ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
ΣΔΕ: Απόσπαση εκπαιδευτικών σε θέση Διευθυντών και Υποδιευθυντών
Νόμος 4964/2022: Εκσυγχρονισμός Μουφτειών-Επιλογή Δ/ντών σχολείων-Διατάξεις για ΑΕΙ-ΔΟΑΤΑΠ-Ιδ. σχολεία
Επίσπευση επιλογής Διευθυντών σχολείων: ΦΕΚ Α 150-Αρθρο 190 του νόμου 4964/2022
Αλλαγές στο νόμο πλαίσιο για ΑΕΙ στο ΦΕΚ Α 150-Αρθρα 190 και 191 νόμου 4964/2022
Εκδήλωση Γραμματείας ΑμεΑ Ν.Δ. για την Ειδική Αγωγή: Με μεγάλη επιτυχία ολοκληρώθηκε στο Myrtillo
Εργαστήρια Δεξιοτήτων-Αποτίμηση έργου: Θετική η αξιολόγηση από εκπαιδευτικούς, ανταπόκριση μαθητών
Νεοδιόριστοι: Κατάργηση διετίας υπηρέτησης οργανικής θέσης ζητά η ΠΕΚ
ΣΑΚΕΑ-εκλογές για νέο Δ.Σ. εν όψει των επικείμενων διορισμών
Αίτημα έκπτωσης εισιτηρίων νεοδιόριστων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών από την ΠΕΑΔ
ΣΕΕΠΕΑ Αττικής-ΑΣΕΠ: Τι συζητήθηκε με τη διοίκηση κατά την Παράσταση Διαμαρτυρίας
Τζούφη για αποτελέσματα Πανελλαδικών: 40.000 υποψήφιοι από τους 100.000 μένουν εκτός
Κρίσεις διευθυντών σχολείων-νέα σειρά επιλογών στελεχών: Aρθρο 190 στο ψηφισθέν ν/σ
Συνάντηση ΑΣΕΠ-ΠΟΣΕΕΠΕΑ: Τι ειπώθηκε για τα λάθη στους Προσωρινούς Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ
Πρόγραμμα Επαναληπτικών Πανελλαδικών εξετάσεων μαθημάτων ΓΕΛ και ειδικών μαθημάτων (ΓΕΛ και ΕΠΑΛ)
Ποινές αναπληρωτών όταν δεν αναλαμβάνουν υπηρεσία ή παραιτούνται | Οι 4 περιπτώσεις
Επιστημονικός Σύλλογος Μαθηματικών ΕΑΕ: Zητήματα αναθέσεων και διορισμών εκπαιδευτικών ειδικότητας ΠE03 ΕΑΕ
Προθεσμία αιτήσεων διορισμών έως σήμερα Παρασκευή 29.07-Πότε θα ανακοινωθούν τα ονόματα
Αναπληρωτές Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης: Η Απόφαση ορισμού
Οδηγός κατάρτισης ΙΕΚ | ΦΕΚ
Υπουργικό Συμβούλιο-Παρουσίαση Κεραμέως: Eχει υλοποιηθεί το σύνολο των βασικών προεκλογικών δεσμεύσεων της Ν.Δ στην Παιδεία
ΠΕΚ για Τροπολογία επιλογής Διευθυντών σχολείων: Απόλυτος έλεγχος και χειραγώγηση συμβουλίων
Κεραμέως: Δευτέρα 12 Σεπτεμβρίου ανοίγουν τα σχολεία με την πιο υγιή ισορροπία ανθρώπινου δυναμικού
Λάθη προσωρινών πινάκων ΑΣΕΠ ΕΕΠ-ΕΒΠ: Διαμαρτυρία ΣΕΕΠΕΑ Κεντρικής Μακεδονίας και ΣΕΕΠΕΒΠ ΑΜΘ
Κλήρωση ΑΣΕΠ 1ΓΕ-2ΓΕ-3ΕΑ/2019 ισοβαθμούντων εκπαιδευτικών από αναμόρφωση Πινάκων
Μετατάξεις εκπαιδευτικών σε ΕΕΠ και ΕΕΠ σε άλλο κλάδο ΕΕΠ | Ονόματα
Στατιστικά Βάσεων Πανελλαδικών 2022: Στατιστικά προτιμήσεων ΓΕΛ-ΕΠΑΛ-ΔΙΕΚ-Σοβαρές Παθήσεις
Αποτελέσματα υποψηφίων με σοβαρές παθήσεις: Για πρώτη φορά ανακοινώθηκαν ταυτόχρονα με τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών
Βάσεις Πανελλαδικών 2022: Ανακοίνωση αποτελεσμάτων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ και ΙΕΚ
Συμπλήρωση διατάξεων νόμου 4957/2022 με τροπολογία του Υπουργείου Παιδείας
Διαμαρτυρία στο ΑΣΕΠ για λάθη στους Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ την Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022
Απορριφθέντες Λογοθεραπευτές ΠΕ21 Προκήρυξης 2ΕΑ/2022 για "λάθος" κωδικό τίτλου σπουδών-Επιστολή διαμαρτυρίας
Ανακοίνωση αποτελεσμάτων Πανελλαδικών 2022 πιθανά Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022
Επιλογές Συμβούλων Εκπαίδευσης: Νέα Πρόσκληση για τον ορισμό μελών στα Περιφερειακά Συμβούλια Επιλογής
Επιλογή Διευθυντών σχολικών μονάδων: Επισπεύδεται με τροπολογία του ΥΠΑΙΘ-Αλλάζει και η σειρά επιλογής στελεχών
Αδειες νεοδιόριστων έως τέλος 2022: Παράθεση νομοθετικού πλαισίου
Αριθμός εισακτέων Πυροσβεστικής-ΕΛ.ΑΣ-ΑΕΝ-Λιμενοφυλάκων-Σημαιοφόρων-ΕΛΑΚΤ: Τροποποιήσεις Αποφάσεων
Αντιστοιχία Τμημάτων Σχολών Μηχανικών Πανεπιστημίου με Τμήματα Πολυτεχνικής Σχολής ΑΕΙ | Απόφαση
Διευκρινίσεις Πίνακα ΠΕ23 Ψυχολόγων για τη σειρά κατάταξης
Συνάντηση ΠΟΣΕΕΠΕΑ με Πρόεδρο ΑΣΕΠ την Πέμπτη 28 Ιουλίου 2022 για τα προβλήματα στις 1ΕΑ και 2ΕΑ/2022
Πρόεδροι Τμημάτων Φυσικής: Tο Υπ. Παιδείας να επανεξετάσει και διορθώσει τον μικρό αριθμό διορισμών Φυσικών
Διοικητικοί υπάλληλοι: Ανάληψη υπηρεσίας και ορκωμοσία νεοδιόριστων μετά τις 22 Αυγούστου
Δυσπρόσιτα: Κατάταξη σχολείων σε κατηγορίες-Επιπλέον μοριοδότηση εκπαιδευτικών
Προσωρινοί Πίνακες 2ΕΑ/2022 ΕΕΠ: Εύχρηστο αρχείο με τα αποτελέσματα συγκεντρωμένα
Αξιολόγηση-Διάθεση διαδικτυακών υπηρεσιών για την αξιολόγηση του εκπαιδευτικού έργου
Προσωρινοί Πίνακες ΕΕΠ-ΕΒΠ 2022: Ενδεικτικά βήματα όταν κάτι δεν πάει καλά | Οδηγός
Δίκτυο Σχολικών Βιβλιοθηκών: Ποιες σχολικές μονάδες Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης εντάσσονται από το σχ. έτος 2022-23
Απορριφθέντες Λογοθεραπευτές ΠΕ21 λόγω "έλλειψης τίτλου": Επιστολή στο ΑΣΕΠ του ΣΕΕΠΕΑ Δυτ. Ελλάδας
Ιδρυση νέων Τμημάτων Ενταξης: Επιτακτική ανάγκη να λειτουργήσουν με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς
Απορριφθέντες Προκήρυξης 1ΕΑ/2002: "Να διορθωθεί το τεχνικό σφάλμα στις αιτήσεις-να αποκατασταθεί η αδικία"
Κεραμέως-Διευθυντές Εκπαίδευσης: Συγχαρητήρια και ευχές σε τηλεδιάσκεψη για τη νέα σχολ. χρονιά