Τι ωφέλησε τελικά την Ειδική Αγωγή η κατάργηση του πίνακα Α;
Πήραμε και δημοσιεύουμε την παρακάτω επιστολή:
«Με
την υπουργική απόφαση 128005/Δ2/08-08-2014 (ΦΕΚ 2217/13.08.2014τ.Β́)
βάσει της οποίας διαμορφώθηκε η φετινή εγκύκλιος πρόσληψης των
αναπληρωτών Ε.Α.Ε. καταργήθηκε ο πίνακας Α, σύμφωνα με τον οποίο
προσλαμβάνονταν οι εκπαιδευτικοί ΑμεΑ σε ποσοστό 20% επί των προσλήψεων
και τους δόθηκαν 3-4 μόρια ανάλογα με το ποσοστό αναπηρίας τους σ' έναν
ενιαίο πίνακα.
Με
τη κατάργηση του πίνακα Α και τις ως τώρα προσλήψεις, επί συνόλου 2653
προσλήψεων στην ΕΑΕ οι εκπαιδευτικοί με αναπηρία που προσλήφθηκαν είναι
μόλις 191 και για τις δύο βαθμίδες εκπαίδευσης ποσοστό, δηλαδή ,περίπου
7%.
Αν
συνυπολογίσουμε το γεγονός ότι πολλοί εκπαιδευτικοί ΑμεΑ δεν είχαν καν
το δικαίωμα να κάνουν αίτηση λόγω έλλειψης δεκάμηνου το ποσοστό είναι
ακόμη μικρότερο!
Επιπλέον,
σύμφωνα με την υπουργική απόφαση οι κωφοί, τυφλοί, παραπληγικοί/
παραπληγικοί εκπαιδευτικοί εξαιρούνται των προσλήψεων από τα ΚΕΔΔΥ και
το θεσμό της παράλληλης στήριξης.
Πέρα
από αυτό, ακόμη και πολλοί εκπαιδευτικοί οι οποίοι προσλήφθηκαν,
προσλήφθηκαν μακριά από τον τόπο υποστήριξής τους (νοσοκομεία, γιατροί,
οικογένεια) με σοβαρές συνέπειες για την υγεία τους και ό,τι αυτό
συνεπάγεται... Η πρόσληψη των εκπαιδευτικών ΑμεΑ έδινε την ευκαιρία σε
εκπαιδευτικούς με αναπηρία να εργαστούν και να ενταχθούν ισότιμα στη
κοινωνία, αλλά και να αποτελούν παράδειγμα για τους μαθητές με αναπηρία,
καθώς οι σημερινοί μαθητές ΑμεΑ είναι οι αυριανοί εκπαιδευτικοί.
Οι
εκπαιδευτικοί με αναπηρία είναι η δύναμη της ΕΑΕ και όχι το πρόβλημά
της. Αλήθεια πιο απ' όλα τα προβλήματα της Ε.Α. έλυσε η κατάργηση του
πίνακα Α;
Την
υποστελέχωση των σχολικών μονάδων με εκπαιδευτικούς, ΕΕΠ/ΕΒΠ; Την
έγκαιρη κάλυψη της μεταφοράς των μαθητών ή τις ελλείψεις που υπάρχουν σε
υλικοτεχνικές υποδομές»;
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου