Παρασκευή 31 Μαρτίου 2017
Δ.Ο.Ε.: "Κήρυξη 3ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας"
Αρ. Πρωτ. 1251 |
Αθήνα 31/03/2017
Προς
Τους Συλλόγους Εκπαιδευτικών Π.Ε.
|
Θέμα: Κήρυξη 3ωρης διευκολυντικής στάσης εργασίας
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε, ύστερα από αιτήματα πολλών Συλλόγων Εκπαιδευτικών
Π.Ε. και προκειμένου, αφενός να οργανωθούν οι δράσεις και τα
συλλαλητήρια που πραγματοποιούνται σε όλη την Ελλάδα για την ανάδειξη του τεράστιου ζητήματος των μόνιμων διορισμών
αφετέρου να διευκολυνθούν οι συνάδελφοι ώστε να συμμετέχουν στις
συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας – συλλαλητήρια που διοργανώνονται από τη
Δ.Ο.Ε. και την Ο.Λ.Μ.Ε. την Τετάρτη 5 Απριλίου 2017 σε Αθήνα –
Θεσσαλονίκη – Ηράκλειο και σε άλλες πόλεις ,
αποφασίζει
να κηρύξει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας την Τρίτη 4/4/2017 για τις
3 τελευταίες ώρες του πρωινού κύκλου και τις 3 πρώτες του απογευματινού
– ολοήμερου.
Με τον ίδιο τρόπο διαμορφώνεται και η στάση εργασίας της Τετάρτης 5/4/2017.
Οι τοπικοί σύλλογοι στο πλαίσιο αυτό μπορούν να κηρύξουν επιπλέον στάσεις εργασίας για τη διευκόλυνση των συναδέλφων.
"Δυστυχώς και για το 2017 οι αιτήσεις υποβολής παραίτησης θα είναι ελάχιστες"
Του Αιρετού Κ.Υ.Σ.Π.Ε.
Βασίλη Παληγιάννη
Με βάση το
Ν. 4386/16 οι εκπαιδευτικοί που επιθυμούν να παραιτηθούν, καλούνται να
υποβάλουν αίτηση παραίτησης από τη Δευτέρα 3-4-2017 έως και τη Δευτέρα 10-4-17,
με δικαίωμα ανάκλησης έως ένα μήνα από την ημερομηνία υποβολής.
Δυστυχώς και
για το 2017 οι αιτήσεις υποβολής παραίτησης θα είναι κατά την εκτίμηση μου
ελάχιστες.
Θυμίζω πως το 2016 είχαμε 419 συνταξιοδοτήσεις
εκπαιδευτικών Π.Ε., τις λιγότερες των τελευταίων 50 χρόνων. Ο λόγος της
απροθυμίας συνταξιοδότησης είναι προφανής, ο συνταξιοδοτικός νόμος
«Κατρούγκαλου», πέραν της αύξησης των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης και πέραν
των προβλημάτων που προκύπτουν στην εφαρμογή του, μετέτρεψε τις συντάξιμες
αποδοχές σε φιλοδώρημα, αφαιρώντας το δικαίωμα των συνταξιούχων να ζουν με
αξιοπρέπεια. Η ανησυχία όλων για την εξέλιξη των συντάξεων εντείνεται
καθημερινά κι αποτελεί τροχοπέδη για την υποβολή αιτήσεων συνταξιοδότησης.
Θυμίζω πως
την τελευταία δεκαετία ο Μ.Ο. παραιτήσεων στην Π.Ε. ήταν περίπου 1.900
εκπαιδευτικοί. Από το 2007 έως και το 2016 συνταξιοδοτήθηκαν συνολικά 18.930.
Αναλυτικά κατ΄ έτος συνταξιοδοτήθηκαν:
2007
|
2.629
|
2012
|
1.480
|
2008
|
1.783
|
2013
|
2.188
|
2009
|
1.745
|
2014
|
1.920
|
2010
|
3.976
|
2015
|
1.309
|
2011
|
1.481
|
2016
|
419
|
Δυστυχώς ο αριθμός συνταξιοδοτήσεων θα περιοριστεί ακόμη περισσότερο μετά το
2022, αφού δεν θα ισχύουν οι μεταβατικές διατάξεις για τη θεμελίωση του
δικαιώματος σύνταξης και όλοι οι εκπαιδευτικοί θα συνταξιοδοτούνται πλέον σε
ηλικία 67 ετών ή με τη συμπλήρωση 40 ετών ασφάλισης και του 62ου έτους της
ηλικίας τους. Με απλά λόγια οδηγούμαστε σε γήρανση του εκπαιδευτικού προσωπικού
με απρόσμενες επιπτώσεις στο εκπαιδευτικό έργο.
Αποτέλεσμα δε των ελάχιστων παραιτήσεων θα είναι κι ο περιορισμός των
διορισμών και οι ελάχιστες μεταθέσεις.
Επομένως είναι ανάγκη να αναγνωριστεί η ιδιαιτερότητα του εκπαιδευτικού επαγγέλματος και να μειωθούν τα όρια ηλικίας συνταξιοδότησης.
Πάντα στη διάθεσή σας
Παληγιάννης Βασίλειος
TH ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΟΥΝ ΔΥΟ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΠΕΔΙΑ ΔΙΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Την ερχόμενη εβδομάδα ανοίγει εκ νέου πιθανόν η αίτηση-δήλωση συμμετοχής στις εφετινές πανελλαδικές εξετάσεις, προκειμένου όσοι μαθητές αισθάνονται «εγκλωβισμένοι» εξαιτίας της μείωσης του αριθμού εισακτέων στις σχολές αιχμής να δηλώσουν και 5ο εξεταζόμενο μάθημα, ώστε να έχουν δικαίωμα πρόσβασης σε δύο επιστημονικά πεδία.
Την εξέλιξη αυτή, που συμβαίνει για πρώτη φορά στις πανελλαδικές εξετάσεις, προανήγγειλε σήμερα ο γενικός γραμματέας του Υπουργείου Παιδείας Γιάννης Παντής, σε συνέντευξή του στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ.
Όπως γράφουν τα «ΝΕΑ», το Υπουργείο Παιδείας περιόρισε εφέτος τις θέσεις εισακτέων ειδικά στις σχολές αιχμής των πανεπιστημίων της χώρας (ιατρικές, νομικές, πολυτεχνικές κ.λπ.) κατά περίπου 1.000 θέσεις. Ειδικά στην περίπτωση των πλέον υψηλόβαθμων ιατρικών σχολών, η μείωση κατά 220 θέσεις συνολικά (-21%) ισοδυναμεί με την κατάργηση σχεδόν δύο ολόκληρων σχολών.
Ωστόσο, η απόφαση αυτή ελήφθη στις 14 Μαρτίου και ενώ οι μαθητές είχαν ήδη καταθέσει (η τελική προθεσμία είχε λήξει στις 10 Μαρτίου 2017) τις αιτήσεις συμμετοχής τους για τις πανελλαδικές εξετάσεις, στις οποίες περιλαμβάνεται και η επιλογή εξέτασης σε 5ο μάθημα που δίνει πρόσβαση και σε 2ο πεδίο.
Αποτέλεσμα ήταν χιλιάδες μαθητές, ιδίως υψηλόβαθμοι που στόχευαν σε σχολές αιχμής, να «εγκλωβιστούν», καθώς είχαν δηλώσει συμμετοχή σε τέσσερα μαθήματα, στοχεύοντας αποκλειστικά στις σχολές ενός μόνο επιστημονικού πεδίου. Όμως, με τη μεγάλη περικοπή εισακτέων, οι μαθητές αυτοί κινδύνευαν να μείνουν εκτός τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ακόμα κι αν έγραφαν άριστα στις επερχόμενες εξετάσεις!
Το γεγονός προκάλεσε εντονότατες διαμαρτυρίες από γονείς και υποψηφίους, ορισμένοι εκ των οποίων συναντήθηκαν την Τετάρτη με τον κ. Παντή. Ο τελευταίος, όπως ανακοίνωσε χθες, αποφάσισε σε συνεννόηση με τον υπουργό Παιδείας Κώστα Γαβρόγλου ότι το αίτημα για επαναφορά του αριθμού εισακτέων στα περυσινά επίπεδα δεν μπορεί να ικανοποιηθεί λόγω της αδυναμίας των σχολών -κυρίως όσων έχουν εργαστήρια- να εκπαιδεύσουν ικανοποιητικά μεγάλο αριθμό εισακτέων, όμως μπορεί να ικανοποιηθεί το αίτημα να ανοίξει και πάλι η διαδικασία κατάθεσης αίτησης-δήλωσης, αποκλειστικά και μόνο για όσους υποψηφίους είχαν δηλώσει τέσσερα μαθήματα, αλλά τώρα επιθυμούν να δηλώσουν και πέμπτο, ώστε να αποκτήσουν πρόσβαση και σε δεύτερο επιστημονικό πεδίο.
zougla.gr
Κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΑΕΙ
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Κατοχυρώνονται τα επαγγελματικά δικαιώματα αποφοίτων ΑΕΙ
Τέλος στην επαγγελματική ανασφάλεια χιλιάδων αποφοίτων Πανεπιστημίων και ΤΕΙ βάζει το υπουργείο με σχετικό νόμο, αφού σύντομα αναμένεται να ολοκληρωθούν οι εργασίες της Επιτροπής που ασχολείται με την κατοχύρωση επαγγελματικών δικαιωμάτων και προσόντων.
Ο υπουργός Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων Κώστας Γαβρόγλου, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή της Δημοκρατικής Συμπαράταξης, Βασιλείου Κεγκέρογλου, συμφώνησε ότι τα επαγγελματικά δικαιώματα αποτελούν ένα από τα σοβαρότερα και πολυπλοκότερα θέματα της εκπαίδευσης επειδή άπτονται του καθεστώτος αβεβαιότητας που έχουν χιλιάδες απόφοιτοι μετά το τέλος των σπουδών τους. Ο Υπουργός δήλωσε ότι:
«Έχω πολύ θετικές ενδείξεις από το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας, όπου συμμετέχουν στο διάλογο όσοι θεωρούν ότι τα επαγγελματικά τους δικαιώματα συγκρούονται και προσπαθούν να βρουν λύσεις- και όχι δεν έρχονται στις πολιτικές ηγεσίες για να αλληλοκατηγορούνται. Έκανα μία πολύ καλή συνάντηση με το Τεχνικό Επιμελητήριο Ελλάδας και έχω ελπίδες, είμαι σίγουρος μάλλον ότι θα προχωρήσουμε και θα σας πω πώς.»
«Χαίρομαι που θεωρείτε σημαντικό το βήμα που κάναμε στην Επιτροπή η οποία θα ολοκληρώσει το έργο της άμεσα. Διαπιστώθηκε ότι από τα 400 περίπου Τμήματα των Πανεπιστημίων και των ΤΕΙ, τα 195, δηλαδή τα μισά, δεν έχουν επαγγελματικά δικαιώματα ή προσόντα. Αυτό είναι ένα απαράδεκτο καθεστώς το οποίο δεν είναι σημερινό.»
«Εμείς τώρα τι κάνουμε; Στην Επιτροπή στην οποία υπάρχουν και Νομικοί ειδικοί για ευρωπαϊκό δίκαιο κτλ, παίρνουμε αυτές τις προτάσεις που μας έχουν στείλει τα Τμήματα –επιμένω, όχι το καθένα ξεχωριστά, αλλά η κάθε γνωστική περιοχή, που άλλες φορές θεραπεύεται από 3 Τμήματα, άλλες από 5 άλλες από 8 Τμήματα κτλ- παίρνουμε λοιπόν αυτά και τα συγκρίνουμε με το ευρωπαϊκό κεκτημένο. Λέμε λοιπόν, εδώ είναι η Α ειδικότητα στην Ελλάδα, στην Ευρώπη, η ειδικότητα αυτή τι δικαιώματα έχει; Τα δικαιώματα που έχει προκύπτουν από ένα αντίστοιχο πρόγραμμα σπουδών; Αν ναι, τότε θα προχωρήσουμε αμέσως στη νομοθέτηση, τώρα. Αν υπάρχουν διαφορές, θα συνεννοηθούμε με τα Τμήματα και τα Επιμελητήρια. Και για την ώρα έχει ενδιαφέρον το ότι είναι ελάχιστες αυτές οι διαφορές.»
Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ - Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17
Π.Δ.Ε. ΑΤΤΙΚΗΣ
«Πρόσληψη
προσωρινής αναπληρώτριας Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το
διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης: «Εξειδικευμένη
εκπαιδευτική υποστήριξη για την ένταξη μαθητών με αναπηρία ή/και ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες – Σχολικά έτη 2016-2017, 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ
5001951 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Αττική 2014-2020», στο πλαίσιο του
Άξονα Προτεραιότητας (09) «Προώθηση της Κοινωνικής Ένταξης και
Καταπολέμηση της Φτώχειας και Διακρίσεων – Διασφάλιση της Κοινωνικής
Συνοχής», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο.
Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ
Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020
Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ
Πρόσληψη προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού για το διδακτικό έτος 2016-2017 στο πλαίσιο της Πράξης «Ανάπτυξη υποστηρικτών δομών για την ένταξη και συμπερίληψη στην εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρία ή και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, σχολικό έτος 2016-17» με Κωδικό ΟΠΣ 5001982 στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020
ΕΠΙΣΤΟΛΗ Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. ΑμεΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ
Η ΕΠΙΣΤΟΛΗ
Το ΕΕΠ/ΕΒΠ ΑμεΑ
χαιρετίζουν με ικανοποίηση την μοριοδότηση που προτείνεται από την Υ.Α. των
αναπληρωτών εκπαιδευτικών με αναπηρία και προσβλέπουμε στην ίδια ακριβώς
μοριοδότηση και για το ΕΕΠ/ΕΒΠ ΑμεΑ. Η αύξηση της μοριοδότησης ήταν πάγιο
αίτημα μας, καθώς και της ΕΣΑΜΕΑ, μετά την κατάργηση του πίνακα Α' καθώς τα 3-4
μόρια ήταν ελάχιστα για την στήριξη μας.
Συγκεκριμένα αναφέρεται
ότι: Η επ’ αόριστον αναπηρία 67% και άνω, εφόσον η αναπηρία δεν οφείλεται σε
κανένα ποσοστό σε ψυχικές διαταραχές, παίρνει επτά (7) μονάδες. Ωστόσο,
διαβάζουμε με περίσκεψη και ανησυχία την πρόθεση του υπουργείου να παρέχει τις
διευκολύνσεις αυτές σε άτομα που έχουν μόνο επ’ αόριστον γνωμάτευση από ΚΕΠΑ.
Ελπίζουμε να πρόκειται για αστοχία από πλευράς των ιθυνόντων, με δεδομένο ότι
πλέον μετά την σύσταση των ΚΕΠΑ από 1/9/2011 ελάχιστοι πλέον λαμβάνουν
γνωμοδότηση αναπηρίας επ’ αόριστον, ακόμα μάλιστα και σε ασθένειες που σύμφωνα
με το νόμο θεωρούνται χρόνιες και μη ιάσιμες.
Θα θέλαμε λοιπόν να εφιστήσουμε την προσοχή στο Υπουργείο για τον
κίνδυνο που ελλοχεύει να αδικηθεί μεγάλη μερίδα συναδέλφων ΑμεΑ που διαθέτουν
το απαιτούμενο ποσοστό αναπηρίας, αλλά όχι την επ' αόριστον συνθήκη. Αντ’ αυτού
προτείνουμε την αφαίρεση του προσδιορισμού «επ’ αόριστον» για τους παραπάνω
λόγους και την προσαρμογή βάσει της εγκυκλίου πρόσληψης αναπληρωτών
ΕΕΠ/ΕΒΠ ΑμεΑ για το σχολικό έτος 2016-17 και συγκεκριμένα: Επτά (7) μονάδες να
λαμβάνουν, οι υποψήφιοι που είναι άτομα με αναπηρία, σε ποσοστό
τουλάχιστον 67% με σχετική πιστοποίηση από το ΚΕΠΑ του άρθρου 6 του ν.
3863/2010 (ΦΕΚ 115/τ.Α΄). Σύμφωνα με το άρθρο 6
παρ. 7 «Κέντρο Πιστοποίησης Αναπηρίας» του ν. 3863/2010 (ΦΕΚ 115 Α΄) όπως
τροποποιήθηκε με την παρ.2 του ν. 3966/2011 (ΦΕΚ 170 Α΄) και αντικαταστάθηκε με
την παρ. 2 του άρθρου 17 του ν. 4058/2012 (ΦΕΚ 63 Α΄), εκτός του Πιστοποιητικού
ΚΕ.Π.Α. να γίνονται δεκτά και πιστοποιητικά, σε ισχύ, από τις κάτωθι
Υγειονομικές Επιτροπές: 1. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή Στρατού (Α.Σ.Υ.Ε.) 2.
Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή Ναυτικού (Α.Ν.Υ.Ε.), 3. Ανώτατη Υγειονομική
Επιτροπή Αεροπορίας (Α.Α.Υ.Ε.) 4. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή της Ελληνικής
Αστυνομίας και 5. Ανώτατη Υγειονομική Επιτροπή του Πυροσβεστικού Σώματος.
Ελλείψει των ανωτέρω πιστοποιητικών, βεβαιώσεις πιστοποίησης ποσοστού αναπηρίας
που έχουν εκδοθεί από τις Α/θμιες υγειονομικές επιτροπές των νομαρχιών, της
περιφέρειας ή των φορέων κοινωνικής ασφάλισης οι οποίες λειτουργούσαν μέχρι την
έναρξη ισχύος των ΚΕΠΑ (01-09-2011), μπορούν να χρησιμοποιούνται για κάθε
νόμιμη χρήση επ’ αόριστον, αν πρόκειται για επ’ αόριστον κρίση ή άλλως μέχρι
την ημερομηνία που λήγει η ισχύς τους. Όσα εκ των εν λόγω πιστοποιητικών,
χαρακτηρίζουν την πάθηση ως «χρόνια», χωρίς να αναφέρεται ρητά η επ’ αόριστον
(ή η εφ’ όρου ζωής) ισχύς τους ή η ισχύς τους λήγει εντός του σχολ. έτους.
Κλείνοντας, να τονίσουμε τον αγώνα που δίνουν καθημερινά τα άτομα με αναπηρίες
και σοβαρές παθήσεις ώστε να εργαστούν ισότιμα και αξιοπρεπώς παρά τις όποιες
δυσκολίες και περιορισμούς προκύπτουν από την φύση της αναπηρίας τους. Οι
περισσότεροι συνάδελφοι με την μοριοδότηση που παίρνουν, αν και δεν
προτάσσονται, έχουν έστω την δυνατότητα να διεκδικήσουν μια θέση στην εργασία
μαζί με τους υπόλοιπους αναπληρωτές και να προσφέρουν υπηρεσίες στον τόσο
ευαίσθητο χώρο της ειδικής αγωγής.
Υ.Γ. Ευελπιστούμε να βγει σε διαβούλευση και η
Υ.Α. που θα αφορά τη μοριοδότηση των κριτηρίων πρόσληψης και του ΕΕΠ/ΕΒΠ
Με εκτίμηση,
Αθανασοπούλου Ευφροσύνη, ΠΕ23
Βαξεβάνη Άννα ΕΒΠ
Ξανθούλης Ξενοφών ΠΕ23
Σιάπκα Σουζάνα, ΠΕ23
Τσιλιμάγκου Σοφία, ΠΕ234η ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΚΕΝΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ 2017
30/03/2017
ΘΕΜΑ: «4η Ανακοινοποίηση των Κενών οργανικών θέσεων
Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού
Προσωπικού (Ε.Β.Π.) για μεταθέσεις σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. και ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το
σχολικό έτος 2016-2017»
Σας γνωστοποιούμε τον 4ο Ανακοινοποιημένο πίνακα οργανικών
κενών για τη διενέργεια των μεταθέσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε.
και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ. για το σχολικό έτος 2016-2017, μετά από νεότερη
ανακοινοποίηση της Περιφερειακής Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας
και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Αττικής.
4η ΑΝΑΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΗ ΣΤΟ ΟΡΘΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ:
Διαγράφεται το οργανικό κενό
* ΠΕ30 (9051345) 10ο 6/Θ ΕΙΔΙΚΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΘΗΝΩΝ
ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Δ/νση Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης
Τμήμα Β’
Πέμπτη 30 Μαρτίου 2017
ΝΑ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΚΑΙ Η ΑΠΟΨΗ ΤΩΝ ΣΥΝΑΔΕΛΦΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. ΜΕΣΩ ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗΣ ΤΗΣ Υ.Α. ΚΑΘΟΡΙΣΜΟΥ ΤΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΗΣ ΤΟΥΣ...ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ!!!
Πρέπει επιτέλους να καταγραφεί και η άποψη των συναδέλφων αναπληρωτών Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π. επί της μοριοδότησης τους, επί των κριτηρίων πρόσληψής τους...
Να ακουστεί η φωνή τους, όπως από σήμερα ακούγεται, στη Διαβούλευση που ξεκίνησε, η των συναδέλφων εκπαιδευτικών.
Πρέπει το Υπουργείο λοιπόν να θέσει σε Διαβούλευση άμεσα και την Υ.Α. του καθορισμού των κριτηρίων πρόσληψης των αναπληρωτών Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π., χωρίς περαιτέρω καθυστέρηση, για να προλάβει να εκδοθεί έγκαιρα η Εγκύκλιος τους, ώστε να γίνει το πρώτο βήμα και για την πρόσληψή τους -επιτέλους- από την αρχή του σχολικού έτους για πρώτη φορά!
Βασίλης Βούγιας
Ξεκινάει και πάλι η υπογραφή συμβάσεων και χρηματοδότησης προγραμμάτων Erasmus+ για τη νέα γενιά
ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.
Και πάλι στο «τρένο» του Erasmus+ Youth η Ελλάδα
Στα 4,5€ εκατ. ο προϋπολογισμός για το 2017
Είχε προηγηθεί σειρά συναντήσεων με τον αρμόδιο για τα ζητήματα Νέας Γενιάς, Γενικό Γραμματέα Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς, Παυσανία Παπαγεωργίου, προκειμένου να ολοκληρωθούν οι απαραίτητες διαδικασίες –μεταξύ των οποίων η αξιολόγηση του ΙΝΕΔΙΒΙΜ (Ινστιτούτο Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης) ως Εθνική Μονάδα Συντονισμού και Διαχείρισης των συγκεκριμένων προγραμμάτων.
Η Επιτροπή είχε αναστείλει το 2014 προσωρινά τη χρηματοδότηση του προγράμματος Νεολαία του Erasmus+ για την Ελλάδα, προκειμένου να εξετάσει εάν υφίστανται τα απαιτούμενα πρότυπα για τη χρηστή διαχείριση της χρηματοδότησης από την εθνική υπηρεσία που εποπτεύει τα κονδύλια.
Μετά από τη σχετική θετική αξιολόγηση από τα στελέχη της Επιτροπής για το ΙΝΕΔΙΒΙΜ, το οποίο η Γενική Γραμματεία Δια Βίου Μάθησης και Νέας Γενιάς έχει ορίσει ως Εθνική Μονάδα, η Ελλάδα βγαίνει από το «μικροσκόπιο» της Κομισιόν, επανακτά την αξιοπιστία της και είναι και πάλι σε θέση να αξιοποιήσει τα κοινοτικά κονδύλια για την εφαρμογή του προγράμματος.
Το πρόγραμμα Erasmus+ είναι το πρόγραμμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Εκπαίδευση, την Κατάρτιση, τη Νεολαία και τον Αθλητισμό, για το διάστημα 2014-2020. Στόχος του Erasmus+ είναι η βελτίωση των δεξιοτήτων και της απασχολησιμότητας και ο εκσυγχρονισμός των συστημάτων εκπαίδευσης, κατάρτισης και νεολαίας.
Συγκεκριμένα στον τομέα της Νεολαίας, το Erasmus+ δίνει τη δυνατότητα σε νέους και νέες, μεμονωμένα άτομα, ομάδες ατόμων και οργανώσεις, να ταξιδέψουν στο εξωτερικό και να συμμετέχουν σε προγράμματα Ανταλλαγής Νέων, να υλοποιήσουν Ευρωπαϊκή Εθελοντική Εργασία και να λάβουν μέρος σε ευρωπαϊκά σεμινάρια και διακρατικές συναντήσεις. Στόχος των προγραμμάτων αυτών είναι οι νέοι να γνωρίσουν την Ευρώπη, τους θεσμούς της, να συμμετέχουν στη δημοκρατική ζωή του τόπου τους και να συμβάλλουν στη βελτίωση της ποιότητας εργασίας στον τομέα της Νεολαίας.
Μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα αναμένεται να επωφεληθούν 4 εκατομμύρια Ευρωπαίοι μέσω του Erasmus+ και να μπορέσουν να σπουδάσουν, να επιμορφωθούν, να αποκτήσουν επαγγελματική πείρα καθώς και να συμμετάσχουν σε δράσεις εθελοντισμού στο εξωτερικό.
Το Erasmus+, το οποίο έχει τεθεί σε ισχύ από την 1η Ιανουαρίου 2014, θα διαρκέσει έως και το 2020 και ο προϋπολογισμός του θα ανέλθει σε 14,7 δισ. Ευρώ.
Για την Ελλάδα και μόνο για το έτος 2017 ο συνολικός προϋπολογισμός για τις επιχορηγήσεις σχεδίων και δράσεων για περισσότερους από 4.500 νέους και δεκάδες οργανώσεις νέων αναμένεται να ξεπεράσει τα 4,5 εκατ. Ευρώ.
Προσλήψεις 33 αναπληρωτών εκπαιδευτικών για απασχόληση στις ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων)
Προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών για απασχόληση στις ΔΥΕΠ (Δομές Υποδοχής για την Εκπαίδευση των Προσφύγων)
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Παρασκευή 31 Μαρτίου έως και τη Δευτέρα 3 Απριλίου 2017, όπου και θα τοποθετηθούν με απόφαση του Διευθυντή Εκπαίδευσης σε ΔΥΕΠ μέχρι τη λήξη του διδακτικού έτους.
Π.Δ.Ε. ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ - Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΤΟ 2016-17
Π.Δ.Ε. ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
Π.Δ.Ε. ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ/ΘΡΑΚΗΣ