Σάββατο 30 Μαΐου 2015

ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π.) ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ




ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΤΟΥ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π.) ΣΤΗΝ ΕΚΛΟΓΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΩΝ ΔΙΕΥΘΥΝΤΩΝ ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΜΟΝΑΔΩΝ

Σχετικά με την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών Σχολικών Μονάδων Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και την μη συμπερίληψη του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π.) στους εκλογικούς πίνακες, για τη  διεξαγωγή της διαδικασίας της μυστικής ψηφοφορίας, από κάποιες Δ.Π.Ε. και Δ.Δ.Ε. της χώρας έχω να αναφέρω πως:

Σύμφωνα με το ΦΕΚ B 449 - 03.04.2007 Ημερομηνία κυκλοφορίας 05.04.2007 Σελίδες 8 (9387 - 9394)*, το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.) που απασχολείται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, συμμετέχει στις συνεδριάσεις ως μέλος του Συλλόγου Προσωπικού του σχολείου, λαμβάνει μέρος ισότιμα στις δραστηριότητες του και διατυπώνει τις απόψεις του για θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα του ή είναι γενικότερου ενδιαφέροντος.

Επίσης, ως γνωστόν, στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, ο Σύλλογος Προσωπικού ταυτίζεται με το Σύλλογο Διδασκόντων και ως εκ τούτου το Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό(Ε.Β.Π.) που απασχολείται στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης(Σ.Μ.Ε.Α.Ε.) Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης, εκ των ων ουκ άνευ πρέπει να συμπεριλαμβάνεται στους εκλογικούς πίνακες με βάση τους οποίους θα διεξαχθεί η διαδικασία της μυστικής ψηφοφορίας για την επιλογή υποψηφίων Διευθυντών.

Οτιδήποτε άλλο αποτελεί καταστρατήγηση της κείμενης νομοθεσίας και είναι νομικά αλλά κυρίως ηθικά ανεπίτρεπτο.

Κι εδώ θα ήθελα να επισημάνω πως προσωπικά νοιώθω θλίψη που αναγκάζομαι να επισημάνω τα παραπάνω, μιας και περίμενα πως μετά τόσα χρόνια παρουσίας του Προσωπικού αυτού στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε., αλλά τα τελευταία χρόνια και στα Γενικά σχολεία με τα καθήκοντα του Συνοδού μαθητών, απαξάπαντες οι εμπλεκόμενοι στη μαθησιακή  διαδικασία θα αναγνώριζαν πως χωρίς τις πολύτιμες υπηρεσίες του Προσωπικού αυτού(που ειρήσθω εν παρόδω στο υπό συζήτηση Πολυνομοσχέδιο μετονομάζεται σε Ειδικό Βοηθητικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό-Ε.Β.Ε.Π.), τα Ειδικά Σχολεία δεν θα  μπορούσαν να λειτουργήσουν.

Ταυτόχρονα νοιώθω πικρία καθόσον διαπιστώνω πως εν έτη 2015 αυτονόητες δημοκρατικές διαδικασίες τίθενται υπό αμφισβήτηση.

Τέλος με απογοήτευση διαπιστώνω για μια ακόμη φορά πως τα μεγάλα και κυρίαρχα προβλήματα στην Ελληνική εκπαίδευση έχουν να κάνουν κυρίως με εγγενείς εσωτερικές παθογένειες και στρεβλώσεις.

Βασίλης Βούγιας

Αιρετός του Κεντρικού Υπηρεσιακού Συμβουλίου Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.)


*...Γ΄ ΚΑΘΗΚΟΝΤΑ ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ

...4. Συμμετέχουν στις συνεδριάσεις ως μέλη του συλλόγου προσωπικού του σχολείου. Λαμβάνουν μέρος ισότιμα στις δραστηριότητες του και διατυπώνουν τις απόψεις τους για θέματα που εμπίπτουν στην αρμοδιότητα τους ή είναι γενικότερου ενδιαφέροντος.....

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου