ΣΤΕΡΕΑ ΕΛΛΑΔΑ - ΘΕΜΑΤΑ ΕΙΔΙΚΗΣ ΑΓΩΓΗΣ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ - ΘΕΜΑΤΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ
Τοποθετήσεις εκπαιδευτικών Γενικής Αγωγής σε κενά Ειδικής Αγωγής: Ο ΣΑΤΕΑ μιλάει για παρατυπίες
Να μονιμοποιηθούν οι νεοδιόριστοι εκπαιδευτικοί EAE άμεσα: Ανακοίνωση της ΟΛΜΕ
Στήριξη στο ΚΕΔΑΣΥ Σάμου: Αναμένεται το αποτέλεσμα της ΕΔΕ σε βάρος της Διεπιστημονικής Ομάδας
Ενημέρωση για προσλήψεις ΕΕΠ-ΕΒΠ-εκπαιδευτικών σε γενικά σχολεία-ειδική αγωγή-Παράλληλη Στήριξη
Κεραμέως για απεργίες εκπαιδευτικών-σχολική βία-το πως εξελίσσεται η χρονιά | video
Εκλογές Υπηρεσιακών Συμβουλίων 2022: Πώς ψηφίζω για ΚΥΣΕΕΠ και ΠΥΣΕΕΠ | Οδηγίες
Αναλυτικά Προγράμματα-Θεωρία και Πράξη: 1η ανακοίνωση Διεθνούς Εκπαιδευτικού Συνεδρίου
ΠΟΣΕΕΠΕΑ-μονιμοποιήσεις: Καλεί τα μέλη ΕΕΠ-ΕΒΠ σε κατάθεση αίτησης στις Δ/νσεις Εκπ/σης-Υπόδειγμα Αίτησης
Εκπαιδευτικοί παραμεθόριων-νησιωτικών-ορεινών περιοχών: Εξετάζεται παροχή οικονομικών κινήτρων
Ανάγκη μαζικών διορισμών εκπαιδευτικών και μελών ΕΕΠ-ΕΒΠ: Ερώτηση στη Βουλή
Καταγραφή διαδικασιών Περιφερειακών Υπηρεσιών Εκπαίδευσης: Για ανεδαφικό εγχείρημα μιλά ο ΣΥΠΥΥΠ
Αυξήσεις τώρα στους μισθούς μας για να ζούμε με αξιοπρέπεια: Πανελλαδική απεργία 9 Νοεμβρίου 2022
Aμοιβές στο δημόσιο 2011-2022: Eπιτακτική ανάγκη για αυξήσεις μισθών-Εκδήλωση Κοινωνικού Πολύκεντρου ΑΔΕΔΥ
Στοιχεία για τις υποστηρικτικές δομές του ΥΠΑΙΘ ζητά το ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ: ΚΕΔΑΣΥ-ΕΔΥ-ΣΔΕΥ-Προσλήψεις Κ.Λ και Ψυχολόγων
Γιατί θα πρέπει να ψηφίσουμε μαζικά στις εκλογές της 5ης Νοεμβρίου για τους αιρετούς στα Υπηρεσιακά Συμβούλια
ΔΗΣΥ-μονιμοποίηση νεοδιόριστων: Το Υπουργείο σκόπιμα κωλυσιεργεί με στόχο να προηγηθεί η αξιολόγηση
Εκλογές ΠΥΣΕΕΠ-ΚΥΣΕΕΠ 2022: Το ηλεκτρονικό μήνυμα από το Σύστημα ΖΕΥΣ σε κάθε μόνιμο και αναπληρωτή ΕΕΠ-ΕΒΠ
Διαμαρτυρία ΑΔΗΚ για παραίτηση αναπληρωτή καθηγητή ΕΠΑΛ-Ζητούν από την Υπουργό να μην την κάνει δεκτή
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση: Ελλειψη στρατηγικού σχεδιασμού-Ερώτηση στη Βουλή
Τηλεργασία λόγω προβλημάτων υγείας: Το ΦΕΚ με τον κατάλογο προβλημάτων, τη διαδικασία, τα δικαιολογητικά
Απόφοιτοι ΤΕΦΑΑ: Απαραίτητη η δημιουργία Νομικού Προσώπου Δημοσίου Δικαίου (ΝΠΔΔ)-Ερώτηση στη Βουλή
Φοίτηση μαθητών με αναπηρία και όσων ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες: Συζήτηση στη Βουλή Δευτέρα 31.10.2022
Σχετικά με φερόμενη ρατσιστική αντιμετώπιση μαθητή από Δ/ντή σχολείου-Ανακοίνωση ΥΠΑΙΘ
Μονιμοποιήσεις νεοδιόριστων: Αναμένεται διευκρινιστική Εγκύκλιος από το Υπουργείο Παιδείας
Αξιολόγηση δυσλεξίας μέχρι και την Α’ Λυκείου: Κατάργηση της διάταξης ζητά η ΑΣΓΜΕ-Αναφορά στη Βουλή
Παρελάσεις για την 28η Οκτωβρίου σε όλη τη χώρα: Στην Ερεικούσσα, στη Νάξο, Θεσσαλονίκη, Αθήνα
ΕΣΑμεΑ-Πρόγραμμα κατάρτισης 3.000 νέων με αναπηρία και χρόνιες παθήσεις: Παράταση αιτήσεων έως 30.11.2022
Εκφοβισμός εκπαιδευτικών: Ερώτηση στη Βουλή για την παραίτηση καθηγητή ΕΠΑΛ
Αποϊδρυματοποίηση: Εφαλτήριο ορατότητας και συμπερίληψης για τα άτομα με αναπηρία | Αρθρο
Νόμιμη η ηλεκτρονική ψηφοφορία στις εκλογές αιρετών Υπηρεσιακών Συμβουλίων σύμφωνα με το ΣτΕ
Η ιερότητα της Εκπαίδευσης την εποχή της (κατ)αναγκαστικής ηλεκτρονικής ψήφου | Αρθρο
Μηνιαία κάρτα σίτισης για εκπαιδευτικούς: Ανακοίνωση της Διεύθυνσης Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ζακύνθου
1o Νevronas φεστιβάλ καλλιτεχνικής συμπερίληψης | 28-30/10/2022
Δάσκαλος με μισθό 737 ευρώ: Aνάγκη να αναγνωριστεί το έργο των εκπ/κών και στον μηνιαίο μισθό τους
Υπηρεσιακά Συμβούλια Υπουργείου Παιδείας: Ανάθεση σε δικηγορική εταιρεία της εκτίμησης αντικτύπου προστασίας δεδομένων
Μητρώο Εκπαιδευτών ΔΙΕΚ 2022: Αιτήσεις από 27 Οκτωβρίου έως 6 Νοεμβρίου 2022
28η Οκτωβρίου-Μήνυμα Νίκης Κεραμέως, Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων
28η Οκτωβρίου-Μήνυμα Ζέττας Μακρή, Υφυπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων
Μείωση μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών στα Λύκεια χωρίς αιτιολόγηση: Ερώτηση στη Βουλή
Ελληνόγλωσσα σχολεία εξωτερικού: Ερώτηση στη Βουλή για ελλείψεις εκπαιδευτικών από τον ΣΥΡΙΖΑ
Διοικητικό Συμβούλιο Ενωσης Διευθυντών: Συγκροτήθηκε σε σώμα το νέο Δ.Σ.
Ψηφιακή κάλπη Ζευς-emails: Ξεκίνησε η αποστολή από τις Δ/νσεις στους μόνιμους και αναπληρωτές εκπ/κούς και ΕΕΠ-ΕΒΠ
Εγκριση εκπαιδευτικού Προγράμματος "Θεραπευτική Αγκαλιά" από το Υπουργείο Παιδείας
Οδηγίες ίδρυσης ΖΕΠ-Β Φάση για το σχολικό έτος 2022-2023 σε Δημοτικά σχολεία
Επιμόρφωση μουσικών σε θέματα ενσωμάτωσης ΤΠΕ, Μουσικής Τεχνολογίας και Ηχοληψίας
Εκλογές υπηρεσιακών συμβουλίων ΕΕΠ-ΕΒΠ: Πως ψηφίζουμε και γιατί, για το ΚΥΣΕΕΠ και τα ΠΥΣΕΕΠ
Αποτελέσματα μετεγγραφών 2022-23: Υποβολή ενστάσεων για διάστημα 30 ημερών
Τροπολογία για Πανεπιστήμια και επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-ΕΒΠ κατατέθηκε προς ψήφιση στη Βουλή
Τροπολογία για παιδαγωγική επάρκεια και εισαγωγική επιμόρφωση εκπαιδευτικών-ΕΕΠ-Πρόβλεψη και για ΕΒΠ
Ανάγκη ίδρυσης οργανικών θέσεων και νέων διορισμών στη Δευτεροβάθμια | Ανακοίνωση ΠΕΑΔ