Συντονιστική Επιτροπή Εκπαιδευτικών Δ.Ε. σε Διαθεσιμότητα
Το επικοινωνιακό παιχνίδι και ο εμπαιγμός του κ. Αρβανιτόπουλου
Τα ανυπόστατα ψεύδη του Υπουργού Παιδείας για «την αξιολόγηση των δομών»
και τους εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα
Γιατί κ. Υπουργέ;
Επικοινωνιακό παιχνίδι, χρησιμοποιώντας
τα μέσα μαζικής ενημέρωσης,παίζει ο Υπουργός Παιδείας, με σκοπό να
παραπλανήσει την κοινή γνώμη και την εκπαιδευτική κοινότητα,
σχετικά με το θέμα των εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα.
Ο Υπουργός, σε συνέντευξη που έδωσε στον realfm, διαρρηγνύει τα
ιμάτιά του υποστηρίζοντας ότι: «Εδώ μιλάμε για ανθρώπους οι οποίοι θα
πρέπει να απορροφηθούν σε άλλες θέσεις. Δεν μιλάμε για απολύσεις. Δεν θα
υπάρξει καμία απόλυση στο υπουργείο Παιδείας» και «Μιλάμε για ανθρώπους
οι οποίοι θα απορροφηθούν είτε σε διοικητικές υπηρεσίες του ιδίου υπουργείου,
είτε -εάν αυτό δεν καταστεί εφικτό- σε άλλα υπουργεία»
Επίσης την διάλυση της δημόσιας
παιδείας και τον ακρωτηριασμό της επαγγελματικής εκπαίδευσης τα
βαφτίζει: « αξιολόγηση των δομών και των διαδικασιών». Το ότι πέταξε, με την
διαδικασία του ξαφνικού θανάτου, σε μια νύχτα, έξω από την
Δευτεροβάθμια εκπαίδευση 2.500 καθηγητές και 20.000 μαθητές, το ονομάζει
«ολοκληρωμένο σχέδιο διαχείρισης του προσωπικού»
Πώς είναι δυνατόν ο Υπουργός Παιδείας να
λέει τόσο ανυπόστατα ψεύδη;
Ποιες δομές αξιολογήθηκαν κ. Υπουργέ;
Αυτές που καταργήσατε από την
επαγγελματική εκπαίδευση για να τις κάνετε δώρο στα ιδιωτικά
εκπαιδευτήρια, που τρίβουν τα χέρια τους γιατί πήραν το
"φιλέτο" της επαγγελματικής εκπαίδευσης;
Σε ποιες άλλες χώρες της Ευρώπης κ. Υπουργέ
οι τομείς Υγείας-Πρόνοιας, Εφαρμοσμένων Τεχνών και
Αισθητικής-Κομμωτικής έχουν αξιολογηθεί ως περιττές από την
Δευτεροβάθμια επαγγελματική εκπαίδευση;
Ήταν μνημονιακή υποχρέωση να
καταργήσετε αυτές τις ειδικότητες κ. Υπουργέ;
Που είναι η ευαισθησία σας κ. Υπουργέ για τους 20.00
μαθητές -τα παιδιά ενός κατώτερου θεού- των καταργημένων ειδικοτήτων, που δεν
έχουν καθηγητές να διδαχθούν τα μαθήματα που θα κλιθούν να δώσουν το Μάιο
Πανελλήνιες; Οι καθηγητές τους ήταν οι 2.000 πλεονάζοντες;
Σε ποιες διοικητικές θέσεις θα
απορροφηθούν οι 2.000 εκπαιδευτικοί σε διαθεσιμότητα; Στις 325 των ΙΕΚ στις
οποίες καλούνται να αποσπαστούν υπεράριθμοι εκπαιδευτικοί
από άλλες ειδικότητες "εν ενεργεία";
Αν δεν θέλετε κ. Υπουργέ να απολύσετε
εκπαιδευτικούς,
Γιατί -ενώ το εξαγγείλλατε- δεν
μετατάσσεστε εκπαιδευτικούς σε διαθεσιμότητα με δεύτερα πτυχία (φιλολόγου,
νηπιαγωγού, δασκάλου, μαθηματικού κλπ) αξιοποιώντας τους και προτιμάτε να τους
κάνετε, όπως λέτε, διοικητικούς;
Γιατί δεν αξιοποιείτε εκπαιδευτικούς σε
διαθεσιμότητα με διδακτορικούς και μεταπτυχιακούς τίτλους στα ΤΕΙ, μιας και
λόγω έλλειψης προσωπικού, τα ίδια τα ΤΕΙ έχουν ζητήσει να γίνουν φορείς
υποδοχείς εκπαιδευτικών σε διαθεσιμότητα με κατάλληλα προσόντα;
Γιατί δεν απορροφάτε όλους τους
καθηγητές που βρίσκονται σε διαθεσιμότητα και έχουν τόση
εμπειρία στα ΙΕΚ-ΣΕΚ και στην Ειδική Αγωγή, αλλά
προκηρύξατε, για την κάλυψη των εκπαιδευτικών αναγκών σε αυτά, θέσεις
ωρομισθίων;
Γιατί διαδίδεται, από διάφορους "υπεύθυνους" του υπουργείου ψευδώς, ότι μας έχετε ήδη τοποθετήσει σε αυτές τις θέσεις;
Γιατί διαδίδεται, από διάφορους "υπεύθυνους" του υπουργείου ψευδώς, ότι μας έχετε ήδη τοποθετήσει σε αυτές τις θέσεις;
Αν θέλατε να κάνετε οικονομία κ. Υπουργέ, γιατί ενώ
πληρώνετε τους καθηγητές με το μισθό της διαθεσιμότητας και τους έχετε
σπίτι τους να κάθονται, πληρώνετε επιπλέον ωρομίσθιους για να
κάνουν τα μαθήματα που μπορούν καλύτερα να διδάξουν αυτοί;
Γιατί αποφεύγετε να κάνετε δημόσια
διάλογο ώστε να απαντήσετε στα τόσο φλέγοντα θέματα της παιδείας και της διαθεσιμότητας,
αλλά προτιμάτε να βγάζετε δελτία τύπου, να κάνετε δηλώσεις σε εγκαίνια και
συνεντεύξεις "κονσέρβα";
Γιατί κ. Υπουργέ;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου