Δευτέρα 8 Ιουλίου 2013

Δεν παρέστη τελικά ούτε αυτή τη φορά(τρίτη κατά σειρά) η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη συζήτηση της Επίκαιρης Ερώτησης της Σ. Ξουλίδου με θέμα: "Σχετικά με τις μεταθέσεις των /υπεράριθμων/ εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης"




 Δεν παρέστη τελικά ούτε αυτή τη φορά(τρίτη κατά σειρά) η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων στη συζήτηση της Επίκαιρης
 Ερώτησης(βλέπε:http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/07/blog-post_4661.html ) που κατέθεσε στη Βουλή(2/7/2013) η Βουλευτής των Ανεξάρτητων Ελλήνων Σ. Ξουλίδου με θέμα: "Σχετικά με τις μεταθέσεις των /υπεράριθμων/ εκπαιδευτικών της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης" και γιαυτό το λόγο η Βουλευτής εξέδωσε το ακόλουθο Δελτίο Τύπου.

   ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΗΣ ΒΟΥΛΕΥΤΟΥ ΣΤΑΥΡΟΥΛΑΣ ΞΟΥΛΙΔΟΥ


Η συνεχής αποφυγή της ηγεσίας του Υπουργείου Παιδείας να παραστεί στη Βουλή των Ελλήνων δυνάμει της επίκαιρης ερώτησης και να δώσει τις απαιτούμενες εξηγήσεις στους εκπροσώπους του ελληνικού λαού καταδεικνύει κατ’ αρχάς την απαξίωση εκ μέρους της κυβέρνησης στους θεσμούς της Δημοκρατίας και ομολογεί την αποτυχία του κυβερνητικού έργου. Κυρίως όμως αποδεικνύει τη συμμόρφωση της κυβέρνησης στις επιταγές των μνημονιακών πολιτικών, καθώς και την κοινωνική της αναλγησία, αφού εμπράκτως θέτει στο στόχαστρό της θεσμούς, όπως η παιδεία, η υγεία και η θρησκεία, που θεμελιώνουν τον κοινωνικό ιστό.


Το τελικό σχέδιο του Προεδρικού Διατάγματος έχει προκαλέσει πλήθος αντιδράσεων, με βασικότερη τον τρόπο που το ηλεκτρονικό σύστημα τροφοδοτήθηκε και επεξεργάστηκε τα δεδομένα, εκ των οποίων υπολογίστηκε ο αριθμός των υπεράριθμων εκπαιδευτικών.


Παρά το γεγονός ότι πρόκειται για ένα μείζον ζήτημα που θα διαταράξει τη ζωή χιλιάδων πολιτών, είτε είναι εκπαιδευτικοί που θα δουν τη ζωή τους να ανατρέπεται βίαια, είτε είναι οι γονείς και οι μαθητές, που θα βρεθούν τον ερχόμενο Σεπτέμβρη σε σχολεία με σημαντικές ελλείψεις, το Υπουργείο εξακολουθεί να κωφεύει στο κατεπείγον του ζητήματος και στα ουσιαστικά προβλήματα της κοινωνίας. Με αυτήν την κυβερνητική τακτική το μέλλον της παιδείας προδιαγράφεται δυσοίωνο, συμπαρασύροντας στην ισοπέδωση την ήδη τραυματισμένη  ανταγωνιστικότητα, την οικονομία, και τελικά το σύνολο της κοινωνίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου