Παρασκευή 5 Ιουλίου 2013

Ενας στους δύο εκπαιδευτικούς θεωρεί ανεπαρκή την κατάρτισή του



«Η διαδικασία αυτή έφερε ουσιαστικά για πρώτη φορά τους εκπαιδευτικούς του σχολείου μας σε ένα κοινό τραπέζι όπου μας δόθηκε η δυνατότητα να συζητήσουμε, να προβληματιστούμε, να ερευνήσουμε, να δουλέψουμε και να αναδείξουμε τη δουλειά που γίνεται ή δεν γίνεται. Ηταν μια πολύ ξεχωριστή, από κάθε άποψη, διαδικασία». «Η σχολική κοινότητα στο σύνολό της λειτούργησε μέσα σ’ ένα νέο πλαίσιο συνεργασίας και συνδιαλλαγής, αλληλοκατανόησης και εμπιστοσύνης». «Εκπαιδευτικοί, μαθητές, γονείς ήρθαν κοντά, κάθισαν στο ίδιο τραπέζι και σε συνεργασία με τον σχολικό σύμβουλο και τον εξωτερικό συνεργάτη κατάφεραν να επιτύχουν την αρμονική συνύπαρξη, που είναι προαπαιτούμενο επιτυχίας και αποτελεσματικότητας»...
Πρόκειται για αποσπάσματα από τα πορίσματα των περίπου 6.000 εκπαιδευτικών που μετείχαν στο πιλοτικό πρόγραμμα αυτοαξιολόγησης, το οποίο θα επεκταθεί σε όλα τα σχολεία της πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης από την επόμενη σχολική χρονιά...Η ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΕΔΩ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου