Κυριακή 31 Ιουλίου 2016

Ενημέρωση για: Πληρωμές ΕΣΠΑ - Προσλήψεις αναπληρωτών - Προσλήψεις για το Προσφυγικό από τον ΠΑ.Σ.Α.Δ.


Ενημέρωση από Πανελλήνιο Σύλλογο Αναπληρωτών Δασκάλων(ΠΑΣΑΔ):

Μετά τις συναντήσεις του Συλλόγου με διοικητικούς και πολιτικούς παράγοντες του Υπουργείου, ενημερώνουμε για τα παρακάτω:

ΕΣΠΑ: Έχουν πιστωθεί όλες οι αποζημιώσεις ΕΣΠΑ εκτός από μερικά προγράμματα Βοηθητικού Προσωπικού.
Η καθυστέρηση που παρατηρήθηκε οφείλεται στο μπέρδεμα που προέκυψε με τους Δ0.
Στη συζήτηση που ακολούθησε για τα προβλήματα της μισθοδοσίας αυτής της κατηγορίας, μας ειπώθηκε πως του χρόνου θα υπάρξει προσπάθεια όλες οι διευθύνσεις εκπ/σης πλέον ν αποκτήσουν e-banking ώστε να γίνονται αυτοματοποιημένα οι πληρωμές κάθε προγράμματος (ΕΣΠΑ-ΠΔΕ).


Προσλήψεις αναπληρωτών: Σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα του Υπουργείου οι πίνακες θα έχουν βγει μέχρι 7/8 και Θ ακολουθήσει η πενθήμερη διορία ενστάσεων στον ΑΣΕΠ. Μέχρι και τη δημοσίευση των πινάκων τα λάθη που υπάρχουν στην προϋπηρεσία μπορούν να διορθώνονται μέσω των Διευθύνσεων όπου και εντοπίζονται αυτά.
Οι πιστώσεις που θα διατεθούν για αναπληρωτές εκτιμαται πως θα είναι 18500 με περίπου 12000 αυτών να δίνονται στην πρώτη φάση και μέχρι 6/9 όπως την υπολογίζουν. Υπάρχουν και άλλες 1500 για να διατεθούν όπου χρειαστεί.

Προσφυγικό: Οι 800 πιστώσεις Τ.Υ. για ΠΕ70 θα είναι, οι 430 περίπου, σε ήδη υπάρχουσες δομές και τάξεις και οι υπόλοιπες σε περιοχές και σχολεία πέριξ των καταυλισμών. Υπάρχει η σκέψη να ανοίξουν, αν υπάρχουν, κλειστά σχολεία κοντά στους καταυλισμούς των προσφύγων. Ζητήσαμε και ζητάμε εδώ, στα κανονικά τμήματα με μεγάλη προσθήκη προσφύγων να υπάρχουν δύο δάσκαλοι (εμπειρία που ήδη έχουμε από τα σχολεία ΖΕΠ) προκειμένου να αποφύγουμε διαφόρων ειδών προβλήματα και να παραχθεί το απαιτούμενο παιδαγωγικό έργο.

Συνάδελφοι επιμένουμε πως το διάστημα που διανύουμε είναι καθοριστικό για την πραγματικότητα, όπως αυτή θα διαμορφωθεί, του Σεπτεμβρίου, γι αυτό και ζητάμε να ενισχύσετε τη δύναμη ΣΑΣ, τη φωνή ΣΑΣ, παρακινώντας γνωστούς και φίλους να εγγραφούν στο Σύλλογο.

 facebook.com/anaplirotes.daskaloi/

Σάββατο 30 Ιουλίου 2016

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΤΗΣ Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017


Αγαπητοί συνάδελφοι, 
Σήμερα ολοκληρώθηκε η διαδικασία κατάθεσης αιτήσεων των υποψήφιων αναπληρωτών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το σχολικό έτος 2016-2017.  Ευελπιστούμε ότι θα προχωρήσει με γοργό ρυθμό και δίκαιο-ισότιμο τρόπο η συνέχιση της διαδικασίας ώστε εγκαίρως, στις αρχές Σεπτεμβρίου, να έχουν πραγματοποιηθεί οι προσλήψεις των αναπληρωτών.


Επανειλημμένα μέχρι και σήμερα, οι υπεύθυνοι του Υπουργείου (και ο ίδιος ο Υπουργός) δεσμεύτηκαν ότι για την επόμενη σχολική χρονιά ο αριθμός των προσλήψεων θα κυμανθεί στα φετινά αριθμητικά δεδομένα, ενδεχομένως και να αυξηθεί.


Η Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. θεωρεί απαραίτητο να τηρηθούν οι δεσμεύσεις του Υπουργείου ως προς την ουσιαστική ενίσχυση της στελέχωσης της ειδικής εκπαίδευσης και την τουλάχιστον ισάριθμη με (αν όχι αυξημένη από) τη φετινή σχολική χρονιά, διάθεση πιστώσεων για τους αναπληρωτές Ε.Ε.Π., Ε.Β.Π. και εκπαιδευτικούς που θα στελεχώσουν τις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., τις  Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και τα Κ.Ε.Δ.Δ.Υ.  το σχολικό έτος 2016-2017. Επίσης επαναλαμβάνουμε το αίτημα για προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.


Άλλωστε σε περιόδους κρίσης, όπως αυτή που διανύουμε, η ενίσχυση και η αποτελεσματικότητα της λειτουργίας της δημόσιας εκπαίδευσης αποτελεί καθοριστικής σημασίας ανάγκη. Αναμένουμε λοιπόν την υλοποίηση των δεσμεύσεων από την ηγεσία του Υπουργείου. 

ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΤΟΥ Κ.Υ.Σ.Δ.Ε. ΣΤΙΣ 29/7/2016

 
Ενημερωτικό του αιρετού στο ΚΥΣΔΕ
Νεκτάριου Κορδή
εκλεγμένου με το ψηφοδέλτιο των
Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Θέμα: Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ στις 29/7/2016

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Σχετικά με τη συνεδρίαση του ΚΥΣΔΕ που έγινε την Παρασκευή 29 Ιουλίου σας ενημερώνουμε για τα ακόλουθα:

  1. Συζητήθηκαν 200 αιτήσεις απόσπασης εκπαιδευτικών οι οποίοι αιτούνται την ένταξη τους σε ειδική κατηγορία. Εξ αυτών οι 106 αιτήσεις αφορούν ασθένεια και οι 94 πολυτεκνία. Τελικά απορρίφθηκαν 6 αιτήσεις που αφορούν ασθένειες και 9 αιτήσεις που αφορούν πολυτεκνία. Σχετικά με το σοβαρό θέμα των ασθενειών από την επόμενη σχολική χρονιά θα αναθεωρηθεί πλέον το άρθρο 13 του Π.Δ. 50/96 με την προσθήκη και νέων ασθενειών.
  2. Παράλληλα συζητήθηκαν 121 αιτήσεις απόσπασης κατά προτεραιότητα αιρετών ΟΤΑ, 83 αιτήσεις συζύγων μελών ΔΕΠ, 10 αιτήσεις εκπιδευτικών Δ.Ε. που είναι σύζυγοι Δικαστικών λειτουργών και 431 αιτήσεις εκπαιδευτικών συζύγων ενστόλων. Στο ίδιο θέμα εγκρίθηκε 1 αίτηση κατά προτεραιότητα και απορρίφθηκαν άλλες 2.
  3. Συζητήθηκαν 56 αιτήσεις αμοιβαίας μετάθεσης. Εξ αυτών ικανοποιήθηκαν οι 40 και απορρίφθηκαν οι 16. Μειοψηφίσαμε στις αιτήσεις που απορρίφθηκαν, αφού θεωρούμε ότι και οι υπεράριθμοι και όσοι έχουν διαφορά εκπαιδευτικής υπηρεσίας μεγαλύτερη των 10 ετών μπορούν να πάρουν αμοιβαία μετάθεση.
  4. Εξετάστηκαν 212 αιτήσεις μετάταξης εκπαιδευτικών από κλάδο σε κλάδο. Ζητήσαμε οι αιτήσεις αυτές να συζητηθούν με βάση τις προτάσεις των ΠΥΣΔΕ για τις μεταθέσεις για να ικανοποιηθεί μεγαλύτερος αριθμός αιτήσεων, πρόταση που δεν έγινε δεκτή. Παράλληλα μειοψήφισα σε περιπτώσεις εκπαιδευτικών ΔΕ που ζητούν να μεταταγούν σε ΤΕ λόγω έλλειψης παιδαγωγικής επάρκειας. Οι περισσότεροι εξ αυτών δεν μπόρεσαν να αποκτήσουν την παιδαγωγική επάρκεια χωρίς δική τους υπαιτιότητα, αλλά λόγω έλλειψης προγραμμάτων! Τελικά ικανοποιήθηκαν 40 μετατάξεις.Παράλληλα εγκρίθηκαν 2 μετατάξεις στην εκκλησιαστική εκπαίδευση και απορρίφθηκε 1 αίτηση για μετάταξη από προσωρινή προσωποπαγή θέση σε οργανική θέση.
  5. Ο συνολικός αριθμός των ειδικών κατηγοριών και των κατά προτεραιότητα αιτήσεων είναι 831. Οι αιτήσεις αυτές θα πρέπει να ικανοποιηθούν ανεξαρτήτως λειτουργικών κενών για να μπορέσουν να αποσπαστούν κοντά στον τόπο κατοικίας τους και εκπαιδευτικοί που βρίσκονται για πολλά χρόνια εγκλωβισμένοι σε ακριτικές περιοχέςτης χώρας! Είναι προφανές ότι από την επόμενη σχολική χρονιά πρέπει πλέον να αναθεωρηθεί το συνολικό πλαίσιο των μεταθέσεων και αποσπάσεων με βάση και τις προτάσεις που κατατέθηκαν από την ΟΛΜΕ στην επιτροπή του Υπουργείου Παιδείας που λειτούργησε για το σκοπό αυτό. Για παράδειγμα να ενισχυθεί σημαντικά πλέον η συνυπηρέτηση των εκπαιδευτικών που συντηρούν πολλές φορές 3 και 4 σπίτια σε διάφορες γωνιές της χώρας!
Μετά τη σημερινή ανακοίνωση των αποσπάσεων της Δ.Ε. σε φορείς από την επόμενη Τρίτη 2 Αυγούστου θα ξεκινήσει η συζήτηση επί των αποσπάσεων από ΠΥΣΔΕ σε ΠΥΣΔΕ/ΠΥΣΠΕ με στόχο να ολοκληρωθεί μέρι την Παρασκευή 5 Αυγούστου.

Με συναδελφικούς – αγωνιστικούς χαιρετισμούς
Αθήνα 29/7/2016
Νεκτάριος Κορδής,
αιρετό τακτ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
(τηλ.: 6977513534,
ηλ. δ/νση: nekordis@yahoo.gr
Άκης Λουκάς
αιρετό αναπλ. μέλος του ΚΥΣΔΕ
( τηλ.:6974320189,
ηλ.δ/νση: loukasevangelos@gmail.com

εκλεγμένων με το ψηφοδέλτιο των

Συνεργαζόμενων Εκπαιδευτικών Κινήσεων

Ανακοινοποίηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας σε Περιφερειακές Διευθύνσεις



Ανακοινοποίηση των αποσπάσεων εκπαιδευτικών Α/θμιας σε Περιφερειακές Διευθύνσεις

Ανακοινώνονται τα ονόματα των αποσπωμένων εκπαιδευτικών Α/θμιας Εκπαίδευσης στις Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-17.
Τα ονόματα που ανακοινώθηκαν χθες 28-07-2016 δεν ισχύουν, καθώς εκ παραδρομής κοινοποιήθηκε πίνακας αιτούντων εκπαιδευτικών πριν την επεξεργασία από τις αρμόδιες Υπηρεσίες.

ΑΠΟΣΠΑΣΕΙΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ ΣΕ Π.Δ.Ε. - Δ/ΝΣΕΙΣ Β/ΘΜΙΑΣ - Ι.Ε.Π. - ΦΟΡΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠ.Π.Ε.Θ. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17


Αποσπάσεις εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης

Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Περιφερειακές Δ/νσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης και στις Δ/νσεις Β/θμιας Εκπ/σης για το σχολικό έτος 2016-2017
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες για το σχολικό έτος 2016-17
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης σε Ιερές Μητροπόλεις, Ιερές Αρχιεπισκοπές, στην Ιερά Σύνοδο και στο Διορθόδοξο Κέντρο της Εκκλησίας της Ελλάδος για το σχολικό έτος 2016-17
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-2017 στην Ακαδημία Αθηνών
Απόσπαση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-2017 στο Ιδιωτικό Γυμνάσιο “Αρμενικός Κυανούς Σταυρός”
Απόσπαση εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο Ιστορικών Ερευνών του Εθνικού Ιδρύματος Ερευνών για το σχολικό έτος 2016-2017
Απόσπαση εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσηςστον Εθνικό Οργανισμό Πιστοποίησης Προσόντων (Ε.Ο.Π.Π.Ε.Π) για το σχολικό έτος 2016-2017
Απόσπαση εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ίδρυμα Μουσείου Μακεδονικού Αγώνα για το σχολικό έτος 2016-2017
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) για το σχολικό έτος 2016-2017
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης για το σχολικό έτος 2016-2017
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στο Κέντρο Ελληνικής Γλώσσας (ΚΕΓ) για το σχολικό έτος 2016-2017
Απόσπαση εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης για το σχολικό έτος 2016-2017 στη Σιβιτανίδειο Δημόσια Σχολή Τεχνών και Επαγγελμάτων
Αποσπάσεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης στα ΑΕΙ

Επεκτείνεται η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα 4/θέσια και άνω Δημοτικά



 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Επεκτείνεται η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα 4/θέσια και άνω Δημοτικά

H παράλληλη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσα δεν καταργείται, αν εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις, ενώ επιπλέον η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας επεκτείνεται στα 4/θέσια και άνω Δημοτικά σχολεία. Αυτό αναφέρεται σε γραπτή απάντηση του Υπουργού Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Νίκου Φίλη σε ερώτηση του Βουλευτή  κ. Θεόδωρος Π. Φορτσάκης σχετικά με τη διδασκαλία δεύτερης ξένης γλώσσας στο Δημοτικό.

Στην απάντηση του Νίκου Φίλη παρατίθενται αποφάσεις και εγκύκλιοι που καθορίζουν το πλαίσιο της διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας. Πιο αναλυτικά:

         Η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας, Γαλλικής και Γερμανικής πραγματοποιείται για δύο (2) ώρες την εβδομάδα στις Ε΄& ΣΤ΄ τάξεις των 4/θέσιων και άνω δημοτικών σχολείων του Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, σύμφωνα με τη με αρ. πρωτ. Φ.52/63/12873/Γ1/6-2-2012 (ΦΕΚ 253, τ.Β’), (ΑΔΑ: Β4439- ΩΞ1), όπως τροποποιήθηκε με τη με αρ. πρωτ. Φ12/657/70691/26-04-2016/Δ1 Υπουργική Απόφαση (ΦΕΚ 1324 τ.Β’/11-05-2016) και με την με αριθμ. πρωτ. 87888/Δ1 30-05-2016 εγκύκλιο με θέμα «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2016-2017».
         Σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. Φ12/657/70691/Δ1/26-4-2016 Υ.Α (ΦΕΚ 1324/11-05-2016 τ.Β’) με θέμα «Ωρολόγιο Πρόγραμμα Ενιαίου Τύπου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου» για την διδασκαλία της β΄ ξένης γλώσσας ισχύουν τα εξής:
α) Οι μαθητές διδάσκονται ως 2η ξένη γλώσσα όποια από τις δυο (Γαλλικά-Γερμανικά) έχει την πλειοψηφία των δηλώσεων προτίμησης σε επίπεδο τμήματος, όπως αυτή διαμορφώνεται μετά τις δηλώσεις των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το επόμενο σχολικό έτος στην Ε΄ τάξη. Σε περίπτωση ισοψηφίας στις προτιμήσεις των μαθητών του τμήματος, διδάσκεται ως 2η ξένη γλώσσα αυτή για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Δεν επιτρέπεται αλλαγή τμήματος μαθητών λόγω διαφορετικής προτίμησης σε σχέση με τη 2η ξένη γλώσσα που πλειοψήφησε και διδάσκεται στο τμήμα τους.
β) Αν μέχρι την 1η Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους δεν έχει καλυφθεί η θέση του εκπαιδευτικού της ξένης γλώσσας που επιλέχθηκε από τις δηλώσεις προτίμησης, τότε οι μαθητές διδάσκονται την ξένη γλώσσα για την οποία υπάρχουν διαθέσιμες διδακτικές ώρες σε επίπεδο οικείας Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Ειδικότερα, για το σχολικό έτος 2016-2017 και για τους μαθητές της ΣΤ΄ τάξης, η οργάνωση των τμημάτων διδασκαλίας της 2ης ξένης γλώσσας θα διατηρηθεί όπως διαμορφώθηκε το σχολικό έτος 2015-2016. Στην περίπτωση κατά την οποία στην ΣΤ΄ τάξη δεν υπάρχει ήδη διαμορφωμένη οργάνωση τμημάτων από το προηγούμενο σχολικό έτος, τότε υλοποιείται διαδικασία επιλογής 2ης ξένης γλώσσας όπως προβλέπεται στα παραπάνω (α) και (β) εδάφια.
        Σύμφωνα με την αριθμ. πρωτ. 87888/Δ1/30-05-2016 εγκύκλιο με θέμα «Διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας στα Δημοτικά Σχολεία για το σχολικό έτος 2016-2017»:
Σε σχολεία με δύο ή περισσότερα τμήματα ανά τάξη, οι μαθητές δύναται να κατανεμηθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις τους σε μεικτά-παράλληλα τμήματα με δυο προϋποθέσεις:
α) Ο ελάχιστος αριθμός για τη δημιουργία τμήματος είναι οι 14 μαθητές
β) Ο αριθμός των παράλληλων τμημάτων δεν μπορεί να υπερβαίνει τον αριθμό των υφιστάμενων τμημάτων γενικής παιδείας, π.χ. από 2 τμήματα γενικής Παιδείας δημιουργούνται αποκλειστικά 2 τμήματα 2ης ξένης γλώσσας, από 3 τμήματα γενικής Παιδείας δημιουργούνται αποκλειστικά 3 τμήματα 2ης ξένης γλώσσας κτλ.
Στις περιπτώσεις που δεν πληρούνται οι προαναφερθείσες (α΄ και β΄) προϋποθέσεις, η β΄ ξένη γλώσσα διδάσκεται στο υφιστάμενο τμήμα γενικής Παιδείας σύμφωνα με την επιλογή της πλειοψηφίας των μαθητών σε επίπεδο τμήματος.
 Επίσης, σύμφωνα με την ίδια εγκύκλιο, οι γονείς και οι κηδεμόνες των μαθητών που θα φοιτήσουν κατά το σχολικό έτος 2016-2017 στην Ε΄ τάξη του Δημοτικού Σχολείου συμπληρώνουν δήλωση με τη γλώσσα προτίμησης του παιδιού τους (Γαλλική ή Γερμανική) και την καταθέτουν στο Διευθυντή του Σχολείου τους έως 8 Ιουνίου 2016.
 Συνεπώς η παράλληλη διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσα δεν καταργείται, αν εξασφαλίζονται οι προϋποθέσεις, ενώ επιπλέον η διδασκαλία της 2ης ξένης γλώσσας επεκτείνεται στα 4/θέσια και άνω Δημοτικά σχολεία.
Τέλος, ο Νίκος Φίλης αναφέρει ότι σύμφωνα με το αριθμ. πρωτ. 5186/6-7-2016 έγγραφό του, η Επιστημονική Επιτροπή του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής (ΙΕΠ) έχει καταθέσει για τις Ξένες Γλώσσες, στο πλαίσιο του Εθνικού Διαλόγου για την Παιδεία, προτάσεις αναφορικά με την αναβάθμιση της ξενόγλωσσης εκπαίδευσης.

Σαράντα (40) άτομα για πρόσληψη από το Υπουργείο Παιδείας για κάλυψη εποχικών αναγκών


Εξειδίκευση εποχικών αναγκών και προσδιορισμός του αριθμού του προσωπικού με σχέση εργασίας ιδιωτικού δικαίου ορισμένου χρόνου που απαιτείται για την κάλυψή τους, σύμφωνα με τις διατάξεις της παρ. 8 του άρθρου 9 του Ν. 3812/2009.
ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

Έναρξη Προγράμματος Διαδικτυακής Τηλεκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης «Θεαίτητος»



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Έναρξη Προγράμματος Διαδικτυακής Τηλεκπαίδευσης και Δια Βίου Μάθησης «Θεαίτητος»

Οι συνεχείς εξελίξεις στις επιστήμες υγείας και την έρευνα, καθώς και οι υψηλές απαιτήσεις της σύγχρονης αγοράς εργασίας, καθιστούν τη συνεχιζόμενη εκπαίδευση αναγκαία για τον σύγχρονο επαγγελματία υγείας και εργαζόμενο γενικότερα. Μεταξύ των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων της χώρας, το Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο διαθέτει Προγράμματα Σπουδών ιδιαίτερης φυσιογνωμίας στον ελληνικό χώρο, και από το έτος ίδρυσής του (1990) έως σήμερα χαρακτηρίζεται από υψηλό επίπεδο ερευνητικού έργου και διεθνούς παρουσίας. Τα χαρακτηριστικά αυτά διασφαλίζουν όχι μόνο ένα ποιοτικό ακαδημαϊκό περιβάλλον για τους φοιτητές του, αλλά καιτην επιστημονική αρτιότητα και την επαγγελματική αποκατάσταση των αποφοίτων του.
Το κέντρο Δια Βίου Μάθησης του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, λαμβάνοντας υπόψη τις ανάγκες της σύγχρονης κοινωνίας για δια βίου μάθηση και προωθώντας την αριστεία σε όλα τα επίπεδα της εκπαίδευσης, εγκαινιάζει το πρόγραμμα «Θεαίτητος», ένα πρόγραμμα εξ αποστάσεως ηλεκτρονικής μη τυπικής εκπαίδευσης, κατάρτισης και εξειδίκευσης ενηλίκων.
Το πρόγραμμα «Θεαίτητος» έχει στόχο να καλύψει ένα ευρύ φάσμα γνωστικών αντικειμένωνσχετικών με την επιστήμη της διατροφής, την επιστήμη της άσκησης, και γενικότερα τις επιστήμες υγείας, μέσα από ολοκληρωμένα εκπαιδευτικά προγράμματα που φέρουν την υπογραφή διακεκριμένων και διεθνώς αναγνωρισμένων Καθηγητών και επιστημόνων.
Το πρόγραμμα «Θεαίτητος» διεξάγεται αποκλειστικά μέσω του διαδικτύου,προσφέροντας στους εκπαιδευόμενους τη δυνατότητα αυτόνομης παρακολούθησης χωρίς να είναι απαραίτητη η παρουσία τους σε κάποιο συγκεκριμένο χώρο και για κάποιο συγκεκριμένο χρόνο. Η διδασκαλία στο πρόγραμμα βασίζεται σε καινοτόμες μεθόδους τηλεκπαίδευσης, μέσω μιας ειδικά διαμορφωμένης φιλικής προς τον χρήστη εκπαιδευτικής πλατφόρμας σε συνδυασμό με τη συνεχή καθοδήγηση των εκπαιδευτών του προγράμματος.
Τα παρεχόμενα εκπαιδευτικά προγράμματα απευθύνονται σε απόφοιτους και φοιτητές ΑΕΙ και ΤΕΙ, απόφοιτους ΙΕΚ και απόφοιτους δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης. Μέσα από την παρακολούθησή τους οι εκπαιδευόμενοι έχουν τη δυνατότητα να αποκτήσουν πιστοποιημένη κατάρτιση σε θέματα που άπτονται των επιστημών υγείας, καθώς και να καλλιεργήσουν δεξιότητες στον ευρύτερο τομέα της πρόληψης και της προαγωγής της υγείας. Επιπλέον, οι εκπαιδευόμενοι μπορούν να επωφεληθούν από τις υπηρεσίες του γραφείου σταδιοδρομίας του προγράμματος, όπως η ενημέρωση για σπουδές, υποτροφίες καιθέσεις εργασίας, καθώς και υπηρεσίες σχετικά με τη σύνταξη βιογραφικού σημειώματος, την εξοικείωση με τεχνικές αναζήτησης εργασίας και τη διαδικασία συνέντευξης για εύρεση εργασίας.
Η αυλαία του προγράμματος «Θεαίτητος» ανοίγει με δύο εκπαιδευτικά προγράμματα που πραγματεύονται φλέγοντα ζητήματα στους τομείς της διατροφής και της άσκησης. Συγκεκριμένα, στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βασικές Αρχές Διαχείρισης της Παχυσαρκίας Ενηλίκων»παρουσιάζονται οι βασικές διαστάσεις της νοσογόνου οντότητας της παχυσαρκίας, εστιάζοντας στην εμπεριστατωμένη διαχείρισή της, ενώ το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Βασικές Αρχές Αθλητικής Διατροφής» έχει ως κεντρικό άξονα τις βασικές αρχές που διέπουν την επιστήμη της αθλητικής διατροφής και τις ιδιαιτερότητες της διατροφικής υποστήριξης του ασκούμενου. Η ημερομηνία έναρξης του πρώτου κύκλου των δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων θα ανακοινωθεί τον Σεπτέμβριο.
Για περισσότερες πληροφορίες για το περιεχόμενο, τις προϋποθέσεις συμμετοχής και τον τρόπο διεξαγωγής των εκπαιδευτικών προγραμμάτων, αλλά και για να ενημερώνεστε για όλα τα τελευταία νέα του προγράμματος «Θεαίτητος» μπορείτε να επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του προγράμματος (http://www.theaititos.com), να εγγραφείτε στο newsletter ή να γίνετε μέλος στη σελίδα του στο Facebook.

"Διδακτική των εννοιών των φυσικών επιστημών σε παιδιά με αναπηρίες"...ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ



Το παρόν ερωτηματολόγιο δημιουργήθηκε στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας του Παιδαγωγικού Τμήματος Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
 Μέσω του ερωτηματολογίου επιδιώκεται η διερεύνηση των απόψεων των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής, Α/θμιας εκπαίδευσης, σχετικά με τη διδασκαλία των εννοιών των Φυσικών Επιστημών σε παιδιά με αναπηρίες, αν οι ίδιοι νιώθουν ικανοί να διδάξουν έννοιες των Φυσικών Επιστημών, αν είναι εφικτή η διδασκαλία τους κι αν είναι ωφέλιμη για το συγκεκριμένο πληθυσμό. 
Το ερωτηματολόγιο αποτελείται από 15 ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής και είναι ανώνυμο.
 Η ενεργή σας συμμετοχή θα εκτιμηθεί ιδιαίτερα. 
Σας ευχαριστώ για το χρόνο σας.

Φωτεινή Σουκαλοπούλου 

NOMOΣ ΥΠ’ ΑΡΙΘΜ. 4409 - Φ.Ε.Κ. A 136 - 28.07.2016...ΑΡΘΡΑ 60, 62, ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗΣ ΕΚΠ/ΣΗΣ - ΠΙΣΤΩΣΕΙΣ ΓΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ

 
Άρθρο 60
Ρύθμιση θεμάτων λειτουργίας συλλογικών οργάνων, προσωπικού καλλιτεχνικών σχολείων και Επαγγελματικής Εκπαίδευσης
 Άρθρο 62
Εξασφάλιση πιστώσεων για απασχόληση εκπαιδευτικών

ΔΕΙΤΕ ΤΟ Φ.Ε.Κ.
 ΦΕΚ A 136 - 28.07.2016
Ημερομηνία κυκλοφορίας 28.07.2016 Σελίδες 40 (7553 - 7592)

Ανακοίνωση βαθμού επίδοσης υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ


Ανακοίνωση βαθμού επίδοσης  υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ 

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας  και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι στην ιστοσελίδα του Υπουργείου http://results-tefaa.it.minedu.gov.gr/ από σήμερα,  29/07/2015, αναρτώνται οι βαθμοί επίδοσης στις πρακτικές δοκιμασίες  των υποψηφίων για τα ΤΕΦΑΑ. Βαθμός επίδοσης είναι ο μέσος όρος των βαθμών των τριών,  κατ’  ανώτατο όριο, αγωνισμάτων στα οποία συμμετείχαν οι υποψήφιοι.
Οι υποψήφιοι μπορούν να δουν το βαθμό επίδοσής τους πληκτρολογώντας  τον Κωδικό τους αριθμό  Εξετάσεων και τα αρχικά των ονομαστικών  στοιχείων τους (Επώνυμο, Όνομα, Πατρώνυμο, Μητρώνυμο).

Πέμπτη 28 Ιουλίου 2016

Τιμητικές Διακρίσεις στο 16ο Συνέδριο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.





Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – 16η Γ.Σ. Αντιπροσώπων – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θεσσαλονίκη, 28-7-2016
 Αριθμ. Δ.Τ.: 004
Τιμητικές Διακρίσεις στο 16ο Συνέδριο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε.

Με ομόφωνη απόφασή της, η 16η Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. απένειμε τιμητικές διακρίσεις στους απερχόμενους λόγω συνταξιοδότησης συναδέλφους:
α) κ. Σεραφείμ Κερασιώτη, που υπηρέτησε την Ομοσπονδία τα τελευταία 30 χρόνια ως αντιπρόσωπος της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Α΄ Αθήνας, από σχεδόν όλες τις θέσεις του Δ.Σ. της και από αυτήν του Προέδρου. Όνομα «βαρύ» στην Εκπαίδευση, χαίρει ανεπιφύλακτης εκτίμησης τόσο μεταξύ των εκπαιδευτικών και της Διοίκησης της Εκπαίδευσης, όσο και στο συνδικαλιστικό χώρο. Χαρακτηριστικά του ήταν η ευχέρεια «στην πένα» και η ήπια δύναμη. Το όνομά του συνδέθηκε άρρηκτα με την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και για το λόγο αυτό η (αναγκαστική) αποχώρησή του αφήνει δυσαναπλήρωτο κενό.
β) κ. Κωνσταντίνο Κωνσταντίνου, που υπηρέτησε την Ομοσπονδία επί σειρά ετών ως αντιπρόσωπος της Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Δυτικής Θεσσαλονίκης και από θέσεις του Δ.Σ. της. Διατηρούσε σταθερά χαμηλούς τόνους, πάντοτε όμως με καθαρά συνδικαλιστική παρουσία, θέσεις και καίριες παρεμβάσεις προς όφελος της Τ.Ε.Ε., των σχολείων και των εκπαιδευτικών της.

Τιμητική διάκριση απονεμήθηκε και στην πρώην συναδέλφισα Χρυσάνθη Σιώπη.
Η Χρύσα, προερχόμενη από την Ε.Λ.Τ.Ε.Ε. Δράμας, δεν ήταν συνδικαλίστρια «πρώτης γραμμής». Το καλοκαίρι του 2013 τέθηκε ξαφνικά σε διαθεσιμότητα μαζί με άλλους 2.500 συναδέλφους. Εξαναγκάστηκε σε πρόωρη παραίτηση οδηγούμενη στη συνταξιοδότηση. Θυμωμένη και με πεισμωμένη αποφασιστικότητα, αναγνωρίζοντας το τιτάνιο έργο που επιτελούσε η Ομοσπονδία εκείνες τις δύσκολες ώρες, συστρατεύθηκε καταθέτοντας όλες τις ενεργές της δυνάμεις στην αποτύπωση και στοιχειοθέτηση του προβλήματος της διαθεσιμότητας, προκειμένου να οπλιστεί ο αγώνας της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. με όλα τα απαραίτητα στοιχεία και τις πληροφορίες, ώστε οι θέσεις και τα αιτήματα να είναι συγκεκριμένα και στοχευμένα. Επειδή το Υπουργείο δεν δημοσιοποιούσε στοιχεία, η Χρύσα ανέλαβε το μεγάλο και δύσκολο έργο να συλλέγει κάθε πληροφορία που δημοσιευόταν αποσπασματικά και να επιμελείται πίνακες, τους οποίους στη συνέχεια, μετά από επεξεργασία, δημοσιοποιούσε η Ομοσπονδία. Οι πίνακες αυτοί ήταν ο οδηγός για όλους τους Εκπαιδευτικούς σε Διαθεσιμότητα για όσα χρόνια διήρκεσε το σκοτάδι Ακόμη κατέγραψε και παρήγαγε video σε συνέχειες, για λογαριασμό της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., σειρά οτικοακουστικού υλικού ανάδειξης, ενημέρωσης και προβολής του «εγκλήματος» της διαθεσιμότητας. Παράλληλα, από τότε μέχρι και σήμερα, συνεργάστηκε με τον τότε Αντιπρόεδρο και στη συνέχεια Γ.Γ. Δημήτρη Αμπόνη για τον συνεχή εμπλουτισμό και τη συντήρηση της νέας ιστοσελίδας της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Αμέτρητα βράδια και ξενύχτια αφιέρωσε στην Ομοσπονδία, μπροστά στον Η/Υ της. Χωρίς καμιά απολαβή ή ανταπόδοση. Ούτε καν προσωπική προβολή. Με την απονομή της διάκρισης αυτής, σηκώνεται μετά από τρία χρόνια το «πέπλο του μυστηρίου» που κάλυπτε τον …«admin-02» του site, για να αποκαλυφθεί η ανιδιοτελής αγωνίστρια συνάδελφος, παράδειγμα προς μίμηση για όλους.

Κατά τη δεύτερη μέρα των εργασιών του Συνεδρίου οι Αντιπρόσωποι αποφάσισαν ομόφωνα να αποδώσουν τιμητικές διακρίσεις και στους συναδέλφους Σταμάτη Σταματιάδη και Δημήτρη Αμπόνη, Πρόεδρο και Γενικό Γραμματέα του απελθόντος Δ.Σ., μετά την ανακοίνωση της απόφασής τους να μην θέσουν ξανά υποψηφιότητα. Η επιλογή τους αυτή ήταν ενσυνείδητη ώστε να επιτευχθεί γενναία ανανέωση προσώπων και να δοθεί έτσι η δυνατότητα σε νεώτερους ηλικιακά και συνδικαλιστικά να αναπτύξουν τις αγωνιστικές τους δυνατότητες. Οι συνάδελφοι αυτοί εργάστηκαν σκληρά και ομαδικά, κρατώντας γερά το τιμόνι της Ομοσπονδίας στην πιο κρίσιμη περίοδο της ιστορίας της, τα τελευταία τέσσερα χρόνια. Η φωνή της Ομοσπονδίας έγινε στιβαρή και εμπεριστατωμένη, τα κείμενα και τα επιχειρήματά της διαβάστηκαν από τους συναδέλφους, τους υπηρεσιακούς παράγοντες, τους πολιτικούς και τους βουλευτές, διεμβόλισαν το Ελληνικό Κοινοβούλιο ως την Ευρωβουλή, κατατέθηκαν στις δικαστικές αίθουσες μέχρι και στο Συμβούλιο της Επικράτειας. Ταυτόχρονα, η φωνή της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. απλώθηκε παντού μέσω συστηματικής προσέγγισης των σχολείων, των Μ.Μ.Ε., των Βουλευτών, των συνδικαλιστικών και επαγγελματικών φορέων, της τοπικής Αυτοδιοίκησης, των Υπουργείων, των Ανεξάρτητων Αρχών. Δημιουργήθηκε ιστότοπος με πολύ μεγάλη αναγνωσιμότητα. Θεσμοθετήθηκαν νέες συνδικαλιστικές πρακτικές με τακτική μηνιαία συνδιάσκεψη του προεδρείου με τους προέδρους των Ενώσεων. Οργανώθηκαν οι κινητοποιήσεις προμηθεύοντας για πρώτη φορά τις Ενώσεις με υλικό αγώνα, κλπ.

Τέλος, η 16η Γενική Συνέλευση αποφάσισε ομόφωνα να ανακαλέσει και να άρει τιμητική διάκριση που είχε απονείμει το Δ.Σ. της Ομοσπονδίας ενώπιον του 12ου Συνεδρίου. Το πρόσωπο στο οποίο είχε απονεμηθεί, αν και είχε διατελέσει στο παρελθόν μέλος και πρόεδρος του Δ.Σ. της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε., όταν ανελίχθηκε στη Διοίκηση – και χρησιμοποιώντας την ισχύ που απέρρεε από την υπηρεσιακή του ιδιότητα – επιτέθηκε ολομέτωπα στην τοπική Ε.Λ.Τ.Ε.Ε., σε μεμονωμένους εκπαιδευτικούς και στην Ομοσπονδία (θεσμικά, στο πρόσωπο του Προέδρου του Δ.Σ. της). Μάλιστα, με περισσή θρασύτητα προσκόμισε στα δικαστήρια τη «βράβευσή» του από την Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. εναντίον της …Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. Η Ομοσπονδία δικαιώθηκε τελικά, αφού όμως εξαναγκάστηκε σε πολυετείς και πολυέξοδους δικαστικούς αγώνες. Με την απόφασή της, η Γ.Σ. του αφαιρεί και το δικαίωμα να χρησιμοποιεί την ανακλημένη διάκριση.

Από το Προεδρείο της 16ης Γενικής Συνέλευσης
των Αντιπροσώπων των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.

16ο Συνέδριο Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ





Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – 16η Γ.Σ. Αντιπροσώπων – ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Θεσσαλονίκη, 25-7-2016
 Αριθμ. Δ.Τ.: 003
16ο Συνέδριο Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. – ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Ολοκληρώθηκαν με επιτυχία οι εργασίες του 16ου Τακτικού Συνεδρίου της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή και το Σάββατο 1 και 2 Ιουλίου 2016 στην Θεσσαλονίκη, στο κτήριο του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδος – Τμήματος Κεντρικής Μακεδονίας.
Σύμφωνα με το Καταστατικό της Ομοσπονδίας, οι εκλεγμένοι Αντιπρόσωποι των πρωτοβάθμιων συνδικαλιστικών Ενώσεων Λειτουργών Τεχνικής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης (Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.) από όλη την Ελλάδα συνέρχονται κάθε δύο χρόνια σε Τακτική Γενική Συνέλευση προκειμένου να ελέγξουν το έργο του απερχομένου Δ.Σ., να θέσουν τους στόχους για την επόμενη διετία και να εκλέξουν νέο Διοικητικό Συμβούλιο που θα τους υλοποιήσει. Η Γενική Συνέλευση των Αντιπροσώπων των Ενώσεων «…αποτελεί το ΑΝΩΤΑΤΟ κυρίαρχο όργανο Διοικήσεως της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και ελέγχου της πολιτείας του Δ.Σ» (άρθρο 38 του Καταστατικού).

Στο Α΄ μέρος του Συνεδρίου παρουσιάστηκε η Έκθεση Πεπραγμένων του απερχομένου Δ.Σ. (βλ.: http://www.oltee.gr/?p=7229) καθώς και ο Οικονομικός Απολογισμός του, τα οποία εγκρίθηκαν ομόφωνα.
Οι ενέργειες και οι παρεμβάσεις που έγιναν την προηγούμενη διετία αναφέρονται επιγραμματικά στα 71 σημεία που αφορούν στα Συνδικαλιστικά θέματα και στα 25 σημεία που αφορούν στα Εκπαιδευτικά. Ανάμεσα σε αυτά διακρίνονται η θεσμοθέτηση της τακτικής συνδιάσκεψης του Προεδρείου της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. με τους προέδρους των τοπικών Ενώσεων σε μηνιαία βάση, οι ενέργειες για την επαναλειτουργία ΟΛΩΝ των Τομέων και Ειδικοτήτων, για την επαναφορά ΟΛΩΝ των «Διαθέσιμων» στην εκπαίδευση και τις αίθουσες διδασκαλίας των σχολείων μας, για την εύρυθμη λειτουργία των Ε.Κ. και τη συνεργασία με τα Δ.Ι.Ε.Κ., οι έντονες και εμπεριστατωμένες παρεμβάσεις στο «Διάλογο» για το νέο σχολείου της Τ.Ε.Ε., οι συναντήσεις με Βουλευτές, Επιτροπές Παιδείας κομμάτων, πολιτικούς και Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής, η συμμετοχή στις αγωνιστικές κινητοποιήσεις του κλάδου και των τριτοβάθμιων ενώσεων.
Κορυφαίες επιτυχίες αποτελούν η αναγνώριση του χρόνου Διαθεσιμότητας ως εκπαιδευτικής υπηρεσίας και οι ειδικές ρυθμίσεις για τη συνταξιοδότηση των εκπαιδευτικών (θέματα τα οποία ανέδειξε πρώτη η Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και περιλήφθηκαν τελικά στο τελικό κείμενο των αντίστοιχων Νόμων), οι δικαστικές αποφάσεις που δικαίωσαν την Ομοσπονδία για τις συνδικαλιστικές άδειες, η αποσύνδεση του Πτυχίου Ειδικότητας από τη βαθμολογία των μαθημάτων Γ.Π., η δυνατότητα των αποφοίτων λυκείου κάθε τύπου να εγγράφονται στη Β΄ τάξη για να λάβουν μόνο Πτυχίο Ειδικότητας και η δυνατότητα πρόσβασής τους στις αντίστοιχες σχολές των Τ.Ε.Ι., η επαναλειτουργία ΟΛΩΝ των Ειδικοτήτων των καταργημένων ΕΠΑ.Σ. στα ΕΠΑ.Λ.

Στο Β΄ μέρος του Συνεδρίου παρουσιάστηκαν, συζητήθηκαν και εγκρίθηκαν οι βάσεις και οι στόχοι του αγώνα της επόμενης συνδικαλιστικής περιόδου 2016-2018, τα οποία θα υλοποιηθούν από το νέο Διοικητικό Συμβούλιο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. και συγκεκριμένα:
α) το Διεκδικητικό Πλαίσιο με 31 σημεία (βλ.: http://www.oltee.gr/?p=7177),
β) το Πρόγραμμα Δράσης με 10 σημεία (βλ.: http://www.oltee.gr/?p=7169) και
γ) ο Προϋπολογισμός

Μεταξύ των 31 σημείων του Διεκδικητικού Πλαισίου διακρίνονται οι βασικοί πυλώνες:
1.   Η Τ.Ε.Ε. ΜΕΣΑ στη ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΥΠΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ. ΟΧΙ στην ΕΝΟΠΟΙΗΣΗ της με την ΚΑΤΑΡΤΙΣΗ.
2.   ΟΧΙ στην ενοποίηση των δύο Τύπων Λυκείου. Αυθύπαρκτο 3ετές Λύκειο της Τ.Ε.Ε., που θα παρέχει Πτυχίο Ειδικότητας με πλήρη επαγγελματικά δικαιώματα και Απολυτήριο ισότιμο του Γενικού Λυκείου.
3.   Τέταρτο έτος επαγγελματικής Εξειδίκευσης – Πρακτικής άσκησης, ενταγμένο στο ΤΥΠΙΚΟ εκπαιδευτικό σύστημα. Η Μαθητεία ΕΞΩ από το Τυπικό εκπαιδευτικό σύστημα.
4.   Ουσιαστικός Διάλογος για τη Παιδεία.
5.   Επαναλειτουργία Γραφείων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης ανά Δ.Δ.Ε.
6.   Διορισμοί μονίμων και πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών.
7.   ΚΑΜΙΑ ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΗ Ειδικοτήτων ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ χωρίς την προγενέστερη σύμφωνη άποψη του κλάδου.
8.   Καμία αύξηση στις ασφαλιστικές εισφορές. Καμία αύξηση στα όρια συνταξιοδότησης. Καμία μείωση κύριων και επικουρικών συντάξεων και εφάπαξ.

Στο Προεδρείο της Γ.Σ. κατατέθηκε Ψήφισμα των Εκπαιδευτικών του 14ου εσπ. ΕΠΑ.Λ. Θεσσαλονίκης για τη συγχώνευση Τομέων με άλλα ΕΠΑ.Λ. Επειδή το πρόβλημα είναι πανελλαδικό, συντάχθηκε και εγκρίθηκε σχετικό ΨΗΦΙΣΜΑ της Γ.Σ. προς το Υπουργείο Παιδείας, με την εντολή προς το νέο Δ.Σ. να προβεί σε όλες τις νόμιμες ενέργειες.

Το 16ο Τακτικό Συνέδριο της Ο.Λ.Τ.Ε.Ε. έληξε με τη διενέργεια των αρχαιρεσιών για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού της Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής για την επόμενη διετία (βλ. τα αποτελέσματα των Αρχαιρεσιών: http://www.oltee.gr/?p=7187).
Στη νέα σύνθεση Δ.Σ. επιτεύχθηκε ευρύτατη ανανέωση προσώπων ως αποτέλεσμα ενσυνείδητης επιλογής των παλαιοτέρων, προκειμένου να εισέλθουν στον στίβο του αγώνα οι νεότεροι, να δοκιμαστούν και να αποδώσουν τα μέγιστα, με την περαιτέρω ενεργοποίηση και διαρκή στήριξη όλων.

Από το Προεδρείο της 16ης Γενικής Συνέλευσης
των Αντιπροσώπων των Ε.Λ.Τ.Ε.Ε.