Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου 2015

Webinar Ειδικής Αγωγής


Περίληψη:
Περιβάλλον & STEM
Με τη βοήθεια των εκπαιδευτικών πόρων παρουσιάζονται τρόποι προστασίας του περιβάλλοντος πχ. ανακύκλωση, επαναχρησιμοποίηση, ανάκτηση, απορρίμματα εμπλέκοντας ενεργά στη διαδικασία μάθησης μαθητές με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Η Ρομποτική στην υποστήριξη παιδιών με Αυτισμό
Η Ρομποτική Κοινωνικής Αρωγής, ως χώρος σύγκλισης της τεχνολογίας και των κοινωνικών επιστημών, δημιουργεί νέες διαστάσεις στην προσέγγιση του Αυτισμού με στόχο την ανάπτυξη και ενίσχυση κοινωνικών δεξιοτήτων.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Περισσότερες Πληροφορίες:
http://blogs.sch.gr/webinarspe1920/2015/11/25/webinar2015011/

Αίτηση Συμμετοχής : http://goo.gl/forms/UZtcU3fTs 
 
Στα στοιχεία επικοινωνίας της αίτησης σας θα σας ενημερώσουμε για οποιαδήποτε αλλαγή και τις μελλοντικές ιστοδιαλέξεις.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Για να συμμετάσχετε στην Ιστοδιάλεξη
 
  • Πατήστε στο πιο κάτω σύνδεσμο ή αντιγράψτε τον και επικολλήσετε τον σε ένα Browser: http://goo.gl/5IogcS
  • Πληκτρολογήστε το email σας και στο πεδίο “Κωδικός πρόσβασης στην εκδήλωση” πληκτρολογήστε ή επικολλήστε τον κωδικό: advsempass και πατήστε “Συμμετοχή στην επιφάνεια εργασίας” (ή "Εκκίνηση στην επιφάνεια εργασίας”)
  • Οδηγίες σύνδεσης στην εικονική αίθουσα:  http://blogs.sch.gr/webinarspe1920/conection-guide/
  • Σύντομες οδηγίες Σύνδεσης - Συμμετοχής μπορείτε να δείτε εδώ:
Η σύνδεση στην αίθουσα της Ιστο-διάλεξης θα ήταν καλό να έχει πραγματοποιηθεί από τις 16:00 μέχρι τις 16:20

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Αξιολόγηση Διάλεξης

Παρακαλούμε μετά το τέλος της Ιστοδιάλεξης να αξιολογήστε το σεμινάριο που παρακολουθήσατε  χρησιμοποιώντας την παρακάτω φόρμα: Αξιολόγηση Ιστοδιάλεξης
Η γνώμη σας θα μας βοηθήσει να βελτιώσουμε το σεμινάριο και να δώσουμε ανατροφοδότηση στον ομιλητή.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Εκτός από τον προσωπικό σας Η/Υ μπορείτε να συμμετάσχετε και από τις Δημόσιες Αίθουσες Παρακολούθησης οι οποίες θα λειτουργήσουν εφόσον υπάρχει εκδήλωση ενδιαφέροντος παρακολούθησης και κατόπιν συνεννόησης με τους υπευθύνους:

Αίθουσα
Διεύθυνση
Υπεύθυνος
Επικοινωνία
Γυμνάσιο Παλαίρου – Εργαστήριο Πληροφορικής
Πάλαιρος
Δάγλας Δημήτριος
Βίλλα «Bernier» – Αίθουσα διαλέξεων – 1ος όροφος
Κέρκυρα -Δαίρπφελδ 14 – Μον Ρεπό (Δίπλα στο Ινστιτούτο Ελαίας)
Γεράσιμος Πολυμέρης
1ο Γυμνάσιο Μυτιλήνης

Τιμολέων Θεοφανέλης
ΠΕΚ Αλεξανδρούπολης

Οψικίου 23
Ναλμπάντη Θεοδώρα





- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -


Webinars ΠΕ 19-20 - Ιστοδιαλέξεις για Καθηγητές Πληροφορικής και όχι μόνο...
http://blogs.sch.gr/webinarspe1920/


 




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου