Κυριακή 11 Νοεμβρίου 2018

"Mόνος, νομοτελειακά θα αποτύχω - Όλοι μαζί θα πετύχουμε πολλά" - Ανακοίνωση του Βασίλη Βούγια



Συναδέλφισσες - συνάδελφοι.
Φίλες και  φίλοι.

Νοιώθω ευλογημένος που εισέπραξα κατά τη διάρκεια της εκλογικής διαδικασίας  τόση στήριξη και αγάπη από σας.

Συγκινήθηκα από το γεγονός της με κάθε τρόπο συμμετοχής σας στην γεμάτη προσκόμματα διαδικασία εκλογών για τα Υπηρεσιακά Συμβούλια Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π..

Εσείς είσθε η δύναμη και το κουράγιο μου στις διεκδικήσεις μας σε ένα εν πολλοίς αφιλόξενο για το Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. περιβάλλον στο ΥΠ.Π.Ε.Θ..

Εσείς, ένας προς ένας, είσθε η ασπίδα  και το δίχτυ προστασίας μου έναντι της αχαρακτήριστης συμπεριφοράς και γνωστής εμπάθειας προς το πρόσωπό μου κάποιων - δυστυχώς και πολύ κοντινών μου -"συναδέλφων".

Αλλά ο αγώνας αυτός δεν μπορεί να είναι μοναχικός, ο αγώνας αυτός είναι συλλογικός και πολυσυμμετοχικός για να γίνει το "εγώ" "εμείς". 

Κι  ο αγώνας αυτός εκπορεύεται από τους  Συλλόγους  μας , από τις  συναποφάσεις και συναντιλήψεις μας, από την δυναμική εν τέλει του όλου Ε.Ε.Π. - Ε.Β.Π., από όλους εμάς.

Γιατί τα προβλήματα και οι διεκδικήσεις των κλάδων μας  είναι εδώ, σ αυτό το διαρκώς μεταβαλλόμενο τοπίο και απαιτούν τη δική μας συμμετοχή, τη δική μας παρέμβαση.

Συναδέλφισσες - συνάδελφοι.
Φίλες  και φίλοι.

Πετύχαμε πολλά και θα πετύχουμε ακόμη περισσότερα στο μέλλον.

Αλλά  μόνος μου νομοτελειακά θα αποτύχω σε ότι και να προσπαθήσω.

Όλοι μαζί  όμως, είναι πλέον από βέβαιο, πως θα πετύχουμε πολλά και κυρίως την διασφάλιση της αξιοπρέπειάς μας στο χώρο της εκπαίδευσης.

Σας ευχαριστώ έναν προς έναν από καρδιάς.

Βασίλης Βούγιας

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου