Παρασκευή 25 Απριλίου 2014

ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΤΩΝ ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ ΤΟΥ ΑΡΘΡΟΥ "Αντικοινωνικοί καθηγητές" ΣΤΟ tovima.gr

ΖΗΤΩ ΟΙ "ΑΥΤΟΜΑΤΟΙ" ΠΟΛΙΤΕΣ! | 24/04/2014 19:19
Αγαπητή κυρία! * Πουθενά δεν μιλάτε για τα μαθήματα που χάθηκαν καθώς το σύστημα δε διόρισε έγκαιρα καθηγητές. Στο δικό μου σχολείο ΕΕΕΕΚ Τυμπακίου π.χ. τα μαθήματα ξεκίνησαν 9 του Οκτώβρη, γιατί τότε έγιναν προσλήψεις αναπληρωτών. * Δεν αναφέρετε πως σε πολλά σχολεία οι καθηγητές πήγαν μετά το Γενάρη. Και οι αγωνία όλων είναι ότι οι περισσότεροι δίδασκαν μαθήματα που θα εξεταστούν στις πανελλήνιες. * Δεν είδα να γράφετε κάτι για το ότι το Σχολείο Ευρωπαϊκής Παιδείας στο Ηράκλειο κόντεψε φέτος να κλείσει, καθώς τα μαθήματα άρχισαν Νοέμβριο, λόγω έλλειψης εκπαιδευτικών. Γιατί κυρία; Πριν αρχίσετε να βγάζετε το "ψωμάκι" σας , παίζοντας με το ψωμί άλλων , μήπως να μαζεύατε περισσότερα στοιχεία;
TGT

H ΠΑΡΑΧΑΡΑΞΗ ΤΗΣ ΑΛΗΘΕΙΑΣ | 24/04/2014 15:20
Σε αυτή τη χώρα το πιο εύκολο είναι να παραποιείται η αλήθεια.Ποιος νοήμων άνθρωπος πιστεύει ότι με 3 ημέρες μαθημάτων καλύπτεται η ύλη; Τοεκπαιδευτικό μας σύστημα νοσεί. Όλοι οι μετέχοντες έχουν ευθύνη.Τις περισσότερες όμως η εκάστοτε πολιτική ηγεσία του υπουργείου παιδείας.Ας σταματήσουν οι κονδυλοφόροι να ψάχνουν εύκολα θύματα.
ΒΑΣΙΛΗΣ

Πλεόνασμα υποκρισίας | 24/04/2014 12:41
Είναι θλιβερό στην Ελλάδα της κρίσης ο καθένας να εκφέρει άποψη και να προβάλλει ανακριβή και ψευδή στοιχεία, να λαϊκίζει για ένα τόσο σοβαρό θέμα όσο η παιδεία. Σε όλες τις πολιτισμένες χώρες οι διακοπές των εκπαιδευτικών είναι πάνω κάτω οι ίδιες. (αναζητήστε το άρθρο με τίτλο Σχολικές αργίες και διακοπές στα εκπαιδευτικά συστήματα της ΕΕ, της Μαργαρίτας Ζαγουριανού για να ενημερωθείτε. ) Μπείτε στο site του Υπουργείου Παιδείας για να μάθετε ότι εκπαιδευτικοί διορίζονταν μέχρι και το 2014, γι' αυτές αυτές τις χαμένες ώρες ποιος λογοδοτεί? Η έλλειψη καθηγητών οδηγεί τους μαθητές στα φροντιστήρια! Δεν βλέπω κανένα να ενοχλείται από τις 4 ημέρες που θα κλείσουν τα σχολεία λόγω εκλογών...
Βάλια

Απάντηση στη κ. Λώρη | 24/04/2014 12:38
Απάντηση στη κ. Λώρη Αναπλήρωση λόγω καταλήψεων. Ερωτήματα που πρέπει να μας προβληματίσουν. 1. Έκανε κάποιος καταμέτρηση πόσοι ΜΑΘΗΤΕΣ πήγαν εχθές στα σχολειά; Πάρα πολλοί ειδικά των τελευταίων τάξεων του Λυκείου δεν πήγαν όχι γιατί κοιμόντουσαν αλλά γιατί ήταν στα φροντιστήρια τους. Σε πολλούς νομούς η προσέλευση δεν πέρασε το 20%. 2. Πόσες ημέρες θα πρέπει να κάνουν αναπλήρωση τα σχολεία της Ζακύνθου πχ. που ακόμα και σήμερα δεν έχουν ούτε ένα καθηγητή για τα τμήματα των ειδικοτήτων που καταργήθηκαν το καλοκαίρι; (και αυτό συμβαίνει και αλλού). 3. Κάθε χρόνο εδώ και 20 χρόνια η αναπλήρωση των χαμένων ημερών από καταλήψεις γινόταν με τον τρόπο που λέει η ΟΛΜΕ, δηλαδή κόβονταν σχολικές εκδρομές και περίπατοι ώστε να καλυφθούν οι χαμένες ώρες, και μάλιστα γινόταν με προγραμματισμό ώστε αν η κατάληψη ήταν π.χ Δευτέρα να γίνει αναπλήρωση μια άλλη Δευτέρα κ.ο.κ. Γιατί φέτος δεν επιλέχτηκε ο ίδιος τρόπος αλλά το Υπουργείο ζήτησε να κοπούν οι διακοπές του Πάσχα – μήπως για να τιμωρήσει παιδιά και καθηγητές ώστε να το σκάφτονται 2 και 3 φορές άλλη φορά που θα αποφασίζουν κατάληψη; 4. Θα πληρωθούν υπερωριακή εργασία οι καθηγητές που θα εργαστούν τις 3 ημέρες της αναπλήρωσης; Τις ημέρες των καταλήψεων όλοι οι καθηγητές – βάσει νόμου – είναι έξω από το σχολειό τους, δεν κάθονται. Πρέπει το Υπουργείο να απαντήσει σε αυτό γιατί έτσι κι αλλιώς οι μέρες του Πάσχα είναι υπολογισμένες στις ημέρες αδειών των καθηγητών. 5. Αφού ήταν και είναι τόσο απαραίτητη η αναπλήρωση των χαμένων ωρών από καταλήψεις γιατί το Υπουργείο σε συνεργασία με τις Περιφέρειες δεν μερίμνησε ώστε να γίνει η μεταφορά των μαθητών με τα λεωφορεία; Μπορεί το φαινόμενο να παρατηρήθηκε σε 2 νομούς αλλά «κάθε χαμένη ώρα είναι μία χαμένη ευκαιρία για γνώση» κατά το Υπουργείο. 6. Το υπουργείο ανακοίνωσε ότι λόγω των εκλογών (16 - 19 και 23 - 26) θα έχουμε 4 ημέρες κλειστά σχολειά. Θα γίνει ή όχι αναπλήρωση γι αυτές τις ημέρες; Τελειώνοντας θα ήθελα να ρωτήσω: η αναπλήρωση έγι
Απάντηση στη κ. Λώρη χωρίς ΛΑΣΠΗ

Η παράμετρος κλειδί | 24/04/2014 10:54
Προκειμένου να "την πείτε" στους καθηγητές παραλείπετε τη σημαντικότερη παράμετρο του θέματος που είναι οι γονείς. Ή, ακόμα χειρότερα, τους παρουσιάζετε απλώς σαν θύματα. Ποιοί κάνουν τις καταλήψεις; Οι καθηγητές; Τα παιδιά τις κάνουν. Οι γονείς των παιδιών τι ρόλο παίζουν σ΄ αυτή την ιστορία; Οι γονείς των παιδιών που πρωτοστατούν στις καταλήψεις και διανυκτερεύουν μέσα στα κατειλημμένα σχολεία που βρίσκονται; Τι ρόλο παίζουν; Πως επηρεάζουν και πως ελέγχουν τα παιδιά τους; Μήπως αφήνουν να δημιουργηθεί όλο αυτό το μπάχαλο γιατί οι ίδιοι δεν αναλαμβάνουν την ευθύνη -όπως θα όφειλαν- για τη λύση των τυχόν προβλημάτων που απασχολούν τα παιδιά τους;
B.M.
Ανευθυνότητα | 24/04/2014 10:47
Μπράβο, πολύ ωραία, κυρία μου, που διαιωνίζετε τη γνωστή καραμέλα "οι καθηγητές είναι τεμπέληδες". Στο εκτός πραγματικότητας άρθρο σας, σάς απαντώ: 1) Η ΟΛΜΕ δεν είναι οι καθηγητές, μια και η μειονότητα πια πηγαίνει στις συνελεύσεις και ψηφίζει, αηδιασμένη και 2) οι καθηγητές προσφέρουν με την ψυχή τους, με ψαλιδισμένες τις ήδη πενιχρές αποδοχές τους κατά 30%, με αυξημένο το διδακτικό ωράριο, (έξω τα διορθώματα, η προετοιμασία στο σπίτι, γιατί εγώ εργάζομαι και αργίες), και νοιάζονται για το μέλλον των παιδιών μας, που η Πολιτεία το έχει γραμμένο. Βέβαια, με τη στάση τη δική σας, που εξευτελίζει έτσι τους δασκάλους τους, περιμένετε τα παιδιά να τους σέβονται; Και την παιδεία;
Αντιόπη, Φιλόλογος
η μονόπλευρη αλήθεια είναι κίτρινη | 24/04/2014 10:12
σας ευχαριστώ μου μπορώ να θέσω κάποια θέματα. Ξεκινάτε συγκρίνοντας τις μέρες εργασίας σε διάφορες χώρες. (α) γιατί δεν κάνετε σύγκριση και των αντίστοιχων μισθών? (β) γιατί δεν αναφέρεστε στα εξωδιδακτικά καθήκοντα που δεν υπάρχουν σε αυτές τις χώρες και υπάρχουν εδώ? (γ) γιατί δεν αναφέρεστε καθόλου στις υποδομές που υπάρχουν εκεί και δεν υπάρχουν εδώ? (δ) γιατί δεν αναφέρεστε και στις γενικότερες πολιτικές που αποδυναμώνουν το δημόσιο σχολείο? 'Ολα τα παραπάνω και πολλά άλλα τα παραλείπετε (ελπίζω όχι σκόπιμα) οπότε προφανώς βρήκατε τους φταίχτες. Οι εκπαιδευτικοί και κανένας άλλος. Προς αποκατάσταση της αλήθειας, αναλάβουμε τις ευθύνες που μας αναλογούν, και οι άλλοι τις δικές τους
petros paragios
 Οι καταλήψεις αναπληρώνονταν | 24/04/2014 09:52
Κυρία Κέζα Λώρη, Ως δημοσιογράφος οφείλετε να ψάχνετε την αλήθεια. Πέρυσι δεν έγιναν περίπατοι και συνελεύσεις μαθητών και αναπληρώθηκαν κατά τη διάρκεια της χρονιάς τα μαθήματα. Άρα τα μαθήματα αναπληρώθηκαν με όλους τους μαθητές στο σχολείο κ όχι όπως τώρα. Επίσης φέτος είτε 3 ημέρες κατάληψης έκανες είτε 20 ημέρες, 3 ημέρες θα γίνουν. Πότε λοιπόν ήταν καλύτερα; Είστε δημοσιογράφος. Θα έπρεπε να σας ενδιαφέρει η αλήθεια και να έχετε καλύτερη κρίση. Επίσης για τα φροντιστήρια σκεφτείτε λίγο πόση ύλη μας βάζουν από το Υπουργείο, την αναντιστοιχία διδακτέας και εξεταστέας ύλης, κλπ Κατάντια το άρθρο σας.
Φώτης Λαζαρίνης
Θλιβερός και διαχρονικός... | 24/04/2014 09:14
είναι ο δεσμός "δημοσιογράφων" που εκμισθώνουν την πένα τους στην εκάστοτε διεφθαρμένη εξουσία, αναλαμβάνοντας να παρουσιάσουν "το άσπρο-μαύρο", εν προκειμένω να ενεργοποιήσουν τον κοινωνικό αυτοματισμό. Ύψιστη ανεπάρκεια το να αποκτά λόγο ύπαρξης κάποιος με αυτόν τον τρόπο! Ας σκεφτούμε απλά πως οι συνεπάγγελτοι της γράφουσας λοιδωρούσαν τις προηγούμενες δεκαετίες όσους έβλεπαν πως ο βασιλιάς της οικονομικής ανάπτυξης είναι γυμνός και προσπαθούσαν να αποκαλύψουν την απάτη αυτών που εξασφάλιζαν μεγάλα έργα στα αφεντικά τους και παχυλούς μισθούς από τα μυστικά κονδύλια στους ίδιους.
Άκης
ΜΕΛΕΤΕΣ ΟΟΣΑ (1) | 24/04/2014 08:44
Ειναι αμφισβητούμενη η εγκυρότητα των στοιχείων που εδόθησαν απ την Ελλάδα προς εκπόνηση της Μελέτης ΟΟΣΑ αλλα οχι η σκοπιμότητα http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2012/01/meleti-kemete-olme40112.pdf http://olme-attik.att.sch.gr/new/wp-content/uploads/2013/10/ekpergo211013.pdf
zaclag
 ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ | 24/04/2014 02:13
είναι απίστευτο ότι οι περισσότεροι αρνητικοί ψήφοι είναι στα σχόλια που παραθέτουν επιχειρήματα και μάλιστα ορθά απέναντι στο άρθρο σας το οποίο είναι μονόπλευρο και κατευθυνόμενο... Μα πόσους δημοσιογράφους σας βάζετε εκεί να ψηφίζουν...?????!!!!!
imarton
ΞΥΠΝΗΣΤΕ ΠΙΑ | 24/04/2014 01:16
Η "λάσπη" πάει και έρχεται όπως πάντα... Το υπουργείο Παιδείας να κοιτάξει τα μούτρα του καλύτερα, γιατί με τα χάλια που παρουσιάζει, ουσιαστικά κοροιδεύει τον εαυτό του και τώρα υποκριτικά κόπτεται να σώσει την ύλη μέσα σε τρεις μέρες, ενώ χιλιάδες ώρες έχουν χαθεί με τα κενά που άφησε σε πολλά σχολεία από την αρχή της σεζόν. Όσο για το Βήμα, χαράς την ανεξάρτητη εφημερίδα που δημοσιεύει ψευτο-κουλτουριάρικα κείμενα - ύβρεις εναντίον των διαφόρων κοινωνικών ομάδων που χειμάζονται από την κρίση, κάτι που πάντα βολεύει τους γερμανόφιλους κυβερνήτες μας. Ουστ! (ένας εξωτερικός παρατηρητής)
Π.Σ.
 
για όσα κάνετε γαργάρα... | 24/04/2014 00:51
ενώ ας πούμε τις τέσσερις συνολικά μέρες που τα σχολεία θα παραμείνουν κλειστά λόγω εκλογών τις κάνει γαργάρα το υπουργείο..... τότε δε θα χαθούν μαθήματα έτσι; ενώ για τις επιτηρήσεις των Πανελλαδικών παραλύει το σύστημα δε σας είδα να λέτε κουβέντα για το γεγονός ότι το υπουργείο επιβάλλει διαδικασία πανελλαδικών και για τις υπόλοιπες τάξεις του λυκέιου παραλύοντας έτι περισσότερο το σύστημα!! επιλεκτικά χτυπάτε τους καθηγητές ενώ για τα κενα΄, τα αναλυτικά προγράμματα , την έλλειψη υποδομών , τα απαράδεκτα σχολικά βιβλία, τις καθυστερημένες υπηρεσιακές μεταβολές, την παντελή έλλειψη επιμόρφωσης αποκλειστικά υπεύθυνοι ειναι οι του υπουργείου και ΟΧΙ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ. ΞΥΠΝΗΣΤΕΕΕΕΕ!!!
mt.
Παρουσίες κατά μάθημα και όχι απουσίες | 24/04/2014 00:37
Το πολιτικοσυνδικαλιστικό κατεστημένο θέλοντας να έχει τη μεγαλύτερη επιρροή πάνω στους μαθητές και να κατευθύνει κατά το δοκούν τα διαδραματιζόμενα στα σχολεία έχει "θεσμοθετήσει" ένα γραφειοκρατικό, αντιδημοκρατικό και άδικο σύστημα πάνω στο οποίο σπεκουλάρει. Είναι το "σύστημα" καταγραφής, και καταχώρησης των απουσιών των μαθητών στη διάρκεια του σχολικού έτους. Χιλιάδες εργατοώρες σπαταλούν εκπαιδευτικοί, γονείς και μαθητές για την καταγραφή και τη δικαιολόγηση των απουσιών. Στην ιστορία εμπλέκονται και γιατροί, νοσοκομεία, αθλητικοί σύλλογοι κλπ που βεβαιώνουν (ψευδώς συνήθως) πως ο μαθητής είναι ασθενής και απουσίαζε. Με το άδικο αυτό σύστημα υπάρχουν μαθητές που μπορεί να μην έχουν παρακολουθήσει καμιά ώρα σε κάποιο μάθημα και συνολικά να απουσιάσουν 164 διδακτικές ώρες στη διάρκεια του έτους και να προσέλθουν στις εξετάσεις. Αντίθετα υπάρχουν μαθητές που δεν απουσιάζουν καμιά ώρα διδασκαλίας. Είναι δίκαιο το σύστημα; Προφανώς όχι. Τι θα μπορούσε να γίνει; Απλά σε κάθε μάθημα να θεωρείται προαπαιτούμενη η ΠΑΡΟΥΣΙΑ του μαθητή για ένα ελάχιστο αριθμό ωρών. π.χ γίνονται 60 συνολικά ώρες Ιστορίας μέσα στο χρόνο; Οι μαθητές να έχουν παρουσία (υποχρεωτική) στις 48 ώρες. (ποσοστό 80%), ας αρρωστήσουν όποτε θέλουν, δεν χρειάζεται δικαιολόγηση τις ώρες που δεν παρακολούθησαν. Ούτε χαρτιά γιατρού, ούτε δικαιολόγηση από τους γονείς, ούτε γραφειοκρατία. (με το ισχύον σύστημα οι μαθητές παρακολουθούν ποσοστό ωρών μικρότερο από 50%)... Ας τολμήσει μια τέτοια τομή το υπουργείο...
Aristophanes
idioths | 23/04/2014 23:53
οταν εχεις μαθει να μην εργαζεσε και να υποκινεις τους ανηλικους να κανουν καταλυψη για να πινεις τον καφε σου και να πληρωνεσε ειναι δυσκολο να δεχτεις οτι μπαινει μια ταξη σε ολα αυτα..κακομαθημενες συντεχνιες που μοιρολατρικα θα εξαφανιστουν σε μια ελλαδα που τους πηρε χαμπαρη εδω και χρονια..
idioths
 εργολαβία | 23/04/2014 23:01
Η κοπέλα το έχει πάρει εργολαβία να ερμηνεύει τα φαινόμενα με τον τρόπο που βολεύει στο υπουργείο παιδείας.
Βαγγέλης
και πληρωμένοι να ήταν... | 23/04/2014 21:12
Και πληρωμένοι να ήταν οι κύριοι της ΟΛΜΕ από ιδιοκτήτες ιδιωτικών σχολείων, δεν θα τα καταφέρναν καλύτερα να διαλύσουν τη δημόσια εκπαίδευση.
MIK
ΓΙΑΤΙ ΔΕ ΓΡΑΦΕΤΕ ΕΝΑ ΑΡΘΡΟ | 23/04/2014 19:35
ΜΕ ΤΙΤΛΟ : ΑΝΤΙΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗ !!
ΘΑ ΚΑΝΕΙ ΠΑΤΑΓΟ !!

ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΟΛΙΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΑΠΟ ΕΔΩ: http://www.tovima.gr/opinions/article/?aid=588912&h1=true#commentForm

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου