- Η συνεκπαίδευση (inclusion) στην Ευρώπη
- Η συμβολή του αυτοπροσδιορισμού στην εκπαίδευση και συνεκπαίδευση ατόμων με ειδικές ανάγκες
- Η λειτουργικότητα της ελληνικής οικογένειας παιδιού με ειδικές ανάγκες
- Επαγγελματική αποτελεσματικότητα των ειδικών παιδαγωγών: Η άποψη των γονέων
- Ψυχοκοινωνική παρέμβαση στη σχολική τάξη
- Η επίδραση της εξουθένωσης των μαθητών στην αντίληψη ανεπιθύμητων συμπεριφορών από τους μαθητές
- Προτάσεις για την αντιμετώπιση της επιθετικής συμπεριφοράς
- Το "χτίσιμο" Αναλυτικού Προγράμματος για την ανάπτυξη επικοινωνίας τυφλοκωφών μαθητών
- Το παιχνίδι του αυτιστικού παιδιού
- Συναισθηματική μάθηση σε παιδί με σύνδρομο Asberger στο Δημοτικό Σχολείο
- Είναι οι μαθητές με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες ικανοί να γενικεύσουν στρατηγικές ανάγνωσης και αυτορρύθμισης;
- Σύγκριση γραπτού λόγου μαθητών της Ε τάξης Δημοτικού Σχολείου με ή χωρίς ειδική Μαθησιακή Διαταραχή στην ανάγνωση
- Κυρία, οι νυχτερίδες είναι πουλιά; Με ποιά κριτήρια οι μαθητές της Δ Τάξης του Δημοτικού Σχολείου με ή και χωρίς δυσκολίες στην ανάγνωση σχηματίζουν έννοιες
ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΕΡΑ ΕΔΩ
(Από τα πρακτικά του συνεδρίου " Η Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση και οι προκλήσεις της εποχής μας"-Πανεπιστήμιο Ιωαννίνων-2007)
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου