώματος όσο και το γεγονός ότι οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να συνταξιοδοτηθούν θα πρέπει να καταθέσουν την αίτησή τους μέχρι και τις 30 Απριλίου. Η ρύθμιση αυτή έχει προκαλέσει τεράστια αδικία σε βάρος των εκπαιδευτικών καθώς οι διορισμοί πραγματοποιούνταν στα τέλη Αυγούστου, με αποτέλεσμα πολλοί εκπαιδευτικοί να χάνουν το δικαίωμα συνταξιοδότησης για λίγες ημέρες.

Εκτίμησή μου είναι ότι η καθυστέρηση οφείλεται κυρίως:
α) στην αδυναμία εφαρμογής της εγκυκλίου μεταθέσεων στην Α/θμια λόγω της μη χορήγησης μέχρι τώρα, οργανικής θέσης στους 3.700 συναδέλφους ειδικοτήτων που υποχρεώθηκαν σε μετάταξη στην Α/θμια εκπαίδευση λόγω Μνημονίου και
β) στην καθυστέρηση οριστικοποίησης των αλλαγών στα ωρολόγια προγράμματα του Λυκείου και των αναθέσεων που θα ακολουθήσουν.
Ωστόσο πέραν των καθυστερήσεων, εκείνο που είναι ουσιαστικό και οφείλουμε να αγωνιστούμε χωρίς συμβιβασμούς το προσεχές διάστημα, είναι η μείωση του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα σύμφωνα με τις θέσεις του κλάδου και σε καμία περίπτωση πάνω από 25. Ο ρόλος όλων των αιρετών του κλάδου στις επικείμενες διαδικασίες θα είναι καθοριστικός και ευελπιστώ η πολιτική ηγεσία του Υπουργείου να σταθεί αρωγός.
Όσον αφορά τις ειδικές μεταθέσεις, η εκτίμηση κενών που έχουμε για τις γενικές ειδικότητες των Μουσικών Σχολείων είναι: ΠΕ02-26, ΠΕ03-21, ΠΕ04.01-8, ΠΕ04.02--8, ΠΕ04.04--12, ΠΕ04.05-1, ΠΕ05-1, ΠΕ06-4, ΠΕ07-2, ΠΕ08-4, ΠΕ09-6, ΠΕ10-3, ΠΕ11-3, ΠΕ13-1, ΠΕ19/20-3, ΠΕ32-1.
Τέλος και προκειμένου να υπάρχει μια πρώτη εκτίμηση για τις επικείμενες συνταξιοδοτήσεις στην Δευτεροβάθμια εκπαίδευση σας γνωρίζω ότι:
 το 2013-14 συνταξιοδοτήθηκαν 3.985 συνάδελφοι
 και το 2014-15 συνταξιοδοτήθηκαν 3.221.
Σήμερα στην Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση (Γενική, Μουσικά, ΕιδικήΑγωγή) υπηρετούν 68.690 Μόνιμοι και 5.696 Αναπληρωτές/Ωρομ

Με συναδελφικούς χαιρετισμούς
Πεππές Δημήτρης
τακτικό Αιρετό μέλος του ΚΥΣΔΕ
(εκλεγμένος με τη ΔΑΚΕ Καθηγητών)
6948238722  peppesdim@yahoo.gr