Σχετικά με τις αναφορές στο διαδίκτυο περί 2.954 προσλήψεων Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π) για το
2014-15, από κάποιο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ και για την αποκατάσταση της αλήθειας έχουμε να
πούμε τα εξής:
Το νούμερο 2.954 περιέχεται στη σελίδα 13 του ΟΔΗΓΟΥ Υλοποίησης
και Εφαρμογής Φυσικού Αντικειμένου και Διαχείρισης Οικονομικού Αντικειμένου του
Υποέργου 1 των Πράξεων «Πρόγραμμα μέτρων εξατομικευμένης υποστήριξης μαθητών με
αναπηρίες ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες για τη μεγιστοποίηση της
ακαδημαϊκής και κοινωνικής τους ανάπτυξης με τη χρήση Νέων Τεχνολογιών και
Ψηφιακού Εκπαιδευτικού Υλικού» -ΑΠ 1 , 2 και 3 του ΕΠ «Εκπαίδευση και Δια Βίου
Μάθηση».( Πρόσληψη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ Ε.Α.Ε, Ε.Ε.Π, Ε.Β.Π σε ΣΜΕΑΕ) -http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/09/blog-post_70.html -
και στη φράση:
"...Το
σχολικό έτος 2014-2015 προβλέπεται η πρόσληψη 2.954 αναπληρωτών εκπαιδευτικών (πλήρους ή
μειωμένου ωραρίου) ΕΕΠ και ΕΒΠ..."
Όπως ευκόλως διαπιστώνει κανείς, σαφώς και στο νούμερο 2.954 περιλαμβάνεται
το ΣΥΝΟΛΟ των προσλήψεων για
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥΣ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ και για Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π
και δεν αφορά αποκλειστικά προσλήψεις Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π.
Μακάρι οι προσλήψεις Αναπληρωτών Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π να ήσαν 2.954
για το 2014-15.
Η στυγνή πραγματικότητα όμως είναι πως έως σήμερα έχουν προσληφθεί 421 Αναπληρωτές Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π εκ των οποίων οι 176 Συνοδοί Ε.Β.Π και πέρσι είχαμε 1.288 προσλήψεις τις περισσότερες από ποτέ.
Καταλαβαίνετε λοιπόν πως όταν ομιλούμε περί 2.954 προσλήψεων Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π και από ένα μόνο Πρόγραμμα ΕΣΠΑ, ομιλούμε περί θαύματος και ως γνωστόν τα θαύματα έπαψαν να λαμβάνουν χώρα στην πατρίδα μας εδώ και λίγα χρόνια.
Βασίλης Βούγιας
21/9/2014
Έχει ήδη προσληφθεί προσωπικό ΕΕΠ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΚύριε Βούγια, εσείς τι άποψη έχετε για την πρόταξη των Σχολικών Ψυχολόγων;
1ον) Έχει προσληφθεί στην Π.Δ.Ε Πελοποννήσου. 2ον) Αν και πιστευω πως η άποψή μου επί του θέματος των Ψυχολόγων ουδεμία αξία έχει, παρόλα αυτά σε αδρές γραμμές πιστεύω πως δεν χρειάζονται 2 πίνακες, αλλά επιπλέον μοριοδότηση του μεταπτυχιακού της Σχολικής Ψυχολογίας σε σχέση με τα άλλα μεταπτυχιακά, όσον αφορά σε αυτούς που προσλαμβάνονται σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. (Για τα ΚΕ.Δ.Δ.Υ τα πράγματα είναι διαφορετικά). Η διάσπαση του κλάδου πρέπει να τερματισθεί με συναποφάσεις, συναντιλήψεις και αίσθηση ευθύνης ως πρός τους δέκτες των υπηρεσιών που παρέχουμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ κ. Βούγια. Συμφωνώ μαζί σας. Για τα ΚΕΔΔΥ θα έπρεπε τα πράγματα να είναι πολύ διαφορετικά.
Διαγραφή