Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015

Συνάντηση του υπουργού Παιδείας με εκπροσώπους φορέων ΑΜΕΑ...ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ.


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκος Φίλης, συναντήθηκε σήμερα με εκπροσώπους φορέων Ατόμων με Ειδικές Ανάγκες.
Συνομιλητές του υπουργού ήταν ο κ. Ι. Βαρδακαστάνης, Πρόεδρος ΕΣΑμεΑ, ο κ. Ι. Λυμβαίος, Πρόεδρος ΠΟΣΓΚΑμεΑ, ο εκπρόσωπος του Ενιαίου Συλλόγου Γονέων Παιδιών ΑΜΕΑ Αττικής, ο κ. Μ. Κακαζιάνη, Πρόεδρος ΣΑΤΕΑ, ο κ. Δ. Αφουξενίδης, μέλος  Δ.Σ. ΕΝΕΛΕΑ, ο κ. Κονταράκης, Δ/ντης ΕΕΕΕΚ Αγ. Δημητρίου, ο εκπρόσωπος του ΠΑΜΕ, ο κ. Ι. Γιάλλουρος, Ομοσπονδία Κωφών Ελλάδος (ΟΜΚΕ), ο κ. Κ. Βαζαίος, Δ/ντης ΕΕΕΕΚ Ελευσίνας και ο κ. Στ. Καρπενησιώτης, πρόεδρος ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Απευθυνόμενος στους εκπροσώπους ο υπουργός τόνισε ότι «η κρίση που διάγουμε είναι σκληρή για όλους και ιδιαίτερα για τους πιο αδύναμους. Προσπαθούμε να αναστρέψουμε τα πράγματα με δράσεις κατά προτεραιότητα: προσπαθούμε μέχρι 15 Οκτωβρίου να είναι τα σχολεία Εδικής Αγωγής  σε πλήρη λειτουργία».
Ο υπουργός δεσμεύθηκε ότι θα δοθεί προτεραιότητα στους διορισμούς ειδικής αγωγής και ότι το όποιο μικρό πλεόνασμα προκύψει από τον προϋπολογισμό θα διατεθεί στην υγεία και την Παιδεία, καθώς τα θέματα Ειδικής Αγωγής συνδυάζουν και τα δύο.
Ο κ. Φίλης δήλωσε χαρακτηριστικά ότι «είναι βασικό για την Κυβέρνηση της Αριστεράς η προτεραιότητα να δίνεται σε Παιδεία και Υγεία και ειδικότερα στους πλέον αδύναμους. Δεν μας ενδιαφέρει μόνο η αριθμητική κάλυψη αλλά και η ποιοτική- ο σωστός εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής στη σωστή θέση. Το υπουργείο προσπαθεί να υποστηρίξει όλες τις δομές κατά το δυνατόν και δίνουμε την υπόσχεση να ξαναβρεθούμε σύντομα , να οργανωθούμε όπως πρέπει και του χρόνου να μην είμαστε σε αυτήν την κατάσταση. Του χρόνου τέτοια εποχή δε θα μιλάμε για αυτά.»
Ο υπουργός κατέληξε λέγοντας ότι «θα συγκροτηθεί μόνιμη επιτροπή στο υπουργείο για την εφαρμογή σταθερού πλαισίου με προτάσεις για τις προσλήψεις εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής. Μακροπρόθεσμος στόχος της Κυβέρνησης είναι ο μη  διαχωρισμός των σχολείων σε ειδική και γενική αγωγή. Και αυτό δεν αφορά μόνο στο οικονομικό κόστος αλλά σε αλλαγή της νοοτροπίας. Αυτό βέβαια θα πρέπει να γίνει ομαλά και με τις κατάλληλες προϋποθέσεις.»

ΤΙ ΕΙΠΩΘΗΚΕ ΣΤΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΩΝ ΦΟΡΕΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΣΗΜΕΡΑ 30/9/2015


Πραγματοποιήθηκε σήμερα 30-9-2015, η προγραμματισμένη συγκέντρωση διαμαρτυρίας των φορέων της Ειδικής Εκπαίδευσης και του αναπηρικού κινήματος, στο Υπουργείο Παιδείας. Συμμετείχαν εκπρόσωποι της ΕΣΑμεΑ, ΠΟΣΓΚΑμεΑ, ΟΜΚΕ, ΔΟΕ, ΣΑΤΕΑ, ΕΝΕΛΕΑ, Συλλόγων Γονέων και Κηδεμόνων, του ΠΑΜΕ εκπαιδευτικών, Δ/ντες ΣΜΕΑΕ, γονείς και αδιόριστοι εκπαιδευτικοί, μέλη ΕΕΠ και ΕΒΠ.

Υπήρξε αίτημα συνάντησης με τον υπουργό κ. Ν. Φίλη, ο οποίος ανταποκρίθηκε θετικά και δέχτηκε όλους τους παρευρισκόμενους σε μια ανοικτή συζήτηση για το μεγάλο ζήτημα της υπολειτουργίας των ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ, λόγω των ελαχίστων πιστώσεων από τα ΕΣΠΑ σε 4 περιφέρειες της χώρας, μεταξύ των οποίων και η Αττική.

Είχαμε την ευκαιρία να εκθέσουμε εκτενώς στον Υπουργό και την Αναπληρώτρια Υπουργό, κυρία Σ. Αναγνωστοπούλου, την κατάσταση που επικρατεί αυτή τη στιγμή, τρεις εβδομάδες μετά την έναρξη των σχολείων, στην Ειδική Εκπαίδευση. Όλοι οι φορείς απαίτησαν να γίνουν άμεσα διορισμοί αναπληρωτών εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ, για να ανοίξουν και να στελεχωθούν επαρκώς όλα τα σχολεία και τα ΚΕΔΔΥ.

Ο πρόεδρος της ΠΟΣΕΕΠΕΑ, Στ. Καρπενησιώτης, αναφέρθηκε στην πρωτοβουλία που αναλήφθηκε από την Ομοσπονδία για συντονισμό των φορέων με αφορμή την απαράδεκτη κατάσταση που επικρατεί στην Ειδική Εκπαίδευση. Επίσης, τόνισε ότι στην Ειδική Αγωγή δεν έχουμε «την πολυτέλεια» να περιμένουμε. Για το λόγο αυτό ζητάμε την άμεση στελέχωση των ειδικών σχολείων και ΚΕΔΔΥ. Επίσης, έκανε αναφορά στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο, ζητώντας να περιληφθούν και τα θέματα της ΕΑΕ σε αυτό. Τέλος, έκανε λόγο για την προοπτική της συμπεριληπτικής εκπαίδευσης και του Ενιαίου Σχολείου, που πρέπει σταδιακά να γίνει πράξη και στη χώρα μας.

Από την πλευρά του ο Υπουργός δεσμεύτηκε για τα ακόλουθα:

·        Συγκρότηση μόνιμης επιτροπής στο Υπουργείο με συμμετοχή των φορέων για να μην επαναληφθούν τα ίδια φαινόμενα
·        Προσλήψεις 4000 αναπληρωτών μέσω ΠΔΕ για τη στελέχωση όλων των σχολείων (Γενικής και Ειδικής Αγωγής)
·        Πρόσληψη 850 αναπληρωτών ΕΕΠ και ΕΒΠ και πλήρης λειτουργία των σχολείων μέχρι 15 Οκτωβρίου
·        Πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών από το σύνολο των 4000 πιστώσεων του ΠΔΕ. Η κατανομή θα γίνει τις επόμενες μέρες.
·        Επαναφορά του νόμου που προβλέπει προτεραιότητα στους διορισμούς στην Ειδική Αγωγή
·        Σχεδιασμός για σταδιακή μετάβαση στο μοντέλο «του ενός σχολείου για όλους τους μαθητές», ώστε να απαλειφθεί προοδευτικά ο διαχωρισμός Γενικής-Ειδικής Εκπαίδευσης
·        Δέσμευση της κυβέρνησης ότι το μικρό πλεόνασμα του προϋπολογισμού θα κατευθυνθεί στην Παιδεία και την Υγεία
·        Προτεραιότητα θα δοθεί στους πιο αδύναμους της κοινωνίας
·        Άμεση στελέχωση της θέσης του Δ/ντη Ειδικής Αγωγής

Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ αναμένει να υλοποιηθούν οι δεσμεύσεις του Υπουργείου για άμεσους διορισμούς και θα επανέλθει για ό,τι νεότερο προκύψει


Το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων θα στηρίξει και την Ειδική Εκπαίδευση...Συγκέντρωση φορέων της Εκπαίδευσης και του αναπηρικού και γονεϊκού κινήματος στο υπουργείο


Τις πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων περιμένουν στο υπουργείο Παιδείας. Ήδη το υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης εξέδωσε ανακοίνωση με την οποία γνωστοποίησε ότι υπεγράφη η απόφαση για την πρόσληψη 4.000 αναπληρωτών και ωρομισθίων εκπαιδευτικών και πως η απόφαση αυτή πρόκειται να δημοσιευτεί τις επόμενες μέρες στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.
Το ΠΔΕ θα στηρίξει με προσλήψεις τόσο τη Γενική Εκπαίδευση όσο και την Ειδική Αγωγή. Το θετικό με τις πιστώσεις των δημοσίων επενδύσεων είναι το γεγονός ότι δεν υπάρχει ο περιορισμός της περιφερειακής κατανομής του ΕΣΠΑ και οι πιστώσεις μπορούν να κατευθυνθούν σε περιοχές που δεν μπορούν να καλυφθούν από το ΕΣΠΑ όπως είναι οι περιφέρειες Αττικής, Νοτίου Αιγαίου.
Χθες 29 Σεπτεμβρίου πραγματοποιήθηκαν στο Υπουργείο Παιδείας, συναντήσεις της ΕΣΑμεΑ, της ΠΟΣΓΚΑμεΑ, της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής με τον Υπουργό, κ. Ν. Φίλη με σκοπό να παρουσιαστεί η τραγική κατάσταση στο χώρο της δημόσιας ειδικής αγωγής με τα κλειστά ειδικά σχολεία και τα υποστελεχωμένα ΚΕΔΔΥ της χώρας και παράλληλα να υπάρξει ενημέρωση σχετικά με το σχεδιασμό του Υπουργείου για την αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει προκύψει με τις ελάχιστες πιστώσεις από τα προγράμματα ΕΣΠΑ για τις Περιφέρειες Αττικής, Δ. Μακεδονίας, Ν. Αιγαίου και εν μέρει της Στερεάς Ελλάδας.
Το newsbeast.gr επικοινώνησε με τον πρόεδρο της ΠΟΣΕΕΠΕΑ κ. Καρπενησιώτη ο οποίος και μας ανέφερε ότι έγινε γνωστό πως μέρος των πιστώσεων του ΠΔΕ θα κατευθυνθεί προς την Ειδική Αγωγή. Στο δελτίο τύπου της ΠΟΣΕΕΠΕΑ αναφέρεται χαρακτηριστικά πως «από την ενημέρωση που είχαμε προκύπτει ότι έχουν εγκριθεί 4000 πιστώσει για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σύνολο της Εκπαίδευσης, που θα καλυφθούν από πόρους του εθνικού σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Από αυτές 854 πιστώσεις αφορούν τους αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ. Πιο συγκεκριμένα θα προσληφθούν 614 αναπληρωτές ΕΕΠ και 240 ΕΒΠ. Οι προσλήψεις αυτές θα καλύψουν τις ανάγκες των περιφερειών που δεν καλύφθηκαν από το ΕΣΠΑ».
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα που θέτει το υπουργείο, εκτιμάται ότι όλοι οι αναπληρωτές θα βρίσκονται στη θέση τους μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2015.Επίσης, τέθηκε εκ μέρους της ΠΟΣΕΕΠΕΑ το ζήτημα των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και τονίστηκε στον Υπουργό ότι η Ειδική Εκπαίδευση δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν στελεχώνεται από πλήρη διεπιστημονική ομάδα.
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ υπενθύμισε την πάγια διεκδίκησή της για στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ με μόνιμο προσωπικό, για να υπάρχει σταθερότητα και ευρυθμία στην Ειδική Εκπαίδευση και να μην παρατηρείται κάθε χρόνο το ίδιο τραγικό φαινόμενο της αδυναμίας λειτουργίας των σχολείων και των υποστηρικτικών δομών.
Στο πιο πάνω θέμα ο κ. Καρπενησιώτης δήλωσε στο newsbeast.gr ότι είναι αναγκαίο να στελεχωθούν οι δομές της Ειδικής Εκπαίδευσης με μόνιμο προσωπικό, σημειώνοντας ότι οι τελευταίες προσλήψεις σε Ειδικό Επιστημονικό Προσωπικό πραγματοποιήθηκαν το 2005.
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ ζήτησε συνεχή και στενή συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του υπουργείου για τα θέματα της ΕΑΕ και παράλληλα αναφέρθηκε στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο και στις βασικές της θέσεις σχετικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και το ενιαίο σχολείο, καθώς και την αξία της πρώιμης παρέμβασης.
Τέλος, ενημέρωσε τον κύριο Υπουργό για την αυριανή συγκέντρωση (σημερινή) των φορέων της Εκπαίδευσης και του αναπηρικού και γονεϊκού κινήματος στο Υπουργείο στις 10:00, και ζήτησε εκ νέου συνάντηση των εκπροσώπων του συντονιστικού μαζί του. «Ο κ. Φίλης αν και έχει αύριο ανειλημμένες υποχρεώσεις, διαβεβαίωσε ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μας συναντήσει» αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΠΟΣΕΕΠΕΑ.

Καλόγηρος Βασίλειος
newsbeast.gr

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΕΝ.Ε.Λ.Ε.Α. ΓΙΑ ΤΗ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ: "...O υπουργός υποσχέθηκε ότι τελικά οι διορισμοί αναπληρωτών θα γίνουν αναλογικά σε διδακτικό προσωπικό, Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π...."


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

    Σήμερα έγινε η κινητοποίηση στο Υπουργείο Παιδείας για την κατάσταση στην Ε.Α.Ε.
Η ηγεσία του Υπουργείου δέχτηκε όλους τους παρευρισκόμενους που ήταν παρόντες και εκπροσωπούν τους φορείς που εμπλέκονται με την Ε.Α.Ε., μαθητές, γονείς, εκπαιδευτικούς.
    Δόθηκε η δυνατότητα και έγιναν ομιλίες παρόντος του Υπουργού, της Αν.Υπουργού, του κ.Ζέρβα και του κ.Κατσαρού. Από τις τοποθετήσεις έγινε σαφής η κατάσταση που επικρατεί στο χώρο της εκπαίδευσης των μαθητών με ε.ε.α.
    Στο τέλος μίλησε ο Υπουργός ο οποίος είπε ότι από το Π.Δ.Ε. και τις 4000 πιστώσεις θα δοθούν όπως είπε στην χτεσινή συνάντηση με τους εκπροσώπους της ΠΟΣΕΕΠΕΑ οι 850 περίπου για ΕΒΠ και ΕΕΠ ενώ τη στιμγή αυτή δεν υπάρχουν άλλες δυνατότητες για τις περιφέρειες που αντιμετωπίζουν πρόβλημα. Οι παριστάμενοι Διευθυντές Ειδικών Σχολείων εξήγησαν στον Υπουργό ότι είναι άλλο το ΕΕΠ - ΕΒΠ και άλλο είναι το Διδακτικό Προσωπικό και δεν εμπεριέχεται το διδακτικό προσωπικό μέσα στο ΕΕΠ ώστε να αποσαφηνιστεί αφού όλοι είναι εκπαιδευτικοί και γίνεται συχνά σύγχυση και ο υπουργός υποσχέθηκε ότι τελικά οι διορισμοί αναπληρωτών θα γίνουν αναλογικά σε διδακτικό προσωπικό, ΕΕΠ και ΕΒΠ. Πρόσθεσε βέβαια με απόλυτη ειλικρίνεια ότι θα είναι πολύ δύσκολο να καλυφθούν όλες οι ανάγκες.
    Επίσης δεσμεύτηκε ότι εφεξής θα προηγούνται οι τοποθετήσεις στην Ε.Α.Ε. και θα έπονται οι τοποθετήσεις στη γενική αγωγή κάτι που είναι πάγιο αίτημά μας εδώ και χρόνια (αναφέρεται μάλιστα σε ΦΕΚ του 2001 που έχουμε στην σελίδα μας).
    Ο εκπρόσωπος του Δ.Σ. της ΕΝΕΛΕΑ στην ομιλία του εστίασε αφενός στην ανάγκη να γίνουν το συντομότερο μόνιμοι διορισμοί στην ΕΑΕ αφετέρου να λειτουργήσει η επιτροπή του άρθρου 22 του ν.1566/1985 από εν ενεργεία μάχιμους εκπαιδευτικούς του χώρου ώστε να μπει η Ε.Α.Ε. σε μία πορεία όπως ακριβώς της αξίζει κάτι για το οποίο δεσμεύτηκε ο υπουργός ότι θα γίνει το συντομότερο.
   Αίσθηση προκάλεσε η τοποθέτηση της εκπροσώπου του ΣΑΤΕΑ (www.satea.gr) που επί 13 χρόνια είναι αναπληρωτές και μάλιστα καλύπτοντας οργανικές και όχι λειτουργικές ανάγκες, χωρίς ωστόσο να έχει διοριστεί ποτέ ούτε ένας μόνιμος! 
   Τα παραπάνω είναι συνοπτικά καθώς η συνάντηση διήρκησε περί τις 4 ώρες.
Εκ του Δ.Σ.

Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ) για το 2015-16

 

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνει ότι αναρτώνται στην ηλεκτρονική διεύθυνση του Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος Διαχείρισης Προσωπικού Π.Ε. και Δ.Ε. (Ο.Π.Σ.Υ.Δ.), http://e-aitisi.sch.gr,οι προσωρινοί Ενιαίοι Πίνακες Αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ΕΑΕγια το σχολικό έτος 2015-2016.

Καλούνται οι εκπ/κοί, που υπέβαλαν αίτηση σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 132811/Ε1/25-08-2015 Υ.Α. (ΦΕΚ 1844 τ.Β΄/26-8-2015, ΑΔΑ: 7ΓΖΩ465ΦΘ3-Ι6Χ) πρόσκλησης υποψηφίων, να ελέγξουν ενδελεχώς τους αναρτημένους πίνακες του κλάδου τους. Σε περίπτωση, δε, που διαπιστώσουν τυχόν λάθη ή παραλείψεις επί των αναρτημένων στοιχείων οφείλουν να υποβάλουν ένσταση κατά των πινάκων αυτών, από την Πέμπτη 01-10-2014 έως και την Παρασκευή 02-10-2015, σε οποιαδήποτε Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης αντίστοιχα, όπως ορίζεται στο αριθμ. 153711/Ε1/30-09-2015 (ΑΔΑ: Ω5Ι1465ΦΘ3-Φ2Χ) σχετικό έγγραφο, τoοποίο είναι αναρτημένο στην ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: www.minedu.gov.gr.
 
Για την εγκύκλιο πατήστε εδώ.

Πίνακας Κατάταξης Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ)

http://e-aitisi.sch.gr/eniaios_smea_anap_15/20150930/index.html 

Πίνακας Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών Σχολικών Μονάδων Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης (ΣΜΕΑΕ) ανά ομαδοποιημένη ειδικότητα

Πίνακας Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΣΜΕΑΕ με γνώση της γραφής Braille ανά ομαδοποιημένη ειδικότητα

Πίνακας Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών ΣΜΕΑΕ με γνώση της Ελληνικής Νοηματικής Γλώσσας (ΕΝΓ) ανά ομαδοποιημένη ειδικότητα

Υπουργός Παιδείας: 854 πιστώσεις από τις 4.000 του Π.Δ.Ε. θα πάνε στις 4 Περιφέρειες που δεν έχουν ΕΣΠΑ για προσλήψεις Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.



Κατά τη διάρκεια της σημερινής, 30/9/2015, συνάντησης του Υπουργού Παιδείας Νίκου Φίλη με φορείς του αναπηρικού κινήματος, συλλόγους γονέων, συλλόγους εκπαιδευτικών Ειδικής Αγωγής και την Ομοσπονδία μας την Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α., που πραγματοποιήθηκε στο Υπουργείο στο Μαρούσι, ο Υπουργός Νίκος Φίλης ανακοίνωσε ότι την ερχόμενη εβδομάδα  θα προχωρήσει η δεύτερη φάση προσλήψεων αναπληρωτών εκπαιδευτικών, από τις 4.000 προσλήψεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων(Π.Δ.Ε.). 
Από αυτές οι 854 πιστώσεις αφορούν στους αναπληρωτές Ε.Ε.Π.(614) και Ε.Β.Π.(240) των 4 Περιφερειών-Αττική, Δυτική Μακεδονία, Νότιο Αιγαίο και Στερεά Ελλάδα-οι οποίες δεν έχουν λαμβάνειν από τα Προγράμματα ΕΣΠΑ. 
Θετική εξέλιξη για το Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π., αν μη τι άλλο και αν βέβαια ο Υπουργός ομιλών για Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. εννοεί όντως αυτό, αλλά είναι σαφές πως οι υπόλοιπες διθέσιμες πιστώσεις, από τις 4.000, δεν επαρκούν για την κάλυψη των πάρα πολλών κενών της Πρωτοβάθμιας, Γενικής και Ειδικής Αγωγής και Δευτεροβάθμιας Ειδικής Αγωγής.

Βασίλης Βούγιας 
30/9/2015

Δελτίο Τύπου ΣΑΤΕΑ για τα προβλήματα στη στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης με αναπληρωτές για το σχολικό έτος 2015-2016

Τα τελευταία τρία χρόνια οι δημόσιες δομές Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑΕ, Τμήματα Ένταξης, Παράλληλη Στήριξη, Κατ’ οίκον διδασκαλία, ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ) στελεχώνονται σε ποσοστό τουλάχιστον 70% με αναπληρωτές εκπαιδευτικούς και ειδικότητες (Ειδικό Εκπαιδευτικό και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό) από κοινοτικά προγράμματα ΕΣΠΑ και το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων. Τα κενά σε πανελλαδικό επίπεδο είναι χιλιάδες, με αποτέλεσμα πολλοί μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες να βρίσκονται εκτός σχολείου πολλές ημέρες ήδη μετά τον αγιασμό.
          Η στελέχωση των προαναφερθεισών δομών βασίζεται στα παραπάνω κονδύλια, καθώς οι μόνιμοι εκπαιδευτικοί και ειδικότητες στις δομές Ειδικής Αγωγής δεν επαρκούν, ενώ δεν έχει διεξαχθεί ποτέ ΑΣΕΠ για την κάλυψη των πάγιων κενών (εδώ και 13 χρόνια). Κατά την τρέχουσα σχολική χρονιά 2015-2016 το πρόβλημα στη στελέχωση των δομών Ειδικής Αγωγής οξύνεται ακόμη περισσότερο, καθώς έχουν δημιουργηθεί επιπρόσθετα προβλήματα στην εξασφάλιση πιστώσεων και στην κατανομή τους από το Υπουργείο Παιδείας. Πιο αναλυτικά, ενώ μέχρι και πέρυσι τα δύο προγράμματα ΕΣΠΑ (το πρόγραμμα Εξατομικευμένης Υποστήριξης καθώς και το πρόγραμμα Εξειδικευμένης Εκπαιδευτικής Υποστήριξης του Επιχειρησιακού προγράμματος «Εκπαίδευση και Δια βίου Μάθηση»)   που κάλυπταν τη μισθοδοσία των α) ΣΜΕΑΕ και Τμημάτων Ένταξης και β) Παράλληλης Στήριξης αντίστοιχα χώριζαν την ελληνική επικράτεια σε τρεις άξονες, πλέον λόγω αλλαγής στα τεχνικά δελτία (κατάργηση τριών αξόνων και δημιουργία δεκατριών ξεχωριστών τεχνικών δελτίων, ένα για κάθε Περιφέρεια) έχει δημιουργηθεί σοβαρό πρόβλημα με την κατανομή των πιστώσεων που αναλογούν σε κάθε περιφέρεια σύμφωνα με τα οικονομικά κριτήρια που αυτή πληροί. Οι Περιφέρειες που αντιμετωπίζουν οξύτατο πρόβλημα, καθώς τους αναλογούν  ελάχιστες πιστώσεις μέσω ΕΣΠΑ, είναι η Αττική (λ.χ. 7 πιστώσεις έναντι περίπου 780 σε σύγκριση με το 2014-2015), η Δυτική Μακεδονία, το Νότιο Αιγαίο και εν μέρει η Στερεά Ελλάδα. Η πολύ μικρή απορρόφηση κονδυλίων από το ΕΣΠΑ σε αυτές τις περιοχές πρέπει να αντιμετωπιστεί με τη δίκαιη κατανομή των πιστώσεων αναπληρωτών που θα εξασφαλιστούν είτε από τον κρατικό προϋπολογισμό είτε από το ΠΔΕ, προκειμένου να στελεχωθούν οι μονάδες –στο βαθμό που αυτό είναι δυνατό- σε όλες τις Περιφέρειες σε μία φάση προσλήψεων και ο μαθητικός πληθυσμός σε πανελλαδικό επίπεδο να είναι σε θέση να πάει στο σχολείο από την ίδια ημερομηνία. Επίσης, η εξασφάλιση του συνόλου των πιστώσεων και η διεξαγωγή μίας φάσης προσλήψεων για αναπληρωτές σε όλες τις Περιφέρειες δε θα λειτουργήσει τιμωρητικά για τους συναδέλφους, οι οποίοι δήλωσαν αποκλειστικά κάποιες από τις πάσχουσες Περιφέρειες.

          Για μια ακόμη φορά τονίζεται η ανάγκη για έγκαιρο και σαφή προγραμματισμό στην κάλυψη των κενών σε όλη την εκπαίδευση με σταθερή πηγή χρηματοδότησης, χωρίς να επιδιδόμαστε με την έναρξη κάθε σχολικής χρονιάς σε αλχημείες για την εύρεση πόρων και τη μεταφορά κονδυλίων. Η προτεραιότητα στην Ειδική Αγωγή, που έχει πολλάκις διατυπωθεί από προηγούμενες πολιτικές ηγεσίες του Υπουργείου, διαψεύδεται εκ νέου.
          Καλούμε τη νέα ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και τις αρμόδιες υπηρεσίες του να προβούν σε άμεση διευθέτηση του ζητήματος, προς όφελος όλων, μαθητών, οικογενειών και αναπληρωτών.


ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΠΟΦΟΙΤΩΝ ΤΜΗΜΑΤΩΝ  ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ – ΣΑΤΕΑ

Νέα έκδοση του Δικτύου «Ευρυδίκη» με θέμα «Οι Ξένες Γλώσσες στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση: Επισκόπηση των Εθνικών Εξετάσεων στην Ευρώπη – 2014/15»

Δελτίο Τύπου

dt img 4Η παρούσα έκθεση του Ευρωπαϊκού Δικτύου Πληροφόρησης για την Εκπαίδευση «ΕΥΡΥΔΙΚΗ» (“Languages in Secondary Education: An Overview of National Tests in Europe – 2014/15”) παρέχει επισκόπηση των Εθνικών Εξετάσεων Ξένων Γλωσσών στην Ευρώπη κατά τις οποίες αξιολογούνται οι γλωσσικές ικανότητες μαθητών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Η μελέτη καλύπτει ποικίλες πτυχές, όπως τη σπουδαιότητα των εθνικών εξετάσεων που αφορούν τις ξένες γλώσσες, τους εκάστοτε στόχους των εν λόγω εξετάσεων, τις δεξιότητες που αξιολογούνται, καθώς και τους μηχανισμούς που χρησιμοποιούν τα κράτη-μέλη έτσι ώστε να διασφαλιστούν αξιόπιστες διαδικασίες βαθμολόγησης σύμφωνα με το Κοινό Ευρωπαϊκό Πλαίσιο για τις Γλώσσες (CEFR).
Η έκδοση καλύπτει 27 χώρες από τα 28 Κράτη-Μέλη της Ε.Ε. καθώς και την Ισλανδία, το Λιχτενστάιν, τη Νορβηγία, την Τουρκία, το Μαυροβούνιο και τη Σερβία.
Η εν λόγω έκθεση είναι διαθέσιμη στην ιστοσελίδα της Ευρωπαϊκής Μονάδας του Δικτύου «Ευρυδίκη» στην αγγλική γλώσσα, ολόκληρη (fullversion) και κύρια σημεία (highlights) στον ακόλουθο σύνδεσμο:
Το έτος αναφοράς είναι το 2014-2015.

Παρέμβαση σχετικά με τα δικαιολογητικά πρόσληψης των αναπληρωτών


Αθήνα, 30/09/2015
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ

Σχετικά με τα δικαιολογητικά πρόσληψης των αναπληρωτών, το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ επισημαίνει τα εξής:
Είναι δεδομένο ότι οι συνάδελφοι μέσα στον ελάχιστο χρόνο που έχουν για να παρουσιαστούν στις Διευθύνσεις, δεν προλαβαίνουν να εκδώσουν εκ νέου Ιατρικές Γνωματεύσεις και να τις καταθέσουν την ημέρα ανάληψης υπηρεσίας τους. Για το λόγο αυτό  ζητάμε από τις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, να δέχονται από τους εκπαιδευτικούς υπεύθυνες δηλώσεις στις οποίες να δεσμεύονται ότι θα προσκομίσουν τα απαραίτητα δικαιολογητικά σε εύθετο χρόνο.
 Είναι αδιανόητο να κρίνεται η πρόσληψη των αναπληρωτών από τέτοιου είδους ζητήματα τυπικής φύσεως και μάλιστα την στιγμή που οι συνάδελφοι εκπαιδευτικοί και οι μαθητές μας ταλαιπωρούνται καθημερινά εξαιτίας της μεγάλης καθυστέρησης των προσλήψεων. Ένα μήνα σχεδόν μετά την έναρξη της σχολικής χρονιάς η κατάσταση στα σχολεία είναι εκρηκτική λόγω των χιλιάδων κενών που συνεχίζουν να υπάρχουν!

Η περίπτωση σοβαρής ασθένειας συγγενικού προσωπου 1ου βαθμού να συμπεριληφθεί στις περιπτώσεις κατά τις οποίες η αίτηση αναπληρωτή τροποποιείται πέραν του χρόνου υποβολής των αιτήσεων

 
Σήμερα συνάδελφος αναπληρώτρια αναγκάστηκε σε ακύρωση της αίτησης της. Αιτία η άρνηση της Διεύθυνσης Εκπαίδευσης να τροποποιήσει την αίτηση της εκτός του χρόνου υποβολής αιτήσεων, καθώς από το νόμο δεν προβλέπεται τέτοιου είδους πρόνοια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς. Ο λόγος της συνάδελφου ήταν σοβαρότατος και αφορούσε αιφνίδια διάγνωση καλπάζουσας μορφής θανατηφόρας ασθένειας που παρουσίασε συγγενής πρώτου βαθμού. Ωστόσο κάτι τέτοιο δεν προβλέπεται ούτε στην φετινή εγκύκλιο, ούτε και σε καμιά παλαιότερη.

Το γεγονός ότι η συνάδελφος υποχρεώθηκε σε ανεργία για το σχολικό έτος 2015 - 2016 και στέρηση προϋπηρεσίας, προκειμένου να είναι κοντά στο συγγενικό πρόσωπο, δείχνει την πάγια και βολικότατη ανάλγητη στάση διαχρονικά όλων των πολιτικών ηγεσιών του Υπουργείου Παιδείας σε θέματα αναπληρωτών, οι οποίοι αντιμετωπίζονται σαν εργαζόμενοι δεύτερης κατηγορίας και στερούνται των βασικών και αυτονοήτων δικαιωμάτων που απολαμβάνουν οι συνάδελφοι τους μόνιμοι εκπαιδευτικοί.

Η καταστρατήγηση του δικαιώματος ενεργής συμπαράστασης σε πάσχον οικογενειακό μέλος, η τιμωριτική αντιμετώπιση της κύησης και σοβαρών ασθενειών καταδεικνύει την κουλτούρα σύμφωνα με την οποία οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί θεωρούνται αναλώσιμοι. Την ίδια στιγμή καλύπτουν πάγιες και διαρκείς ανάγκες και φέρουν τις ίδιες ευθύνες με τους συναδέλφους τους μόνιμους εκπαιδευτικούς.

Απαιτούμε να τροποποιηθούν και να επικαιροποιηθούν οι διατάξεις ώστε εφεξής να συμπεριλαμβάνεται στις περιπτώσεις κατά τις οποίες μπορεί να τροποποιηθεί η αίτηση αναπληρωτή πέραν του χρόνου υποβολής των αιτήσεων, η περίπτωση σοβαρής ασθένειας συγγενικού προσώπου με 1ο βαθμό συγγένειας.

Επίσης αιτούμεθα μια σαφή και ρητή δέσμευση του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικής Ασφάλισης ότι θα εξισωθούν κατά το δυνατό τα δικαιώματα αδειών των αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αυτά των μονίμων συναδέλφων τους και ότι θα εκλείψουν οι αδικίες εις βάρους τους.

Με τιμή,

Οι κάτωθι υπογράφοντες: 
 

ΥΠ.Π.Ε.Θ....η συντομογραφία του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων

 
ΔΕΙΤΕ ΤΟ Φ.Ε.Κ.
ΦΕΚ B 2110 - 29.09.2015
Ημερομηνία κυκλοφορίας 29.09.2015 Σελίδες 2 (24819 - 24820)

“Η Σχέση Θεραπευτή-Θεραπευόμενου σε ένα Ρευστό Πεδίο: Προκλήσεις και Διλήμματα”...ΔΙΗΜΕΡΙΔΑ...3-4 Οκτωβρίου 2015...ΑΘΗΝΑ


Η Ελληνική Εταιρία Ψυχοθεραπείας Gestalt διοργανώνει την πρώτη της Διημερίδα, το Σαββατοκύριακο 3-4 Οκτωβρίου 2015 στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, με θέμα:

“Η Σχέση Θεραπευτή-Θεραπευόμενου σε ένα Ρευστό Πεδίο: Προκλήσεις και Διλήμματα”. 


Διευκρινίσεις και αιτήσεις συμμετοχής:
Email: gestalt@hagt.gr
ΤηλέDφωνο: 210 9712200

Τρίτη 29 Σεπτεμβρίου 2015

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ Ν. ΦΙΛΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

 
Αγαπητοί συνάδελφοι και συναδέλφισσες,

Στα πλαίσια της συμπόρευσης μας με το αναπηρικό κίνημα και τους φορείς της εκπαίδευσης, πραγματοποιήθηκαν σήμερα Τρίτη 29-9-2015, στο Υπουργείο Παιδείας, συναντήσεις της ΕΣΑμεΑ, της ΠΟΣΓΚΑμεΑ,  της ΠΟΣΕΕΠΕΑ και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής  με τον Υπουργό, κ.  Ν. Φίλη.
Στη συνάντηση της Ομοσπονδίας και του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής συμμετείχαν από πλευράς ΠΟΣΕΕΠΕΑ ο πρόεδρος Στ. Καρπενησιώτης, η γ. γραμματέας Ε. Τραγάκη, η ταμίας Χ. Αλμπάνη και ο υπεύθυνος τύπου & δημοσίων σχέσεων Κ. Παπαευαγγέλου. Από το ΣΕΕΠΕΑ Αττικής παρευρέθηκε η πρόεδρος Μπ. Λεωτσάκου.  Στη σύσκεψη ήταν παρούσα και η Γενική Δ/ντρια Σπουδών Π.Ε. και Δ.Ε. του Υπουργείου κυρία Α. Μπάρλα.
Σκοπός της συνάντησης υπήρξε, από τη μεριά μας, να εκθέσουμε στην πολιτική ηγεσία του Υπουργείου την τραγική κατάσταση που επικρατεί στη δημόσια ειδική εκπαίδευση με τα κλειστά ειδικά σχολεία και τα υποστελεχωμένα ΚΕΔΔΥ της χώρας. Παράλληλα, όμως, και να ενημερωθούμε από τα πλέον αρμόδια χείλη, σχετικά με το σχεδιασμό του Υπουργείου για την αντιμετώπιση του προβλήματος που έχει προκύψει με τις ελάχιστες πιστώσεις από τα προγράμματα  ΕΣΠΑ για τις Περιφέρειες Αττικής, Δ. Μακεδονίας, Ν. Αιγαίου και εν μέρει της Στερεάς Ελλάδας.
Από την ενημέρωση που είχαμε προκύπτει ότι έχουν εγκριθεί 4000 πιστώσει για πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών για το σύνολο της Εκπαίδευσης, που θα καλυφθούν από πόρους του εθνικού σκέλους του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων (Π.Δ.Ε.) του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων. Από αυτές 854 πιστώσεις αφορούν τους αναπληρωτές ΕΕΠ και ΕΒΠ. Πιο  συγκεκριμένα θα προσληφθούν 614 αναπληρωτές ΕΕΠ και 240 ΕΒΠ. Οι προσλήψεις αυτές θα καλύψουν τις ανάγκες των περιφερειών που δεν καλύφθηκαν από το ΕΣΠΑ.
Σχετικά με το χρονοδιάγραμμα που θέτει το Υπουργείο, εκτιμάται ότι όλοι οι αναπληρωτές θα βρίσκονται στη θέση τους μέχρι τις 15 Οκτωβρίου 2015.
Επίσης, τέθηκε εκ μέρους μας το ζήτημα των ελλείψεων σε εκπαιδευτικούς ΕΑΕ και τονίστηκε στον Υπουργό ότι η Ειδική Εκπαίδευση δεν μπορεί να λειτουργήσει αν δεν στελεχώνεται από πλήρη διεπιστημονική ομάδα.
Η ΠΟΣΕΕΠΕΑ υπενθύμισε την πάγια διεκδίκησή της για στελέχωση των ΣΜΕΑΕ, ΚΕΔΔΥ και ΕΔΕΑΥ με μόνιμο προσωπικό, για να υπάρχει σταθερότητα και ευρυθμία στην Ειδική Εκπαίδευση και να μην παρατηρείται κάθε χρόνο το ίδιο τραγικό φαινόμενο της αδυναμίας λειτουργίας των σχολείων και των υποστηρικτικών δομών.
Με την ευκαιρία αυτή, ζητήσαμε συνεχή και στενή συνεργασία με την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου για τα θέματα της ΕΑΕ και παράλληλα αναφερθήκαμε στο επικείμενο πολυνομοσχέδιο και στις βασικές μας θέσεις σχετικά με τη συμπεριληπτική εκπαίδευση και το ενιαίο σχολείο, καθώς και την αξία της πρώιμης παρέμβασης. 
Τέλος, ενημερώσαμε τον κύριο Υπουργό για την αυριανή συγκέντρωση των φορέων της Εκπαίδευσης και του αναπηρικού και γονεϊκού κινήματος στο Υπουργείο στις 10:00, και ζητήσαμε εκ νέου συνάντηση των εκπροσώπων του συντονιστικού μαζί του. Ο κ. Φίλης αν και έχει αύριο ανειλημμένες υποχρεώσεις, μας διαβεβαίωσε ότι θα καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια για να μας συναντήσει.

Τι ειπώθηκε στη συνάντηση της πρώην Βουλευτού Ευγενίας Βαμβακά με τον Υπουργό Παιδείας Νίκο Φίλη για τις προσλήψεις Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. για το 2015-16


Ευγενία(Τζένη) Βαμβακά
Πρώην Βουλευτής Β΄ Πειραιά ΣΥΡΙΖΑ
Τηλ. 210 4929349, 210 4913898 - 6970071850

 

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Ν. ΦΙΛΗ

ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΤΟΝ ΥΠΟΥΡΓΟ Ν. ΦΙΛΗ ΜΕ ΤΗΝ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ ΤΩΝ ΑΜΕΣΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΕΕΠ ΚΑΙ ΕΒΠ ΚΑΙ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΓΚΗ ΝΑ ΑΝΟΙΞΟΥΝ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΠΟΥ ΠΑΡΑΜΕΝΟΥΝ ΚΛΕΙΣΤΑ ΛΟΓΩ ΕΛΛΕΙΨΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ. 
ΠΙΕΣΑ ΓΙΑ ΑΜΕΣΕΣ ΕΓΓΡΑΦΕΣ ΚΙΝΗΣΕΙΣ ΓΙΑ ΝΑ ΛΥΘΕΙ ΤΟ ΘΕΜΑ. ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΗΝΑ ΠΡΙΝ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ ΑΚΕΦΑΛΗ Η ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΗΡΕΣΙΑΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ ΔΙΕΘΕΣΕ ΤΟ ΕΣΠΑ ΣΤΗΝ ΓΕΝΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΛΙΓΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΙΔ. ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΜΠΤΗ ΟΜΩΣ ΘΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΤΗΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΙΛΗΦΘΕΙ ΤΟΥ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΟΣ ΜΕΣΩ ΤΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΑΜΕΙΟΥ. ΑΥΤΑ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ. ΘΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ ΑΥΡΙΟ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 10 ΣΤΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ!
  
ΤΖΕΝΗ ΒΑΜΒΑΚΑ

"Οι... προνομιούχοι της ειδικής εκπαίδευσης"...ΡΕΠΟΡΤΑΖ της ΕΦΗΜΕΡΙΔΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ από την χθεσινή συγκέντρωση των φορέων Ειδικής Αγωγής


Το σχολικό έτος μπορεί να έχει ξεκινήσει επίσημα από τις 11 Σεπτεμβρίου, ωστόσο για την ειδική αγωγή ο χρόνος φαίνεται να μετράει διαφορετικά. Πολλά σχολεία υπολειτουργούν λόγω των τεράστιων κενών σε ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό (ΕΕΠ, ΕΒΠ), με την πλειονότητα των μαθητών να αδυνατούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματά τους και να μένουν σπίτι τους...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

1η ανάρτηση πινάκων κατάταξης ανά κλάδο και ειδικότητα των υποψήφιων αναπληρωτών στα πρότυπα και στα πειραματικά σχολεία


                                                  Δελτίο Τύπου
depps logo

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι στην ιστοσελίδα της Διοικούσας Επιτροπής Πρότυπων και Πειραματικών Σχολείων (http://depps.minedu.gov.gr/) πραγματοποιήθηκε η 1η ανάρτηση πινάκων κατάταξης ανά κλάδο και ειδικότητα των υποψήφιων αναπληρωτών στα πρότυπα και στα πειραματικά σχολεία, για το σχολικό έτος 2015-2016.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν ένσταση μόνο ηλεκτρονικά στο depps@minedu.gov.gr μέχρι και την Τετάρτη 30 Σεπτεμβρίου 2015.

                                                           Εκ μέρους της Δ.Ε.Π.Π.Σ.
                                                                 
                                                                       Ο Πρόεδρος
                                                                     Βασίλειος Τσελφές

ΕΝΑΡΞΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ «Σίτιση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στις Λέσχες Αξιωματικών ΥΠΕΘΑ» για το σχολικό έτος 2015-2016

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.) ενημερώνει τους ενδιαφερομένους για την έναρξη και πλήρη εφαρμογή του Προγράμματος «Σίτιση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στις Λέσχες Αξιωματικών ΥΠΕΘΑ»* κατά το σχολικό έτος 2015-2016.
Όπως δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ιδρύματος κος Παναγιώτης Μανούρης,
«Η υλοποίηση του Προγράμματος για τέταρτη κατά σειρά σχολική χρονιά από το Ίδρυμα, ενισχύει πολλαπλά τους αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που επιτελούν το έργο τους μακριά από τον τόπο μόνιμης κατοικίας τους και επιβεβαιώνει τις δυνατότητες της συνεργασίας μεταξύ του Υπουργείου Εθνικής Άμυνας, του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων και του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ.
Το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ, εξήντλησε κάθε οικονομική δυνατότητα του προϋπολογισμού του, μέσα στα πλαίσια των δημοσιονομικών περιορισμών, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του Προγράμματος, κατά την προηγούμενη σχολική χρονιά. 
Η αναγνώριση της προσπάθειας αυτής από την εκπαιδευτική κοινότητα επιβεβαιώθηκε άλλωστε από τον διαρκώς αυξανόμενο αριθμό των ωφελούμενων εκπαιδευτικών και κατά τη σχολική χρονιά 2014-2015».
Ολοκληρώνοντας, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ιδρύματος δήλωσε:
«Αξίζουν συγχαρητήρια στη Διοίκηση και το προσωπικό των αρμόδιων Υπηρεσιών και Σχηματισμών του ΥΠΕΘΑ για την αρτιότητα και κοινωνική ευαισθησία με την οποία εξυπηρέτησαν τους δικαιούχους.
Το Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ δεσμεύεται ότι θα καταβάλει στο μέλλον, κάθε προσπάθεια οικονομικής και διαχειριστικής στήριξης του Προγράμματος με σύγχρονη οργάνωση, διαφάνεια και λογοδοσία».
 -* Το Πρόγραμμα «Σίτιση Αναπληρωτών Εκπαιδευτικών στις Λέσχες Αξιωματικών ΥΠΕΘΑ» υλοποιείται με χρηματοδότηση του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ, σε περιοχές της Επικράτειας όπου λειτουργούν επιλεγμένες Λέσχες Αξιωματικών ΥΠΕΘΑ πλησίον σχολικών μονάδων, ως μία από τις δράσεις του Πρωτοκόλλου Συνεργασίας μεταξύ ΥΠΕΘΑ και ΥΠΕΘ με τίτλο: «Καθορισμός Πλαισίου Παροχής Αμοιβαίων Διευκολύνσεων».
Προϋποθέσεις ένταξης ενδιαφερομένων και οδηγίες αξιοποίησης του Προγράμματος, παρέχονται στη σχετική ενότητα της ιστοσελίδας του Ι.ΝΕ.ΔΙ.ΒΙ.Μ (www.inedivim.gr). Πρόσθετες πληροφορίες και διευκρινίσεις παρέχονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στη διεύθυνση sitisianapliroton@inedivim.gr.

Συνάντηση με τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπαίδευσης κ. Χαρ. Λόντο είχε το Προεδρείο του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής με θέμα τις ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ

Σύλλογος Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού Ειδικής Αγωγής Αττικής
  Βερανζέρου 14, 5ος όροφος, ΤΚ 10432 Αθήνα, Τηλ./fax.210 3511505, Τ.Κ.10310
ΙΔΡΥΤΙΚΟ ΜΕΛΟΣ ΤΗΣ ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑΣ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ ΣΥΛΛΟΓΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ
(Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α.)
                  
Αθήνα  28/9/2015
Αρ. Πρ.561
Α Ν Α Κ Ο Ι Ν Ω Σ Η
Συνάντηση με τον Περιφερειακό Δ/ντη Εκπαίδευσης κ. Χαρ. Λόντο   είχε το Προεδρείο του  ΣΕΕΠΕΑ Αττικής,  με στόχο την ενημέρωση επάνω σε σοβαρά τρέχοντα θέματα που απασχολούν το Ειδικό Εκπαιδευτικό και το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό και ιδιαίτερα για το  θέμα με τις ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ .  
 Συγκεκριμένα, ο Δντής ενημέρωσε τους παρευρισκόμενους αναφορικά με την σύσκεψη που θα είχε σήμερα το απόγευμα με τον Υπουργό Παιδείας   και την πρόθεση του να τον ενημερώσει σε βάθος για το σοβαρό πρόβλημα που έχει δημιουργηθεί με τις Σχολικές Μονάδες και τα ΚΕΔΔΥ της Αττικής που είτε υπολειτουργούν είτε είναι κλειστά.
Αγαπητοί συνάδελφοι, το ΔΣ του Συλλόγου μας είναι εδώ και παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις προς όφελος όλων των μαθητών μας με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και των συναδέλφων μας,  με στόχο την ποιοτική αναβάθμιση των συνθηκών εργασίας στις δομές της Ειδικής Αγωγής.
                                                                                          

                                                           Για το Δ.Σ
Η Πρόεδρος                                                              Η Γενική Γραμματέας
                                                         
ΠΑΝΑΓΙΩΤΑ ΛΕΩΤΣΑΚΟΥ                                  ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΠΟΥΛΜΕΤΗ