ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΩΝ
ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΩΝ
ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΠ.Ε.Π.Θ. (ΣΥΠΥΥΠ)
ΕΔΡΑ:
Λ. Κηφισίας 16,
Αμπελόκηποι- Αθήνα 115-26
site: www.sypyp.gr
Αθήνα 15-7-2014
ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΑ ΕΠΕΙΓΟΝ
Αρ.
πρωτ.:21
ΠΡΟΣ:
Όλα τα μέλη του Συλλόγου
Συνάδελφοι
Η απόφαση του
δικαστηρίου για την αγωγή του Υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, εναντίον
της ΑΔΕΔΥ και της απόφασης για αποχή – απεργία των εργαζομένων από οτιδήποτε
έχει σχέση με την αξιολόγηση του νόμου 4250/2014, δικαιώνει τον αγώνα των εργαζομένων
στο Δημόσιο και τη στάση τους ενάντια
στο κατάπτυστο νέο τρόπο αξιολόγησης.
Το δικαστήριο
χωρίς να μπαίνει στην ουσία του θέματος, έκρινε παράνομη την απεργία
γιατί την προκήρυξε η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ και όχι το Συνέδριο της
Συνομοσπονδίας!!! Δεν
μπαίνει στην ουσία του ζητήματος και απορρίπτει επί του συνόλου τα αιτήματα των
δικηγόρων της κυβέρνησης να χαρακτηριστεί καταχρηστική, να υπάρξει άμεση
εφαρμογή της απόφασης, να σταματήσει δηλαδή η απεργία και να μην επαναληφθεί
ξανά στο μέλλον.
Όσοι
παρακολούθησαν τη διαδικασία του
Δικαστηρίου κάνουν λόγο για μία δικαστικό που δεν περίμενε και δεν ήταν
προετοιμασμένη για μία τέτοια υπόθεση, ενώ διέκοψε τη συνεδρίαση του
δικαστηρίου και επανήλθε μετά από λίγη ώρα. Η εικόνα έδινε την εντύπωση ότι
δεχόταν πιέσεις κι επειδή μάλλον διαφωνούσε με την έκδοση μίας παράνομης απόφασης υπέρ της κυβέρνησης
αποφάσισε να αποστασιοποιηθεί και να εκδώσει
μία τέτοια απόφαση που να μην αναιρεί το δικαίωμα στη συνέχιση της
απεργίας με ένα αστείο σκεπτικό, αφού η Εκτελεστική Επιτροπή της ΑΔΕΔΥ έχει την εξουσιοδότηση να καλεί σε απεργίες
όπως και το κάνει τόσα χρόνια.
Η απόφαση θα
προσβληθεί με έφεση από την ΑΔΕΔΥ όπως αποφάσισε το Συμβούλιο της Εκτελεστικής
τη Δευτέρα 14 Ιουλίου, και μέχρις ότου εκδικαστεί, υπάρχει συνέχιση της
απεργίας – αποχής από ό, τι αφορά την αξιολόγηση. Ακόμα αναμένουμε μέχρι το
τέλος του μήνα την απόφαση για την προσωρινή διαταγή που έχει κάνει η
Συνομοσπονδία στο ΣτΕ για ακύρωση των Υπουργικών αποφάσεων που δρομολογούν την
αξιολόγηση με το νόμο 4250/2014, η αίτηση ακύρωσης των οποίων έχει
προσδιοριστεί για τις 10 Οκτώβρη. Ενδεχομένως η προαναφερθείσα Δικαστίνα να μην
ήθελε να μπει και στην ουσία του ζητήματος λόγω των επικείμενων αποφάσεων του
ΣτΕ.
Συνάδελφοι έχουμε
την υποχρέωση να συνεχίσουμε την αποχή – απεργία που οι χιλιάδες εργαζόμενοι
στο Δημόσιο συμμετέχουν και να μην αφήσουμε την Κυβέρνηση να προχωρήσει στη
διάλυση των υπηρεσιών μας αλλά και την πλήρη απαξίωση της ίδιας μας της
εργασίας. Ο υπηρεσίες υπολειτουργούν λόγω έλλειψης υπαλλήλων αλλά και σε
πολλές περιπτώσεις λόγω έλλειψης διοικητικής επάρκειας. Χωρίς
οργανισμούς, χωρίς αξιολόγηση δομών, δίχως περιγραφή θέσεων και μη έχοντας ποτέ
θέσει στόχους των διευθύνσεων αλλά και των εργαζομένων, χωρίς αξιολόγηση
ιεράρχησης, έρχονται να τεμαχίσουν και να διασπάσουν τους εργαζόμενους.
Οι ίδιοι, αυτοί που δεν μπορούν πολλές φορές να διοικήσουν τις
υπηρεσίες μας θα γίνουν μόνοι αξιολογητές μας, με μία βαθμολογία που σε πολλές
περιπτώσεις θα είναι μεροληπτική, που θα
στιγματίσει τους εργαζόμενους και θα ρίξει άλλο ένα σαράκι για να
διασπαστούν οι διοικητικοί υπάλληλοι και οι διοικητικές υπηρεσίες . Τους
συνιστούμε να μην προχωρήσουν σε καμία αξιολόγηση με την κατ΄ επιταγή
ποσόστωση, καθώς αυτό πιθανώς να υποκρύπτει και άλλους κινδύνους πέρα από την
υλοποίηση ενός αισχρού νόμου που ακόμα και οι ίδιοι πιστεύουμε πως
διαφωνούν!
Σαν Δ.Σ.
αξιολογούμε και πιστεύουμε πως πρέπει να συνεχίσουμε τη στάση μας και να μην
παραδώσουμε τα φύλλα αξιολόγησης και αν μας δοθούν, να τα καταθέσουμε ασυμπλήρωτα
στο Σύλλογο. Δεν πρέπει αυτή την
ύστατη στιγμή του αγώνα που όλα έχουν παραπεμφθεί σε άμεσο μελλοντικό χρόνο
στις αίθουσες των δικαστηρίων με το πλέον ανώτατο συνδικαλιστικό μας όργανο
(ΑΔΕΔΥ), εμείς, όσο και να διαφωνούμε με τις πρακτικές που χρόνια έχει
ακολουθήσει, να ξεπουλήσουμε την προσπάθεια και με τη στάση μας να συμφωνήσουμε
με την αξιολόγηση και να υπονομεύσουμε τους Συλλόγους μας.
Ακόμα και να μας υποχρεώσουν να καταθέσουμε τα φύλλα αξιολόγησης στη
Διοίκηση, θα πρέπει να γράψουμε και να επισυνάψουμε νομικό κείμενο,
καταγράφοντας τις διαφωνίες μας, για νομική προστασία, σε περίπτωση ανώμαλης
εξέλιξης στο μέλλον, στηριζόμενοι στην αξιολόγηση, κείμενο το οποίο έχουμε ήδη
αποφασίσει αλλά θα σας το κοινοποιήσουμε με το πέρας της απεργιακής
κινητοποίησης - απόφασης της ΑΔΕΔΥ, είτε με τελεσίδικη απόφαση δικαστηρίου είτε
με την οποιονδήποτε άλλο τρόπο λήξη της.
Όλοι
μαζικά συνεχίζουμε τον αγώνα δεν παρατάμε τους Συνδικαλιστικούς μας φορείς
επειδή μας έχει κυριέψει ο φόβος και η τρομοκρατία.
Μόνο
με τη μαζικότητα θα νικήσουμε και θα ανατρέψουμε το νόμο στην πράξη.
Με
αγωνιστικούς χαιρετισμούς για το Δ.Σ. του Σ.Υ.Π.Υ.Υ.Π
Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ Ο ΓΕΝ.
ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ
ΚΑΓΚΙΟΥΖΗΣ ΓΡΗΓΡΟΡΗΣ
ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗΣ ΝΩΝΤΑΣ
Υ.Γ.1:
ενημερώνουμε ότι η πίεση με καθ’ οιονδήποτε τρόπο (ψυχολογική βία, πιέσεις
υπηρεσιακής φύσεως με τρομοκρατικές διαθέσεις, κ.λ.π.) για αποτροπή της
συμμετοχής σε απεργία συνιστά πράξη παράνομη και ως ποινικά διωκόμενη
παραπέμπει σε αργία.
Υ.Γ. 2: σας
κοινοποιούμε την απόφαση του δικαστηρίου αλλά και την ανακοίνωση της ΑΔΕΔΥ για
συνέχιση της απεργίας, ενώ θα σας ενημερώνουμε άμεσα για όλες τις εξελίξεις.
Δικαστική απόφαση – κόλαφος για την Κυβέρνηση
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
Κόλαφο αποτελεί για την Κυβέρνηση και τον Υπουργό
Διοικητικής Μεταρρύθμισης και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης, η δικαστική απόφαση
για την απεργία – αποχή που κήρυξε η Α.Δ.Ε.Δ.Υ. και αφορά στη μη συμμετοχή ή
σύμπραξη των Δημοσίων Υπαλλήλων στις διαδικασίες αξιολόγησης.
Το Μονομελές Πρωτοδικείο Αθηνών (2395/2014 Μον. Πρωτ.
Αθηνών Διαδικασίας Εργατικών Διαφορών) έκρινε νόμιμη τη συνέχιση της
απεργιακής κινητοποίησης.
Είναι χαρακτηριστικό το γεγονός ότι το Δικαστήριο
αιτιολογημένα απέρριψε ΟΛΑ ΤΑ ΑΚΟΛΟΥΘΑ ΑΙΤΗΜΑΤΑ ΤΟΥ ΔΙΚΟΓΡΑΦΟΥ ΤΗΣ ΑΓΩΓΗΣ ΤΟΥ
ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ:
1. Το αίτημα
για την απαγόρευση συνέχισης της συγκεκριμένης κινητοποίησης με τη συγκεκριμένη
μορφή, διάρκεια και αίτημα.
2. Το αίτημα για κήρυξη της Απόφασης ως προσωρινά εκτελεστής σχετικά με την ως άνω απαγόρευση.
3. Το αίτημα για την απαγόρευση κάθε μελλοντικής κινητοποίησης με το αυτό ή παρεμφερές αίτημα.
2. Το αίτημα για κήρυξη της Απόφασης ως προσωρινά εκτελεστής σχετικά με την ως άνω απαγόρευση.
3. Το αίτημα για την απαγόρευση κάθε μελλοντικής κινητοποίησης με το αυτό ή παρεμφερές αίτημα.
Η απόφαση είναι κόλαφος για το Ελληνικό Δημόσιο που
επέλεξε με μεγάλη χρονική καθυστέρηση, την πρωτοφανή στα συνδικαλιστικά και
δικαστικά χρονικά πρακτική της προσβολής απεργίας της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., δηλ. της
Τριτοβάθμιας και Ανώτατης Συνδικαλιστικής Οργάνωσης των Δημοσίων Υπαλλήλων. Οι
εκπρόσωποι του Δημοσίου μάλιστα κατά τη διεξαγωγή της δίκης, ομολόγησαν ότι η
απεργία – αποχή δεν δημιουργεί κανένα λειτουργικό πρόβλημα στις Υπηρεσίες, αλλά
επειδή έχει ανατρέψει τις διαδικασίες και τις προθεσμίες εφαρμογής του
νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης, ζητούν να κηρυχθεί παράνομη και
καταχρηστική.
Η δικαστική απόφαση αναγνωρίζει την έλλειψη
νομιμότητας της συγκεκριμένης κινητοποίησης για τον τυπικό λόγο της μη λήψης
απόφασης από το Συνέδριο της ΑΔΕΔΥ, ερμηνεία την οποία όχι μόνο δεν
αποδεχόμαστε, αλλά θα προσβάλλουμε στο Εφετείο Αθηνών, καθώς θεωρούμε ότι αποτελεί
μεθόδευση για την καθιέρωση των μνημονιακών απαγορεύσεων στο απεργιακό
δικαίωμα.
Όμως το κρίσιμο διακύβευμα της απεργίας-αποχής, η
οποία συνεχίζεται και νόμιμα και κανονικά και με την ίδια πάντα μαζική
συμμετοχή, είναι ακριβώς ότι κόντρα σε όλες τις προθεσμίες που σαρώθηκαν
από τη δικαιολογημένη αντίδραση και συμμετοχή των συναδέλφων σε κάθε Υπηρεσία,
μέρα με την μέρα ερχόμαστε πιο κοντά στην κατάργηση του αντισυνταγματικού και
αντιυπαλληλικού «εκτρώματος», που υπονομεύει τις Δημόσιες Υπηρεσίες της χώρας
μας, καθώς και το εργασιακό παρόν και μέλλον των εργαζομένων του Δημοσίου.
Η Ε.Ε. της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.:
§ Καλεί τους εργαζόμενους στο Δημόσιο να
συνεχίσουν και να εντείνουν τον αγώνα ενάντια στο νόμο – έκτρωμα.
ΑΠΕΡΓΟΥΜΕ – ΑΠΕΧΟΥΜΕ ΑΠΟ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΕΝΕΡΓΕΙΑ
ΣΥΝΔΕΕΤΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ.
ΔΕΝ ΣΥΜΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ΚΑΙ ΔΕΝ ΚΑΤΑΘΕΤΟΥΜΕ ΣΤΗΝ ΥΠΗΡΕΣΙΑ
ΦΥΛΛΑ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ
§ Καλεί τις Ομοσπονδίες και τα Πρωτοβάθμια
Σωματεία να συνεχίσουν τη διαδικασία συγκέντρωσης των Φύλλων αξιολόγησης.
§ Καλεί τα Δ.Σ. των Ομοσπονδιών και Σωματείων του
Δημοσίου σε σύσκεψη ενημέρωσης και προγραμματισμού της δράσης μας την Πέμπτη,
17 Ιουλίου 2014 και ώρα 2:00μμ.
§ Αποφασίζει να διοργανώσει την ημέρα εκδίκασης
της έφεσης της Α.Δ.Ε.Δ.Υ., κινητοποίηση καταγγελίας της ποινικοποίησης της
συνδικαλιστικής δράσης και υπεράσπισης των συνδικαλιστικών ελευθεριών και
δικαιωμάτων.
Από την Εκτελεστική Επιτροπή της Α.Δ.Ε.Δ.Υ.
ΠΑΡΑΘΕΤΟΥΜΕ ΤΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΑΠΟΣΠΑΣΜΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ ΤΗΣ
ΑΠΟΦΑΣΗΣ :
(1) Η αγωγή εισάγεται παραδεκτά ενώπιον του
Δικαστηρίου τούτου, για να συζητηθεί • κατά την προκείμενη ειδική διαδικασία
των εργατικών διαφορών (άρθρα 22 παρ. 4 εδ. α” του ν. 1264/1982, όπως ισχύει,
663 έως 676 ΚΠολΔ},και είναι εν μέρει νόμιμη, στηριζόμενη στις διατάξεις των
άρθρων 23 παρ. 1, 2 του Συντάγματος, 19, 20 παρ. 1, 2 και 21 του ν. 1264/1982,
281 ΑΚ;’68, 70, 125 παρ, 1 εδ. “α” και 176 ΚΠολΔ. Ωστόσο, το κύριο αίτημα -να
υποχρεωθεί η εvαγομένη να διακόψει την εξαγγελθείσα απεργία πρέπει ν”
απορριφθεί ως νόμω αβάσιμο, ενόψει του ότι το δίκαιο μας δεν αναγνωρίζει γενική
αξίωση για πράξη. ή παράλειψη σ” αυτές τις περιπτώσεις, το δε δραστικό μέτρο
διακοπής της απεργίας και παράλειψη της στο μέλλον θα έπρεπε να προβλέπεται
ρητά, τέτοια, όμως, νομοθετική πρόβλεψη δεν υπάρχει (ΜονΠρΘεσ 2853/2011 αδημ,
ΜονΠρΡοδ 45/2012 ΝΟΜΟΣ).
(2) Περαιτέρω, οι υπό κρίση πρόσθετες υπέρ της
εvαγόμεvης παρεμβάσεις, αρμόδια και παραδεκτά ασκήθηκαν ενώπιον του Δικαστηρίου
τούτου (άρθρ. 31 παρ. 1 του Κ.Πολ..Δικ) χωρίς τηv προηγούμενη τήρηση
προδικασίας {άρθρ. 231 και 656 του Κ.Πολ.Δικ),είναι νόμιμες, στηριζόμενες στις
διατάξεις των άρθρων 80, 669 παρ. 2 και 176 του Κ.Πολ.Δικ και πρέπει να
ερευνηθεί περαιτέρω για να κριθεί αν είναι βάσιμες και από ουσιαστική άποψη. Οι
ως άνω αγωγή και πρόσθετες παρεμβάσεις, πρέπει να συνεκδικαστούν, λόγω της
μεταξύ τους πρόδηλης συνάφειας (άρθρ. 31παρ. 1 και 246 του Κ.Πολ.Δικ}.
(3) Ομοίως, το έτερο κύριο αγωγικό αίτημα να
απαγορευθεί κάθε άλλη αντίστοιχη μελλοντική απεργιακή κινητοποίηση με το ίδιο ή
παρόμοιο περιεχόμενο, πέραν της αοριστίας του, αφού δεν γίνεται επίκληση ότι
έχει ήδη αποφασιστεί από τα αρμόδια όργανα του εναγομένου η πραγματοποίηση
ανάλογων απεργιακών κινητοποιήσεων και, επομένως, επίκειται μετά βεβαιότητας η
πραγματοποίηση τους, καθώς ότι εξ αυτών υφίσταται, με την επίκληση
συγκεκριμένων περιστατικών άμεσος κίνδυνος βλάβης του ενάγοντος, είναι
απορριπτέο ως μη νόμιμο, καθόσον δεν είναι δυνατόν να προβλεφθούν οι
περιστάσεις και οι συνθήκες υπό τις οποίες θα τελεί ενδεχόμενη νέα απεργιακή
κινητοποίηση, σε περίπτωση δε πραγματοποίησης τέτοιας στο μέλλον η ενάγουσα
έχει δικαίωμα να την προσβάλει ως παράνομη ή καταχρηστική και να προστατεύσει
έτσι τα τυχόν προσβαλλόμεvα δικαιώματα της (βλ. σχετικά ΜοvΠρΑΘ1134/2008,
ΜοvΠρΑΘ764/2007, ΜονΠρΑΘ 1936/2006 αδημ., ΜοvΠρΘεσ 3470/2012, ΜονΠpΘεσ
8492/2013 ΝΟΜΟΣ). Μη νόμιμο και απορριπτέο τυγχάνει και το .παρεπόμενο αίτημα
κήρυξης της παρούσας προσωρινά εκτελεστής, κατόπιν της απόρριψης των παραπάνω
κύριων καταψηφιστικών αιτημάτων, με τα οποία συνέχεται, ως μη νόμιμων.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου