Η Τομεάρχης Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων της Νέας Δημοκρατίας, βουλευτής Επικρατείας, Νίκη Κεραμέως,
κατά τη συζήτηση του νομοσχεδίου του Υπουργείου Παιδείας στην Ολομέλεια
της Βουλής, με τίτλο: «Συνέργειες ΕΚΠΑ, Γεωπονικού Παν/μίου Αθηνών,
Παν/μίου Θεσσαλίας με τα Τ.Ε.Ι. Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδας,
Παλλημνιακό Ταμείο και άλλες διατάξεις», αναφέρθηκε στην τροπολογία για σύστημα διενέργειας μόνιμων διορισμών
των εκπαιδευτικών, τονίζοντας ότι πρόκειται για άλλη μία υποκρισία της
Κυβέρνησης, καθώς νομοθετούν για όταν δεν θα είναι Κυβέρνηση.
«Επί
της ουσίας σχετικά με τους διορισμούς. Πρέπει να καταγράψουμε αναλυτικά
τα κενά τα οποία υπάρχουν σε εκπαιδευτικούς σε όλη την επικράτεια με
σκοπό να τα καλύψουμε, και πρέπει να ανανεώσουμε ηλικιακά το ανθρώπινο
δυναμικό της εκπαίδευσης.
Επίσης, είναι αδιαμφισβήτητο ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με αυταπάρνηση, υπό πολύ δύσκολες εργασιακές συνθήκες, έχουν σηκώσει στους ώμους τους το μεγάλο βάρος των οργανικών ελλείψεων στα σχολεία για περισσότερο από 10 χρόνια.
Οφείλουμε, λοιπόν, να το λάβουμε υπ’ όψιν μοριοδοτώντας την διδακτική προϋπηρεσία με αυξημένο συντελεστή.
Ωστόσο, υπάρχουν εξίσου πολύ άξιοι και προσοντούχοι νέοι, οι οποίοι όμως δεν έχουν διδακτική προϋπηρεσία, γιατί δεν έχουν προλάβει ακόμα να την αποκτήσουν.
Γι’ αυτούς τους νέους λοιπόν δεν πρέπει να υπάρξει κάποια μέριμνα; Φυσικά και πρέπει. Προκειμένου να έχουν όλοι μια ευκαιρία για αξιοκρατικό διορισμό στο δημόσιο σχολείο, προτείνουμε τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού, η επίδοση στον οποίο θα καταλαμβάνει περίπου 30% στο σύνολο των μορίων.
Με τον τρόπο αυτό, θα διασφαλίσουμε την ύπαρξη ενός αντικειμενικού, αδιάβλητου και δίκαιου συστήματος. Εκτός από την επίδοση στον διαγωνισμό και την διδακτική προϋπηρεσία, στους πυλώνες κριτηρίων, προτείνουμε να περιλαμβάνονται τα ακαδημαϊκά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια. Οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρίες οφείλουν να λάβουν την ξεχωριστή μέριμνα της Πολιτείας».
Επίσης, είναι αδιαμφισβήτητο ότι οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί, με αυταπάρνηση, υπό πολύ δύσκολες εργασιακές συνθήκες, έχουν σηκώσει στους ώμους τους το μεγάλο βάρος των οργανικών ελλείψεων στα σχολεία για περισσότερο από 10 χρόνια.
Οφείλουμε, λοιπόν, να το λάβουμε υπ’ όψιν μοριοδοτώντας την διδακτική προϋπηρεσία με αυξημένο συντελεστή.
Ωστόσο, υπάρχουν εξίσου πολύ άξιοι και προσοντούχοι νέοι, οι οποίοι όμως δεν έχουν διδακτική προϋπηρεσία, γιατί δεν έχουν προλάβει ακόμα να την αποκτήσουν.
Γι’ αυτούς τους νέους λοιπόν δεν πρέπει να υπάρξει κάποια μέριμνα; Φυσικά και πρέπει. Προκειμένου να έχουν όλοι μια ευκαιρία για αξιοκρατικό διορισμό στο δημόσιο σχολείο, προτείνουμε τη διενέργεια γραπτού διαγωνισμού, η επίδοση στον οποίο θα καταλαμβάνει περίπου 30% στο σύνολο των μορίων.
Με τον τρόπο αυτό, θα διασφαλίσουμε την ύπαρξη ενός αντικειμενικού, αδιάβλητου και δίκαιου συστήματος. Εκτός από την επίδοση στον διαγωνισμό και την διδακτική προϋπηρεσία, στους πυλώνες κριτηρίων, προτείνουμε να περιλαμβάνονται τα ακαδημαϊκά προσόντα και τα κοινωνικά κριτήρια. Οι πολύτεκνοι και τα άτομα με αναπηρίες οφείλουν να λάβουν την ξεχωριστή μέριμνα της Πολιτείας».
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου