ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Πίνακες υποψηφίων Ευρωπαϊκών Σχολείων και κλάδου ΠΕ86 Πληροφορικής για το Σχολείο Λουξεμβούργο ΙΙ
Επιστημονικά Πεδία Πανελλαδικών 2026: Τροποποίηση κατάταξης, Σχολών, Τμημάτων και Εισαγωγικών Κατευθύνσεων
Μαρινάκης για αξιολόγηση: Θα αυστηροποιηθεί το πλαίσιο-Θα έχουμε ανακοινώσεις σύντομα
Συνεδριάζει το ΚΥΣΕΕΠ 05.05.2025: Τα θέματα της Ημερήσιας Διάταξης
Αναθέσεις μαθημάτων Ιnternational Βaccalaureate σε Πρότυπα, Πειραματικά, Μουσικά και Καλλιτεχνικά Λύκεια
Μητρώο Διδακτικών Βιβλίων: Παράταση έως 03.11.2025 για υποβολή προτάσεων για βιβλία της Β’ και Γ’ τάξης ΓΕΛ
Αύξηση 15% στους μισθούς των εκπαιδευτικών ζητά η ΠΕΑΔ
Τελειόφοιτοι ΠΤΕΑ Πανεπιστημίου Θεσσαλίας: Kινδυνεύουν να αποκλειστούν από τους πίνακες Ειδικής Αγωγής για 3 χρόνια
ΕΝΕΕΓΥΛ Ρόδου-Erasmus+: Διάχυση αποτελεσμάτων-Αειφορία-Ψηφιακά Εργαλεία-Συμπεριληπτικό Σχολείο
Για την αύξηση στο παράβολο για αίτηση συμμετοχής και ένστασης στις Προκηρύξεις ΑΣΕΠ διαμαρτύρεται ο ΣΕΕΠΕΑ Κρήτης
Αναπροσαρμογή μισθών των Εκπαιδευτικών ζητούν εκπαιδευτικοί Σύλλογοι - Παράθεση στοιχείων
Αποχαιρετιστήριο μήνυμα για την απώλεια συναδέλφου που εργαζόταν στο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Μεταμόρφωσης
Εγκύκλιος Μετατάξεων Σιβιτανιδείου 2025-26: Αιτήσεις από 30.04 έως 12.05.2025-Πίνακες με τα κενά
Αιτήσεις Μετάταξης ΕΕΠ-ΕΒΠ 2025-26: Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία
Σχετικά με τις Μετατάξεις εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας-Οργανικά κενά-Επόμενη συνεδρίαση ΚΥΣΔΕ
Μετατάξεις 2025: Νέα δεδομένα-Υποχρεωτική η Πράξη Μονιμοποίησης
Οργανικά κενά 2025: Εκπαιδευτικών Α/θμιας και Β/θμιας και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ | Πίνακες
Οργανικά κενά ΕΕΠ-ΕΒΠ 2025 πριν τις Μετατάξεις: Πίνακες ανά κλάδο και δομή
Αναβάθμιση ΚΕΔΑΣΥ: Νέα ψηφιακά εργαλεία-Τεχνολογικός εξοπλισμός-Υποστήριξη εντός σχολείου
Εγκύκλιος Μετατάξεων 2025-26: Για εκπ/κούς, ΕΕΠ-ΕΒΠ-Αιτήσεις από 30.04 έως 12.05.2025-Πίνακες κενών
Διακοπή λειτουργίας του 15ου Δημοτικού Σχολείου Ρόδου έως 20.05.2025
Μητρώο Επιμόρφωσης Εκπαιδευτικών: Eναρξη εφαρμογής του Κανονισμού Διαχείρισης
Εντάχθηκε στην ΑΔΕΔΥ η ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Λίγα λόγια για την Ομοσπονδία των μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ και την ΑΔΕΔΥ
Ποια Πιστοποιητικά Γλωσσομάθειας δεν αναγνωρίζονται μετά την 30η Ιουνίου 2024
ΕΝΕΡΥΠ-Νέο Διοικητικό Συμβούλιο: Συγκροτήθηκε σε σώμα-Επανεξελέγη Πρόεδρος η Γεωργία Μεσολογγίτου-Κουτρόπουλου
Νέα δυσπρόσιτα σχολεία: Συμπλήρωση Υπουργικής Απόφασης
ΣΑΕΚ: Επιλογή Διευθυντών και Υποδιευθυντών - Tα κριτήρια και η διαδικασία | Απόφαση
Ανάγνωση λογοτεχνικών έργων στο Δημοτικό 2024-25: Εγκύκλιος με το πλαίσιο κατευθύνσεων και προτάσεων
Τελικοί Πίνακες Προκήρυξης 2ΓΔ/2024: Εκπαιδευτικών Β/θμιας κλάδων ΔΕ01 και ΔΕ02
Πίνακες Ειδικής και Γενικής Αγωγής: Ερώτηση στη Βουλή για ανισομερή αξιοποίηση για κάλυψη αναγκών
Μοριοδότηση για Μεταθέσεις και Αποσπάσεις στα Μουσικά σχολεία: Επίκειται νομοθετική ρύθμιση
Κατάργηση έκδοσης πιστοποιητικών γέννησης και οικογενειακής κατάστασης-Εγγραφο Υπ. Εσωτερικών στις δημόσιες υπηρεσίες
Αναδρομική Μετάταξη εκπαιδευτικού Δευτεροβάθμιας εκπ/σης σε θέση ΕΔΙΠ του ΑΠΘ σε συμμόρφωση με δικαστική απόφαση
Τροποποίηση Προκήρυξης γραπτού διαγωνισμού ΑΣΕΠ ως προς τους αποδεκτούς τίτλους
Υπολογισμός προϋπηρεσίας: Νέα εύχρηστη εφαρμογή που την υπολογίζει εύκολα και γρήγορα
Παρεμβάσεις εκπαιδευτικής πολιτικής από το Υπ. Παιδείας που υπάρχουν, εφαρμόζονται και δρομολογούνται
Προκήρυξη για Πρότυπα Εκκλησιαστικά Σχολεία (ΠΕΣ): Αιτήσεις από 28.04 έως 12.05.2025
Τζούφη για δηλώσεις Πρωθυπουργού για την αξιολόγηση: Η δημόσια παιδεία δεν πειθαρχεί, δεν υποτάσσεται, δεν εκβιάζεται
Παραστατίδης για την επίσκεψη του Πρωθυπουργού στο Υπ. Παιδείας: Aπευθύνεται στον λαό των Λωτοφάγων
ΟΠΣΥΔ-καταχώριση δικαιολογητικών: Ερωτήσεις και απαντήσεις σχετικά με τη διαδικασία
Καταχώριση δικαιολογητικών στο ΟΠΣΥΔ: Η διαδικασία στο πλαίσιο Προκηρύξεων ΑΣΕΠ | ΦΕΚ
Αποκλεισμός από αποσπάσεις στο ΕΛΜΕΠΑ ΕΕΠ Νοσηλευτών (ΠΕ25) & Κοιν. Λειτουργών (ΠΕ30)-Διαμαρτυρία ΠΟΣΕΕΠΕΑ
Προσλήψεις 66 αναπληρωτών ΕΕΠ-ΕΒΠ και ΠΕ87.02 και ΤΕ01.30-3η Ειδική Πρόσκληση 2024-25
Ερώτημα ΠΟΣΕΕΠΕΑ σχετικά με την απαίτηση οκταετίας για μετάταξη σε ανώτερη κατηγορία
Συνάντηση με την Υπουργό Παιδείας Σοφία Ζαχαράκη ζητά η ΠΟΣΕΕΠΕΑ - Για έναρξη ουσιαστικού διαλόγου από μηδενική βάση
Πρωθυπουργός για αξιολόγηση: Οποιος την αρνείται δεν έχει θέση στο δημόσιο σύστημα εκπαίδευσης
Στο Υπουργείο Παιδείας ο Πρωθυπουργός: Οι προτεραιότητες της κυβέρνησης στον τομέα της Παιδείας
Δήμοι Ωνάσειων σχολείων: Τροποποιήθηκε η απόφαση ως προς δυο σχολικές μονάδες
Μέτρηση ικανοποίησης πολιτών από υπηρεσίες Φορέων της Δημόσιας Διοίκησης-Θεσπίστηκε η ηλεκτρονική εφαρμογή