Παρασκευή 7 Νοεμβρίου 2014

ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ...ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ...ΑΠΟΣΠΑΣΜΑΤΑ ΜΕΤΑ ΣΧΟΛΙΩΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΝΕΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΟΥ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΓΙΑ ΤΑ ΚΕΝΑ ΣΤΑ ΣΧΟΛΕΙΑ


Αποσπάσματα, μετά σχολίων, από τις δηλώσεις του Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ανδρέα Λοβέρδου, όσον αφορά στα κενά στα σχολεία, στο περιθώριο της Συνέντευξης Τύπου με την κ. Μαριάννα Βαρδινογιάννη:


...Όπως επίσης, θα δώσουμε την ευκαιρία και το έχουμε ήδη κάνει σε ορισμένους εκπαιδευτικούς που είναι αποσπασμένοι σε φορείς να γυρίσουν σε σχολεία της Περιφέρειας όπου είναι αποσπασμένοι..
ΣΧΟΛΙΟ: ΜΑ ΔΕΝ ΚΑΛΥΠΤΟΥΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΠΟΥ ΑΠΟΣΠΑΣΘΗΚΑΝ ΣΕ ΦΟΡΕΙΣ κε ΥΠΟΥΡΓΕ; ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ, ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΠΑΣΘΗΚΑΝ...Ή ΜΑΛΛΟΝ ΓΙΑΤΙ ΤΟΥΣ ΑΠΟΣΠΑΣΑΤΕ;

 ...Υπάρχει προβληματισμός. Ο εθελοντισμός θα ήτανε ίσως μια λύση.
 Το κίνητρο για τον εθελοντισμό θα ήταν τα μόρια. Αυτή είναι η εισήγηση του κυρίου Δερμεντζόπουλου, τη μελετώ, την έβγαλα δημόσια άρα την παίρνω επάνω μου, ακούω την πρώτη κριτική κι έτσι τα σταθμίζω. Θα πάρω αποφάσεις εγώ, δεν φοβάμαι. Ας μου κάνουν κριτική. Προτιμώ να μου κάνουν κριτική τα σχολεία δυο – τρεις μέρες, παρά να είναι επί μήνες τα σχολεία χωρίς δασκάλους. Ήμουν Υπουργός και είμαι Υπουργός σε περίοδο κρίσης. Τα έχει αυτά. Άμα είσαι σε περίοδο κρίσης δεν έχεις να διανείμεις χρήματα. Προσπαθείς να λύσεις προβλήματα χωρίς να έχεις χρήματα....
ΣΧΟΛΙΟ: ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΣΧΟΛΙΑΣΕΙ ΚΑΝΕΙΣ...ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΕΦΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΔΙΔΕΙ ΩΣ ΑΜΟΙΒΗ ΑΕΡΑ ΚΟΠΑΝΙΣΤΟ ΔΗΛΑΔΗ ΜΟΡΙΑ;...ΟΤΙ ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΣΤΕΝΟ ΠΥΡΗΝΑ ΤΟΥ ΚΡΑΤΟΥΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ;...

... Καταλαβαίνω ότι οι προτάσεις αυτές μπορεί κάποιους να τους παραξενέψουν. Να πουν γιατί το κάνεις αυτό, κάποιος θα ήθελε να εργαστεί ως αναπληρωτής και να πάρει ένα μικρό μισθό και δεν μπορεί να το κάνει γιατί δεν υπάρχουν χρήματα, δεν υπάρχουν θέσεις, δεν έχουμε δηλαδή δυνατότητα ως Ελλάδα. Άρα μπορεί να μου ασκήσουν κριτική, μπορεί να πουν πολύ αυστηρά λόγια, θα τα ακούσω, και τα δέχομαι μα θα κάνω αυτό που πρέπει για να έχω τα σχολεία γεμάτα.
Στο Νότιο Αιγαίο έχουμε όντως ελλείψεις. Το Νότιο Αιγαίο θεωρείται «πλούσια περιοχή» και δεν μπορεί εκεί να λειτουργήσει το ΕΣΠΑ. Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Νότιο Αιγαίο ανήκουν στις περιοχές που δεν μπορείς να κάνεις δράσεις μέσω του ΕΣΠΑ. Κρίμα. Θα ήταν μια λύση και έχουμε χρήματα ΕΣΠΑ γι’ αυτό. Δεν έχουμε τη δυνατότητα να πάμε εκεί...
ΣΧΟΛΙΟ: ΚΑΤ ΑΡΧΑΣ ΚΑΙ Η ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ ΕΙΝΑΙ ΕΚΤΟΣ ΕΣΠΑ κε ΥΠΟΥΡΓΕ...ΚΑΙ Η ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ... ΓΙΑ ΤΑ ΛΟΙΠΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ...ΔΕΝ ΜΕΤΑΔΙΔΩ ΑΛΛΟ

Βασίλης Βούγιας
7/11/2014

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου