Τρίτη 21 Οκτωβρίου 2014

Επιστολή από την Αμαλία Στουρνάρα, υποψήφιας στις εκλογές αιρετών Ε.Ε.Π για το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π - 5/11/2014





Αγαπητές Συναδέλφισες, Αγαπητοί Συνάδελφοι,



Ονομάζομαι Αμαλία Στουρνάρα, και με αυτή την επιστολή θα ήθελα να επικοινωνήσω μαζί σας, να σας ενημερώσω ότι θα είμαι υποψήφια και να ζητήσω τη στήριξή σας στις εκλογές αιρετών για το Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. που διενεργούνται την Τετάρτη 5 Νοέμβρη 2014. Ο συνδυασμός με τον οποίο συμμετέχω στις εκλογές είναι το Πανελλήνιο Ενωτικό Ψηφοδέλτιο.



Είναι η πρώτη φορά που διεκδικώ αντίστοιχη θέση, μετά από εργασιακή εμπειρία 32 χρόνων στους χώρους της Υγείας και της Ειδικής Αγωγής.



Με γνώμονα τη δικαιοσύνη, τη διαφάνεια, την αξιοκρατία, την προάσπιση των  επαγγελματικών και εργασιακών δικαιωμάτων του κάθε συναδέλφου στην Ειδική Αγωγή, είτε Ε.Ε.Π., είτε Ε.Β.Π., και σεβόμενη την εμπειρία και τις προσπάθειες όλων των συναδέλφων που μέχρι σήμερα εκπροσώπησαν και εκπροσωπούν το χώρο μας, σας ζητώ να μου δώσετε αυτή την ευκαιρία.



Με τη στήριξη και τις προτάσεις του καθενός χωριστά, αλλά και σεβόμενη τις συλλογικές διαδικασίες και αποφάσεις, πιστεύω ότι μπορώ να εκπροσωπήσω το σύνολο των συναδέλφων και να σταθώ πλάι τους με σοβαρότητα, υπευθυνότητα και επαγγελματισμό.



Ευχαριστώντας σας για το χρόνο  που αφιερώσατε να διαβάσετε τη μικρή μου επιστολή, είμαι στη διάθεσή σας να συζητήσουμε προτάσεις, παρατηρήσεις και το οποιοδήποτε  δίκαιο συλλογικό ή ατομικό αίτημά σας



Συναδελφικά



Αμαλία Στουρνάρα

Κοινωνική Λειτουργός



Σύντομο βιογραφικό σημείωμα:



Γεννήθηκα στην Αθήνα και εργάζομαι ως Κοινωνική Λειτουργός στο 9ο Ειδικό Δημοτικό Σχολείο Αθηνών

Πρωτοδιορίστηκα στην εκπαίδευση το 2002, στο ΚΔΑΥ Ανατολικής Αττικής

Προηγούμενη επαγγελματική εμπειρία:

15 χρόνια στο Υπουργείο Υγείας (Κοινωνική Λειτουργός στα Νοσοκομεία «Κοργιαλένειο- Μπενάκειο» Ε.Ε.Σ και « Ασκληπιείο» Βούλας). Επίσης, έχω εργαστεί στο Κέντρο Προσαρμογής Παιδιών με  Εγκεφαλική Παράλυση (Καλός Σαμαρείτης) και στον Παιδικό Σταθμό Χ.Α.Ν. στην Κηφισιά.

Είμαι απόφοιτος της ΠΑΤΕΣ ΣΕΛΕΤΕ και έχω πιστοποιηθεί από το ΕΚΕΠΙΣ ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων, έχοντας ολοκληρώσει την Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων. Έχω εργαστεί σε Κ.Ε.Κ. και Ι.Ε.Κ. ως εκπαιδεύτρια ενηλίκων σε θέματα της ειδικότητάς μου.

Διετέλεσα μέλος του Δ.Σ. του Συνδέσμου Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδας, αναλαμβάνοντας το συντονισμό δράσεων για την ένταξη Ευπαθών Κοινωνικά Ομάδων στην απασχόληση, μέσω προγραμμάτων που υλοποιήθηκαν από τον Σύνδεσμο Κοινωνικών Λειτουργών. 



Τηλέφωνο σχολείου:210-7750490  κινητό:6974646742

mail: a.stournara@yahoo.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου