Σάββατο 16 Φεβρουαρίου 2019

Στα θρανία σχολείων των ΗΠΑ θα καθίσουν δέκα Έλληνες μαθητές με υποτροφία του προγράμματος FLEX (Future Leaders Exchange)


Στα θρανία σχολείων των ΗΠΑ θα καθίσουν δέκα Έλληνες μαθητές της 3ης γυμνασίου και 1ης λυκείου οι οποίοι θα κερδίσουν υποτροφία για έναν χρόνο μέσω του προγράμματος FLEX (Future Leaders Exchange).
Όπως δηλώνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η εκπρόσωπος στην Ελλάδα των αμερικανικών συμβουλίων για τη διεθνή εκπαίδευση, Αναστασία Φράγκου «το πρόγραμμα FLEX υλοποιείται πρώτη φορά στην Ελλάδα και προσφέρεται σε δέκα μαθητές που θα φοιτήσουν σε σχολεία των ΗΠΑ την επόμενη σχολική χρονιά. Θα ταξιδέψουν δηλαδή φέτος τον Αύγουστο στις ΗΠΑ για να ξεκινήσουν τον Σεπτέμβριο και να ολοκληρώσουν το εκπαιδευτικό έτος τον Μάιο». Όπως εξηγεί η κ. Φράγκου το εν λόγω πρόγραμμα θεσμοθετήθηκε το 1992 με αρχικό στόχο «να αποτελέσει μια γέφυρα φιλίας μεταξύ των ΗΠΑ και των χωρών της πρώην Σοβιετικής Ένωσης. Έκτοτε έχει επεκταθεί και σε άλλες χώρες. Με αυτό τον τρόπο ενισχύεται η κατανόηση μεταξύ των πολιτών των ΗΠΑ και των πολιτών άλλων χωρών».
 Το συγκεκριμένο πρόγραμμα προσφέρει 10 υποτροφίες κι απευθύνεται σε μαθητές/τριες της 3ης γυμνασίου και της 1ης λυκείου με ημερομηνία γέννησης από 1η Ιανουαρίου 2002 έως 15η Ιουλίου 2004. «Επιπλέον κριτήρια για την επιλογή των μαθητών είναι να είναι Έλληνες πολίτες, να γνωρίζουν αγγλικά και να συγκεντρώνουν μια καλή βαθμολογία με μέσο όρο πάνω από 13, και τέλος, να πληρούν τις προϋποθέσεις για χορήγηση βίζας». Εφόσον, οι μαθητές καλύπτουν αυτά τα κριτήρια μπορούν να προχωρήσουν σε διαδικτυακή αίτηση που μπορούν να συμπληρώσουν μέχρι τις 19 Φεβρουαρίου (http://discoverflex.org/). «Κατόπιν, οι μαθητές που θα περάσουν στην ημιτελική φάση περνούν συνέντευξη κι από γραπτές εξετάσεις προσωπικότητας. Αυτό που εξετάζεται κυρίως είναι η επίδοση έχοντας ως βασικό κριτήριο την ωριμότητά τους να λάβουν μέρος στο πρόγραμμα, να προσαρμοστούν σε ένα νέο περιβάλλον και να πετύχουν σε αυτό. Οι φιναλίστ θα ανακοινωθούν τον Μάιο» συμπληρώνει η κ. Φράγκου.

amna.gr/ 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου