Τρίτη 5 Ιουλίου 2016

Συνεχίζει το Υπουργείο Παιδείας την εξολόθρευση της Φυσικής από τα σχολεία…


 
 Συνεχίζει το Υπουργείο Παιδείας την εξολόθρευση της Φυσικής από τα σχολεία…

Όταν σε όλες τις χώρες του κόσμου, που ενδιαφέρονται για την Παιδεία, αγωνιούν για το πώς θα γίνει η μέγιστη δυνατή αξιοποίηση των λεγόμενων STEMs (Φυσικές Επιστήμες, Τεχνολογία, Μηχανική, Μαθηματικά), στην Ελλάδα του 2016 γίνεται συστηματικός αγώνας εξολόθρευσής τους.  
Μετά την εξαφάνιση των Εργαστηρίων Φυσικών Επιστημών από τα σχολεία (παγκόσμια ελληνική πρωτοτυπία), τις δεύτερες και τρίτες αναθέσεις της Φυσικής σε οποιονδήποτε με πτυχίο που θα τύχει να περνά έξω από την αίθουσα, την οπισθοδρόμηση της διδακτέας ύλης στα σχολικά προγράμματα του 1920(!!!) έρχεται και η ανακοίνωση των μεταθέσεων για το σχολικό έτος 2016 -2017.
Όπως φαίνεται και από τον πίνακα που επισυνάπτουμε, η Φυσική τιμωρείται ξανά από το Υπουργείο Παιδείας. Οι μεταθέσεις Φυσικών είναι ελάχιστες, τη στιγμή που οι ανάγκες είναι τεράστιες. Μόλις 25 μεταθέσεις συνολικά και μία (!!!) στην Αττική, όπου συγκεντρώνεται σχεδόν το μισό σχολικό δυναμικό της χώρας!!!
 
Προφανώς και η λύση έχει ήδη βρεθεί. Θα διδάξουν Φυσική οι μη πτυχιούχοι Φυσικής!!! Τι κι αν οι μαθητές και οι γονείς διαμαρτύρονται και θα αναγκαστούν να προσφύγουν από το Γυμνάσιο στα φροντιστήρια, γιατί οι διδάσκοντες δε θα γνωρίζουν Φυσική; Τι κι αν το μάθημα θα γίνεται διεκπεραιωτικά, αρκεί κάποιος να προσέχει τα παιδιά στην αίθουσα; Τι κι αν υπάρχουν αναφορές από αρμόδιους φορείς της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης ότι οι δεύτερες και τρίτες αναθέσεις (ιδίως οι τρίτες) έχουν αποδιοργανώσει το εκπαιδευτικό μας σύστημα; Τι κι αν διαπιστώνεται δραματική πτώση στις επιδόσεις των ελλήνων μαθητών στις φυσικές επιστήμες με όλα αυτά τα παιχνίδια των (αν)αρμοδίων, που πειραματίζονται σε βάρος των μαθητών και των οικογενειών τους;   Λογιστικά να βγαίνει το πράγμα κι όλα καλά…
Οι επιστήμες που αναπτύσσουν τη γνώση, τις ικανότητες και τις αντιληπτική ικανότητα των μαθητών βάλλονται συστηματικά. Οι επιστήμες που μέσω της καινοτομίας και της έρευνας μπορούν να αποτελέσουν εφαλτήριο για την ανάπτυξη του τόπου διώκονται με τόση εμπάθεια, που δημιουργεί προβληματισμό για τα κίνητρα των εμπνευστών τους.
Με την Παιδεία δεν παίζουμε, ούτε πειραματιζόμαστε ασκόπως.
Αφήνουμε το Υπουργείο Παιδείας και τις προκλητικές του πρακτικές στην κρίση όλων όσων ενδιαφέρονται για τον τόπο και το μέλλον του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου