Στο πλαίσιο του βιωματικού κύκλου αυτοτελών επιμορφωτικών εργαστηρίων με τίτλο «Διδασκαλία μέσα από την Τέχνη», που διοργανώνει η Επιστημονική Μονάδα «Τέχνες» του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής για το σχολικό έτος 2017-18, θα διεξαχθεί το δεύτερο κατά σειρά Επιμορφωτικό Εργαστήριο με τίτλο «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση».
Οι εκπαιδευτικοί που ενδιαφέρονται να παρακολουθήσουν το εργαστήριο, μπορούν να υποβάλλουν αίτηση συμμετοχής στην πλατφόρμα του ΙΕΠ, η οποία θα είναι προσβάσιμη για τους εκπαιδευτικούς της Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 30 Οκτωβρίου (η πλατφόρμα θα ανοίξει στις 7:00 π.μ.) έως τις 6 Νοεμβρίου (η πλατφόρμα θα κλείσει στις 13:00 μ.μ.) και για τους εκπαιδευτικούς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από τις 6 έως τις 13 Νοεμβρίου 2017.
- Το εργαστήριο είναι δωρεάν και υλοποιείται αμισθί από τους επιμορφωτές .
- Θα δοθεί Βεβαίωση Παρακολούθησης από το ΙΕΠ.
- Το εργαστήριο θα υλοποιηθεί σε δύο μέρη. Ως εκ τούτου, η παρουσία των εκπαιδευτικών είναι υποχρεωτική και στις δύο (2) συναντήσεις.
Νοέμβριος 2017/ «STEAM-Μαθηματική Μοντελοποίηση». Επιμορφωτές: Άρης Μαυρομμάτης και Αποστόλης Παπανικολάου, Μαθηματικοί.
1ησυνάντηση: Πέμπτη, 9/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί Π/θμιας Εκπαίδευσης)
2ησυνάντηση:Πέμπτη,16/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί Π/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο, ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός
1ησυνάντηση:Πέμπτη,23/11/17και ώρα 17:00-19:00 (Εκπαιδευτικοί Δ/θμιας Εκπαίδευσης) 2ησυνάντηση: Πέμπτη,30/11/17 και ώρα 17:00-19:00(Εκπαιδευτικοί Δ/θμιας Εκπαίδευσης)
Χώρος: Μουσείο Ηρακλειδών, Ηρακλειδών 16, περιοχή Θησείο ΗΣΑΠ σταθμός: Θησείο, Μετρό στάση: Κεραμεικός
Περιγραφή του εργαστηρίου Χρησιμοποιώντας ένα ειδικά σχεδιασμένο απλό σύστημα δόμησης, οι εκπαιδευτικοί πρόκειται να κατασκευάσουν μηχανικά συστήματα, αρχιτεκτονικές κατασκευές, ηλεκτρικά κυκλώματα, συστήματα αυτομάτου ελέγχου και να εξερευνήσουν τον τρόπο λειτουργίας τους στο πλαίσια της Φυσικής Επιστήμης. Μέσα από τη λειτουργία των κατασκευών, πρόκειται να γίνει αναγωγή στη Μαθηματική μοντελοποίηση. Οι εκπαιδευτικοί προτρέπονται να φιλοτεχνήσουν τις κατασκευές τους εισάγοντας κατ’ αυτό τον τρόπο το προσωπικό-υποκειμενικό τους στοιχείο. Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Συμμετοχή έως 25 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης |
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου