Φίλες και φίλοι,
σχετικά με τη διαδικασία προσλήψεων
Αναπληρωτών Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π, την εμπλοκή των Περιφερειακών Υπηρεσιακών Συμβουλίων Ειδικού
Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π) σ αυτήν και τη διάθεσή μου να απαντήσω
στα πολλά ερωτήματά σας, έχω να πω τα εξής:
Τα 13 πενταμελή Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π, των 13
Π.Δ.Ε της χώρας, αποστολή έχουν να προσπαθήσουν να ερμηνεύσουν και να τηρήσουν
την Εγκύκλιο Πρόσληψης Αναπληρωτών Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π.
Όσο πιο ασαφές είναι το περιεχόμενο
της Εγκυκλίου, τόσο αυξάνονται οι πιθανότητες διαφορετικών ερμηνειών του
περιεχομένου της Εγκυκλίου από τα 13 Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π της χώρας.
Αυτό θα συνέβαινε σε όλα τα Υπηρεσιακά
Συμβούλια, όλων των Υπουργείων και δεν αποτελεί ιδιαιτερότητα των Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π.
Γι αυτό και επινοήθηκε ο Ενιαίος
Πίνακας και το Ενιαίο-Κεντρικό Σύστημα Προσλήψεων Αναπληρωτών.
Για να ερμηνεύεται ακόμη και η ασαφής
Εγκύκλιος άπαξ και να προσλαμβάνονται οι Αναπληρωτές με επιμερισμό των
ειδικοτήτων κεντρικά, μπλοκάροντας έτσι τη δυνατότητα να εμφιλοχωρήσουν υποκειμενισμοί και περιπτωσιολογίες.
Δυστυχώς όλα αυτά τα αυτονόητα και
λογικά δεν ισχύουν για το Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π, με αποτέλεσμα κάθε Αναπληρωτής Ε.Ε.Π/Ε.Β.Π
να έχει να μας διηγηθεί τη δική του ξεχωριστή Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Ποπερίπτωση.
Περιπτώσεις σοβαρές, περιπτώσεις
γελοίες, περιπτώσεις τραγικές, περιπτώσεις παρανοϊκές, περιπτώσεις
τραγελαφικές...
Βασίλης
Βούγιας
1/10/2014
Έχετε απόλυτο δίκιο. Για παράδειγμα στη Θεσσαλία, έγιναν κυριολεκτικά όργια στον πίνακα των ψυχολόγων. Τελείως άσχετα μεταπτυχιακά μοριοδοτήθηκαν ως συναφή με την Ειδική Αγωγή, με αποτέλεσμα και οι "έσχατοι να έσονται πρώτοι" και ο νοών νοείτω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠλέον έχω πιστέψει απόλυτα ότι η εγκύκλιος είναι σκόπιμα ασαφής, ώστε το κάθε ΠΥΣΕΕΠ (δε λέω σκόπιμα απαραίτητα) να ερμηνεύει όπως νομίζει την εγκύκλιο και οι πίνακες να ανεβοκατεβαίνουν σαν ασανσέρ.
Παράδειγμα: Τι εννοεί η εγκύκλιος όταν λέει: "μεταπτυχιακό στον κλάδο με συνάφεια στην ΕΑΕ 4 μόρια" και "μεταπτυχιακό με συνάφεια στην ΕΑΕ (αλλά όχι στον κλάδο) 2 μόρια". Δηλαδή ένα μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή, που όμως το έχει κάνει κάποιος σε ένα Παιδαγωγικό Τμήμα θα πρέπει να πάρει (αν ερμηνεύω σωστά την εγκύκλιο) 2 μόρια και όχι 4, γιατί δεν έχει αποκτηθεί σε Τμήμα Ψυχολογίας. Θα ήθελα την άποψή σας πάνω σε αυτό.
Ευχαριστώ θερμά
ΤΑ ΕΕΠ ΓΙΑ ΑΤΤΙΚΗ ΠΟΤΕ ΘΑ ΒΓΟΥΝ; ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΆΠΟΙΟΣ;
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ Εγκύκλιος είναι ασαφής, ιδίως όσον αφορά στις συνάφειες των μεταπτυχιακών και προσωπικώς θα την επέστρεφα πίσω. Ειλικρινώς με εκνευρίζει η ενασχόληση και με την ουσία και με το λεγόμενο πνεύμα αυτής της Εγκυκλίου. Η Ειδική Αγωγή χρειάζεται καθαρές λέξεις για να περιγραφεί. Όσον αφορά στους Πίνακες ΕΕΠ της Αττικής, τους χειρίζονται λίγοι υπάλληλοι, οπότε...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑν και δεν απαντήσατε στην ερώτησή μου, σας ευχαριστώ. Άρα, αφού η εγκύκλιος είναι ασαφής (και συμφωνούμε απόλυτα σε αυτό), γιατί λοιπόν τα ΠΥΣΕΕΠ δεν απευθύνονται στο ΥΠΑΙΘ για διευκρινίσεις και κατευθύνσεις, ώστε να μην κάνει το κάθε ΠΥΣΕΕΠ ερμηνεία της εγκυκλίου όπως αυτό θέλει ή όπως το βολεύει..... ; Τελικά μιλάμε για νόμο ειδικής αγωγής (με καθαρές λέξεις όπως σωστά λέτε) ή μάλλον για νόμο που έγινε για να χωρέσουν όλοι στο ίδιο τσουβάλι; Και ο πιο αδαής έχει καταλάβει ποια είναι η πραγματικότητα...
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας παρακαλώ θερμά να μεταφέρετε αυτές τις επισημάνσεις, που φαντάζομαι ότι δεν τις κάνω μόνο εγώ, αλλά και πολλοί άλλοι στον Διευθυντή Ειδικής Αγωγής του ΥΠΑΙΘ. Πάντως και με αυτό το νόμο, ο χώρος της Ειδικής Αγωγής δεν θα βρει ηρεμία....
Ειλικρινά δεν μπορώ να συμμετάσχω στο "πανηγύρι των τρελών" της Εγκυκλίου αυτής. Η προσωπική μου άποψη όσον αφορά στην πρόσληψη κάποιου γενικώς είναι η εξής: συνεκτίμηση των πτυχίων και εξειδικεύσεων του και όχι μοριοδότηση και ακολούθως δομημένη συνέντευξη. Αρκετά με την αγορά προσόντων. Έχουμε κατακλυσθεί από διδακτορικές μετριότητες.
ΑπάντησηΔιαγραφή