Κυριακή 30 Ιουνίου 2013

Εξι «καυτές» παρατηρήσεις για τη σχολική εκπαίδευση




Η εκπαιδευτική κοινότητα πρέπει να κοιτάξει το δάσος και όχι το δέντρο και να μιλήσει για όλα τα παιδιά, αλλιώς θα «εγκλωβιστεί» σε μια επιφανειακή συζήτηση που θα επικεντρώνεται στην τελευταία τάξη του Λυκείου.
 Να συνδέεται η Εκπαίδευση με την Εργασία και τα πτυχία με το επάγγελμα, απαιτώντας το δικαίωμα για σταθερή και μόνιμη εργασία με αξιοπρεπή μισθό και αρνούμενη τις νεοφιλελεύθερες ιδεολογικές κατευθύνσεις, όπου η αγορά κανοναρχεί και η εκπαίδευση υποτάσσεται


ΑΡΘΡΟ Του Χρήστου Κάτσικα στην ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΩΝ ΣΥΝΤΑΚΤΩΝ 

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΔΩ

ΣΥΛΛΑΛΗΤΗΡΙΟ - ΤΡΙΤΗ 2/7 - 11:00 - ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΗΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΗΣ - ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 16ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε




ΟΛΜΕ
16ο ΣΥΝΕΔΡΙΟ
ΑΘΗΝΑ, 30-6/3-7
 ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ 16ΟΥ ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ
 Μετά από ομόφωνη  πρόταση του ΔΣ της ΟΛΜΕ το 16ο συνέδριο αποφάσισε την πραγματοποίηση συλλαλητηρίου,
την ΤΡΙΤΗ 02/07 στις 11 πμ.,
που θα ξεκινήσει από το ξενοδοχείο ΤΙΤΑΝΙΑ (Πανεπιστημίου 52, Αθήνα) όπου πραγματοποιείται το συνέδριο της ΟΛΜΕ και θα καταλήξει στο Υπουργείο Διοικητικής Μεταρρύθμισης.
 Καμία διαθεσιμότητα, καμία υποχρεωτική μετάθεση, καμία απόλυση εκπαιδευτικού δεν θα γίνει αποδεκτή και θα είναι «αιτία πολέμου».
 Το Προεδρείο του 16ου Συνεδρίου

ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ Δ.Σ Ο.Λ.Μ.Ε 2011 - 2013 & ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 16ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ

ΠΕΠΡΑΓΜΕΝΑ Δ.Σ Ο.Λ.Μ.Ε 2011 - 2013 ΕΔΩ
ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΡΓΑΣΙΩΝ 16ου ΣΥΝΕΔΡΙΟΥ ΕΔΩ

«Aπολύσεις θα γίνουν» δήλωσε ο Υπουργός Δ.Μ.Η.Δ Κυριάκος Μητσοτάκης


Στην παραδοχή ότι «απολύσεις θα γίνουν» προχωρεί με δηλώσεις του σε κυριακάτική εφημερίδα ο νέος υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Κυριάκος Μητσοτάκης.
Υπενθυμίζει, ωστόσο, ότι «για κάθε υπάλληλο ο οποίος θα φεύγει θα έρχεται ένας ο οποίος σήμερα περιμένει στην... ουρά του ΑΣΕΠ».
Όσον αφορά τη «δεξαμενή» των απολύσεων, ο κ. Μητσοτάκης φαίνεται ότι δεν προκρίνει τη μέθοδο η οποία ακολουθήθηκε στην περίπτωση της ΕΡΤ,  αλλά την απομάκρυνση από το δημόσιο «4.000-6.000 υπαλλήλων», μετά τη νομοθετική ρύθμιση του υπουργείου Δικαιοσύνης για τους «αιώνιους» συμβασιούχους.
Αναφορικά με τη διαθεσιμότητα-κινητικότητα, ο υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης τονίζει ότι «είναι λάθος της τρόικας να θέτει ποσοτικούς στόχους».
Προσθέτει δε ότι το ίδιο θα τονίσει στους εκπροσώπους των δανειστών μας στην συνάντησή τους τη Δευτέρα, επισημαίνοντάς τους ότι η διαδικασία απαιτεί κάποιους μήνες για να γίνει σωστά.
«Θα τους πείσω, καθώς θα δουν ότι υπάρχει πολιτική βούληση να προχωρήσει η μεταρρύθμιση στο κράτος», καταλήγει.

Πηγή: www.naftemporiki.gr

«Κεντρικός μας στόχος είναι η ολική επανεκκίνηση του εκπαιδευτικού συστήματος» ανέφερε στην ομιλία του στο 9ο τακτικό συνέδριο της ΝΔ, ο Κ. Αρβανιτόπουλος, Υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων

 

«Η κρίση, που βιώνουμε, οφείλεται σε εσωτερικές διαχρονικές παθογένειες και επιδεινώνεται από το διεθνές περιβάλλον» τόνισε στην ομιλία του στο 9ο τακτικό συνέδριο της ΝΔ, ο Κωσταντίνος Αρβανιτόπουλος.

Ο υπουργός Παιδείας επισήμανε την παρατεταμένη αστάθεια που υπάρχει τόσο στην Ευρώπη όσο και στην ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου, χαρακτηρίζοντας ως επώδυνες τις δυσκολίες που υπάρχουν. «Είναι προφανές ότι η ΕΕ χρειάζεται ένα νέο πολιτικό όραμα για τον 21ο αιώνα» δήλωσε ο κ. Αρβανιτόπουλος επισημαίνοντας την ανάγκη να διασφαλιστεί η πορεία της χώρας. Ο υπουργός τόνισε πως η έξοδος από την Ευρώπη δεν συζητείται πια, καθώς τα σημάδια ανάκαμψης είναι πλέον εμφανή, ενώ έμφαση έδωσε και στην εδραίωση της χώρας στον παγκόσμιο ενεργειακό χάρτη. Σε ό,τι αφορά τα θέματα της Παιδείας, ο κ. Αρβανιτόπουλος τόνισε πως ήδη γίνονται σοβαρά βήματα μπροστά, παρουσιάζοντας τις βασικές πολιτικές που έχουν ήδη υλοποιηθεί.
«Έχουμε βαθιά επίγνωση ότι εργαζόμαστε όχι για την ευημερία των αριθμών, αλλά για την ευημερία των ανθρώπων» είπε, αφήνοντας αιχμές για τη στάση που τηρούν «μια χούφτα συνδικαλιστών».
«Κεντρικός μας στόχος είναι η ολική επανεκκίνηση του εκπαιδευτικού συστήματος» σημείωσε, επισημαίνοντας την ανάγκη αυτό το σύστημα να είναι ισχυρό. «Η εφαρμογή των πολιτικών, που θα βγάλουν τη χώρα από την κρίση αποτελεί μονόδρομο» είπε και κάλεσε όλους όσοι υποστηρίζουν τις αλλαγές και τις μεταρρυθμίσεις, να συνταχθούν με την κυβέρνηση.

Πηγή: ethnos.gr

Kατάργηση των Εκκλησιαστικών Γυμνασίων - Κορίτσια στα Εκκλησιαστικά Λύκεια - Aξιολόγηση των εκπαιδευτικών, προτείνει μεταξύ άλλων, η Επιτροπή για την αναβάθμιση της Εκκκλησιαστικής εκπαίδευσης


 Εκκλησιαστική παιδεία για όλους

Σχολεία που θα αποτελέσουν κόμβους αριστείας και όχι παραγωγής κληρικών


Του Αποστολου Λακασα

Κορίτσια στα Εκκλησιαστικά Λύκεια, τουλάχιστον 45 μαθητές για να λειτουργήσει μία σχολική μονάδα, αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, κατάργηση των Εκκλησιαστικών Γυμνασίων, των Ιερατικών Σχολείων Δεύτερης Ευκαιρίας (ΙΣΔΕ) και των Εκκλησιαστικών Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (ΕΙΕΚ). Αυτά προτείνει, σύμφωνα με την έκθεση που παρουσιάζει σήμερα η «Κ», η επιτροπή για την αναβάθμιση της εκκλησιαστικής εκπαίδευσης, που συστήθηκε στο υπουργείο Παιδείας. Οι προτάσεις της επιτροπής έχουν στόχο τη δημιουργία σχολείων ανοιχτών σε όλο τον ελληνικό λαό, τα οποία θα αποτελέσουν κόμβους αριστείας και παραγωγής όχι μόνο κληρικών αλλά και λαϊκών στελεχών για τις ανάγκες της Εκκλησίας. Πόσω μάλλον που σήμερα πολλές δράσεις της Εκκλησίας υλοποιούνται από μέλη που έχουν κατηχηθεί από παραθρησκευτικές οργανώσεις. Είναι χαρακτηριστικό ότι, ενώ η νομοθεσία το προβλέπει, δύσκολα εισέρχονται τα κορίτσια στα Εκκλησιαστικά Λύκεια -συγκεκριμένα μόνο ένα κορίτσι φοιτά-, αφού τα σχολεία αυτά έχουν επαγγελματικό προσανατολισμό για την εκπαίδευση ιερέων.
Ειδικότερα, η πρόταση της επιτροπής του υπουργείου Παιδείας (με πρόεδρο τον καθηγητή στη Θεολογική Σχολή Αθηνών Μάριο Μπέγζο) που θα τεθεί υπ’ όψιν της επιτροπής διαλόγου Εκκλησίας - Πολιτείας περιλαμβάνει τα ακόλουθα:
- Υπό τις τρέχουσες συνθήκες η μόνη σχολική δομή Δημόσιου Δευτεροβάθμιου Εκκλησιαστικού Σχολείου που μπορεί να ευδοκιμήσει είναι το Εκκλησιαστικό Γενικό Λύκειο. Αντίθετα, η λειτουργία Εκκλησιαστικών Γυμνασίων κρίνεται περιττή, αφού η διαφοροποίηση της φοίτησης στη βαθμίδα του Γυμνασίου σε σχέση με τα συμβατικά σχολεία δεν ανταποκρίνεται στα παιδαγωγικά χαρακτηριστικά και τις ουσιαστικές μαθησιακές ανάγκες και προσδοκίες αυτής της ηλικίας.
- Η λειτουργία Εκκλησιαστικών ΙΣΔΕ και ΕΙΕΚ κρίνεται περιττή.
- Για να λειτουργήσει ένα Εκκλησιαστικό Λύκειο, πρέπει να έχει τουλάχιστον 45 μαθητές ανά μονάδα. Λύκεια με λιγότερους φοιτούντες μαθητές για περισσότερα από τρία χρόνια να μετατραπούν σε Κέντρα Εκκλησιαστικών Τεχνών (Βυζαντινής Μουσικής, Αγιογραφίας κ.λπ.), εφόσον η περαιτέρω λειτουργία τους κρίνεται απαραίτητη για λόγους ιστορικούς ή τοπικής παράδοσης.
- Προνομιακή εισαγωγή (βάσει ποσόστωσης επί των εισακτέων ή ποσοστιαίας προσαύξησης του βαθμού πρόσβασης) των αποφοίτων Εκκλησιαστικού Λυκείου στα τμήματα των Θεολογικών Σχολών και τις Ανώτατες Εκκλησιαστικές Ακαδημίες.
- Λειτουργία ειδικά διαμορφωμένου ωρολογίου προγράμματος με αυξημένο αριθμό μαθημάτων και εργαστηρίων ειδίκευσης (όπως θεολογικά μαθήματα, εκκλησιαστικές τέχνες και θέματα ποιμαντικής, οργάνωση ανθρώπινου δυναμικού και υλικοτεχνικών υποδομών στον χώρο της Εκκλησίας).
- Ως μαθήματα θεολογικής ειδίκευσης/εμβάθυνσης προτείνονται (σε όλα δίνονται 2 ώρες την εβδομάδα) στην Α΄ Τάξη η Δομή και Οργάνωση της Εκκλησίας, στη Β΄ Τάξη τα Στοιχεία Ορθόδοξης Δογματικής και στη Γ΄ Τάξη η Ποιμαντική Θεολογία και Ενοριακή Ζωή. Και στις τρεις τάξεις προτείνεται η Τελετουργική και Βυζαντινή Μουσική.
- Για την εγγραφή των μαθητών στο Λύκειο η συστατική επιστολή μπορεί να δοθεί και από άλλον επίσκοπο εκτός από εκείνον στην περιοχή του οποίου βρίσκεται το Λύκειο.


Πηγή: kathimerini.gr/

ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ - ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ & ΙΔΡΥΣΕΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ


ΚΑΤΑΡΓΗΣΕΙΣ - ΣΥΓΧΩΝΕΥΣΕΙΣ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΛΥΚΕΙΩΝ  ΕΔΩ

 ΙΔΡΥΣΕΙΣ ΛΥΚΕΙΑΚΩΝ ΤΑΞΕΩΝ - ΜΕΤΑΤΡΟΠΕΣ ΓΕΝΙΚΩΝ ΛΥΚΕΙΩΝ ΕΔΩ

ΕΤΗΣΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 500 ΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΝΩΣΗ ΕΛΛΗΝΩΝ ΦΥΣΙΚΩΝ - 9ος Κύκλος


ΕΤΗΣΙΟ  ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ 500 ΩΡΩΝ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ

9ος Κύκλος
 

Η Ένωση Ελλήνων Φυσικών, στο πλαίσιο επιμόρφωσης των μελών της και μη συνεχίζει και αυτή τη χρονιά την επιτυχημένη πορεία της στον τομέα της Εξειδίκευσης στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ.       Γνωρίζοντας ότι η Ειδική Αγωγή είναι ιδιαίτερα ευαίσθητο και σημαντικό τμήμα της Σύγχρονης Εκπαίδευσης έχουμε στόχο με την υλοποίηση του προγράμματος οι επιμορφούμενοι εκπαιδευτικοί να αποκτήσουν την ευαισθησία και να ενημερωθούν για τη φύση των προβλημάτων των ατόμων με ιδιαίτερες ανάγκες και να αποκτήσουν τη γνώση  και τα εφόδια τόσο σε θεωρητικό όσο και σε πρακτικό επίπεδο. 
Σκοπός είναι να μπορέσουν να ανταποκριθούν με επιτυχία στο δύσκολο έργο της. Οι εισηγήσεις θα πραγματοποιηθούν από Πανεπιστημιακούς καθηγητές και Διακεκριμένα Στελέχη, που είναι εξειδικευμένοι σε θέματα Ειδικής Αγωγής.
Η Διάρκεια του προγράμματος είναι 500 ώρες.
Διαδικασία υλοποίησης του προγράμματος:
Εισηγήσεις, Πρακτική εξάσκηση, Συμμετοχή σε ομάδα εργασίας,Αξιολόγηση των επιμορφούμενων.
Αναλυτικότερα:
- Τόπος Διεξαγωγής: Αθήνα – Λάρισα – Θεσσαλονίκη -Κομοτηνή
- Στο τέλος του προγράμματος οι επιμορφούμενοι θα αξιολογηθούν
- Οι επιτυχόντες θα λάβουν ΒΕΒΑΙΩΣΗ ΕΤΗΣΙΑΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΣΗΣ στην ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ από το Πανεπιστήμιο, δίνοντας τη δυνατότητα να απασχοληθούν σε Δομές της Ειδικής Αγωγής.
Έναρξη εγγραφών: Ιούνιος 2013                  

*Θα τηρηθεί σειρά προτεραιότητας                          

*Ειδική προσφορά για ομάδες άνω των 5 ατόμων
Έναρξη μαθημάτων: Οκτώβριος 2013
Για περισσότερες πληροφορίες στη γραμματεία της ΕΕΦ κα Θεοδωροπούλου Σούλα(πρωινές ώρες 10.00-14.00) Τηλ. 2103635701-6977387880 fax: 210 3610690     e-mail: eef@otenet.gr

Καλοκαιρινή γιορτή του Κέντρου Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας των Παιδικών Χωριών SOS Ελλάδος

"Τα λόγια είναι πολύ λίγα για να περιγράψουν το κλίμα που επικράτησε το απόγευμα της Παρασκευής. Ήμασταν όλοι εκεί, με κέφι και διάθεση να σας γνωρίσουμε και να μας γνωρίσετε, να ευχηθούμε καλό καλοκαίρι και να διασκεδάσουμε. ευχαριστούμε όλους όσους συνέβαλαν στην επιτυχία αυτής της γιορτής και βέβαια σε όλους εσάς που μοιραστήκατε μαζί μας την καλοκαιρινή σας διάθεση!"


 

Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Νέες αναταράξεις στην εκπαιδευτική κοινότητα έχει προκαλέσει το ενδεχόμενο να αποτελέσουν οι εκπαιδευτικοί το πρώτο μεγάλο κύμα της διαθεσιμότητας

 
Παρά τις διαβεβαιώσεις του υπουργείου Παιδείας ότι δεν έχει προβεί σε καμία σχετική πρωτοβουλία (ούτε τροπολογίες ούτε ονομαστικές λίστες), μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος survey έχει ήδη καταγράψει χιλιάδες «υπεράριθμους» εκπαιδευτικούς
 
Της Αννας Ανδριτσάκη



Νέες αναταράξεις στην εκπαιδευτική κοινότητα έχει προκαλέσει το ενδεχόμενο να αποτελέσουν οι εκπαιδευτικοί το πρώτο μεγάλο κύμα της διαθεσιμότητας στο Δημόσιο το αμέσως επόμενο διάστημα, με οριζόντια και ακαριαία μέτρα μέσω προσεχών τροπολογιών.
 Αν και σύμφωνα με πληροφορίες, το υπουργείο -μετά τη διάδοση της φημολογίας- επιμένει να διαβεβαιώνει τους εκπαιδευτικούς ότι δεν έχει προβεί σε καμία σχετική πρωτοβουλία (ούτε τροπολογίες ούτε ονομαστικές λίστες ), το ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής του δυναμικού Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας, που διαθέτει το υπουργείο (survey), μπορεί ανά πάσα στιγμή να ανταποκριθεί σε σχετική κυβερνητική εντολή, ενώ ήδη έχει έτοιμο το βούτυρο στο ψωμί του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης. Κατέγραψε χιλιάδες «υπεράριθμων» εκπαιδευτικών και αυτές οι λίστες είναι έτοιμες από καιρό. Οι εκπαιδευτικοί, από την πλευρά τους, δηλώνουν ότι θα βρίσκονται σε «αγωνιστική ετοιμότητα όλο το καλοκαίρι».
 «Τι θέλετε να κάνω; Να διαψεύσω δημοσίως τα δημοσιεύματα που λένε ότι έχω έτοιμη τροπολογία;» φέρεται να λέει σε κύκλους της εκπαιδευτικής κοινότητας ο υπουργός Κ. Αρβανιτόπουλος, προτάσσοντας μάλιστα την επιφύλαξή του ακόμα και για την προοπτική της αναγκαστικής άμεσης διαθεσιμότητας των εκπαιδευτικών εν όψει της νέας σχολικής χρονιάς και της απαιτούμενης (χρονοβόρας) διαδικασίας καταγραφής κενών, η οποία αποτελεί βασική προϋπόθεση των υπηρεσιακών μεταβολών στην εκπαίδευση. Οι δε διαβεβαιώσεις του υπουργού φαίνεται να ενισχύονται και από τις διευθύνσεις εκπαίδευσης που εμμέσως πλην σαφώς διαμηνύουν σε εκπαιδευτικούς πως δεν έχουν κληθεί να στείλουν ονομαστικές λίστες.
 
Παρ’ όλα αυτά η σκληρή πραγματικότητα και το γεγονός ότι ο νέος υπουργός Διοικητικής Μεταρρύθμισης σκοπεύει μεν να ζητήσει παράταση, αλλά δεν προβαίνει σε καμία διάψευση ή σχετική διευκρίνιση προκαλούν έντονη καχυποψία η οποία εντείνεται και από την έκβαση του σχεδίου των υποχρεωτικών μεταθέσεων εντός δημόσιας εκπαίδευσης. Μετά τη γιγαντιαία επιχείρηση καταγραφής ή «κατασκευής» -σύμφωνα με τις καταγγελίες των εκπαιδευτικών- πλεονασμάτων δημιουργήθηκε εικόνα ασφυξίας στα σχολεία. Στόχος, η κατάργηση αντίστοιχων οργανικών θέσεων που θα ανοίξουν τον δρόμο των απολύσεων, οι οποίες πάντως απαιτούν υπεράριθμους όχι στις μονάδες αλλά στην επικράτεια, κάτι που δεν προβλέπεται από το σχετικό υπάρχον Π.Δ.
 
Ωστόσο αν εύκολα οι υποχρεωτικές μεταθέσεις εντός εκπαίδευσης μπορούν να μετατραπούν σε μετατάξεις προς άλλες δημόσιες υπηρεσίες, τότε, όπως μπήκε το κλειδί στην πόρτα της ΕΡΤ, το ίδιο εύκολα μπορεί να ανοίξει απευθείας η έξοδος από το Δημόσιο για χιλιάδες εκπαιδευτικούς. Χωρίς μάλιστα ν’ αρχίσει η εφαρμογή του συστήματος αξιολόγησης των εκπαιδευτικών, την ερχόμενη χρονιά, που θα έδινε και τον νομότυπο χαρακτήρα των απομακρύνσεων (των μη προακτέων). Από τους 12.500 δημόσιους υπάλληλους που πρέπει να τεθούν σε διαθεσιμότητα, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, η συντριπτική πλειονότητα θα προέρχεται από τους εκπαιδευτικούς, ήτοι γύρω στις 8.000. Ηδη έχουν μπει στο στόχαστρο ειδικότητες όπως οι καθηγητές Πληροφορικής και οι γυμναστές. Θα ακολουθήσουν κι άλλες. Η διαθεσιμότητα προβλέπει μείωση 25% του μισθού για ένα χρόνο.
 
Αυτό που δεν έχει γίνει ακόμα γνωστό είναι τα κριτήρια εξόδου. Μόλις αυτά οριστούν, τότε το σύστημα survey μπορεί να δώσει ακόμα και λίστες με ονοματεπώνυμα. Σημειώνεται ότι πρόκειται για ηλεκτρονικό σύστημα καταγραφής του εκπαιδευτικού και του μαθητικού δυναμικού των Σχολικών Μονάδων της Πρωτοβάθμιας & Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Τροφοδοτείται από τις ίδιες τις σχολικές μονάδες μέσω των διευθυντών τους, ενώ παρέχει τη δυνατότητα και στις διοικητικές υπηρεσίες, στις οποίες υπάγονται οι μονάδες (Περ/κές Δ/νσεις, Δ/νσεις και Γραφεία Εκπ/σης) να προβαίνουν σε ελέγχους ή απαιτήσεις περισσότερων στοιχείων. Η δε ενημέρωσή του είναι διαρκής και, όπως επισημαίνεται κεντρικά, «θα πρέπει να γίνεται με οποιαδήποτε μεταβολή συμβαίνει στο εκπαιδευτικό προσωπικό ή στο μαθητικό δυναμικό της σχολικής μονάδας».
 
Το σύστημα αυτό έχει πολλάκις καταγγελθεί ως εργαλείο συρρίκνωσης της εκπαίδευσης. Καθ’ όλη τη διάρκεια του χειμώνα προκάλεσε αντιδράσεις είτε με τις εντολές να καταγράφονται περισσότερα στοιχεία (μέχρι και χωρητικότητα των αιθουσών για την εξυπηρέτηση περισσότερων συγχωνεύσεων) είτε με την εκπόνηση αποτελεσμάτων που βασίστηκαν σε αυθαίρετα στοιχεία, σύμφωνα πάντα με τις καταγγελίες της εκπαιδευτικής κοινότητας.
 
Σε λίστες αναμονής
 
«Αν ισχύουν όλα αυτά, 8.000 εκπαιδευτικοί θα χάσουν το επόμενο δεκαήμερο την εργασία τους στην εκπαίδευση και θα μπουν σε λίστες αναμονής με το 75% του μισθού τους. Πολλοί από αυτούς δεν θα επιστρέψουν ποτέ σε άλλες υπηρεσίες του Δημοσίου, προκειμένου να καλυφθεί ο κατάλογος των 25.000 απολύσεων από το Δημόσιο στο τέλος του 2015» δηλώνει η ΟΛΜΕ, που χθες προέβη σε παράσταση διαμαρτυρίας στο υπουργείο.
 
Καλεί τον υπουργό «να διαψεύσει δημόσια αυτές τις πληροφορίες για τις διαθεσιμότητες–απολύσεις εκπαιδευτικών» και δηλώνει «την αποφασιστικότητα του κλάδου να αντισταθούμε όλοι μαζί στη βαρβαρότητα που καταργεί το δικαίωμα στην εργασία. 

Προειδοποιούμε την κυβέρνηση. Οι άνθρωποι δεν είναι αριθμοί. Τα σχολεία χρειάζονται εκπαιδευτικούς για να λειτουργήσουν. Το επόμενο διάστημα θα είναι πολύ θερμό και θα πάρουμε τα μέτρα μας για αυτό. Δεν θα αφήσουμε την κυβέρνηση να καταστρέφει άλλο το δημόσιο σχολείο και να εξαθλιώνει τους εκπαιδευτικούς. Κοινό μέτωπο όλων τώρα για την ανατροπή αυτής της βάρβαρης πολιτικής. Θα είμαστε όλο το καλοκαίρι σε αγωνιστική ετοιμότητα».

  
Πηγή: efsyn.gr
 

Έληξε η επιστράτευση των εκπαιδευτικών


 «Αυστηρό αλλά επιβεβλημένο μέτρο» την χαρακτήρισε ο Υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Αρβανιτόπουλος.
Τη λήξη της επιστράτευσης των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης έπειτα από 40 και πλέον ημέρες ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας, ένα μέτρο που ίσχυε από την έναρξη των πανελλαδικών εξετάσεων.
«Εισηγήθηκα στον πρωθυπουργό την άρση της επιστράτευσης, όπως ακριβώς είχαμε δεσμευθεί ότι θα συμβεί μετά τις πανελλαδικές εξετάσεις. Ήταν ένα αυστηρό, αλλά επιβεβλημένο μέτρο για τη διασφάλιση της ομαλής διεξαγωγής των εξετάσεων και για να μην πάει χαμένος ο κόπος των παιδιών και των οικογενειών τους» ανέφερε ο κ. Αρβανιτόπουλος.

Πηγή:efsyn.gr

ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΟΥ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ ΟΛΜΕ & ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΕ-ΟΤΑ ΑΠΟ ΤΗ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗ ΤΩΝ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ ΣΗΜΕΡΑ 29/6/2013



ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΗΣ Ο.Λ.Μ.Ε Θ.ΚΟΤΣΥΦΑΚΗ ΣΤΟ video του Newsit.gr

ΔΕΙΤΕ ΤΗ ΔΗΛΩΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΤΗΣ ΠΟΕ-ΟΤΑ Θ.ΜΠΑΛΑΣΟΠΟΥΛΟΥ ΣΤΟ video του Newsit.gr

QUALITY4CHILDREN ΣΤΟ ΠΑΙΔΙΚΟ ΧΩΡΙΟ SOS ΠΛΑΓΙΑΡΙΟΥ - ΑΛΕΞ/ΛΗΣ






Στις 26/6/2013 πραγματοποιήθηκε το workshop των standards του Q4C στους επαγγελματίες (Παιδαγωγούς - Κοινωνικούς Λειτουργούς) των Παιδικών Χωριών SOS του Πλαγιαρίου και της Αλεξανδρούπολης.

ΟΛΟΙ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 29/6/2013 - 11:30 - ΠΛΑΤΕΙΑ ΚΑΡΑΪΣΚΑΚΗ - ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΟΥ & ΙΔΙΩΤΙΚΟΥ ΤΟΜΕΑ


ROLLOUT - ΟΔΗΓΟΣ ΠΟΛΗΣ ΓΙΑ ΕΜΠΟΔΙΖΟΜΕΝΑ ΑΤΟΜΑ


"Το ROLLOUT είναι ένας ξεχωριστός, διαδικτυακός οδηγός πόλης.

Στόχος μας είναι να παρέχουμε έγκυρη & ολοκληρωμένη πληροφόρηση σε άτομα με μόνιμη ή προσωρινή κινητική δυσκολία για τη δυνατότητα πρόσβασης σε χώρους αναψυχής και πολιτισμού (αθλητικά κέντρα, μουσεία, γκαλερί, εκθεσιακοί χώροι, κτλ), σε όλη την Ελλάδα.
Ξεκινήσαμε λοιπόν με την Αθήνα και συνεχίζουμε!

Γιατί; Γιατί όσο αφιλόξενη κι αν είναι η πόλη που ζούμε για άτομα με κινητικές δυσκολίες, είναι πεποίθησή μας πως η ζωή είναι κι εκεί έξω!"

ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΕΔΩ: www.rollout.gr/