Σάββατο 31 Οκτωβρίου 2015

Με νέο μηχανογραφικό στις πανελλαδικές


Ενα διαφορετικό μηχανογραφικό θα κληθούν να συμπληρώσουν οι περίπου 70.000 φετινοί μαθητές της Γ’ Λυκείου στην πορεία τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις του 2016.
Την ίδια ώρα, όσοι από τους υποψηφίους που έδωσαν φέτος πανελλαδικές εξετάσεις επιθυμούν να δώσουν και του χρόνου, θα έχουν την επιλογή να εξεταστούν, είτε με το παλιό εξεταστικό σύστημα που ίσχυε μέχρι φέτος, δίνοντας έξι μαθήματα, είτε με το νέο σύστημα που θα ισχύσει από τη φετινή σχολική περίοδο, δίνοντας τέσσερα μαθήματα.
Φυσικά, υπάρχει και η δυνατότητα να κρατήσουν τη φετινή τους βαθμολογία και να συμμετάσχουν με το 10%, συμπληρώνοντας μόνο το μηχανογραφικό τους του χρόνου...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Πανόραμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος


Η εξειδικευμένη ιστοσελίδα για θέματα οικονομικής μετανάστευσης http://immigration.tigtag.com παρουσιάζει ένα πανόραμα του ελληνικού εκπαιδευτικού συστήματος τονίζοντας θετικές επόψεις του όπως η έδρασή του σε μια μακρά πολιτιστική και ιστορική παράδοση, η δωρεάν φοίτηση, η παρουσία –έστω και περιορισμένων-- μαθημάτων και προγραμμάτων στην αγγλική, η δυνατότητα παιδιών εγγεγραμμένων οικονομικών μεταναστών να φοιτήσουν σε σχολεία χ-μ της ΕΕ με μειωμένα δίδακτρα, η αναγνώριση των ελληνικών πτυχίων διεθνώς και η πολύ καλή φήμη γενικότερα των ελληνικών ΑΕΙ στο εξωτερικό.
Για την ανακοίνωση πατήστε εδώ.

Ξεκίνησε τη λειτουργία της η νέα ιστοσελίδα του τομέα Έρευνας & Καινοτομίας



Η νέα ιστοσελίδα του τομέα Έρευνας & Καινοτομίας του ΥΠ.Π.Ε.Θ. ξεκίνησε από σήμερα τη λειτουργία της στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://ereuna.minedu.gov.gr.
Η λειτουργία της θα είναι συμπληρωματική ως προς την κεντρική ιστοσελίδα του ΥΠ.Π.Ε.Θ. και την ιστοσελίδα της Γενικής Γραμματείας Έρευνας και Τεχνολογίας (ΓΓΕΤ), με τις οποίες θα υπάρχει δυνατότητα διασύνδεσης.
Στον διαδικτυακό αυτό χώρο θα μπορούν οι χρήστες να αναζητούν πληροφορίες και να ενημερώνονται για ανακοινώσεις, δράσεις και  πρωτοβουλίες στον τομέα της Έρευνας και της Καινοτομίας.
Επίσης θα αναρτώνται videoπου θα προωθούν με εκλαϊκευμένο τρόπο τις νέες τεχνολογίες, παρουσιάζοντας δρώμενα από τον κόσμο της επιστήμης.
Επιπλέον δίνεται η δυνατότητα διαδραστικής επικοινωνίας με το κοινό, ώστε να ανταλλάσσονται απόψεις, προτάσεις και ιδέες.

Αριθμός Τμημάτων για τον καθορισμό του ωραρίου των Δ/ντών και Υποδ/ντών ΕΠΑ.Λ.





Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.
Αθήνα, 23-10-2015
 Αρ. Πρωτ.: 92
ΠΡΟΣ :
Δ/νση Επαγγελματικής Εκπ/σης ΥΠ.Π.Ε.Θ.

ΚΟΙΝ:
Περιφερειακές Δ/νσεις Εκπ/σης
Δ/νσεις Δ/θμιας Εκπ/σης
ΕΠΑΛ, Ε.Κ.
– Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.
– Μ.Μ.Ε.
ΚΑΤΕΠΕΙΓΟΝ
ΘΕΜΑ: Αριθμός Τμημάτων για τον καθορισμό του ωραρίου των Δ/ντών και Υποδ/ντών ΕΠΑ.Λ.
Σχετ: Το με αριθ. πρωτ. Φ8/169717/23-10-2015 του ΥΠΠΕΘ  
Σε συνέχεια του παραπάνω, σχετικού του θέματος, εγγράφου σας, σημειώνουμε ότι:
Επειδή τα ΕΠΑ.Λ., τα τελευταία χρόνια, έχουν επιφορτισθεί με μεγάλο, πολύ χρονοβόρο και ιδιαίτερα επίπονο διοικητικό έργο, χωρίς πλέον να διαθέτουν τα περισσότερα γραμματειακή υποστήριξη, επιστάτη, ή άλλου είδους πρόσθετες παροχές και υπηρεσίες υποβοηθητικές στο έργο της διεύθυνσής των.
Επειδή τα όσα ορίζονται στο τέλος της περ. (α), εδ. 1, παρ. 13, άρθρο 14 του Ν. 1566/1985 (ΦΕΚ 167/τ.Α΄/30-9-1985), ήτοι: «(…) Για την εφαρμογή της διάταξης αυτής δεν υπολογίζεται ως τμήμα εκείνο που έχει αριθμό μαθητών μικρότερο από το μισό του προβλεπόμενου ανώτατου αριθμού.», δεν συνδέονται με το άρθρο 11, παρ. 7, του ιδίου νόμου, που αφορά τον ορισμό του αριθμού των Υποδιευθυντών στις σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Επειδή, τη φετινή σχολική χρονιά, ιδιαίτερα με την επαναλειτουργία των κατηργημένων Τομέων και Ειδικοτήτων καταγράφεται αυξημένος αριθμός ολιγομελών τμημάτων.
Επειδή παρουσιάζεται το φαινόμενο κρίσιμα και οριακά, σε ορισμένα σχολεία, να ¨χάνεται¨ Υποδιευθυντής.
Επειδή για λόγους ισονομίας, ίδιων δυνατοτήτων, κοινής και δίκαιης αντιμετώπισης του θέματος σε όλα τα σχολεία, είναι κρίσιμος και καθοριστικός ο συνολικός αριθμός των μαθητών των ολιγομελών τμημάτων.
Ζητούμε,
την εφαρμογή του άρθρου 11, παρ. 7 του Ν.1566/1985 (ΦΕΚ 167/τ.Α΄/30-9-1985), με την πολύ σωστή και θετική διευκρίνισή σας (τμήματα, είναι όλα τα τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης, όπως και τα τμήματα των ειδικοτήτων των Τομέων) χωρίς όμως την παρατήρηση (τα οποία πληρούν την προϋπόθεση που ορίζεται από την παρ. 13α του άρθρου 14 του Ν.1566/1985, δηλαδή όσα έχουν τουλάχιστον δεκατρείς (13) μαθητές), γιατί οι διατάξεις των δύο άρθρων είναι ανεξάρτητες και δεν συνδέονται με οποιοδήποτε τρόπο μέσα στο νόμο.
Για τον ορισμό του αριθμού των υποδιευθυντών στα ΕΠΑ.Λ. να λαμβάνονται υπόψη όλα τα τμήματα των Ομάδων Προσανατολισμού της Α΄ τάξης και τα τμήματα των Ειδικοτήτων των Τομέων.
Παρακαλούμε για τις ενέργειές σας.

Για το Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Δεν λήγει η θητεία των αιρετών μελών των Υπηρεσιακών Συμβουλίων των εκπαιδευτικών και Ε.Ε.Π.




Δεν λήγει η θητεία των αιρετών μελών Βουλευτές της αντιπολίτευσης έκαναν λόγο στην τοποθέτησή τους στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων για κατάργηση των Υπηρεσιακών Συμβουλίων. Ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Μιχελής στη δικιά του τοποθέτηση τόνισε ότι δεν καταργούνται τα υπηρεσιακά συμβούλια όπως υποστήριξαν άλλοι βουλευτές.
«Ειπώθηκε δις ότι καταργούνται τα υπηρεσιακά συμβούλια. Δεν καταργούνται τα υπηρεσιακά συμβούλια, λήγει η θητεία των υπηρεσιακών μελών, όχι των αιρετών, και απ’ ότι διάβασα πολύ προσεκτικά, φτιάχνεται μια λίστα στελεχών της εκπαίδευσης» τόνισε ο κ. Μιχελής για να προσθέσει «φτιάχνεται μια λίστα στελεχών της εκπαίδευσης, δεκαπέντε τον αριθμό που με αντικειμενικά κριτήρια τα χρόνια υπηρεσίας και τα χρόνια διοίκησης θα επιλεγούν να στελεχώσουν τα υπηρεσιακά συμβούλια».
Ο κ. Μιχελής δεν παρέλειψε να αναφέρει, περνώντας σε κάποιες παρατηρήσεις ότι « το πρόβλημα των υπηρεσιακών συμβουλίων δεν είναι πρώτιστα η στελέχωση αλλά ο καθορισμός των αρμοδιοτήτων τους και κυρίως οι αιτιολογημένες αποφάσεις τους, διότι όταν αυτές πηγαίνουν στα Διοικητικά Δικαστήρια εκπίπτουν κύριοι συνάδελφοι». Σημειώνουμε ότι η αιτιολογική έκθεση επιβεβαιώνει τα όσα είπε ο Βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ καθώς αναφέρει ότι με τις διατάξεις της παρ.4 προβλέπεται ανασυγκρότηση του συνόλου των Υπηρεσιακών Συμβουλίων Εκπαιδευτικού Προσωπικού, όπως αυτή προκύπτει μετά την επιλογή και τοποθέτηση των νέων μελών που συμμετέχουν εκ του νόμου σε αυτά, προκειμένου να καταστεί περισσότερο αποτελεσματική η λειτουργία τους, ενώ με την παρ5.
Εξαιρούνται από την ανωτέρω ρύθμιση τα αιρετά μέλη των εν λόγω Συμβουλίων. Ο κ. Μιχελής όπως προειπώθηκε ανέφερε ότι «λήγει η θητεία των υπηρεσιακών μελών, όχι των αιρετών».

Καλόγηρος Βασίλειος


ΣΤΙΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ(Π.Δ.Ε.) ΚΑΙ ΤΟ ΥΠΟΛΟΙΠΟ 30% ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. ΣΤΙΣ ΔΟΜΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ


Από τη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας πληροφορήθηκα πως εστάλησαν στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης(Π.Δ.Ε.) της χώρας σήμερα, Παρασκευή 30 Οκτωβρίου 2015, οι υπόλοιπες πιστώσεις(το εναπομείναν 30%) για πρόσληψη αναπληρωτών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π. στις δομές Ειδικής Αγωγής.

ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ
 

ΣΥΝΟΛΙΚΕΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ
ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΣΛΘΗΚΑΝ ΜΕΧΡΙ 13/10/2015
ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΣΤΑΛΘΗΚΑΝ ΣΗΜΕΡΑ 30/10/2015
ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ
(ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ)
1.066
749
317
ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ
(ΣΥΝΟΔΟΙ Ε.Β.Π./ΣΧ. ΝΟΣ.)
725
121
(604)*
ΚΕ.Δ.Δ.Υ.-Ε.Δ.Ε.Α.Υ.
353
250
103
Π.Δ.Ε.
350
350
-
 ΣΥΝΟΛΟ
2.494
1.470
1024


*Οι πιστώσεις αυτές αναμένονται


 ΔΕΙΤΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ, Ε.Ε.Π., Ε.Β.Π., ΓΙΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ - ΚΕ.Δ.Δ.Υ./Ε.Δ.Ε.Α.Υ. - ΠΑΡΑΛΛΗΛΗ ΣΤΗΡΙΞΗ, ΑΠΟ ΤΑ 3 ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΕΣΠΑ ΑΝΑ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2015/10/3.html

ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΝΟΜΗ ΠΙΣΤΩΣΕΩΝ ΤΟΥ Π.Δ.Ε. ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2015/10/350.html

Βασίλης Βούγιας

Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π.


ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΕΠ

Αφορά τους υποψήφιους κλάδων ΠΕ23, ΠΕ30 τα ονόματα των οποίων βρίσκονται στο συνημμένο πίνακα

Οι υποψήφιοι αναπληρωτές κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων και ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών οι οποίοι προσλαμβάνονται σε ΚΕΔΔΥ και ΣΔΕΥ της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας σύμφωνα με το συνημμένο Πίνακα, θα παρουσιαστούν τη Δευτέρα 02 Νοεμβρίου 2015 ως εξής:

Α) Όσοι εκ των ανωτέρω υποψηφίων προσλαμβάνονται σε ΚΕΔΔΥ παρουσιάζονται στην Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΔΕΚΜ) Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 65, Θεσ/νίκη, έχοντας μαζί τους:
  1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,
  2. ΑΦΜ,
  3. ΑΜΚΑ,
  4. ΑΜΑ,
  5. ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ,
  6. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ,
  7. ΒΕΒΑΙΩΣΕΙΣ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ
Β) Όσοι εκ των ανωτέρω υποψηφίων προσλαμβάνονται σε ΣΔΕΥ παρουσιάζονται ΠΡΩΤΙΣΤΑ στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει το ΣΔΕΥ στο οποίο τοποθετήθηκαν προκειμένου να γίνει η αναγγελία πρόσληψης στον ΟΑΕΔ, έχοντας μαζί τους:
  1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,
  2. ΑΦΜ,
  3. ΑΜΚΑ,
  4. ΑΜΑ,
  5. ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ,
  6. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ,
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ παρουσιάζονται στην Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΔΕΚΜ) Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 65, Θεσ/νίκη, έχοντας μαζί τους αντίγραφο της αναγγελίας πρόσληψης από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης προκειμένου να υπογράψουν Σύμβαση Εργασίας.
 
Οι υποψήφιοι αναπληρωτές κλάδων ΠΕ23 Ψυχολόγων, ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών οι οποίοι προσλαμβάνονται σε ΣΜΕΑΕ της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας σύμφωνα με το συνημμένο Πίνακα, θα παρουσιαστούν την Τρίτη 03 Νοεμβρίου 2015  ΠΡΩΤΙΣΤΑ στη Διεύθυνση Εκπαίδευσης στην οποία ανήκει η ΣΜΕΑΕ στην οποία τοποθετήθηκαν προκειμένου να γίνει η αναγγελία πρόσληψης στον ΟΑΕΔ, έχοντας μαζί τους:
  1. ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ,
  2. ΑΦΜ,
  3. ΑΜΚΑ,
  4. ΑΜΑ,
  5. ΑΡΙΘΜΟ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ,
  6. ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΚΗΣ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗΣ ΑΝ ΕΧΟΥΝ ΠΑΙΔΙΑ,
ΑΜΕΣΩΣ ΜΕΤΑ παρουσιάζονται στην Περ/κή Δ/νση Εκπ/σης Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΔΕΚΜ) Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 65, Θεσ/νίκη, έχοντας μαζί τους αντίγραφο της αναγγελίας πρόσληψης από τη Διεύθυνση Εκπαίδευσης προκειμένου να υπογράψουν Σύμβαση Εργασίας.


Συνημμένα:
Download this file (ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΕ23_ΠΕ30.xls)ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΠΕ23_ΠΕ30