Λάβαμε προς δημοσίευση και αυτονοήτως δημοσιεύουμε, επιστολή σχετικά με τη διαδικασία των μεταθέσεων του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π, της συναδέλφου Ιωάννας Γούναρη, Ψυχολόγου (ΠΕ23).
Στην επιστολή αυτή απαντά με σημείωμά του ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π) Δημήτρης Παπαευθυμίου.
Στην επιστολή αυτή απαντά με σημείωμά του ο αιρετός στο Κεντρικό Υπηρεσιακό Συμβούλιο Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π) Δημήτρης Παπαευθυμίου.
Β.Β
Eρώτημα για τον πίνακα των Μεταθέσεων Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π για το 2014-15
Αξιότιμοι
συνάδελφοι - αιρετοί του Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
Έλαβα
γνώση των αποτελεσμάτων του πίνακα μεταθέσεων. Βάση της εγκυκλίου μεταθέσεων
για το Ε.Ε.Π. και το Ε.Β.Π. για το 2014-2015 που δημοσιοποίησε το Υπουργείο
Παιδείας δόθηκαν τέσσερις θέσεις για την
ειδικότητα ΠΕ 23 Ψυχολόγων για το νομό Θεσσαλονίκης: 1) 1ο Ειδικό
δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης, 2) 2ο
Ειδικό δημοτικό σχολείο Θεσσαλονίκης 3) 4ο Ειδικό δημοτικό σχολείο
Θεσσαλονίκης και τέλος 4) ΕΕΕΕΚ 1ο Θεσσαλονίκης.
Από
το δημοσιευμένο πίνακα αποτελεσμάτων μεταθέσεων προκύπτουν άλλες δύο θέσεις μη
δημοσιευμένες: 1) Β’ ΚΕΔΔΥ Θεσσαλονίκης και 2) 1ο ΕΕΕΕΚ Δήμου
Πυλαίας – Χορτιάτη.
Είναι
εύλογο ότι οι τελευταίες δύο θέσεις καλύφθησαν λόγω της μετακίνησης συναδέλφων,
οι οποίες όμως είτε θα έπρεπε να δωθούν σε δεύτερη συμπληρωματική εγκύκλιο για το έτος 2014 -2015, είτε θα έπρεπε να
δωθούν για το επόμενο έτος 2015-2016 ώστε να έχουν γνώση όλοι οι συνάδελφοι
σε όλη την επικράτεια.
Παρακαλώ
να μου εξηγήσετε τους λόγους και κυρίως το νομικό πλαίσιο που σας οδήγησε να διεκπεραιώσετε
τις μεταθέσεις επικυρώνοντας κενές οργανικές θέσεις που δεν αναφέρονται στην
εγκύκλιο μεταθέσεων και άρα δεν είναι
καταχωρημένες ως τέτοιες ούτε και στο
σύστημα του Υπουργείου.
Με
εκτίμηση
Ιωάννα
Γούναρη
(ΠΕ
23 Ψυχολόγος)
ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΣΕ ΕΡΩΤΗΜΑ ΣΥΝΑΔΕΛΦΟΥ
ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΕΤΑΘΕΣΕΙΣ
Πριν λίγες ημέρες, ολοκληρώθηκε η
διαδικασία των μεταθέσεων του ΕΕΠ και ΕΒΠ, με μεγάλη καθυστέρηση όπως γνωρίζουν
όλοι οι συνάδελφοι και που ήταν αποτέλεσμα της πολιτικής απόφασης του
Υπουργείου Παιδείας και αφορούσε το σύνολο των εκπαιδευτικών.
Η καθυστέρηση είχε ως αποτέλεσμα, στα
οργανικά κενά που υπήρχαν, να προστεθούν και αυτά των συναδέλφων που είχαν
υποβάλει αίτηση παραίτησης για συνταξιοδότηση.
Κάτω από άλλες συνθήκες, τα κενά αυτά θα
δίνονταν για μετάθεση την επόμενη χρονιά, αλλά το υπουργείο αποφάσισε να δοθούν
φέτος.
Εκτός από αυτή την αλλαγή, οι μεταθέσεις
έγιναν με την ίδια ακριβώς διαδικασία που προβλέπουν τα Π.Δ των μεταθέσεων.
Στις αιτήσεις τους οι συνάδελφοι έχουν το
δικαίωμα να δηλώσουν με σειρά προτίμησης, 15 ΣΜΕΑΕ και 15 ΚΕΔΔΥ.
Η δυνατότητα αυτή δίνεται για να μπορούν οι
συνάδελφοι να έχουν περισσότερες πιθανότητες να
καταλάβουν μια θέση , αφού το μηχανογραφικό σύστημα του υπουργείου
δημιουργεί εσωτερική κινητικότητα, δηλαδή μετακίνηση των οργανικών κενών.
Η διαδικασία αυτή εφαρμόζεται και στους
άλλους εκπαιδευτικούς, μόνο που αυτοί μπαίνουν πρώτα στις διευθύνσεις και μετά
τοποθετούνται, ενώ εμείς τοποθετούμαστε απευθείας από το σύστημα στην οργανική
θέση.
Πέρα από αυτή την διαδικασία δεν
προβλέπεται δεύτερος γύρος μεταθέσεων, ούτε είναι λογικό, κενά που προκύπτουν
κατά την διαδικασία των μεταθέσεων να κρατούνται και να μην καλύπτονται, τη
στιγμή που υπάρχει ζήτηση από συναδέλφους.
Από την πλευρά μου, σε όλα τα χρόνια της
θητείας μου ως αιρετός και ιδιαίτερα φέτος, ενημέρωσα διεξοδικά τους
συναδέλφους που έθεταν το θέμα εάν δηλώνουμε μόνο τα κενά ή μπορούμε να
δηλώσουμε και άλλα.
Η αίτηση των μεταθέσεων ορίζει ότι κάθε
συνάδελφος μπορεί να δηλώσει μέχρι 15 ΣΜΕΑΕ ή ΚΕΔΔΥ και δεν αναφέρει τη λέξη
οργανικά κενά. Βεβαίως τα κενά θα πρέπει να είναι σε γνώση όλων των
ενδιαφερομένων, γιατί στη βάση αυτών γίνονται οι μεταθέσεις. Είναι λογικό ότι
δεν μπορούν ούτε να αυξηθούν , ούτε να μειωθούν.
Το μόνο που μπορεί να γίνει είναι στην επεξεργασία
των μεταθέσεων, κάποια μετακίνηση του κενού, δηλ. παίρνει το οργανικό κενό
κάποιος, δημιουργείται κενό στην δική του οργανική θέση και αυτό μπορεί να το
καταλάβει κάποιος από τους υποψήφιους
που έχει τα προσόντα (μόρια).
Διαβάζοντας το ερώτημα της συναδέλφου Ιωάννας
Γούναρη, την οποία εκτιμώ ιδιαίτερα, προβληματίστηκα για την αμφισβήτηση της καθ΄ όλα νόμιμης διαδικασίας
που το Υπουργείο εφαρμόζει από τότε που
πρωτοδιορίστηκε στις ΣΜΕΑΕ και τα ΚΕΔΔΥ
το ΕΕΠ και το ΕΒΠ, βάζοντας υπό το πρίσμα της πικρίας της θέματα ισονομίας και
ισοτιμίας.
Σε ότι με αφορά ως αιρετό στο ΚΥΣΕΕΠ, μπορώ
να δηλώσω ότι η όλη διαδικασία που ακολουθήθηκε και θα ακολουθηθεί στην πορεία,
θα είναι πάντα σύννομη και υποστηρικτική για όλους αδιακρίτως τους συναδέλφους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ
ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ
Αυτό συνέβη και στις μεταθέσεις του διδακτικού προσωπικού και είναι σαφώς παράνομο!
ΑπάντησηΔιαγραφή