Τρίτη 31 Οκτωβρίου 2017

ΚΑΤΑΤΕΘΗΚΕ Η ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΟΔΟΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ Υ.Α. ΤΟΥ ΚΑΘΗΚΟΝΤΟΛΟΓΙΟΥ ΤΟΥ Ε.Β.Π. ΚΑΙ ΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ(ΠΕ25) ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΣΧΟΛΕΙΩΝ



Κατατέθηκε η Τροπολογία στο νομοσχέδιο του Υπουργείου Εξωτερικών "Ελληνικό Ινστιτούτο Βυζαντινών και Μεταβυζαντινών Σπουδών", που αφορά στην εξουσιοδότηση για τον καθορισμό με Υπουργική Απόφαση του καθηκοντολογίου του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) και των Σχολικών Νοσηλευτών(ΠΕ25) των Γενικών Σχολείων. 
Αμέσως μετά την ψήφιση του νομοσχεδίου θα εκδοθεί και η Υπουργική Απόφαση με τα καθηκοντολόγια.

Βασίλης Βούγιας

 ΔΕΙΤΕ ΤΗΝ ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ

Αρ. Τροπολογίας: 1319/19 30.10.2017

 Διεύρυνση περιεχομένου της παρεχόμενης με τις διατάξεις του άρθρου 34 του ν. 3699/2008, εξουσιοδότησης για τον καθορισμό με υπουργική απόφαση ειδικότερων καθηκόντων κι υποχρεώσεων προσωπικού Ειδικής Αγωγής που αφορούν ΣΜΕΑΕ και ΚΕΔΔΥ.

ΔΕΙΤΕ ΕΔΩ

"Η βία σήμερα. Τι λέει η Ψυχανάλυση;" ...Διάλεξη... με την Helenne Bonnaud (ψυχαναλύτρια, μέλος της Σχολής του Φροϋδικού Αιτίου στη Γαλλία)... Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017...Ανατολικό Αμφιθέατρο Γ.Ν.Α. "Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ"


Η Ακαδημία Κλινικών Σπουδών της Αθήνας του Ινστιτούτου του Φροϋδικού Πεδίου (Α.Κ.ΣΠ.Α.) και το Τμήμα Ψυχιατρικής Εφήβων και Νέων του Γ.Ν.Α. "Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ" διοργανώνουν διάλεξη με θέμα: "Η βία σήμερα. Τι λέει η Ψυχανάλυση;" με την Helenne Bonnaud (ψυχαναλύτρια, μέλος της Σχολής του Φροϋδικού Αιτίου στη Γαλλία) την Παρασκευή 10 Νοεμβρίου 2017.
 
Ώρα: 19:30 - 21:30
 
Ανατολικό Αμφιθέατρο Γ.Ν.Α. "Γ. ΓΕΝΝΗΜΑΤΑΣ"
 
Παράλληλη Μετάφραση - Είσοδος Ελεύθερη

Ενημέρωση για το Συλλαλητήριο στις 9 Νοέμβρη και τη στάση της πλειοψηφίας του Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. ΑΤΤΙΚΗΣ





Ενημέρωση για το Συλλαλητήριο στις 9 Νοέμβρη

Συναδέλφισσες, συνάδελφοι,

Με την παρούσα ανακοίνωση θέλουμε να ενημερώσουμε τα μέλη του ΣΕΕΠΕΑ Αττικής πως στο ΔΣ του συλλόγου στις 30/10, θέσαμε προς ψήφιση τη συμμετοχή του συλλόγου μας στο Συλλαλητήριο της 9ης Νοεμβρίου, απέναντι στα νέα μέτρα που φέρνει η κυβέρνηση ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ με αφορμή το κλείσιμο της τρίτης αξιολόγησης καθώς και το προσχέδιο του κρατικού προϋπολογισμού.

Οι "εκκρεμότητες" της τρίτης "αξιολόγησης" έχουν ως πυρήνα τα νέα χτυπήματα στα “εργασιακά” με νέες μειώσεις σε συντάξεις και κοινωνικές παροχές, νέα εμπόδια στην κήρυξη εργατικών απεργιών, την έναρξη των ηλεκτρονικών πλειστηριασμών για τα "κόκκινα" δάνεια στις τράπεζες, την πορεία της αποπληρωμής των ληξιπρόθεσμων χρεών του Δημοσίου σε ιδιώτες. Την ίδια στιγμή και ενώ η Παιδεία στενάζει, οι σχολικές επιτροπές αναφέρουν παντού πως δεν έχουν χρήματα να στηρίξουν τη βασική λειτουργία του δημόσιου σχολείου, καλούμαστε να ακριβοπληρώσουμε με 2,4 δισ. ευρώ (τα οποία προστίθενται πάνω στα 3 δισ. ευρώ που πηγαίνουν κάθε χρόνο σε ΝΑΤΟικούς εξοπλισμούς, ασκήσεις και αποστολές) τον εκσυγχρονισμό των F-16 και την αναβάθμιση της επιχειρησιακής ικανότητας του ΝΑΤΟ στην περιοχή. Για μόνιμους διορισμούς ωστόσο χρήματα δεν υπάρχουν....

Η πλειοψηφία του ΔΣ του ΣΕΕΠΕΑΑ καταψήφισε την πρόταση για συμμετοχή, καθώς και το να μπει μπροστά στην οργάνωση της πάλης για τα γενικά και συνολικά προβλήματα που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητά μας λέγοντας είτε πως πρόκειται για κομματικοποιημένη συγκέντρωση, είτε πως δεν αφορά την εκπαίδευση και τον κλάδο μας, είτε πως δεν είναι αρνητικοί στο ν υπάρχουν φόροι και χαράτσια για το λαό γιατί πώς αλλιώς θα βρει το κράτος χρήματα! (Υπενθυμίζουμε πως με νόμους του κράτους οι εφοπλιστές και οι βιομήχανοι έχουν φοροαπαλλαγές, ενώ εισοδήματα των 10.000€ φορολογούνται!)

Η δικιά μας άποψη είναι πως ο Σύλλογος οφείλει και πρέπει να μπαίνει μπροστά και να οργανώνει την πάλη των μελών του και για τα μικρά και για τα μεγάλα ζητήματα, και για τα ειδικά της εκπαίδευσης αλλά και για τα γενικά που τσακίζουν στο σύνολο τις ζωές μας, είτε εργαζόμαστε στην εκπαίδευση ή αλλού, είτε αφορά τους μαθητές μας (ιδιαιτέρα στην ειδική αγωγή όπου η 3η αξιολόγηση φέρνει πετσόκομμα των προνοιακών επιδομάτων των ΑΜΕΑ), είτε αφορά του γονείς τω μαθητών μας.

Καλούμε όλους τους συναδέλφους μας να δώσουν αγωνιστικό και μαχητικό "παρών" στα συλλαλητήρια στις 9 Νοέμβρη σε όλη την Ελλάδα.

ΟΛΟΙ και ΟΛΕΣ στο Συλλαλητήριο στην Αθήνα, 9 Νοέμβρη,
18:30 στο Σύνταγμα

Προσυγκέντρωση στις 18:00 στην πλατεία Κάνιγγος

Αθήνα, 31 Οκτώβρη 2017

Οι ΣΥΝ.Ε.Κ. σχετικά με την πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για τις Δομές Στήριξης, τον Προγραμματισμό και την Αποτίμηση του Εκπαιδευτικού έργου




Η πρόταση του Υπουργείου Παιδείας για τις Δομές στήριξης, τον Προγραμματισμό και την Αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου, καθώς και για τη λειτουργία της σχολικής μονάδας και την επιλογή στελεχών, αποτελεί αντικειμενικά μια μεγάλη παρέμβαση στη λειτουργία του δημόσιου σχολείου.

Για όλους αυτούς τους κρίσιμους τομείς, η ΟΛΜΕ μέσα από τα εκπαιδευτικά και συνδικαλιστικά της Συνέδρια έχει επεξεργαστεί θέσεις, ο πυρήνας των οποίων στηρίζεται  στην αναγκαιότητα δημιουργίας θεσμών λειτουργίας του δημόσιου σχολείου, με βάση τις αρχές της δημοκρατίας, της συλλογικότητας, της συνεργασίας των φορέων, και του αποφασιστικού ρόλου του Συλλόγου των καθηγητών για την ενίσχυση και τη στήριξη του εκπαιδευτικού έργου.
Αν και σε μια πρώτη εκτίμηση οι προτάσεις του Υπουργείου φαίνεται να ακουμπούν στη γενικότητά τους στις θέσεις της ΟΛΜΕ, πρέπει να δοθεί πολύ προσοχή στην παραπέρα εξειδίκευσή τους. Η εξαγγελλόμενη κατάργηση της ατομικής αξιολόγησης των εκπ/κών και της εξωτερικής αξιολόγησης των σχολείων, με ακύρωση του ΠΔ 152, είναι φανερό ότι έρχεται ως αποτέλεσμα του μεγάλου αγώνα που έδωσε το εκπ/κό κίνημα ενάντια στην αξιολόγηση-χειραγώγηση, ενός αγώνα που πρέπει να συνεχιστεί μέχρι την πλήρη κατάργηση ολόκληρου  του αντίστοιχου θεσμικού πλαισίου.
Ταυτόχρονα όμως, είναι δεδομένο ότι,  στις σημερινές συνθήκες των μνημονίων και της Επιτροπείας και σε ένα αρκετά ρευστό πολιτικό σκηνικό, δεν μπορούν να μένουν γενικές διατυπώσεις σε ζητήματα στα οποία οι νεοφιλελεύθερες πολιτικές θέλουν να δώσουν το δικό τους περιεχόμενο, όπως «σταδιακή αποκέντρωση του εκπαιδευτικού συστήματος»,  «διαφοροποίηση», ή  «αυτόνομος σχεδιασμός και υλοποίηση του εκπ/κού έργου». Παράλληλα, ο προτεινόμενος συγκεντρωτισμός υποστηρικτικών δομών που μπορεί να οδηγήσει στη συρρίκνωσή τους, δημιουργεί εύλογα ερωτηματικά.
Με βάση τα παραπάνω, χρειάζεται να γίνει άμεσα μια μεγάλη εσωτερική συζήτηση στον κλάδο για την αποφασιστική και δυναμική του παρέμβαση, ώστε η νομοθέτηση τέτοιων βασικών αλλαγών να ανταποκρίνεται στις θέσεις της ΟΛΜΕ και στις πραγματικές ανάγκες του δημόσιου σχολείου.
Στο βαθμό που οι παρεμβάσεις του οργανωμένου κλάδου κατορθώσουν να αφήσουν τελικά το αποτύπωμα των θέσεών του –που είναι και ο βασικός στόχος την επόμενη περίοδο- θα πρόκειται για κατάκτηση του εκπαιδευτικού κινήματος, που θα διαμορφώσει ευνοϊκότερες συνθήκες για τη συνέχιση της διεκδίκησης ριζικών δημοκρατικών αλλαγών στη δημόσια εκπαίδευση.
Σε αυτή την κατεύθυνση μπορούμε να εντοπίσουμε κομβικά σημεία του σχεδίου, στα οποία πρέπει κατά κύριο λόγο να στοχεύσουν οι παρεμβάσεις μας.
Τέτοια σημεία που πρέπει να προσεχτούν ιδιαίτερα, είναι:
  • Η κατάργηση όλου του υπάρχοντος πλαισίου της αξιολόγησης και η νομοθετική κατοχύρωσή της με ένα μη αμφισβητούμενο τρόπο, πράγμα που αποτελεί προϋπόθεση για οποιαδήποτε άλλη αλλαγή.  
  • Η κατάργηση του Καθηκοντολογίου, με θέσπιση νέου δημοκρατικού πλαισίου στο σύστημα διοίκησης και εποπτείας της εκπαίδευσης, η αναβάθμιση του ρόλου του Συλλόγου, η συμμετοχή των εκπαιδευτικών στο σχεδιασμό και τη χάραξη της εκπαιδευτικής πολιτικής.
  • Ο ρόλος του Συλλόγου καθηγητών ως κυρίαρχου οργάνου σε όλα τα θέματα που αφορούν τη λειτουργία του σχολείου, να είναι αποφασιστικός και για την επιλογή του διευθυντή σχολικής μονάδας, ο οποίος ως αιρετός και ανακλητός από το Σύλλογο, θα έχει ρόλο συντονιστή και όχι διοικητικού στελέχους - μάνατζερ, και δεν θα αξιολογείται.
  • Η επιλογή των στελεχών της εκπαίδευσης (εκτός Διευθυντών σχολείων) να βασίζεται σε αντικειμενικά κριτήρια και όχι σε αμφίδρομη ατομική αξιολόγηση.
  • Η λήψη μέτρων παιδαγωγικής και διδακτικής στήριξης του εκπ/κού και του έργου του, σε συνθήκες εργασιακής ασφάλειας, παιδαγωγικής ελευθερίας και συλλογικότητας, σε ένα δημοκρατικό σχολείο.
  • Ο προγραμματισμός και η αποτίμηση του εκπαιδευτικού έργου να διασφαλίζεται ως  αποκλειστικά εσωτερική, δημοκρατική και συλλογική διαδικασία του Συλλόγου καθηγητών, χωρίς καμία εξωτερική παρέμβαση. Τα συμπεράσματα της αποτίμησης ως υλικό εσωτερικής ανατροφοδότησης,  δεν μπορεί να αποτυπώνονται  σε φόρμες και ποσοτικούς δείκτες, ούτε  να κοινοποιούνται σε εξωτερικά όργανα ή πρόσωπο, εισάγοντας έτσι τη γνωστή «αυτοαξιολόγηση» που οδηγεί στη σύγκριση και την κατηγοριοποίηση των σχολείων.
  • Να διασφαλίζεται ο ενιαίος χαρακτήρας της μόρφωσης (αναλυτικά προγράμματα) από παρεμβάσεις περιφερειακές ή τοπικές στο όνομα της «αποκέντρωσης», ή της ανταγωνιστικότητας  που δημιουργούν  σχολεία διάφορων κατηγοριών και ταχυτήτων.
  • Να αποκλειστεί η οποιαδήποτε παρέμβαση άλλων φορέων (γονέων, φορέων τοπικής αυτοδιοίκησης, κ.λπ.) στο περιεχόμενο της εκπαίδευσης, στο εκπαιδευτικό έργο και τον εκπαιδευτικό προγραμματισμό. Ο ρόλος του σχολικού Συμβουλίου να είναι διακριτός.
  • Η συγκέντρωση των υποστηρικτικών δομών σε ενιαία κέντρα, σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αναπαράγει τη γραφειοκρατία, τη διοικητική ιεραρχία, την παθογένεια (πχ ΚΕΔΔΥ)  και τελικά την υπολειτουργία τους ως προς την υποστήριξη μαθητών, εκπαιδευτικών και σχολείων. Απαραίτητος όρος  για τη σωστή και αποτελεσματική λειτουργία αυτών των δομών είναι προφανώς η πλήρης στελέχωσή τους, η μη συρρίκνωσή τους, ο καθορισμός του ρόλου και των αρμοδιοτήτων των επιμέρους δομών-τμημάτων (χωρίς επικαλύψεις) και η δυνατότητα αυτενέργειάς τους.
Οι ΣΥΝΕΚ το επόμενο διάστημα, στην ΟΛΜΕ , στις ΕΛΜΕ και στα σχολεία θα δώσουν όλες τους τις δυνάμεις ώστε οι αγωνιστικές παρεμβάσεις του κλάδου, να οδηγήσουν σε δημοκρατικές-προοδευτικές αλλαγές, προς όφελος του δημόσιου σχολείου. 





Προσλήψεις 191 αναπληρωτών εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης



Προσλήψεις 191 εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης ως προσωρινών αναπληρωτών με σχέση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου για το σχολικό έτος 2017-2018

Από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώνεται ότι για το σχολικό έτος 2017-2018 προσλαμβάνονται:
α) 54 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ60-Νηπιαγωγών ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενίσχυση της προσχολικής εκπαίδευσης 2017-2018»  με κωδικό ΟΠΣ 5009801 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020».
β) 135 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων ως προσωρινοί αναπληρωτές στο πλαίσιο υλοποίησης της Πράξης «Ενιαίος Τύπος Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου, 2017-2018» με κωδικό ΟΠΣ 5009814 του Ε.Π. «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020». 
γ) 2 εκπαιδευτικοί του κλάδου ΠΕ70-Δασκάλων ως προσωρινοί αναπληρωτές με χρηματοδότηση από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων (ΠΔΕ). 
Οι προσλαμβανόμενοι οφείλουν να παρουσιαστούν στις οικείες Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης για ανάληψη υπηρεσίας από την Τετάρτη 1 έως και την Παρασκευή 3 Νοεμβρίου 2017. 

Π.Δ.Ε. ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ ΚΑΙ Π.Δ.Ε. ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ: ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ ΚΑΙ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ Ε.Ε.Π. ΚΑΙ Ε.Β.Π. ΓΙΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΗ ΕΞΕΛΙΞΗ



 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΙΚΩΝ ΔΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΞΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΨΗ ΤΩΝ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020 

 ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ 5009808, ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ25-ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ/ΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ 5009845, ΤΟΥ Ε.Π. ΣΤΟ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ «ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ 2014-2020»   

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ25-ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ/ΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ Η ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ 5009815, ΤΟΥ Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020 

ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑΣ ΠΡΟΣΩΡΙΝΟΥ/ΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΗ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ ΠΟΥ ΕΧΕΙ/ΟΥΝ ΠΡΟΣΛΗΦΘΕΙ ΣΤΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΤΗΣ ΠΡΑΞΗΣ: «ΕΝΤΑΞΗ ΕΥΑΛΩΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΟΜΑΔΩΝ (ΕΚΟ) ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ-ΤΑΞΕΙΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017-2018» ΜΕ ΚΩΔΙΚΟ ΟΠΣ 5009805, ΤΟΥ Ε.Π. «ΑΝΑΠΤΥΞΗ ΑνΝΘΡΩΠΙΝΟΥ ΔΥΝΑΜΙΚΟΥ, ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΚΑΙ ΔΙΑ ΒΙΟΥ ΜΑΘΗΣΗ 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020  

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β΄ ΤΟΥ Ν. 4354/2015 ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π) ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ25-ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Β.Π.) ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ   


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β΄ ΤΟΥ Ν. 4354/2015 ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π) ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Β.Π.) ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 


ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β΄ ΤΟΥ Ν. 4354/2015 ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π) ΚΛΑΔΟΥ ΠΕ25-ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Β.Π.) ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ  

ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΔΙΑΠΙΣΤΩΤΙΚΩΝ ΠΡΑΞΕΩΝ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΑΙΟΥ Β΄ ΤΟΥ Ν. 4354/2015 ΚΑΙ ΚΑΤΑΤΑΞΗΣ ΣΕ ΟΡΙΣΤΙΚΑ ΜΙΣΘΟΛΟΓΙΚΑ ΚΛΙΜΑΚΙΑ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ/ΤΡΙΩΝ (Ι.Δ.Ο.Χ.) ΕΙΔΙΚΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ (Ε.Ε.Π) ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΤΟΥΝΤΩΝ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΑ ΔΙΚΤΥΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΑΦΟΡΟΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΔΙΑΓΝΩΣΗΣ ΚΑΙ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΠΡΩΤΟΒΑΘΜΙΑΣ ΚΑΙ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΥ 

Π.Δ.Ε. ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ: ΠΡΟΣΛΗΨΗ 1 Ε.Β.Π. ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΚΑΙ 4 Ε.Β.Π. ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε.


«Πρόσληψη και τοποθέτηση - διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2017-2018 στο πλαίσιο της Πράξης: «ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΑΞΗ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ ή/και ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, σχολικό έτος 2017-2018» με Κωδικό ΟΠΣ 5008901, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Κεντρική Μακεδονία 2014-2020», στο πλαίσιο του Άξονα Προτεραιότητας 09Β «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας – ΕΚΤ», ο οποίος συγχρηματοδοτείται από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. 

«Πρόσληψη και τοποθέτηση – διάθεση προσωρινών αναπληρωτών Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ) για το διδακτικό έτος 2017-2018 στο πλαίσιο της Πράξης: «ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΜΕΤΡΩΝ ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗΣ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΑΘΗΤΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΕΣ Ή/ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ, ΣΧΟΛΙΚΟ ΕΤΟΣ 2017/18», με Κωδικό ΟΠΣ 5009808, στο Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση 2014-2020», ΕΣΠΑ 2014-2020  

 ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΚΛΑΔΟΥ ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΠΑΙΔΕΙΑΣ 

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ

Από την Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης Κεντρικής Μακεδονίας ανακοινώνονται οι προσλήψεις των υποψηφίων αναπληρωτών ΕΒΠ σε ΣΜΕΑΕ, και Σχολικές Μονάδες Γενικής Παιδείας.

1. Οι αναπληρωτές ΕΕΠ των οποίων τα ονόματα αναφέρονται στα συνημμένα αρχεία αποφάσεων πρόσληψης αναπληρωτών

Να προσέλθουν την Τετάρτη 01-11-2017 και από ώρα 08:00  στα γραφεία των κατά τόπους Δ/νσεων Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης στις οποίες τοποθετούνται προκειμένου να γίνει η αναγγελία πρόσληψης τους

και στη συνέχεια την ΙΔΙΑ ΗΜΕΡΑ (Τετάρτη 01-11-2017)

Να προσέλθουν στα γραφεία της ΠΕΡΙΦΕΡEΙΑΚΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ ΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ Λεωφ. Γεωργικής Σχολής 65, προκειμένου να αναλάβουν υπηρεσία και να υπογράψουν τη σχετική σύμβαση εργασίας.

ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΙΚΑ

ΟΛΟΙ οι αναπληρωτές θα πρέπει να προσκομίσουν σε ευκρινείς φωτοτυπίες τα κάτωθι δικαιολογητικά:

  1. Τίτλους σπουδών (βασικό πτυχίο, μεταπτυχιακό, διδακτορικό. Σε περίπτωση ξενόγλωσσων τίτλων επιπλέον τη μετάφραση και την αναγνώριση από το ΔΟΑΤΑΠ/ΔΙΚΑΤΣΑ)
    1. Απόδειξη της ελληνομάθειας, όπου απαιτείται σύμφωνα με την αρ. 118640/Δ3/τ.Β΄/21-07-2016 Υ.Α.
    2. Αποδεικτικά έγγραφα για το ΑΦΜ, ΑΜΚΑ, Αρ. Μητρώου ΙΚΑ
    3. Ταυτότητα
    4. Πιστοποιητικό οικογενειακής κατάστασης τελευταίου τριμήνου (ΜΟΝΟ για οι έγγαμοι)
    5. Φωτοτυπία της 1ης σελίδας βιβλιαρίου της ΕΘΝΙΚΗΣ ΤΡΑΠΕΖΑΣ για το ΙΒΑΝ
    6. Βεβαιώσεις προϋπηρεσίας και αναλυτική κατάσταση ενσήμων

ΑΣΚΗΣΗ ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ ή ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΜΟΙΒΗ: Αναπληρωτές ή ωρομίσθιοι δύναται να ασκούν ιδιωτικό έργο ή εργασία με αμοιβή, εφόσον προηγουμένως έχουν λάβει την απαιτούμενη, σύμφωνα με τις διατάξεις του άρθρου 31 του ν.3528/2007, άδεια από το εκάστοτε αρμόδιο Υπηρεσιακό Συμβούλιο.

ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ οι προσληφθέντες οι οποίοι επιθυμούν να ασκήσουν ιδιωτικό έργο, μαζί με την αίτησή τους να συνυποβάλλουν ΟΛΑ τα απαιτούμενα δικαιολογητικά όπως αυτά αναφέρονται στην ιστοσελίδα της Περ/κής Δ/νσης Εκπ/σηςΚεντρικήςΜακεδονίας: http://kmaked.pde.sch.gr/site/index.php/perifereia/faq-menu/259-faq/faq-eidiki-agogh/1226-faq-eid-1

Download this file (25229 Ψ6ΛΛ4653ΠΣ-ΓΒ8.pdf)25229 Ψ6ΛΛ4653ΠΣ-ΓΒ8.pdf[ ]372 kB
Download this file (25230 ΩΔ444653ΠΣ-8ΘΧ.pdf)25230 ΩΔ444653ΠΣ-8ΘΧ.pdf[ ]460 kB

Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων σύμφωνα και με την διεθνή λίστα κατάταξης US News


Αθήνα, 31 Οκτωβρίου 2017


ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Θέμα: Το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μεταξύ των κορυφαίων Πανεπιστημίων στα πεδία των Οικονομικών και της Διοίκησης Επιχειρήσεων σύμφωνα και με την διεθνή λίστα κατάταξης US News

Η διεθνής λίστα κατάταξης Πανεπιστημίων US News Best Global Universities Subject Rankings 2018 κατατάσσει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών μεταξύ των κορυφαίων στα επιστημονικά πεδία που θεραπεύει. Η λίστα φέτος κατέταξε 1.375 ιδρύματα ανώτατης εκπαίδευσης σε 22 επιστημονικά πεδία.
Πιο συγκεκριμένα, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών κατατάσσεται στην 181η θέση μεταξύ των κορυφαίων 200 Πανεπιστημίων παγκοσμίως στο επιστημονικό πεδίο «Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων» (Economics and Business) για το 2018. Αξίζει να σημειωθεί ότι, στην αντίστοιχη κατάταξη του 2017, το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών κατέλαβε την 195η θέση.

Για την παραπάνω κατάταξη λαμβάνονται στοιχεία από την βάση της Web of Science, όπως η φήμη του Πανεπιστημίου στα επιστημονικά πεδία που ειδικεύεται, ο αριθμός των δημοσιεύσεων, ο αριθμός των ετεροαναφορών (citations), η απήχηση των ετεροαναφορών, ο αριθμός και το ποσοστό των δημοσιεύσεων που βρίσκονται στο top 1% με τις περισσότερες ετεροαναφορές, ο αριθμός και το ποσοστό των δημοσιεύσεων που βρίσκονται στο top 10% με τις περισσότερες ετεροαναφορές, καθώς και το ποσοστό των δημοσιεύσεων από διεθνείς συνεργασίες.

Με αφορμή την παραπάνω διάκριση ο Πρύτανης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών Καθηγητής Εμμανουήλ Γιακουμάκης δήλωσε: «Η διεθνής αναγνώριση που απολαμβάνει το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών για ακόμη μία φορά είναι αποτέλεσμα πολυετούς προσπάθειας των μελών του, συχνά σε συνθήκες ιδιαίτερα δύσκολες. Αν επιτύχουμε να εξαλείψουμε αντιξοότητες και να αμβλύνουμε δυσκολίες, τα αποτελέσματα θα είναι ακόμα καλύτερα και η διεθνής αναγνώριση υψηλότερη».

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε τη σελίδα:  https://www.usnews.com/education/best-global-universities/economics-business  
 

Επισυναπτόμενα: