"Επιπλέον παρατηρείται το φαινόμενο να δημιουργούνται κάθε χρόνο νέοι τρόποι μοριοδότησης στο πλαίσιο των ανακοινώσεων για συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Η διαφοροποίηση αυτή δημιουργεί ζητήματα άνισης μεταχείρισης των ενδιαφερομένων που δεν δικαιολογείται πάντα από τα αντικειμενικά δεδομένα της κάθε θέσης που προκηρύσσεται".
Τα παραπάνω αναφέρει το Α.Σ.Ε.Π. στην Ετήσια Έκθεσή του -http://seepea-stella.blogspot.com/2018/07/2198-1515683-2017-176-492-2016-2017.html - για το 2017 και συνεχίζει:
"Στο πλαίσιο του εκσυγχρονισμού της σχετικής νομοθεσίας για τον οποίο κάναμε λόγο παραπάνω, είναι αναγκαίο να επανεξετασθούν τα κριτήρια μοριοδότησης και η βαρύτητα που το καθένα έχει, τόσο για το τακτικό όσο και για εποχικό προσωπικό", καταλήγοντας:
"Η ανάγκη επανεξέτασης και ομογενοποίησης των κριτηρίων μοριοδότησης για τις προσλήψεις σε συμβάσεις ορισμένου χρόνου καθίσταται ακόμη πιο αναγκαία και λόγω του ότι παρατηρείται το φαινόμενο οι προσλήψεις τακτικού προσωπικού να ευνοούν, με τα λεγόμενα πρόσθετα προσόντα, υποψηφίους που έχουν απασχοληθεί με συμβάσεις ορισμένου χρόνου. Αυτό σημαίνει ότι τα κοινωνικά λεγόμενα κριτήρια -σε αντιδιαστολή με τα καθαρά αξιοκρατικά- παίζουν στην πράξη μεγαλύτερο ρόλο στη στελέχωση του Δημόσιου με τακτικό προσωπικό από ό,τι φαίνεται εκ πρώτης όψεως. Για τον λόγο αυτό θα πρέπει να επανεξετασθούν με τη δέουσα προσοχή και πάντως προς την κατεύθυνση του περιορισμού της υφιστάμενης πανσπερμίας κριτηρίων".
Όσον αφορά στις Ξένες Γλώσσες αναφέρει μεταξύ άλλων το Α.Σ.Ε.Π.:
"Στο πλαίσιο αναμόρφωσης του προσοντολογίου (π.δ. 50/2001), αποτελεί σοβαρή ανάγκη η αλλαγή του ισχύοντος νομικού πλαισίου για την απόδειξη γνώσης ξένων γλωσσών, δεδομένου ότι, αφενός αφορά μόνο τις τέσσερις (4) βασικές γλώσσες (αγγλική, γαλλική, γερμανική και ιταλική), αφετέρου και αυτές (πλην της αγγλικής) δεν είναι δυνατόν να εμπλουτισθούν με νέα πιστοποιητικά που εκδίδουν φορείς, που δεν ανα- φέρονται σ’ αυτό....
...Θα μπορούσε όμως, με γνώμονα τη νομική φύση των πιστοποιητικών γλωσσομάθειας, στα οποία το προσοντολόγιο αναφέρεται, να γίνουν δεκτά για γλώσσες για τις οποίες αυτό δεν κάνει ρητή αναφορά, και πιστοποιητικά τα οποία είτε είναι αναγνωρισμένα από το Υπουργείο Παιδείας ή από άλλο καθ’ ύλην αρμόδιο Υπουργείο της οικείας χώρας ή προέρχονται από πανεπιστήμια δημόσιου χαρακτήρα ή εκδίδονται ή τελούν υπό την αιγίδα επισήμων μορφωτικών φορέων των οικείων κρατών....
Βασίλης Βούγιας
ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Α.Σ.Ε.Π.: Έλλειψη επικοινωνίας με το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής (Ι.Ε.Π.) όσον αφορά στις Συνάφειες των Τίτλων Σπουδών - Μείωση ενστάσεων σε σχέση με το 2016 - Γραπτός διαγωνισμός για πρόσληψη εκπαιδευτικών με τη συμμετοχή νεότερων υποψηφίων - http://seepea-stella.blogspot.com/2018/07/2016.html
Α.Σ.Ε.Π.: Στους διαγωνισμούς να μοριοδοτούνται επιπλέον τα πτυχία των Ι.Ε.Κ. όπως στην πρόσληψη αναπληρωτών Ε.Β.Π. - http://seepea-stella.blogspot.com/2018/07/blog-post_4.html
Α.Σ.Ε.Π.: "Σε βάρος των άλλων διαδικασιών πρόσληψης η ενασχόλησή μας με τους αναπληρωτές εκπ/κούς - Μπορούμε ν αναλάβουμε τη διεξαγωγή διαγωνισμού πρόσληψης εκπ/κών" - http://seepea-stella.blogspot.com/2018/07/blog-post_64.html
2.198 ενστάσεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών(1.515)/Ε.Ε.Π./Ε.Β.Π.(683) το 2017 στο Α.Σ.Ε.Π. - Δεκτές το 17,6%, έναντι 49,2% το 2016 - Το Φ.Ε.Κ. με την Ετήσια Έκθεση Α.Σ.Ε.Π. για το 2017 - http://seepea-stella.blogspot.com/2018/07/2198-1515683-2017-176-492-2016-2017.html
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου