Τρίτη 28 Φεβρουαρίου 2017

"Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε το ζήτημα των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων;"...ΕΡΩΤΗΣΗ στη Βουλή από τη Ν.Δ.


Ερώτηση
Προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κωνσταντίνο Γαβρόγλου
Θέμα: «Επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις.»
Κύριε Υπουργέ,
Η σχολική κοινότητα βρίσκεται σε αναβρασμό, καθώς, ενώ έχει προβλεφθεί το πλαίσιο για τη διενέργεια των φετινών πανελλαδικών εξετάσεων, δεν έχει ληφθεί ανάλογη μέριμνα για τους μαθητές εκείνους, οι οποίοι, λόγω ασθένειας ή σοβαρού κωλύματος που συνιστά ανωτέρα βία, ενδέχεται να εμποδιστούν από το να λάβουν μέρος στις εν λόγω εξετάσεις.
Οι επαναληπτικές πανελλαδικές εξετάσεις πρέπει να κατοχυρωθούν νομοθετικά κάτω από αυστηρά κριτήρια που, κυρίως, δεν θα αδικούν τα παιδιά με διαγνωσμένο πρόβλημα υγείας την περίοδο των προγραμματισμένων πανελλαδικών εξετάσεων. Περαιτέρω, η οικονομική επιβάρυνση των οικογενειών που καλούνται να καλύψουν το κόστος της επανάληψης της προετοιμασίας για τις πανελλαδικές εξετάσεις για έναν ολόκληρο χρόνο εξαιτίας ασθένειας του παιδιού τους την ημέρα των εξετάσεων, είναι ανεπίτρεπτη μέσα στην σφοδρή οικονομική κρίση που διέρχεται η χώρα.
Κύριε Υπουργέ,
Όπως χαρακτηριστικά είπατε, πρέπει να ληφθεί μέριμνα, ώστε «μαζί με τα ξερά να μην καούν και τα χλωρά» και συμφωνούμε απολύτως στην θέσπιση ενός πλαισίου υπό αυστηρές προϋποθέσεις και κριτήρια, με όρους διαφάνειας και αντικειμενικότητας.
Κατόπιν των ανωτέρω, ερωτάσθε:
Πώς σκοπεύετε να αντιμετωπίσετε το ζήτημα των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων;
Οι Ερωτώντες Βουλευτές
Νίκη Κ. Κεραμέως Επικρατείας
Ιωάννης Ανδριανός Αργολίδος
Μαρία Αντωνίου Καστοριάς
Χρήστος Κέλλας Λαρίσης

Οι εκπαιδευτικοί που θα συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα Φρενέ



Η αρμόδια επιτροπή του Ι.Ε.Π. ανακοίνωσε τα ονόματα των 120 εκπαιδευτικών της Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα συμμετάσχουν στο πιλοτικό πρόγραμμα επιμόρφωσης και εφαρμογής της παιδαγωγικής Φρενέ στη δημόσια εκπαίδευση, που θα υλοποιηθεί κατά τα σχολικά έτη 2016-17 και 2017-18. Σημειώνεται ότι το αυξημένο ενδιαφέρον και ο μεγάλος αριθμός αιτήσεων από πλευράς εκπαιδευτικών οδήγησε την επιτροπή στην  υπέρβαση του ορίου των εξήντα εκπαιδευτικών, που αναφέρεται στην πρόσκληση ενδιαφέροντος.

Σχετικά με τη δίκη της εκπαιδευτικού Ελισσάβετ Παπαδοπούλου


 
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Σχετικά με τη δίκη της εκπαιδευτικού Ελισσάβετ Παπαδοπούλου το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων δηλώνει τα εξής:
  1. Για μια ακόμη φορά η πολιτική ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. τονίζει την αντίθεσή της στην ποινικοποίηση της έκφρασης γνώμης στην εκπαιδευτική κοινότητα.
  2. Η ηγεσία του ΥΠ.Π.Ε.Θ. εκφράζει την εμπιστοσύνη της στη δικαιοσύνη και ταυτόχρονα υπογραμμίζει την ανάγκη η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών, υπηρεσιακών και συνδικαλιστικών ζητημάτων να πραγματοποιείται σε κλίμα συναίνεσης και ελεύθερου και ειλικρινούς διαλόγου.

Προκήρυξη εξετάσεων για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας περιόδου Μαΐου 2017



Ανακοινώνεται ότι από την Τετάρτη 01 Μαρτίου 2017 μέχρι και την Τρίτη 14 Μαρτίου 2017 θα υποβάλλονται αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας εξεταστικής περιόδου Μαΐου 2017.
Οι εξετάσεις θα διεξαχθούν το Σάββατο 20 και την Κυριακή 21 Μαΐου 2017 για τα επίπεδα:
α) Επίπεδο Α (Α1 «στοιχειώδης γνώση» και Α2 «βασική γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test), στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.
β) Επίπεδο Β (Β1 «μέτρια γνώση», Β2 «καλή γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.
γ) Επίπεδο Γ (Γ1 «πολύ καλή γνώση», Γ2 «άριστη γνώση») σε ενιαία διαβαθμισμένη δοκιμασία (test) στις γλώσσες Αγγλική, Γαλλική, Γερμανική, Ιταλική και Ισπανική.
Όσοι επιθυμούν να λάβουν μέρος στις εξετάσεις, υποβάλλουν τα παρακάτω δικαιολογητικά στις κατά τόπους Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης:
1) Ειδικό έντυπο «Aίτηση-Υπεύθυνη Δήλωση» που διατίθεται προς συμπλήρωση από τις κατά τόπους επιτροπές συγκέντρωσης δικαιολογητικών. Οι υποψήφιοι μπορούν επίσης να εκτυπώνουν το ειδικό αυτό έντυπο και από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων: www.minedu.gov.gr.
2) Μία πρόσφατη φωτογραφία μικρού μεγέθους.
3) Ένα ηλεκτρονικό παράβολο Δημοσίου (e-paravolo). Η δημιουργία του e-paravolo πραγματοποιείται μέσω της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων www.gsis.gr ή μέσω Κ.Ε.Π. Η πληρωμή του πραγματοποιείται για μη πιστοποιημένους χρήστες μέσω Τράπεζας ή Ε.Λ.Τ.Α. Οι πιστοποιημένοι χρήστες μπορούν να καταβάλουν το ποσό του παραβόλου μέσω πιστωτικής/προπληρωμένης/χρεωστικής κάρτας των Ελληνικών Τραπεζών. Το αποδεικτικό πληρωμής του ηλεκτρονικού παραβόλου πρέπει να έχει ημερομηνία το αργότερο 14/03/2017.
Τα ποσά των παραβόλων ανά επίπεδο έχουν ως εξής:
α. των 60 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Α (Α1&Α2),
β. των 80 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Β(Β1&Β2)και
γ. των 100 ευρώ για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Γ(Γ1&Γ2)
4) Φωτοαντίγραφο των δύο όψεων της αστυνομικής ταυτότητας. Ελλείψει αυτής, κατατίθεται φωτοαντίγραφο διαβατηρίου ή άλλου νόμιμου αποδεικτικού εγγράφου από το οποίο προκύπτουν τα στοιχεία ταυτοπροσωπίας του υποψηφίου όπως στοιχεία ταυτότητας και φωτογραφία αυτού. Ανήλικοι υποψήφιοι κάτω των δώδεκα ετών, οι οποίοι δεν είναι κάτοχοι δελτίου αστυνομικής ταυτότητας ή άλλου συναφούς δημοσίου εγγράφου, μπορούν να προσκομίσουν βεβαίωση ταυτοπροσωπίας από το Δήμο, όπου είναι εγγεγραμμένοι ή τα ΚΕΠ.
Για τους Αλλοδαπούς υποψήφιους, ισχύουν οι διατάξεις του δεύτερου εδαφίου της παρ.4 του αρθ. 3 του Ν. 2690/1999 (Φ.Ε.Κ. 45/09.03.1999 τ. Α’) σύμφωνα με την οποία «Η ταυτότητα των αλλοδαπών αποδεικνύεται, στην περίπτωση πολιτών Κράτους – Μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης από το δελτίο ταυτότητας ή το διαβατήριο, ενώ στις άλλες περιπτώσεις, από το διαβατήριο ή άλλο έγγραφο βάσει του οποίου επιτρέπεται η είσοδός τους στη χώρα ή τα έγγραφα που έχουν εκδώσει οι αρμόδιες ελληνικές αρχές».
5) Αίτηση (μηχανογραφικό δελτίο), που συμπληρώνεται αποκλειστικά στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και υπογράφεται από τον υποψήφιο. Στην αίτηση-μηχανογραφικό δελτίο αναφέρεται η γλώσσα ή οι γλώσσες και το επίπεδο ή τα επίπεδα στα οποία επιθυμεί να εξετασθεί ο υποψήφιος.
Οι αιτήσεις συμμετοχής στις εξετάσεις για τη λήψη του Κρατικού Πιστοποιητικού Γλωσσομάθειας υποβάλλονται στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης όλης της χώρας. Ειδικότερα στις περιοχές Λήμνου, Άνδρου, Πάρου, Νάξου, Μήλου, Θήρας, Κω και Καλύμνου αιτήσεις θα υποβάλλονται και σε σχολεία Πρωτοβάθμιας ή Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, που θα οριστούν με απόφαση του Περιφερειακού Διευθυντή Εκπαίδευσης. Παρακαλούμε να απευθύνεστε στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης για να πληροφορηθείτε σχετικά με τα σχολεία που θα ορισθούν.
Διευκρινίζεται ότι στο έντυπο της αίτησης αναγράφονται και οι περιοχές όπου το ΥΠ.Π.Ε.Θ προτίθεται να λειτουργήσει εξεταστικά κέντρα.
Ειδικότερα, για τη διαβαθμισμένη εξέταση του επιπέδου Γ (Γ1&Γ2), εξεταστικά κέντρα θα λειτουργήσουν ως εξής:
Για την Αγγλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης.
Για τη Γαλλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Πάτρα και Ηράκλειο Κρήτης.
Για τη Γερμανική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης .
Για την Ιταλική γλώσσα: Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα, Λάρισα και Ηράκλειο Κρήτης.
Για την Ισπανική γλώσσα: Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Τα δικαιολογητικά υποβάλλονται ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ στις Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Οι αιτήσεις ΔΕΝ αποστέλλονται με το ταχυδρομείο.
Επισυνάπτεται το Αναλυτικό Πρόγραμμα των Εξετάσεων, το έντυπο της αίτησης και οι προδιαγραφές των εξετάσεων.

Π.Δ.Ε. ΔΥΤΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΑΠΟΦΑΣΕΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π.



Έναρξη Α΄ φάσης εφαρμογής Μεταλυκειακού Έτους – Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ

Έναρξη Α΄ φάσης εφαρμογής  Μεταλυκειακού  Έτους – Τάξης Μαθητείας ΕΠΑΛ
Ευκαιρία σε περίπου 2.000 κατόχους Απολυτηρίου και Πτυχίου ΕΠΑΛ (Ηλικίας 18-24 ετών) δίνει ο νέος θεσμός του Μεταλυκειακού Έτους- Τάξεις Μαθητείας.
 Η διαδικασία υποβολής αιτήσεων ξεκίνησε στις 24 Φεβρουαρίου 2017 και θα ολοκληρωθεί στις 6 Μαρτίου 2017. Σημειώνεται ότι η Α’ φάση θα πραγματοποιηθεί σε ΕΠΑ.Λ που βρίσκονται σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας και θα αφορά τις ακόλουθες ειδικότητες:
α)Υπάλληλος Διοίκησης και Οικονομικών Υπηρεσιών,
β)Τεχνικός Ηλεκτρολογικών Συστημάτων, Εγκαταστάσεων και Δικτύων,
γ)Τεχνικός Οχημάτων,
δ)Τεχνικός Εφαρμογών Πληροφορικής & Τεχνικός Εφαρμογών Λογισμικού,
ε)Σχεδιαστής Δομικών Έργων και Γεωπληροφορικής,
στ)Τεχνικός Φυτικής Παραγωγής, και
η)Βοηθός Νοσηλευτή.
Το Μεταλυκειακό Έτος-Τάξη Μαθητείας έχει διάρκεια εννιά μηνών και συνδυάζει 7ωρο  εργαστηριακό μάθημα της ειδικότητας στο αρμόδιο ΕΠΑ.Λ. ή/και Εργαστηριακό Κέντρο (μία φορά την εβδομάδα) και «Πρόγραμμα εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας − Μαθητεία σε εργασιακό χώρο» 28 ωρών εβδομαδιαίως, επιμερισμένο σε τέσσερις ημέρες.
Στους μαθητευόμενους παρέχεται αμοιβή που ορίζεται στο εβδομήντα πέντε τοις εκατό (75%) επί του νομοθετημένου κατώτατου ορίου του ημερομισθίου και πλήρης ασφαλιστική κάλυψη για το διάστημα του «Προγράμματος Εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας».
Οι απόφοιτοι του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας λαμβάνουν Πτυχίο Επαγγελματικής Ειδικότητας Εκπαίδευσης και Κατάρτισης επιπέδου 5 του Εθνικού Πλαισίου Προσόντων, μετά την ολοκλήρωση των διαδικασιών πιστοποίησης των προσόντων τους από τον ΕΟΠΠΕΠ.
Υπενθυμίζουμε εν συντομία τα βασικά χαρακτηριστικά της Μαθητείας:
Α. Αποτελεί ένα πρόγραμμα στο οποίο μπορούν να συμμετάσχουν προαιρετικά όσοι απόφοιτοι των ΕΠΑΛ το επιθυμούν. Κατά την 9μηνη διάρκειά του περιλαμβάνει εκπαίδευση στο χώρο εργασίας είτε του δημοσίου είτε του ιδιωτικού τομέα με αμοιβή και πλήρη εργασιακά και ασφαλιστικά δικαιώματα.
Β. Αναφέρεται αποκλειστικά σε αποφοίτους ΕΠΑΛ άνω των 18 χρονών, σε αντίθεση με τον αρχικό σχεδιασμό του από την προηγούμενη κυβέρνηση που επέτρεπε την εργασιακή απασχόληση σε μαθητές 16 ετών.
Γ. Διεξάγεται βάσει Προγραμμάτων Σπουδών, ώστε να εξασφαλίζεται η ποιοτική εφαρμογή της με ευθύνη των ΕΠΑΛ και των εργαστηριακών κέντρων μέσα από ειδικό πρόγραμμα σπουδών που διεξάγεται στο χώρο εργασίας της εκάστοτε επιχείρησης για 4 ημέρες την εβδομάδα και 1 ημέρα εργαστηριακού μαθήματος στο σχολείο.
Δ. Οι απόφοιτοι της τάξης μαθητείας θα αναβαθμίζουν τα εκπαιδευτικά τους προσόντα και θα αποκτούν εργασιακή εμπειρία.
Για αναλυτικές πληροφορίες σχετικά με την υλοποίηση και τη διαδικασία υποβολής αιτήσεων της Α΄ φάσης εφαρμογής του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να επισκεφθούν την ιστοσελίδα του ΥΠΠΕΘ (http://www.minedu.gov.gr/texniki-ekpaideusi-2/mathiteia), καθώς και τις ιστοσελίδες των κατά τόπους ΠΔΕ, ΔΔΕ και αρμοδίων ΕΠΑ.Λ.

Δευτέρα 27 Φεβρουαρίου 2017

Δ.Ο.Ε: Οι ανακοινώσεις του Σ.Ε.Β. για την εκπαίδευση και ο στόχος για τη διάλυση της δημόσιας – δωρεάν παιδείας


Αρ. Πρωτ. 1138
Αθήνα 23/02/2017
Προς
Τους Συλλόγους εκπαιδευτικών Π.Ε.

Θέμα: Οι ανακοινώσεις του Σ.Ε.Β. για την εκπαίδευση και ο στόχος για τη διάλυση της δημόσιας – δωρεάν παιδείας

«Η έξοδος από την κρίση ξεκινάει στα θρανία», έχει ως τίτλο η έκθεση που δημοσιοποιήθηκε από τον Σ.Ε.Β. αλλά τα «καλά νέα» σταματούν στη διατύπωση αυτή. Οι διαπιστώσεις και οι προτάσεις που ακολουθούν, δεν σηματοδοτούν τίποτε άλλο από τον στόχο για τη διάλυση του δημόσιου εκπαιδευτικού συστήματος.
Η έκθεση και οι προτάσεις του Σ.Ε.Β., διόλου τυχαία όπως αποδεικνύεται,  ήρθαν ως φυσική συνέχεια των  τοποθετήσεων του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Σχολείων στην επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής και ως κυρίαρχη φιλοσοφία και επιδίωξη έχουν την  επέλαση της άκρατης επιχειρηματικότητας μέσα στα σχολεία, «δείχνοντας» προς την ιδιωτική εκπαίδευση και το σχολείο της «ελεύθερης» αγοράς.
Κάτω από έναν επιστημονικοφανή μανδύα εμφανίζονται, μέσω των προτάσεων, η κατασυκοφάντηση του δημόσιου σχολείου και η απαξίωση των εκπαιδευτικών λειτουργών και του καθημερινού αγώνα τους για τους μαθητές τους, με στόχο την αλλαγή τοπίου στο χώρο της εκπαίδευσης, αφού:
  • «Ελευθερία» επιλογής σχολείου σημαίνει κρατική χρηματοδότηση των ιδιωτικών σχολείων (βλέπε voucher), υποβάθμιση ή/και κλείσιμο μεγάλου αριθμού δημόσιων σχολείων.
  • «Καλύτερη διαχείριση των ανθρωπίνων πόρων, ώστε να αυξηθούν οι μέσες ώρες διδασκαλίας και να μειωθούν οι ανάγκες για έκτακτους εκπαιδευτικούς» σημαίνει πως Ο ΣΕΒ και ο ΣΙΣ ζητούν εντατικοποίηση εργασίας - αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών (χωρίς φυσικά αύξηση αποδοχών), κάτι που, όπως κυνικά ομολογείται, θα σηματοδοτήσει ακόμα μεγαλύτερο περιορισμό στις προσλήψεις αναπληρωτών. Αυτό σε συνδυασμό με την αναφορά ότι ο αριθμός των εκπαιδευτικών στα δημόσια σχολεία είναι κατά 30% μεγαλύτερος από ότι στα ιδιωτικά «φωτογραφίζει»  απολύσεις εκπαιδευτικών στη δημόσια εκπαίδευση. 
  • Η αναφορά «η αναλογία δασκάλων προς μαθητές στην Ελλάδα είναι ιδιαίτερα ευνοϊκή» (θυμίζουμε ότι ο πρόεδρος του ΣΙΣ ζήτησε στην Επιτροπή Μορφωτικών Υποθέσεων της Βουλής αύξηση της αναλογίας εκπαιδευτικού - μαθητή στην Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση από 1:25 σε 1:28) σημαίνει υποβιβασμό ή/και κατάργηση σχολικών μονάδων (και βέβαια δραστικό περιορισμό των αναγκών σε εκπαιδευτικούς). Φυσικά, αποκρύπτουν εντέχνως πως Δημόσια Σχολεία –Νηπιαγωγεία, Δημοτικά, Γυμνάσια και Λύκεια– λειτουργούν διάσπαρτα σε όλη τη χώρα (ηπειρωτικές, ορεινές, νησιωτικές περιοχές), εν αντιθέσει με τα ιδιωτικά σχολεία που λειτουργούν μονάχα στα μεγάλα αστικά κέντρα.
  • Η παντελώς ψευδής «διαπίστωση» ότι το κόστος μισθοδοσίας κινείται σε πολύ υψηλά επίπεδα, υψηλότερα του μέσου όρου του ΟΟΣΑ, ακόμα και στα χρόνια της κρίσης μας κάνει να απορούμε με το θράσος τους τη στιγμή που στα χρόνια των μνημονίων έχει χαθεί πάνω από το 40% των εισοδημάτων μας ενώ ταυτόχρονα οι Έλληνες εκπαιδευτικοί ανήκουν στην κατηγορία των χαμηλότερα αμειβόμενων στις χώρες του ΟΟΣΑ. Η πρότασή τους είναι, σαφέστατα οι, ακόμα μεγαλύτερες,  περικοπές στους μισθούς των εκπαιδευτικών.
  • Η πρόταση για «αύξηση της εμπλοκής των τοπικών αρχών» σε συνδυασμό με τη διαπίστωση για «ασφυξία του κράτους στη λειτουργία των σχολείων» παραπέμπει στο γνωστό ζήτημα του «περάσματος των δημόσιων σχολείων στους Ο.Τ.Α. (είναι πολύ πρόσφατη η σχετική απόφαση της ΚΕΔΕ για τα νηπιαγωγεία), κάτι που όπου εφαρμόστηκε έκλεισαν σχολεία και οι μισθοί των εκπαιδευτικών εξανεμίστηκαν. Η σκοπιμότητα της πρότασης των σωτήρων – ιδιωτών δεν κρύβεται.
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. υπερασπιζόμενο το δημόσιο σχολείο, τη δημόσια – δωρεάν εκπαίδευση καταδικάζει τις αντιεκπαιδευτικές «προτάσεις» του Σ.Ε.Β. και τα ψεύδη που τις «στηρίζουν». Καλούμε τους εκπαιδευτικούς και όλη την κοινωνία σε επαγρύπνηση και δράση  για την αποτροπή της εφαρμογής των σχεδίων για τη διάλυση του πολύτιμου κοινωνικού αγαθού της δημόσιας εκπαίδευσης.



Σάββατο 25 Φεβρουαρίου 2017

ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ Η ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΑΣΕΠ ΓΙΑ 404 ΘΕΣΕΙΣ Π.Ε. ΣΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ


Αθήνα, 24 Φεβρουαρίου 2017


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ 1Κ/2017
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ

Γνωστοποιείται ότι απεστάλη στο Εθνικό Τυπογραφείο για δημοσίευση η  1K/2017 Προκήρυξη ΑΣΕΠ, για την πλήρωση με σειρά προτεραιότητας τετρακοσίων τεσσάρων (404) θέσεων τακτικού προσωπικού Πανεπιστημιακής Εκπαίδευσης στο Υπουργείο Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων (Δικαστήρια και Δικαστικές Υπηρεσίες της χώρας). 
Οι θέσεις ανά κλάδο/ειδικότητα της ως άνω Προκήρυξης έχουν καταχωριστεί στο παρακάτω συνοδευτικό αρχείο (Πίνακας Θέσεων).
Επισημαίνεται ότι προηγούμενη Προκήρυξη ΑΣΕΠ 1Κ/2017 που δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ 1/23-1-2017 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ, ανακλήθηκε στις 13-2-2017 (ΦΕΚ 6/13-2-2017 Τεύχος Προκηρύξεων ΑΣΕΠ).

Η Απόφαση του ΣτΕ για Διευθυντές Σχολικών μονάδων και το Νέο Σύστημα Επιλογής τους (και των Σχολικών Συμβούλων) που έρχεται…


Πολύς λόγος γίνεται για την μη μέχρι σήμερα δημοσιοποίηση της «καθαρογραμμένης» Απόφασης του ΣτΕ για τους Διευθυντές Σχολικών Μονάδων ή αλλιώς για να ακριβολογούμε για την προσφυγή της Ένωσης Διευθυντών Σχολικών Μονάδων κατά τους Υπουργικής απόφασης που καθόριζε τις διαδικασίες επιλογής τους, απόφασης που έχει μείνει ως «σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών στελεχών “Μπαλτά-Κουράκη”».
Η Απόφαση της Ολομέλειας του ΣτΕ, που λήφθηκε, πριν οκτώ περίπου μήνες, κατά πλειοψηφία, κινείται στο πλαίσιο της σχετικής απόφασης του Γ τμήματος του ΣτΕ που δικαίωνε ουσιαστικά τους προσφεύγοντες. Δεν έχει, όμως μέχρι σήμερα «δημοσιευθεί», γεγονός που προκαλεί αλλεπάλληλα δημοσιεύματα στις εξειδικευμένες εκπαιδευτικές ιστοσελίδες.
Πότε θα δημοσιευθεί η Απόφαση του ΣτΕ και γιατί;
Για όσους γνωρίζουν τα ενδότερα του σημερινού συστήματος εξουσίας του Υπουργείου Παιδείας, είναι κοινός τόπος, ότι η σημερινή αλλά και η αμέσως προηγούμενη ηγεσία του, γνωρίζουν όλη την απόφαση του ΣτΕ και έχουν αποδεχθεί ότι «σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών στελεχών “Μπαλτά-Κουράκη”» θα πρέπει να αλλάξει σε ουσιαστικά σημεία του. Στον τομέα αυτό, όμως, η ηγεσία του Υπουργείου δεν είναι ακόμη έτοιμη αφού δεν έχουν ολοκληρωθεί οι συζητήσεις για το συγκεκριμένο θέμα στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικότερα στο Τμήμα Παιδείας που διαθέτει, αφού ο Τομέας της Εκπαίδευσης θεωρείται πολύ κρίσιμος για την πολιτική επιρροή του κόμματος.
Προς το παρόν, η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Παιδείας «κλίνει» νομοθετικά «τρύπες» που αποτελούσαν «casualbail» για την μεγάλη μάζα των εκπαιδευτικών που πρόσκεινται στο Κυβερνών κόμμα, επαναφέροντας ακόμη και διατάξεις που στα πλαίσια των μνημονιακών δεσμεύσεων είχαν καταργήσει οι προηγούμενες ηγεσίες.
Στα πλαίσια αυτά μία «δημοσίευση» της απόφασης του ΣτΕ για τους Διευθυντές Σχολείων, όχι μόνο θα προκαλούσε εντυπώσεις για τις «αυθαίρετες» πρακτικές επιλογής εκπαιδευτικών στελεχών, αλλά θα είχε και δημοσιονομικές επιπτώσεις σε βάρος του προϋπολογισμού του Υπουργείου, από τις ατομικές Προσφυγές που θα καταθέτανε οι ενδιαφερόμενοι, οι οποίοι δεν είναι και λίγοι…
Εξάλλου, ήδη, εκατοντάδες εκπαιδευτικοί και στελέχη της εκπαίδευσης αγωνιούν για την απόφαση, ενώ διατυπώνουν ερωτήματα για τους λόγους της τόσο μεγάλης καθυστέρησης, έκδοσης της απόφασης, αφού στα διοικητικά δικαστήρια εκκρεμούν ήδη  προσφυγές τους, για εκδίκαση, οι οποίες αναβάλλονται λόγω της αναμενόμενης δημοσίευσης της απόφασης του Συμβουλίου της Επικρατείας.
Το «έχων έννομο συμφέρον» και η δημοσίευση της απόφασης
Δικαίωση, όσων έχουν προσφύγει ή θα προσφύγουν αμέσως μετά την δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ, θα υπάρξει εφόσον αποδείξουν, σύμφωνα με την «νέα μόδα» στα διοικητικά δικαστήρια, ότι έχουν έννομο συμφέρον, δηλαδή υπάρχει ο χρόνος για να αναλάβουν την θέση για την οποία έχουν προσφύγει.
Για όσους γνωρίζουν, με τον νέο Κώδικα Πολιτικής Δικονομίας, οι Προσφυγές που κατατίθονται στα Διοικητικά ή τα Αστικά Δικαστήρια, εκδικάζονται υποχρεωτικά μέσα σε δεσμευτικό χρόνο 100 ημερών από την κατάθεσή τους και δεν επιδέχονται καμία αναβολή. Εάν η Απόφαση του ΣτΕ είχε ήδη δημοσιευθεί υπήρχε ο χρόνος των 100 ημερών, πριν λήξει η θητεία των Δ/ντών που εκλέχθηκαν με το «σύστημα “Μπαλτά-Κουράκη”», για να βγουν οι διοικητικές προσφυγές που θα δικαίωναν τους προσφεύγοντες. Αυτό, όμως θα είχε σαν συνέπεια, όσοι δικαιωθούν»εμπρόθεσμα» να μπορούν να διεκδικήσουν τα επιδόματα θέσης και την αποζημίωση, ως υπερωρίες, των διδακτικών ωρών που πραγματοποίησαν έξω από τη θέση του Δ/ντού, που συνολικά και συσσωρευτικά υπολογίζεται σε ένα πολύ μεγάλο χρηματικό κονδύλι. Αυτό προσπαθεί να αποφύγει το Υπουργείο Παιδείας και αυτός είναι ίσως ο λόγος που δεν έχει ακόμη δημοσιοποιηθεί η σχετική απόφαση του ΣτΕ.
Πότε αναμένεται τελικά η δημοσίευση της απόφασης του ΣτΕ για τους Δ/ντές; Σύμφωνα με εκπαιδευτικούς, συνδικαλιστές που πρόσκεινται στο ΣΥΡΙΖΑ, θα δημοσιευθεί μέσα στον επόμενο μήνα. Πολύ πιθανόν, αν και οι πληροφορίες που διακινούνται, αναφέρουν ότι η δημοσίευσή της θα γίνει λίγο μετά τα μισά του Απριλίου, ώστε μέχρι το τέλος της θητείας των Δ/ντών που τυπικά λήγει στις 30 Ιουνίου, να είναι μικρότερος των 100 ημερών, για τους λόγους που προαναφέρθηκαν.
Τι μέλει γενέσθαι… και «το νέο σύστημα»….
Η Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας, έχει μπροστά της δύο εκλογές εκπαιδευτικών Στελεχών. Αυτές των Διευθυντών Σχολικών Μονάδων που η θητεία τους λήγει το ερχόμενο καλοκαίρι κι’ αυτή των Σχολικών Συμβούλων, η θητεία των οποίων έχει παραταθεί για δεύτερη συνεχόμενη φορά πάλι μέχρι τέλος του καλοκαιριού που έρχεται.
Όπως, όλοι οι εκπαιδευτικοί γνωρίζουν πλέον στο νομοσχέδιο-σκούπα για την εκπαίδευση που συζητείται αυτές τις ημέρες στη βουλή, δεν έχει περιληφθεί καμία διάταξη για την επιλογή στελεχών εκπαίδευσης, με τη δικαιολογία της μη δημοσίευσης ακόμη της απόφασης του ΣτΕ.
Ο κύριος, όμως, λόγος που αυτό συνέβη, είναι ότι η συζήτηση στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ και ειδικά στο Τμήμα Παιδείας που έχει, δεν έχει ολοκληρωθεί σε ότι αφορά τις διαδικασίες και τα κριτήρια επιλογής τους για τις νέες θητείες.
Το «πείραμα» με την διάταξη επιλογής των εκπαιδευτικών από τους συλλόγους των σχολείων με ψηφοφορία, αφενός απέτυχε, αφού δεν κατέστη δυνατή η ανανέωση προσώπων στις Διευθυντικές θέσεις, -ως γνωστόν «επικράτησαν» οι παλιοί διευθυντές-, αφετέρου όπως φαίνεται και από τις αλλαγές που υπήρξαν στις εκλογές των Διευθυντών Εκπαίδευσης, οι διατάξεις του «συστήματος “Μπαλτά-Κουράκη”», έχουν κριθεί από το ΣτΕ, ως μη σύννομες.
Είναι όμως πασίγνωστο, ότι τα εκπαιδευτικά στελέχη και συνολικά οι εκπαιδευτικοί που πρόσκειται στον ΣΥΡΙΖΑ και στελεχώνουν την εκπαιδευτική συνδικαλιστική οργάνωσή του, επιθυμούν την ανανέωση των προσώπων, τόσο στις θέσεις των Διευθυντών σχολείων, όσο και στις θέσεις των Σχολικών Συμβούλων. Εξάλλου, τα περισσότερα από τα μέλη τους διαθέτουν τουλάχιστον τα τυπικά προσόντα, όντας ένας πολύ μεγάλος αριθμός από αυτά κάτοχοι μεταπτυχιακών και διδακτορικών. Μία λεπτομέρεια, όμως, υπάρχει. Οι περισσότεροι από αυτούς τους εκπαιδευτικούς δεν έχουν και τις καλύτερες σχέσεις με τους υπόλοιπους που απαρτίζουν τους συλλόγους διδασκόντων στις σχολικές μονάδες που υπηρετούν.
Για όλους τους παραπάνω λόγους, στο εσωτερικό του εκπαιδευτικού τμήματος του κυβερνώντος κόμματος συζητείται πάρα πολύ σοβαρά το «νέο σύστημα επιλογής εκπαιδευτικών στελεχών» να έχει περιοριστικές διατάξεις και ταυτόχρονα διατάξεις αυξημένης «επιδότησης» των προσόντων που είναι πέρα από τα τυπικά του διορισμού.
Ειδικότερα συζητούνται τα εξής:
α) Αυστηρός περιορισμός των θητειών Διευθυντού Σχολείου και Σχολικού Συμβούλου σε ΔΥΟ, αν και υπάρχει πρόταση αύξησής τους σε τρεις συνολικά, με παράλληλη ρητή ερμηνεία ότι ο περιορισμός ισχύει για όλες τις μέχρι τώρα θητείες και όχι από την θεσμοθέτηση του «νέου Συστήματος Επιλογής».
β) Υπέρμετρα αυξημένη μοριοδότηση, σε σχέση με τα τυπικά προσόντα, αλλά και την προϋπηρεσία, των πρόσθετων προσόντων κάθε υποψηφίου, όπως μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δεύτερα πτυχία και σεμινάρια.
γ) Μειωμένη βαρύτητα της συνέντευξης, πιθανόν για να αποφευχθούν τα «ατυχήματα».
Με βάση την «χαρτογράφηση» των προσόντων των ενδιαφερόμενων, στο βαθμό που αυτή είναι αξιόπιστη, αφού έχει γίνει από τους προσκείμενους στην κυβερνητική παράταξη εκπαιδευτικούς και τους ποιο πάνω περιοριστικούς όρους συνολικών θητειών στις θέσεις που θα προκηρυχθούν, εκτιμάται ότι η ανανέωση των προσώπων στις θέσεις Δ/ντών Σχολείων και Σχολικών Συμβούλων θα φθάσει στο 80% περίπου.
Αυτός είναι και ο λόγος, που η θητεία στις δύο αυτές θέσεις θα γίνει τετραετής, με τις διακινούμενες πληροφορίες να αναφέρουν ότι θα θεσμοθετηθούν και πρόσθετα προνόμια, όπως πειθαρχικές δυνατότητες, αρμοδιότητες αξιολόγησης σχολείων και εκπαιδευτικών, μειωμένο ωράριο διδασκαλίας, στα όρια του μηδενικού και αυξημένο επίδομα ευθύνης.
Επιμύθιο
Το αν όλα τα ποιο πάνω συμβούν, εναπόκειται να το δούμε πολύ σύντομα. Αυτό που έχει μεγάλη σημασία, όμως, είναι ότι η «συζήτηση» για όλα αυτά βρίσκεται στο ποιο καυτό σημείο της. Το πότε θα βγει στον ανοικτό χώρο, είναι προς το παρόν άγνωστο…
Σε αναμονή λοιπόν και οι ενδιαφερόμενοι ας ετοιμάζονται…

Εκπαιδ-άρχης


ΥΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑΣ ΜΟΝΙΜΩΝ ΚΑΙ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. ΑΠΟ 1 ΜΑΡΤΙΟΥ 2017...ΤΟΥ Β. ΧΟΥΛΙΑΡΑ


 
-Μισθοδοσία παλαιών μονίμων
-Μισθοδοσία παλαιών μονίμων Π.Μ.
-Μισθοδοσία νέων μονίμων
-Μισθοδοσία νέων μονίμων Π.Μ.
-Μισθοδοσία αορίστου χρόνου
-Μισθοδοσία αορίστου χρόνου Π.Μ.
-Μισθοδοσία αναπληρωτών
-Μισθοδοσία ωρομισθίων

ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΥΠΟΛΟΓΙΣΤΕ ΕΔΩ
 

Συνεργασία Υπουργείου Παιδείας και Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων για επενδύσεις στην εκπαίδευση


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Επενδύσεις στον τομέα της εκπαίδευσης από το υπουργείο και την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων

Χαιρετίζοντας την έναρξη της συζήτησης που διοργάνωσαν το υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) για τις επενδύσεις στην εκπαίδευση ο υπουργός Κώστας Γαβρόγλου είπε:
"Γεια σας , σας  καλωσορίζω
Να ευχαριστήσουμε πραγματικά τους συναδέλφους  μας από την Τράπεζα γιατί όταν το είχαμε πει τέλος Δεκεμβρίου-αρχές Ιανουαρίου, αμέσως έγινε αποδεκτή η πρότασή μας να έρθουν και να μας παρουσιάσουν τις δυνατότητες  και κυρίως να μας παρουσιάσουν την εμπειρία τους.
Εγώ δεν έχω να πω τίποτα ιδιαίτερο πέραν του ότι θα καθίσω όσο περισσότερο γίνεται για να ακούσω και να καταλάβω όλη αυτήν την προβληματική και κυρίως τις πληροφορίες που έχουν να μας δώσουν.
Τους ευχαριστώ και πάλι και θα είμαι εδώ να  ακούσω τα υπόλοιπα."

Η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ), σε συνεργασία με το υπουργείο Παιδείας Έρευνας και Θρησκευμάτων, συζητούν σήμερα στο Υπουργείο τους τρόπους καλύτερης κατανόησης των επενδυτικών αναγκών καθώς και το ρόλο των χρηματοδοτικών προϊόντων της ΕΤΕπ στον τομέα της εκπαίδευσης.
Τα δύο μέρη έχουν ήδη υπογράψει συμφωνία, για την ενίσχυση 9 ελληνικών Πανεπιστημίων με το ποσό των 138 εκατομμυρίων ευρώ, μία από τις τρεις οικονομικές συμφωνίες που υπογράφτηκαν στις 22-02-16 για την στήριξη της καινοτομίας, της επιχειρηματικότητας και της ανάπτυξης στην Ελλάδα, συνολικής χρηματοδότησης 203 εκατομμύρια ευρώ.
Στη συζήτηση θα παρουσιαστούν παραδείγματα (case studies) επενδυτικών σχεδίων σε:
  • Κτιριακές Υποδομές
  • Ενεργειακή αναβάθμιση / Ενεργειακή Αυτονομία
  • Θέματα εκπαιδευτικής πολιτικής
 O Υπουργός Παιδείας κος Κώστας Γαβρόγλου χαιρετίζει την συζήτηση με την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) από εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=ZAhW8c2Uiro

Ο Υφυπουργός Παιδείας κος Δημήτρης Μπαξεβανάκης στο 1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου



 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Με αφορμή την έναρξη των αιτήσεων συμμετοχής (24-02-2017) στην Α΄ φάση εφαρμογής του Μεταλυκειακού Έτους-Τάξης Μαθητείας και της προκήρυξης 2000 θέσεων σε ενήλικες κατόχους απολυτηρίου και πτυχίου ΕΠΑ.Λ., ο υφυπουργός Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων Δημήτρης Μπαξεβανάκης επισκέφτηκε σήμερα  το 1ο ΕΠΑΛ Κορωπίου, όπου λειτουργεί σε πιλοτικό επίπεδο τμήμα τάξης μαθητείας, στις εγκαταστάσεις της ΔΕΗ για την ειδικότητα των Ηλεκτρολόγων.
 Στην εκδήλωση συμμετείχαν ο Δήμαρχος Κορωπίου Δ. Κιούσης, ο Αντιδήμαρχος Διοικητικών και Οικονομικών Υπηρεσιών και αρμόδιος για θέματα Παιδείας Α. Ντούνης, η Δημοτική Σύμβουλος και Πρόεδρος της Δευτεροβάθμιας Σχολικής Επιτροπής Δ. Μιχαιρίνα, ο Διευθυντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ανατολικής Αττικής Σ. Καπέλας, ο Διευθυντής του 1ου ΕΠΑΛ Κορωπίου Κ. Χρόνης, αρμόδια στελέχη της ΔΕΗ καθώς και εκπαιδευτικοί και μαθητές.
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης, ο υφυπουργός, αναφέρθηκε στην προτεραιότητα που δίνει το υπουργείο Παιδείας στην αναβάθμιση της επαγγελματικής εκπαίδευσης, με ιδιαίτερη έμφαση στο θεσμό του Μεταλυκειακού Έτους - Τάξης Μαθητείας, το οποίο συναντά την καθολική αποδοχή εκπαιδευτικών, μαθητών και γονέων. Ο κ. Μπαξεβανάκης  αναφέρθηκε στο θεσμό της μαθητείας ως μία εναλλακτική και ασφαλή διαδρομή εισόδου στην αγορά εργασίας και συνομίλησε με τους μαθητές, τους οποίους χαρακτήρισε  πρεσβευτές του ΕΠΑΛ στην κοινωνία.
Με τη σειρά τους οι μαθητές εξέφρασαν την ικανοποίησή τους για την πρώτη εργασιακή εμπειρία που έχουν αποκομίσει και τις δεξιότητες και γνώσεις που έχουν αναπτύξει με τη συμμετοχή τους στο πρόγραμμα. Τα  αρμόδια στελέχη της ΔΕΗ αναφέρθηκαν στην άριστη συνεργασία, προθυμία και υποδειγματική συμπεριφορά των μαθητευομένων και εξέφρασαν την πρόθεση της ΔΕΗ να συνεχιστεί το πρόγραμμα αυτό με νέες θέσεις εκπαίδευσης στο χώρο εργασίας.
Ο κ. Μπαξεβανάκης αναφέρθηκε, επίσης, στη δυνατότητα που δίνεται από φέτος στους αποφοίτους των ΕΠΑΛ να εισάγονται, εκτός από τα ΤΕΙ και στα Πανεπιστήμια σε τμήματα αντίστοιχα του τομέα τους, καθώς και σε τμήματα αθλητικών, μουσικών, κινηματογραφικών και θεατρικών σπουδών.
Στη συνέχεια, ο κ. Μπαξεβανάκης  ξεναγήθηκε στο Εργαστηριακό Κέντρο του 1ου ΕΠΑΛ, γνώρισε την καινοτόμο δημιουργία ενός ηλεκτρονικού αυτοκινήτου και τέλος συνομίλησε με το σύλλογο διδασκόντων, τονίζοντας τη σημασία της ενεργού εμπλοκής των εκπαιδευτικών ώστε να καταστεί το Επαγγελματικό Λύκειο συνειδητή επιλογή των μαθητών/-τριών που επιθυμούν να αποκομίσουν υψηλού επιπέδου γνώσεις και ικανότητες στον τομέα και ειδικότητα που τους ταιριάζει.

Δείτε το ηλεκτρικό αυτοκίνητο από τα παιδιά του 1ου ΕΠΑΛ Κορωπίου από εδώ: https://www.youtube.com/watch?v=MlQ5-n9Fzio

Σχετικά με την καταγγελία της ΟΙΕΛΕ για κατ΄ οίκον μαθήματα


ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας & Θρησκευμάτων τονίζει κατηγορηματικά ότι η κατ’ οίκον διδασκαλία και συνεπώς η έκδοση παράτυπων τίτλων σπουδών επέχει ποινικές ευθύνες τόσο για τους γονείς όσο και για τα εμπλεκόμενα ιδιωτικά σχολεία.
Με αφορμή λοιπόν το ντοκιμαντέρ «ΙΧΘΥΣ»  και την καταγγελία της ΟΙΕΛΕ, στα οποία γίνεται λόγος για πιθανές παράνομες συμφωνίες ιδιωτικών σχολείων και γονέων, ώστε να εκδίδονται παράτυποι τίτλοι σπουδών σε μαθητές χωρίς τη φυσική τους παρουσία στα μαθήματα, ο υπουργός Παιδείας Κώστας Γαβρόγλου έδωσε εντολή στις Διευθύνσεις Εκπαίδευσης να διερευνηθούν τόσο η συγκεκριμένη καταγγελία όσο και ενδεχόμενα παράνομα περιστατικά σε όλα τα ιδιωτικά σχολεία.

Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ - Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ - ΑΠΟΛΥΣΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17


Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ
 ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΗ ΑΠΟΦΑΣΗΣ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΩΝ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017 ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2016-2017» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ 5001975, ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020

Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
 Αυτοδίκαιη απόλυση προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού ΠΕ30 Κοινωνικών Λειτουργών, για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτικών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020»