Κυριακή, 12 Αυγούστου 2018

"Πληθώρα παρανόμως ληφθέντων πιστοποιητικών αναπηρίας ΚΕΠΑ Ελλήνων πολιτών με Ειδικές Ανάγκες, στα φυσικά και στα ηλεκτρονικά αρχεία των υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης των Δήμων"

Οι Δήμαρχοι επωμίζονται εν αγνοία τους τις ευθύνες παραπτωμάτων υπαλλήλων τους που ενεργούν καθ' υπόδειξη του υπ. Εργασίας

Οι Δήμαρχοι αναλαμβάνουν την ευθύνη για την λήψη και διατήρηση από τις δημοτικές υπηρεσίες, παρανόμως διακινούμενου μέσω διαδικτύου υλικού με περιεχόμενο ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα πολιτών. Ο Νόμος 4331/2015 στο άρθρο 1 παρ. 2 στ. ορίζει περιοριστικά την μια και μόνη διαδικασία απόκτησης από τις κοινωνικές υπηρεσίες πρόνοιας και αλληλεγγύης των Δήμων του πιστοποιητικού αναπηρίας ΚΕΠΑ, η οποία εξαντλείται στην ιδιόχειρη κατάθεση του πιστοποιητικού αναπηρίας με αυτόβουλη ενέργεια του Ανθρώπου με Ειδικές Ανάγκες. Συγκεκριμένα το κείμενο του νόμου ορίζει: «στ) Η διαδικασία ένταξης σε ένα ή περισσότερα προγράμματα οικονομικής ενίσχυσης Ατόμων με Αναπηρία ολοκληρώνεται με την προσκόμιση από τον αιτούντα στην αρμόδια υπηρεσία χορήγησης αυτών της «Γνωστοποίησης Αποτελέσματος Πιστοποίησης Ποσοστού Αναπηρίας» από τα ΚΕ.Π.Α..»
Η προαναφερθείσα είναι η μόνη νόμιμη διαδικασία απόκτησης του πιστοποιητικού αναπηρίας ΚΕΠΑ από τις υπηρεσίες κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης των Δήμων. Η πραγματικότητα όμως θέλει στα φυσικά και στα ηλεκτρονικά αρχεία των υπηρεσιών κοινωνικής πρόνοιας και αλληλεγγύης των Δήμων να βρίσκονται πληθώρα παρανόμως ληφθέντων πιστοποιητικών αναπηρίας ΚΕΠΑ Ελλήνων πολιτών με Ειδικές Ανάγκες, κατά παράβαση του προαναφερθέντος Νόμου. Αυτό διότι η κοινωνική υπηρεσία του Δήμου, άγνωστο γιατί, δεν εκτελεί τα οριζόμενα στο Νόμο 4331/2015 που καθορίζει περιοριστικά την διαδικασία απόκτησης του πιστοποιητικού αναπηρίας ΚΕΠΑ, παρά αυθαιρέτως αναζητά παρανόμως διακινούμενο υλικό με περιεχόμενο τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα πολιτών (που βρίσκεται αποθηκευμένο σε διάφορες βάσεις δεδομένων κατά παράβαση των οριζόμενων στον Ευρωπαϊκό Κανονισμό για την Προστασία των Προσωπικών Δεδομένων - GDPR). Στη συνέχεια χρησιμοποιεί αυτό το παρανόμως διακινούμενο υλικό και προβαίνει σε τροποποιήσεις του φακέλου των επιδοτούμενων, προχωρά σε περικοπές προνοιακών παροχών, εξυπηρετώντας τους σκοπούς του Υπ. Εργασίας στο βωμό της επίτευξης των δημοσιονομικών στόχων του.
Η ευθύνη λοιπόν που αρχικά αναλαμβάνει ο προϊστάμενος της υπηρεσίας πρόνοιας και αλληλεγγύης του κάθε Δήμου με την διαχείριση αυτού του παρανόμως κτηθέντος υλικού, μεταβιβάζεται στον πολιτικό προϊστάμενό του που είναι ο Δήμαρχος.
Ο Άνθρωπος με Ειδικές Ανάγκες πλέον ενημερώνεται για τα δικαιώματά του και σιγά σιγά βρίσκει το θάρρος να αντιδράσει. Σε τέτοιες περιπτώσεις μπορεί να κινηθεί νομικά ενάντια σε αυτή την αυθαιρεσία του Υπ. Εργασίας που τεχνηέντως υλοποιούν δημοτικοί υπάλληλοι, και να αναζητήσει τους υπευθύνους της που τελικά είστε εσείς αγαπητοί κύριες και κύριοι Δήμαρχοι. Θα απεμπλακείτε ή θα παραμείνετε εκτεθειμένοι για να διευκολύνετε το Υπ. Εργασίας αναμένοντάς την μήνη των δημοτών σας;
Εσείς φίλες και φίλοι με Ειδικές Ανάγκες μην αναζητάτε αλλού το δίκιο σας…Τα παράπονα στο Δήμαρχό σας!

Τάκης Αλεξανδράκης - takisalexandrakis.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου