Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2013

ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ



 
ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ  ΕΝΩΣΗ ΕΙΔΙΚΩΝ  ΠΑΙΔΑΓΩΓΩΝ

με την υποστήριξη της

Μονάδας Αναπτυξιακής & Συμπεριφορικής Παιδιατρικής
(Α΄ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΑΚΗ ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ
ΙΑΤΡΙΚΗ ΣΧΟΛΗ ΕΚΠΑ)



ΗΜΕΡΙΔΑ



ΚΑΙΝΟΤΟΜΑ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ  ΣΤΗΝ ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΔΙΑΣΥΝΔΕΣΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΠΑΙΔΕΙΑΣ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑΣ
  Σάββατο 19  Οκτωβρίου  2013 (8:30 – 16:00)
Αμφιθέατρο Χωρεμείου Ερευνητικού Εργαστηρίου
Νοσοκομείο Παίδων «Η Αγία Σοφία», Γουδή, Αθήνα

Πληροφορίες:  www.specialeducation.gr
                         unionpeep@gmail.com
                         Τηλ.:  6978042337 & 6972133576




ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΗΜΕΡΙΔΑΣ

8:30-9:00:  Εγγραφές
9:00-9:45:  Χαιρετισμοί & Εισαγωγικές Ομιλίες
Προεδρείο:  Σ. Πολυχρονοπούλου  – Τ. Κόρπα
Χαιρετισμοί
Α. Δαρβούδης -  Πρόεδρος Πανελλήνιας Εταιρείας Ειδικών Παιδαγωγών (ΠΕΕΠ)
Γ. Χρούσος – Καθηγητής Παιδιατρικής, Διευθυντής Α΄ Πανεπιστημ. Παιδιατρικής Κλινικής. Ιατρική Σχολή  ΕΚΠΑ
Π. Περβανίδου – Λέκτορας Αναπτυξιακής & Συμπεριφορικής Παιδιατρικής, Ιατρικής Σχολής ΕΚΠΑ
Σ. Πολυχρονοπούλου - Καθηγήτρια Ειδικής Αγωγής, Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης ΕΚΠΑ
Τ. Κόρπα – Παιδοψυχίατρος,  Πρόεδρος Ελληνικής Εταιρείας Μελέτης της ΔΕΠΥ (ΕΕΜ ΔΕΠΥ)
Κ. Λολίτσας – Διευθυντής Ειδικής Αγωγής & Εκπαίδευσης του ΥΠΑΙΘ
Ομιλίες
Π. Περβανίδου – «Σχολική Ετοιμότητα: Η διασύνδεση υπηρεσιών υγείας και παιδείας»
Χ. Σκαλούμπακας – «Συνεργασία σχολείου – Ιατροπαιδαγωγικών υπηρεσιών : Η σύγκρουση δύο κόσμων»

9:45 – 11:40:    1η Συνεδρία -   ΔΕΠ-Υ
Προεδρείο: Π. Περβανίδου – Α. Δαρβούδης
Κανάρη Κ., Δ/ντρια 7ου Δ.Σ. Αμαρουσίου, μέλος Δ.Σ. ΕΕΜ ΔΕΠΥ
ΔΕΠΥ & Μαθησιακές Δυσκολίες μέσα στην τάξη : Ο ρόλος του εκπαιδευτικού
Χανιώτη Ε.., Τ.Ε. του 5ου  Δ.Σ. Κηφισιάς
Συνεργασία Τμήματος Ένταξης και Παράλληλης Στήριξης για την εφαρμογή προγράμματος βιωματικής μάθησης στα μαθηματικά σε παιδί με Αυτισμό και ΔΕΠΥ
Παπαευαγγέλου Α., Σέμκου, Α., Μπέκα Α., Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο Γ.Ν. Γ. Παπανικολάου
-          Ομάδα Κοινωνικών Δεξιοτήτων Παιδιών με ΔΕΠΥ, στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο του Γ.Ν.  Γ. Παπανικολάου
-          Ομάδα παιχνιδιού γονέα - παιδιού (PCIT),  στο Ιατροπαιδαγωγικό Κέντρο του Γ.Ν.  Γ. Παπανικολάου
Μαυρουδής Γ. & Φαλακίδου Μ., 2ο Δ.Σ. Ν. Μηχανιώνας
Πρόγραμμα προσαρμογής των μαθητών με μαθησιακές δυσκολίες, ΔΕΠΥ και χαμηλή σχολική επίδοση στο Γυμνάσιο.
Γκουντουβά, Φ. Τ.Ε. του 20ο Δ.Σ. Λάρισας,
Η συμβολή των  ΤΠΕ, των προγραμμάτων Αγωγής Υγείας και Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης στην τροποποίηση συμπεριφοράς  μαθητών με ΔΕΠΥ (Μελέτη περίπτωσης).
Λύρας Δημήτρης, 6ο Δ.Σ. Κηφισιάς
Τα ζευγάρια του πίνακα πολλαπλασιασμού
Σκαλούμπακας, Χ., Κόρπα, Τ., Λύτρα, Φ.
Η εξάσκηση των επιτελικών λειτουργιών σε παιδιά πρώτης σχολικής ηλικίας με συμπτωματολογία ΔΕΠΥ στα πλαίσια καινοτόμου προγράμματος παρέμβασης.
11:20 – 11:40  Συζήτηση
11:40 – 12:00:  Διάλειμμα

12:00 – 13:40:  2η Συνεδρία
Προεδρείο: Χ. Σκαλούμπακας  -  Α. Σταμπολτζή
Νικολαΐδου Ξ., Μοσχονάς Ν., Μανούσακα Α., Σφακιανάκη Χ., Μ. Λαμπαθάκης, Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεθύμνου
«Εγώ και Εσύ ας γίνουμε Εμείς»
Νικολαΐδου Ξ. & Ρέβη Χ., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Ρεθύμνου
«Τα συναισθήματά μας στη ζωή μας»
Βογιατζή Μ., Τσιμιτσέλης Ι. & Σταμάτη Ν.
Αυτισμός και κατανόηση συναισθημάτων
Αναγνώστου Β., Μπούμη Μ. & Σωτηρακοπούλου Ν.
Η αποτελεσματικότητα των Κοινωνικών Ιστοριών στη μείωση των επιθετικών συμπεριφορών παιδιού προσχολικής ηλικίας με ΔΑΔ
Δαμανάκη Μ., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Αιγάλεω
Εφαρμογή εξατομικευμένης εκπαιδευτικής παρέμβασης σε μαθήτρια με Δ.Α.Δ.  με συμπεριφορά σχολικής άρνησης
Κατσίκα Α., Ξηράκη, Κ., Φωκά Σ, Μυλωνοπούλου, Μ., Σταυρούλου, Μ.,  Μοντεσάντου Κ. & Καραμπίνη, Α. - Κέντρο Νευροεξελικτικής Αγωγής του Παιδιού
Εφαρμογή μοντέλου εκπαίδευσης ΤΕΑCCH σε ημερήσιο εκπαιδευτικό πρόγραμμα για παιδιά με ΔΑΔ.

 13:20 -13:40: Συζήτηση
13:40 – 14:00: Διάλειμμα

14:00 – 15:40:  3η Συνεδρία
Προεδρείο: Α. Παπαδόπουλος  -  Θ. Πρυμίδου
Κατσάρης Η.,   Τσομπανίδου Δ. &  Μήτσου Ε., 1ο Δ.Σ.  Πυλίου-Κω
Έχω το δικαίωμα να είμαι διαφορετικός…
Θεοδωρίδου Σ. & Πανουσιάδου Μ., Τ.Ε Δ.Σ. Αστυπάλαιας & 15ο Δ.Σ. Ευόσμου Θεσ/νίκης
Πρόταση δημιουργικής παραγωγής από μαθητές ειδικής και γενικής εκπαίδευσης : Το  Etwinning έργο μας
Κοκκώνη Α. & Περικλέους Κ. – Λεξιμάθεια
Safe & Sound, μαθαίνοντας  τ’ Αγγλικά εύκολα
Μαρίνου Δ. & Βασιλείου Ε., Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά
Η Μουσική και η Τεχνολογία
Βασιλείου Ε. & Μαρίνου Δ. , Ε.Ε.Ε.Ε.Κ. Πειραιά
Ύφασμα και Επιχειρηματικότητα
Κοντολέων Γ.- Α.  Δ/νση Β΄/βαθμιας Εκπ/σης Β΄ Αθήνας
Ομαδοσυνεργατικό Πρόγραμμα Παράλληλης Στήριξης μαθήτριας με κινητική και αισθητηριακή αναπηρία στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, στα μαθήματα των Θετικών Επιστημών

15:20-15:40: Συζήτηση - Συμπεράσματα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου