Δευτέρα, 16 Ιανουαρίου 2017

"Πολιτιστικό Έτος Ελλάδας-Κίνας 2017"...Συνάντηση στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού




 ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΥΠ.Π.Ε.Θ.

Συνάντηση στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού με θέμα "Πολιτιστικό Έτος Ελλάδας-Κίνας 2017"

Η πρώτη συνάντηση εκπροσώπων των ελληνικών φορέων που θα συμμετάσχουν στο Πολιτιστικό Έτος Ελλάδας-Κίνας 2017, πραγματοποιήθηκε, την Πέμπτη12 Ιανουαρίου, στο Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού, υπό την προεδρία της Υπουργού κας Λυδίας Κονιόρδου.
Στην συνάντηση παραβρέθηκαν εκπρόσωποι των Υπουργείων Οικονομίας και Ανάπτυξης, Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, Εξωτερικών, Πολιτισμού και Αθλητισμού, Αγροτικής Ανάπτυξης και Τροφίμων, Τουρισμού και ΕΟΤ.
Οι παριστάμενοι συζήτησαν ένα πλαίσιο δράσεων προς υλοποίηση κατά τη διάρκεια του Ελληνοκινεζικού Έτους, με κύριο άξονα τον πολιτισμό ως βάση για μια ολιστική προσέγγιση, η οποία θα προωθεί συνέργειες και παράλληλες εκδηλώσεις με στόχο την προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών αλλά και της εικόνας της Ελλάδας στην Κίνα.

8 σχόλια:

  1. Είμαι ένας συνταξιούχος τραπεζίτης που εργάζεται η καρδιά με την τράπεζά μου. Έχω πολλά χρήματα στο λογαριασμό μου και την ανησυχία μου είναι να βοηθήσει τους ανθρώπους να μην έχουν τα μέσα για να ολοκληρώσουν το έργο τους, θα βοηθήσει τους ανθρώπους σοβαρή και ειλικρινής, ο οποίος μπορεί να αποπληρώσει ένα δάνειο στην κανονική ώρα. I προσφέρουν βραχυπρόθεσμα, μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα δάνεια από το 2000 ΕΥΡΩ 5.000.000 ΕΥΡΩ και πέρα. Ακμή μου γίνεται με τιμή από 3 έως 5%. Αν σας ενδιαφέρει, επικοινωνήστε μαζί μου cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δάνειο του χρήματος για συγκεκριμένη

    Γεια σου
    Είμαι ένα άτομο του δανεισμού χρημάτων. Μπορώ να δανείσει χρήματα σε άτομα που θέλουν ένα δάνειο για ένα έργο ή άλλο. Μου δανείου ποσά μεταξύ 5.000 € και 5.000.000 €. Μου το επιτόκιο είναι 3% έως 6% ανάλογα με το ποσό που ζήτησε. Για αιτήσεις δανείου σας παρακαλώ γράψτε μου.

    ηλεκτρονικό ταχυδρομείο: stephannefillon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. προσφορά δανείου και το δανεισμό χρημάτων

    Είστε που έχουν ανάγκη ή θα ήθελαν να επενδύσουν σε διάφορες τομέα. Η Finance Group Eco τράπεζα είναι εκεί για να σας βοηθήσει με τα πάντα. Θα χορηγεί δάνεια 2.000 € έχει € 300.000 με επιτόκιο 3%. Για ό, τι θέλουμε να επενδύσουμε επίσης διαθέσιμα για να σας φιλοξενήσουν, ενώ οι λαοί μου έκανε δανείων και τις επενδύσεις σας σε αυτή τη διεύθυνση: franciscodosantos71@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είστε που έχουν ανάγκη ή θα ήθελαν να επενδύσουν σε διάφορες τομέα. Η Finance Group Eco τράπεζα είναι εκεί για να σας βοηθήσει με τα πάντα. Θα χορηγεί δάνεια 2.000 € έχει € 300.000 με επιτόκιο 3%. Για ό, τι θέλουμε να επενδύσουμε επίσης διαθέσιμα για να σας φιλοξενήσουν, ενώ οι λαοί μου έκανε δανείων και τις επενδύσεις σας σε αυτή τη διεύθυνση: horvatovajanas3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είστε που έχουν ανάγκη ή θα ήθελαν να επενδύσουν σε διάφορες τομέα. Η Finance Group Eco τράπεζα είναι εκεί για να σας βοηθήσει με τα πάντα. Θα χορηγεί δάνεια 2.000 € έχει € 300.000 με επιτόκιο 3%. Για ό, τι θέλουμε να επενδύσουμε επίσης διαθέσιμα για να σας φιλοξενήσουν, ενώ οι λαοί μου έκανε δανείων και τις επενδύσεις σας σε αυτή τη διεύθυνση: horvatovajanas3@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Γεια σας

    χρειάζεστε ένα γρήγορο δάνειο χρειάζονται ένα δάνειο για την αγορά του σπιτιού σας, για επαγγελματικούς λόγους, για την επίτευξη των έργων σας επικοινωνήστε μαζί μου. Είμαι ειλικρινής και αξιόπιστη γαλλική δανειστή. Η προσφορά μου κυμαίνεται από 3.600 € έως 6.200.000 €.

    e-mail: stephannefillon@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Γεια σας!
      Δουλεύω για μια τράπεζα που προσφέρει ένα δάνειο ύψους 1.000 € έως 500.000 € για όλα τα πρόσωπα που είναι σε θέση να επιστρέψει με τόκο με επιτόκιο που κυμαίνεται από 2%. Σύμφωνα με το αιτούμενο ποσό του δανείου το κάνετε αυτό στους ακόλουθους τομείς:
    Οικονομικές Έτοιμο
    - Δάνειο Ακίνητα
    - Επενδύσεις Δάνειο
    - Δάνειο Αυτοκινήτου
    - Σταθεροποίηση χρέους
    - Εξαγορά της πίστωσης
    - Προσωπικό δάνειο
    Εάν είστε πραγματικά στην ανάγκη ενός δανείου, παρακαλούμε γραφής.
    Σας ευχαριστούμε και περιμένουμε την απάντησή σας.
    Παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας μέσω αυτής της διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: horvatovajanas3@gmail.com



    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Γεια σου φίλε μου, έχω μια πρόταση για σας.
    Για τις ανάγκες σας για δάνεια μεταξύ ιδιωτών να αντιμετωπίσουν
    οικονομικές δυσκολίες ή να ενισχύσει τις δραστηριότητές σας ή να
    υλοποίηση του ιδιοκτήτη του έργου είναι σε θέση να σας κάνουν τα δάνεια που κυμαίνονται από 3.000 έως 500.000 ευρώ με επιτόκιο 3-5% το ποσό που χρειάζεστε και με όρους αποπληρωμής που κάνουν τη ζωή πιο εύκολη.
    Εδώ είναι το email μας: cassandrabazarov@gmail.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή