Δευτέρα 15 Ιουνίου 2015

ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ Ε.Σ.ΑμεΑ. ΓΙΑ ΤΗΝ "ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ" ΤΩΝ ΘΕΜΑΤΩΝ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΑΠΟ ΤΟ ΠΟΛΥΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ



Την ανησυχία της εκφράζει με Δελτίο Τύπου και η ΕΣΑμεΑ σχετικά με την αφαίρεση, από την 7.2 έκδοση του  Πολυνομοσχεδίου που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο, των θεμάτων Ειδικής Αγωγής(Εκπαίδευσης) - ΔΕΙΤΕ ΤΑ ΘΕΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΗ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΑΝΗΣΥΧΙΑ ΟΠΩΣ ΕΚΦΡΑΣΘΗΚΕ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://seepea-stella.blogspot.gr/2015/06/7.html
Αύριο Τρίτη 16 Ιουνίου 2015 οι Βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ(Τομέας Παιδείας) θα συνεδριάσουν για δεύτερη φορά, προκειμένου να ολοκληρώσουν τις παρατηρήσεις τους επί του Πολυνομοσχεδίου. 
Ο Υπουργός Παιδείας κος Μπαλτάς δέχθηκε πιέσεις από τους Βουλευτές του Τομέα Παιδείας, κατά την πρώτη συνεδρίαση, να επαναφέρει τις διατάξεις για την Ειδική Εκπαίδευση οι οποίες αφαιρέθηκαν. 
Υπενθυμίζουμε πως σ αυτές τις διατάξεις υπήρχαν και πολλά θέματα του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.), η τύχη των οποίων αυτή τη στιγμή αγνοείται.
Ας ελπίσουμε πως θα πρυτανεύσει η (δυσεύρετη είναι αλήθεια) λογική και όχι ο βολονταρισμός του να φτιαχτεί ένα νομοσχέδιο για την Ειδική Αγωγή(μια ζωή περιμένω τα γαλάζια σου γράμματα) αργότερα όπου σ αυτό θα συμπεριληφθούν τα πάντα.
Αλλά "βολονταρισμός ή επιθυμιοκρατία, σημαίνει όχι μόνο να παίρνεις τις επιθυμίες σου για πραγματικότητα, αλλά και να θέλεις να επιβάλεις στους άλλους ότι όλα είναι έτσι όπως τους τα λες εσύ και όχι όπως τα βλέπουν ή τ' ακούν εκείνοι".
Βοήθειά μας!

Βασίλης Βούγιας
15 Ιουνίου 2015
 


ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Ε.Σ.ΑμεΑ

 Αρ. Πρωτ.: 1690

Τα περιθώρια για χιλιάδες μαθητές με αναπηρία στενεύουν

Τον προβληματισμό της, μαζί με προτάσεις, κατέθεσε η ΕΣΑμεΑ στην ηγεσία του υπουργείου Παιδείας, για αυτό το αδιάκοπο «γράψε - σβήσε» στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου, που κάθε έκδοσή του που διαρρέει αφαιρεί και κάτι από την Ειδική Εκπαίδευση.
Στο νέο πολυνομοσχέδιο που κυκλοφορεί αυτές τις ημέρες στο διαδίκτυο δεν υπάρχει ουδεμία διάταξη για τη διευθέτηση κατεπειγόντων θεμάτων που αφορούν στην εκπαίδευση των ατόμων με αναπηρία όπως και στην επαγγελματική αποκατάσταση των εκπαιδευτικών με αναπηρία και εκπαιδευτικών γονέων με αναπηρία, αλλά ούτε και στο ιδιαίτερο θέμα των μετεγγραφών φοιτητών με αναπηρία και φοιτητών που η οικογένειά τους έχει στη φροντίδα της ένα τουλάχιστον άτομο με αναπηρία.
Στο προαναφερθέν δεν συμπεριλαμβάνεται ακόμα και ένα ημιτελές άρθρο σχετικό με τη λειτουργία Σχολικών Μονάδων Ειδικής Εκπαίδευσης και Τμημάτων Ένταξης - το οποίο συμπεριλαμβάνονταν σε προηγούμενο άτυπο πολυνομοσχέδιο - και επί του οποίου η Ε.Σ.Α.μεΑ. είχε καταθέσει τις προτάσεις της.
Τρεις μήνες μετά τη συνάντηση μεταξύ ΕΣΑμεΑ και υπουργείου και μόλις δυόμισι μήνες πριν την έναρξη της νέας σχολικής χρόνιας τίποτα δεν έχει λυθεί.
Το σημαντικότατο θέμα της επαγγελματικής αποκατάστασης των εκπαιδευτικών με αναπηρία βρίσκεται στον αέρα. Στο παρόν νομοσχέδιο δεν υπάρχει ουδεμία πρόνοια για το ανωτέρω θέμα, παρόλο που εκατοντάδες εκπαιδευτικοί με αναπηρία όπως και εκπαιδευτικοί γονείς ατόμων με αναπηρία το προηγούμενο σχολικό έτος παρέμειναν άνεργοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου