Τετάρτη 24 Σεπτεμβρίου 2014

Επιστολή διαμαρτυρίας του αιρετού στο Κ.Υ.Σ.Ε.Ε.Π Παπαευθυμίου Δημήτρη




ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑΣ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΟΥ ΣΤΟ ΚΥΣΕΕΠ
ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΊΟΥ ΔΗΜΗΤΡΗ

ΘΕΜΑ: Ακύρωση στην πράξη της νομοθετικής ρύθμισης που ορίζει ότι, γλώσσα των κωφών είναι η Ελληνική Νοηματική Γλώσσα.

            Το Υπουργείο Παιδείας, μέσα από την αντιφατικότητα που το διακρίνει, κατάφερε να ακυρώσει στην πράξη την αναγνώριση ως επίσημη γλώσσα των Κωφών και Βαρηκόων την Νοηματική Γλώσσα (ν. 2817/00 και 3699/08), ζητώντας από αυτούς να έχουν πιστοποίηση της νοηματικής γλώσσας, από την Ομοσπονδία Κωφών.
            Συγκεκριμένα, η εγκύκλιος των αποσπάσεων των εκπαιδευτικών της Β΄θμιας εκπαίδευσης, όρισε ως φορέα πιστοποίησης της Νοηματικής Γλώσσας, την Ομοσπονδία Κωφών, ακυρώνοντας ως φορέα το Πανεπιστήμιο Πατρών, στο οποίο κάνει αναφορά ο ν. 4186/13, αρ. 28, αλλά και το Πανεπιστήμιο του Βόλου, το οποίο έχει συμπεριλάβει επίσημα στο πρόγραμμα  του τμήματος Ειδικής Αγωγής, την εκμάθηση της Νοηματικής Γλώσσας.
            Δηλαδή, ακυρώνει τους Πανεπιστημιακούς φορείς, ως φορείς πιστοποίησης της επάρκειας και διατηρεί μόνο την Ομοσπονδία Κωφών, καθαρά συνδικαλιστικό και όχι εκπαιδευτικό φορέα.
            Η στάση αυτή του Υπουργείου και συγκεκριμένα της Διεύθυνσης Ειδικής Αγωγής, είχε σαν αποτέλεσμα, να μην ληφθεί υπόψη το γεγονός ότι κάποιοι εκπαιδευτικοί είναι Κωφοί και να τους τοποθετούν σε σχολεία ακουόντων, επειδή δεν είχαν πιστοποίηση επάρκειας από την Ομοσπονδία Κωφών.
            Σε άλλη εξαιρετική περίπτωση, Κωφοί καθηγητές που τοποθετήθηκαν με απόσπαση σε σχολεία Κωφών, που είτε δεν είχαν επάρκεια από την Ομοσπονδία, είτε είχαν από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, να ανακαλούνται για να τοποθετηθούν σε αυτά αναπληρωτές που κατείχαν την επάρκεια της Νοηματική από την Ομοσπονδία.
Οι εκπαιδευτικοί αυτοί, που είναι Κωφοί, αν συνεχιστεί η στάση του Υπουργείου Παιδείας και των Δ/νσεων  Β ΄θμιας εκπαίδευσης (βλέπε Β΄Αθήνας), θα πρέπει να τοποθετηθούν σε άλλα σχολεία, εκτός των σχολείων Κωφών.
Επίσης, πολλοί εκπαιδευτικοί ακούοντες που διέθεταν επάρκεια Νοηματικής από το Πανεπιστήμιο της Πάτρας, δεν τους αναγνωρίστηκε η επάρκεια, με αποτέλεσμα, μετά από πολλά χρόνια προσφοράς εκπαιδευτικών υπηρεσιών στα σχολεία Κωφών, να βρεθούν εκτός.
Στο συγκεκριμένο ζήτημα, μας θλίβει το γεγονός ότι η Ομοσπονδία Κωφών ¨κωφεύει¨, θεωρώντας  ότι αυτό τη συμφέρει τουλάχιστον  από οικονομικής πλευράς αφού, η απόκτηση της επάρκειας είναι χρονοβόρα και πολυδάπανη.
Επιτέλους ας αλλάξει στάση το Υπουργείο Παιδείας και ας εφαρμόσει τους νόμους και την κοινή λογική.
            Ειδάλλως , ας ζητήσει και από τους ακούοντες εκπαιδευτικούς, των οποίων η μητρική γλώσσα είναι η Ελληνική, να αποκτούν πιστοποίηση επάρκειας της Ελληνικής Γλώσσας από τις Ομοσπονδίες ΟΛΜΕ και ΔΟΕ.
          
  Έτσι θα επέλθει δικαιοσύνη. ΕΛΕΟΣ ΠΙΑ
                                   
  ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΑΠΑΕΥΘΥΜΙΟΥ
     ΑΙΡΕΤΟΣ ΚΥΣΕΕΠ

2 σχόλια:

  1. Οι ίδιοι οι κωφοί εκπαιδευτικοί πιστεύουν ότι μπορούν να διδάσκουν σε σχολεία ακουόντων και το διεκδικούν και με επερωτήσεις στη Βουλή. Το πρόβλημα του κ. Παπαευθυμίου ποιό είναι; οτι προσπαθεί να τους περιορίσει να διδάσκουν μόνο στα σχολεία κωφών; Καμία 50ριά άτομα είναι όλοι κι όλοι, οι περισσότεροι ήδη διορισμένοι, οπότε πως κάνει έτσι; Η μήπως τελικά το πρόβλημά του είναι ότι δεν αναγνωρίζεται η επάρκεια του Παν.Πατρών και Βόλου για τους ακούοντες εκπαιδευτικούς και όοοοολα όσα λέει για τους κωφούς είναι για να μας ρίχνει στάχτη στα μάτια; http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%89%CF%86%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%AE%CE%BA%CE%BF%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Εδώ η επερώτηση των κωφών εκπαιδευτικών στη Βουλή: http://www.alfavita.gr/arthron/%CE%B5%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B2%CE%BF%CF%85%CE%BB%CE%AE-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CF%84%CE%AC%CF%81%CE%B3%CE%B7%CF%83%CE%B7-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B5%CF%81%CE%B3%CE%B1%CF%83%CE%B9%CE%B1%CE%BA%CF%8E%CE%BD-%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%B1%CE%B9%CF%89%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%BA%CF%89%CF%86%CF%8E%CE%BD-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%B2%CE%B1%CF%81%CE%AE%CE%BA%CE%BF%CF%89%CE%BD-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD

    ΑπάντησηΔιαγραφή