- Χριστίνα Λάππα, Δρ. Ειδικής Αγωγής Πανεπιστημίου Θεσσαλίας, ΣΕΠ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, Ίδρυμα Κλειστής Περίθαλψης Αυξημένης Φροντίδας "Άσπρες Πεταλούδες", Βόλος
- π. Ιωάννης Αναστασίου, Ι.Ν. Αγίου Ανδρέα Βόλου, Ι.Μ. Δημητριάδος και Αλμυρού
- Κωνσταντίνος Μαντζίκος, Εκπαιδευτικός Π.Ε.61
- Γεώργιος Εγγλέζος, Πτυχιούχος Θεολογίας
Εφόσον οι συμμετέχοντες/ουσες επισκέπτονται περιστασιακά την τοπική εκκλησία, οι ερευνητές θεώρησαν ότι το μυστήριο του βαπτίσματος θα ήταν ένα πιθανότερο και πιο προσιτό κοινωνικό γεγονός στο οποίο θα μπορούσαν να παραβρεθούν και ότι ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα σχετικά με το εν λόγω μυστήριο θα μπορούσε να αυξήσει τη συμμετοχή τους στο μέλλον στις εκκλησιαστικές εκδηλώσεις για τη μεγαλύτερη κοινωνικοποίησή τους με τους υπόλοιπους πιστούς. Κατά συνέπεια, τα ερωτήματα που καλείται να απαντήσει αυτή η μελέτη είναι:
- Δύνανται τα άτομα με μέτρια και σοβαρή νοητική αναπηρία να αποκτήσουν ορισμένες κοινωνικές και συμβολικές γνώσεις σχετικά με το μυστήριο του βαπτίσματος;
- Δύνανται να γενικεύσουν τις νεοαποκτηθείσες γνώσεις σε άλλα περιβάλλοντα, έτσι ώστε να γίνουν σιγά-σιγά ενεργά μέλη της εκκλησιαστικής κοινότητας;
Via: ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ, τόμος Β, τεύχος 4, 13-28
specialeducation.gr/
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου