Παράγραφος 3, του άρθρου 31, στο υπό Δημόσια Διαβούλευση
σχέδιο νόμου για την Ειδική Αγωγή:
" Με προεδρικά διατάγματα, που
εκδίδονται μετά από πρόταση των Υπουργών Εσωτερικών, Οικονομίας και Οικονομικών
και Παιδείας και Θρησκευμάτων, ύστερα από εισήγηση του ΙΕΠ:
Συνιστώνται θέσεις σχολικών συμβούλων ΕΑΕ προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και θέσεις συμβούλων ΕΕΠ όλων των κλάδων ΠΕ και καθορίζονται οι λεπτομέρειες της διαδικασίας επιλογής τους, καθώς και οι αρμοδιότητες τους. Ομοίως καθορίζονται η έδρα και η περιφέρεια, στην οποία ασκούν τα καθήκοντα τους, οι λεπτομέρειες που αφορούν σε περαιτέρω καθήκοντα, αρμοδιότητες και υποχρεώσεις τους και γίνεται ανακατανομή των εδρών, όταν αυξάνονται ή μειώνονται οι θέσεις τους."
Συνιστώνται θέσεις σχολικών συμβούλων ΕΑΕ προσχολικής και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης, καθώς και θέσεις συμβούλων ΕΕΠ όλων των κλάδων ΠΕ και καθορίζονται οι λεπτομέρειες της διαδικασίας επιλογής τους, καθώς και οι αρμοδιότητες τους. Ομοίως καθορίζονται η έδρα και η περιφέρεια, στην οποία ασκούν τα καθήκοντα τους, οι λεπτομέρειες που αφορούν σε περαιτέρω καθήκοντα, αρμοδιότητες και υποχρεώσεις τους και γίνεται ανακατανομή των εδρών, όταν αυξάνονται ή μειώνονται οι θέσεις τους."
Ωραία μέχρι εδώ. Αλλά πιστεύει κανείς πως θα συσταθούν
τελικά οι θέσεις Συμβούλων Ε.Ε.Π και
επιπλέον θέσεις Σχολικών Συμβούλων Ε.Α.Ε -ένας
ανά Περιφέρεια Ειδικής Αγωγής(18) επ ουδενί επαρκεί - όταν χρειάζεται η έγκριση
από το Γενικό Λογιστήριο του Κράτους,
μιας και προκαλείται δαπάνη του κρατικού προϋπολογισμού από τη σύστασή τους;
Να θυμηθούμε δε πως και ο νόμος 3699 από το 2008 προέβλεπε
θέσεις Συμβούλων Ε.Ε.Π, αλλά φτάσαμε αισίως στο 2014 και για το Ειδικό
Εκπαιδευτικό Προσωπικό(Ε.Ε.Π) εξακολουθεί
να μην υφίσταται ο όρος "επιστημονική
καθοδήγηση".
Άλλωστε εξ αυτού του λόγου εξαιρέθηκε το προσωπικό αυτό από τη διαδικασία εκπαιδευτικής - επιστημονικής
- παιδαγωγικής αξιολόγησης.
Βασίλης Βούγιας
26/4/2015
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου