Παρασκευή 14 Σεπτεμβρίου 2018

Τα λειτουργικά κενά Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2018/19 - Πόσες πιστώσεις δόθηκαν - Πόσα έμειναν ακάλυπτα






Ο Πίνακας* με τα 2.991 λειτουργικά κενά Ε.Ε.Π. & Ε.Β.Π. σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε. & ΚΕ.Δ.Δ.Υ., όπως συγκεντρώθηκαν από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. για να χρησιμοποιηθούν για τη διενέργεια των Αποσπάσεων Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2018-19.

 Μαζί με τα λειτουργικά κενά των Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των 13 Περιφερειών, τα οποία είναι πάρα πολλά σε όλη τη χώρα στο βαθμό που θέλουμε να λέμε πως το ΥΠ.Π.Ε.Θ. επιθυμεί να εφαρμόσει την συμπερίληψη στην εκπαίδευση και κατ εκτίμηση τα προσδιορίζουμε
περί τα 450(Κ.Λ.-ΠΕ30 + Ψυχολόγοι-ΠΕ23).


Και με τις ανάγκες σε Ε.Β.Π. και Σχολικούς Νοσηλευτές(ΠΕ25) για τα Γενικά Σχολεία να προσδιορίζονται πάνω-κάτω στον αριθμό 1.450.

Έχουμε τον συνολικό αριθμό 4.891, ο οποίος αντιπροσωπεύει το σύνολο των λειτουργικών κενών Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π. για το 2018-19.
Από το ΥΠ.Π.Ε.Θ. εδόθησαν - http://seepea-stella.blogspot.com/2018/08/13-2018-19_96.html- για πρόσληψη Ε.Ε.Π. και Ε.Β.Π.:
1.818 πιστώσεις σε Σ.Μ.Ε.Α.Ε./ΚΕ.Δ.Δ.Υ., ενώ τα λειτουργικά κενά σύμφωνα με το ίδιο το ΥΠ.Π.Ε.Θ. είναι  2.991. Άρα έχουμε 1.173 ακάλυπτα κενά

280 πιστώσεις για τις Ε.Δ.Ε.Α.Υ. , ενώ κατά την εκτίμησή μας εδώ, χρειάζονται 450. Άρα 170 έλλειμμα.

1.213(993 τώρα και 220 αρχές Νοεμβρίου) πιστώσεις για Ε.Β.Π. και Σχολικούς Νοσηλευτές(ΠΕ25) για τα Γενικά Σχολεία, ενώ κατά την εκτίμησή μας χρειάζονται 1.450. Άρα 237 έλλειμμα.
Γενικό σύνολο: 
4.891 κενά - 3.311 πιστώσεις = 1.580 κενά ακάλυπτα


 Βασίλης Βούγιας
Δημήτρης Παπαευθυμίου
Αιρετοί Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π. 

*Πίνακας

ΚΛΑΔΟΙ Ε.Ε.Π.
ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΚΑ ΚΕΝΑ ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε. & ΚΕ.Δ.Δ.Υ. 2018-19
ΠΕ21 - ΛΟΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
381
ΠΕ22 - ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΩΝ ΣΥΜΒΟΥΛΩΝ
4
ΠΕ23 - ΨΥΧΟΛΟΓΩΝ
493
ΠΕ24 - ΠΑΙΔΟΨΥΧΙΑΤΡΩΝ
66
ΠΕ25 - ΣΧΟΛΙΚΩΝ ΝΟΣΗΛΕΥΤΩΝ
267
ΠΕ28 - ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
232
ΠΕ29 - ΕΡΓΟΘΕΡΑΠΕΥΤΩΝ
304
ΠΕ30 - ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ
461
ΠΕ31 ΕΠΑΓΓ/ΚΟΥ ΠΡΟΣ/ΜΟΥ ΤΥΦΛΩΝ
6
ΠΕ31 ΚΙΝ/ΠΡΟΣ/ΔΕΞ.ΚΑΘ.ΔΙΑΒ.ΤΥΦΛΩΝ
10
ΠΕ31 ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΝΟΗΜΑΤΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΑΣ
11
ΔΕ1 ΕΙΔΙΚΟΥ ΒΟΗΘΗΤΙΚΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ(Ε.Β.Π.)
756


ΣΥΝΟΛΟ
2.991

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου