|
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ
ΕΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ - «Π.Ε.Ε.Π.»
|
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Πραγματοποίηση Διημερίδας από την Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών (Π.Ε.Ε.Π.)
Η Πανελλήνια Ένωση Ειδικών Παιδαγωγών διοργάνωσε
στη Θεσσαλονίκη την 5η Διημερίδα με θέμα:
ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ
Η Διημερίδα
πραγματοποιήθηκε το Σαββατοκύριακο 10 & 11 Μαίου 2014 στην αίθουσα εκδηλώσεων
του Πειραματικού Σχολείου του Α.Π.Θ., στο σχολείο που ίδρυσε ο Αλέξανδρος
Δελμούζος.
Την
ημερίδα παρακολούθησαν πολλοί εκπαιδευτικοί ειδικής και γενικής αγωγής, ειδικό
εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό, φοιτητές και γονείς μαθητών με ειδικές
εκπαιδευτικές ανάγκες.
Παρουσιάστηκαν
εκπαιδευτικά προγράμματα που εφαρμόστηκαν σε όλες σχεδόν τις περιφέρειες της
χώρας, από τη Θράκη έως την Κρήτη, από
όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης και όλους σχεδόν τους τύπους δομών Ειδικής
Αγωγής και Εκπαίδευσης. Παρουσιάστηκαν συνολικά 30 επιλεγμένες εισηγήσεις. Η πρώιμη παρέμβαση, η συναισθηματική και
κοινωνική ανάπτυξη των μαθητών με αναπηρία, η αξιοποίηση της τέχνης για την
εκπαίδευση των μαθητών με αναπηρίες, η εκπαίδευση των χαρισματικών παιδιών, η
φυσική αγωγή και η αγωγή υπαίθρου ήταν μερικά από τα θέμα που απασχόλησαν τη
διημερίδα.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε σ’ αυτή τη διημερίδα στην αξιοποίηση
των νέων τεχνολογιών, όπως οι μιντιακές κοινωνικές ιστορίες, η χρήση
προγραμμάτων σε ipad,
το ψηφιακό παιχνίδι, ο διαδραστικός πίνακας και τα λογισμικά εννοιολογικής
χαρτογράφησης ως μέσα εκπαιδευτικής
παρέμβασης για μαθητές με αυτισμό, νοητική υστέρηση και ΔΕΠ-Υ. Η εταιρεία
Έπαφος παρουσίασε τις δυνατότητες αξιοποίησης από τον εκπαιδευτικό ειδικής
εκπαίδευσης του ολοκληρωμένου διαδικτυακού περιβάλλοντος 4teachers. Παρουσιάστηκε για πρώτη φορά η
πιλοτική εφαρμογή της διαδικτυακής υπηρεσίας/λογισμικού «Εύγλωττον» του
Ινστιτούτου Επεξεργασίας του Λόγου για
τη βελτίωση της αναγνωστικής ικανότητας
των δυσλεκτικών ατόμων.
Η
στενή συνεργασία των διαφόρων ειδικοτήτων εκπαιδευτικών και του ειδικού
εκπαιδευτικού προσωπικού, των εκπαιδευτικών ειδικής και γενικής αγωγής και η
εμπλοκή των γονέων αξιολογήθηκαν ως σημαντικά στοιχεία για την εφαρμογή
αποτελεσματικών εκπαιδευτικών προγραμμάτων για την εκπαίδευση των μαθητών με
αναπηρίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.
Επισυνάπτεται
το πρόγραμμα της Διημερίδας εδώ. Όλες εισηγήσεις θα δημοσιευτούν στον ιστότοπο
ειδικής αγωγής www.specialeducation.gr , εντός του Ιουνίου 2014.
Το
Δ.Σ. της Π.Ε.Ε.Π. και η Επιστημονική & Οργανωτική Επιτροπή της Διημερίδας

Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου