ΠΟΛΥΗΜΕΡΕΣ ΕΚΔΡΟΜΕΣ ΚΑΙ
ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Σ.Μ.Ε.Α.Ε....Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΚΑΙ ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε....ΜΟΝΟ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ
ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΟΙ Ε.Δ.Ε.Α.Υ....ΕΠΙΤΡΟΠΗ ΣΤΟ Ι.Ε.Π ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ....ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ ΕΚΠ/ΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ Ε.Ε.Π....Ο ΕΚΠ/ΚΟΣ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΤΟ ΜΑΘΗΤΗ.... ΡΥΘΜΙΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΣΥΜΒΑΣΕΙΣ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ ΕΚΠ/ΚΩΝ
Εντρυφώντας
στο σε Δημόσια Διαβούλευση(στην οποία, ειρήσθω εν παρόδω, η δυνατότητα
κατάθεσης σχολίων έχει διακοπεί από τις 5μμ της Μ.Πέμπτης)σχέδιο νόμου για την
Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση, πλην των πρώτων επισημάνσεων που ήδη κοινοποιήσαμε
-http://seepea-stella.blogspot.gr/2014/04/blog-post_17.html
-ενδιαφέρον έχουν και τα παρακάτω επτά(7) σημεία - ρυθμίσεις που περιέχονται σ
αυτό:
1ον) ΠΡΟΒΛΕΨΗ ΜΟΝΟΗΜΕΡΩΝ
ΚΑΙ ΠΟΛΥΗΜΕΡΩΝ ΕΚΔΡΟΜΩΝ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΤΩΝ Σ.Μ.Ε.Α.Ε
Παράγραφος 4, του
άρθρου 9:
Προβλέπονται
οι μονοήμερες και πολυήμερες εκδρομές μαθητών στις ΣΜΕΑΕ Δευτεροβάθμιας
Εκπαίδευσης, εφόσον ο Σύλλογος Διδασκόντων κρίνει τον απαραίτητο αριθμό συνοδών
εκπαιδευτικών, ΕΕΠ και ΕΒΠ, σε ίδια αναλογία, ώστε να διασφαλίζεται η
μετακίνηση και διαμονή των μαθητών.
2ον) ΣΥΣΤΑΣΗ Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΚΑΙ
ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε
Παράγραφος 4ε, του
άρθρου 4:
Συστήνεται Ε.Δ.Ε.Α.Υ. και στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε. η
οποία αποτελείται από τον ψυχολόγο, τον κοινωνικό λειτουργό και έναν
εκπαιδευτικό του σχολείου. Πρόεδρος ορίζεται ο δ/ντής της Σ.Μ.Ε.Α.Ε. με απόφαση
του Δ/ντή Εκπ/σης, ο οποίος συμμετέχει στις συνεδριάσεις με δικαίωμα ψήφου για
όλα τα θέματα. Σκοπός της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των Σ.Μ.Ε.Α.Ε. είναι η εισήγηση για κάθε
θέμα που αφορά τους μαθητές του σχολείου και η συνεργασία σε όλα τα επίπεδα με
φορείς , υπηρεσίες , αρχές για κάθε θέμα που αφορά τους μαθητές και τη
λειτουργία του σχολείου. Στην αποκλειστική αρμοδιότητα της Ε.Δ.Ε.Α.Υ. των
Σ.Μ.Ε.Α.Ε. επίσης είναι η παράταση της φοίτησης των μαθητών των σχολείων της
Α’/θμιας εκπ/σης για ένα ακόμα έτος και όπου δεν έχει συγκροτηθεί με απόφαση
του συλλόγου διδασκόντων.
3ον) ΟΙ Ε.Δ.Ε.Α.Υ ΘΑ
ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΗΝ ΠΛΗΡΗ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗ ΤΟΥΣ ΜΕ ΜΟΝΙΜΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ. ΓΙΑ ΤΟ 2013-14 ΣΥΓΚΡΟΤΟΥΝΤΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ
ΑΠΟΥΣΙΑΖΕΙ ΕΝΑ ΜΕΛΟΣ
Παράγραφος 4στ, του
άρθρου 4:
Οι ΕΔΕΑΥ
λειτουργούν μόνο μετά την έκδοση Κανονισμού Λειτουργίας τους και την πλήρη
στελέχωσή τους μόνο με μόνιμο προσωπικό. Κατά την πρώτη εφαρμογή από το σχολικό
έτος 2013-2014 του θεσμού των ΕΔΕΑΥ του άρθρου 39 του ν. 4115/2013 (τ. Α΄ 24)
μπορούν να συγκροτούνται οι ΕΔΕΑΥ ακόμα και αν απουσιάζει ένα μέλος τους, λόγω
εξάντλησης των πινάκων πρόσληψης αναπληρωτών ΕΕΠ που τηρούνται στις
περιφερειακές διευθύνσεις εκπαίδευσης.
4ον) ΣΥΓΚΡΟΤΕΙΤΑΙ ΕΠΙΤΡΟΠΗ
ΣΤΟ Ι.Ε.Π ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΤΑΣΗ ΣΥΝΑΦΕΙΑΣ ΤΩΝ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ - ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΚΩΝ ΤΙΤΛΩΝ
ΣΤΗΝ Ε.Α.Ε
Παράγραφος 4, του
άρθρου 32:
Στο Ι.Ε.Π. με απόφαση του προέδρου του ,
συγκροτείται επιτροπή η οποία θα εξετάζει τις συνάφειες των
μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων με την Ειδική Αγωγή αποτελούμενη από τον
σύμβουλο Α’ Ειδικής Αγωγής του Ι.Ε.Π. ως πρόεδρο, δύο μέλη Δ.Ε.Π. με
αντικείμενο την Ειδική Αγωγή , έναν σχολικό σύμβουλο Ε.Α.Ε. , τον Δ/ντή της
Ειδικής Αγωγής του Υ.ΠΑΙ.Θ. ή εκπρόσωπο της Δ/νσης και όταν εξετάζονται
συνάφειες που αφορούν τα Ε.Ε.Π.-Ε.Β.Π. ένας εκπρόσωπος της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α. με
αυξημένα προσόντα και εμπειρία. Με πρόταση της ανωτέρω επιτροπής και απόφαση
του Υπουργού Παιδείας θα καθοριστούν τα κριτήρια και οι προϋποθέσεις χορήγησης
της συνάφειας των τίτλων με την Ειδική Αγωγή. Όλες οι συνάφειες
μεταπτυχιακών-διδακτορικών τίτλων που θα κριθούν με την παραπάνω διαδικασία θα
έχουν μόνιμη ισχύ.
5ον) ΟΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΤΑΙ
ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕΙΔΙΚΟ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ(Ε.Ε.Π)
Παράγραφος 7, του άρθρου 32:
Από την ψήφιση
του παρόντος νόμου, όπου αναφέρεται Εκπαιδευτικό Προσωπικό, εννοείται και το
Ειδικό Εκπαιδευτικό για κάθε συνέπεια (μεταθέσεις, αποσπάσεις, μετατάξεις,
υπηρεσιακή κατάσταση κ.λπ.), εκτός αν ορίζεται διαφορετικά από τον παρόντα
νόμο.
6ον) Η ΣΥΜΒΑΣΗ ΤΩΝ ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΩΝ
ΕΚΠ/ΚΩΝ Δ.Ε Ε.Α.Ε ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΑΠΕΙ ΣΕ ΠΛΗΡΟΥΣ
ΩΡΑΡΙΟΥ(ΠΑΡΕΧΟΥΝ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΚΕΔΔΥ)
Παράγραφος 12, του
άρθρου 32
12. Ι) Η
παρ. 24 του άρθ. 28 του Ν. 4186/2013 (ΦΕΚ 193/Ά), καθώς και η παρ. 9 του άρθ.
11 του Ν. 4229/2014 (ΦΕΚ 8/Α) αντικαθίστανται ως εξής: «Εκπαιδευτικοί ΕΑΕ οι
οποίοι προσλαμβάνονται για ΣΜΕΑΕ και Τμήματα Ένταξης σύμφωνα με τις κείμενες
διατάξεις, ως αναπληρωτές πλήρους ωραρίου σε Διευθύνσεις Πρωτοβάθμιας ή
Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και απασχολούνται τουλάχιστον 16 ώρες εβδομαδιαίως,
λαμβάνουν τις τακτικές μηνιαίες αποδοχές πλήρους ωραρίου από την έναρξη του
σχολικού έτους 2013-2014. Οι ανωτέρω εκπαιδευτικοί, από τη δημοσίευση του
παρόντος νόμου, συμπληρώνουν το προβλεπόμενο από το νόμο διδακτικό ωράριο εντός
της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης με την ακόλουθη σειρά προτεραιότητας: σε
άλλη ΣΜΕΑΕ, σε ΚΕΔΔΥ, σε ενισχυτική διδασκαλία στην ίδια σχολική μονάδα ή σε
άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης, σε διοικητικό έργο της
σχολικής μονάδας που υπηρετούν ή σε όμορη σχολική μονάδα. Η ανωτέρω απασχόληση
θεωρείται ως χρόνος άσκησης διδακτικού έργου με όλες τις απορρέουσες από αυτό
συνέπειες. Τα παραπάνω ισχύουν και για εκπαιδευτικούς που προσλαμβάνονται από
τους πίνακες γενικής εκπαίδευσης για τις δομές της ειδικής αγωγής. Τα ανωτέρω
υλοποιούνται με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
II) Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕ ΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου η Υπουργική Απόφαση πρόσληψης και η σύμβασή τους μπορεί να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου στο ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης, εφόσον το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΙΙΙ) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του εδαφίου (ΙΙ) για τη μετατροπή της σύμβασής τους σε πλήρους ωραρίου και τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά με σειρά προτεραιότητας:
α) παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ.
Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
II) Οι προσλήψεις αναπληρωτών εκπαιδευτικών ΔΕ ΕΑΕ για την παράλληλη στήριξη πραγματοποιούνται αποκλειστικά ως μειωμένου ωραρίου. Για τους ανωτέρω προσληφθέντες εκπαιδευτικούς μειωμένου ωραρίου η Υπουργική Απόφαση πρόσληψης και η σύμβασή τους μπορεί να μετατραπεί σε πλήρους ωραρίου στο ίδιο πρόγραμμα ΕΣΠΑ, στην ίδια περιοχή της ίδιας βαθμίδας εκπαίδευσης, εφόσον το έχουν δηλώσει στην αρχική αίτησή τους με απόφαση του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
ΙΙΙ) Οι αναπληρωτές εκπαιδευτικοί του εδαφίου (ΙΙ) για τη μετατροπή της σύμβασής τους σε πλήρους ωραρίου και τη συμπλήρωση του διδακτικού τους ωραρίου, καθώς και οι εκπαιδευτικοί ΠΕ ΕΑΕ και ΠΕ Γενικής Αγωγής που προσλαμβάνονται για την παράλληλη στήριξη, εφόσον δε συμπληρώνουν το προβλεπόμενο διδακτικό τους ωράριο, παρέχουν συμπληρωματικά με σειρά προτεραιότητας:
α) παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση και σε άλλους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
β) ενισχυτική διδασκαλία στους μαθητές με αναπηρία ή/και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους παρέχεται παράλληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, στην ίδια σχολική μονάδα ή σε άλλη σχολική μονάδα της οικείας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης,
γ) υπηρεσίες σε ΚΕΔΔΥ.
Τα ανωτέρω υλοποιούνται με αποφάσεις του οικείου Διευθυντή Εκπαίδευσης.
7ον) Ο ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΤΗΣ
ΠΑΡΑΛΛΗΛΗΣ ΣΤΗΡΙΞΗΣ ΤΟΠΟΘΕΤΕΙΤΑΙ ΣΕ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΣΕ
ΜΑΘΗΤΗ
Παράγραφος 1β του
άρθρου 6:
Ο
εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης αναφέρεται και τοποθετείται σε σχολική
μονάδα και όχι αποκλειστικά σε μαθητή. Εάν υπάρχει σοβαρός λόγος, με εισήγηση
του οικείου σχολικού συμβούλου και του συμβούλου ΕΑΕ προς την Διεύθυνση
Εκπαίδευσης, μπορεί να εξυπηρετήσει διδακτικές ανάγκες ΕΑΕ στο σχολείο.
Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης θεωρείται δεύτερος εκπαιδευτικός της τάξης, συνεργάζεται υποχρεωτικά με αυτόν και ως εκ τούτου, δύναται η δυνατότητα εναλλαγής των ρόλων μεταξύ των εκπαιδευτικών εντός της τάξης, με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού της τάξης.
Ο εκπαιδευτικός της παράλληλης στήριξης θεωρείται δεύτερος εκπαιδευτικός της τάξης, συνεργάζεται υποχρεωτικά με αυτόν και ως εκ τούτου, δύναται η δυνατότητα εναλλαγής των ρόλων μεταξύ των εκπαιδευτικών εντός της τάξης, με πρωτοβουλία του εκπαιδευτικού της τάξης.
Βασίλης
Βούγιας
20/4/2014
Καλημέρα κύριε Βούγια και Χρόνια Πολλά!
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα ήθελα παρακαλώ αν μπορείτε να μας δώσετε κάποιες διευκρινίσεις σχετικά με το θέμα της συνάφειας των μεταπτυχιακών.
1. Τα μεταπτυχιακά που ήδη υπάρχουν και μοριοδοτούνται κανονικά, θα κριθούν από την αρχή? Και αν κριθούν μη συναφή, τι θα γίνει? Θα μηδενιστούν ή θα τους δοθεί η δυνατότητα να "συμπληρώσουν" με κάποιο τρόπο τα προβληματικά σημεία τους?
2. Τα μεταπτυχιακά που εκπονούνται αυτή τη στιγμή, θα έχουν τη δυνατότητα να "προσαρμόσουν" ίσως τον οδηγό σπουδών τους προκειμένου να πάρουν συνάφεια?
3. Τι σημαίνει μη "συναφές" μεταπτυχιακό? Πώς είναι δυνατόν κάποιο μεταπτυχιακό στην Ειδική Αγωγή να μην είναι συναφές με την Ειδική Αγωγή? Μήπως εννοείται κάτι άλλο, μια διάκριση δηλαδή όπως έγινε στα σεμινάρια, παλαιού και νέου τύπου?
4. Τι σημαίνει ότι θα έχει μόνιμη ισχύ η συνάφεια? Αυτό είναι παράλογο εντελώς, δεδομένου ότι ο κάθε οργανισμός έχει το δικαίωμα να αλλάζει και να τροποποιεί τους τίτλους του και με βάση αυτό να κρίνεται. Επίσης ακόμη και ο ΔΟΑΤΑΠ σε ότι αφορά τους τίτλους εξωτερικού κρίνει πάντα τον τίτλο μόνο του καθώς και τις συνθήκες κάτω από τις οποίες παρήχθη. Πολύ φοβάμαι ότι ο νέος νόμος θα δημιουργήσει τέρατα, τα οποία όλα θα κριθούν στο τέλος νομικά, αλλά θα ταλαιπωρήσουν απίστευτα πολύ κόσμο.
Χρόνια Πολλά με υγεία και φώς στη ζωή μας.
ΔιαγραφήΠολύ σημαντικές και ουσιαστικές οι ερωτήσεις σας. Φαντάζομαι να αποτελέσουν και αντικείμενο εργασίας, αυτές αλλά και άλλες, της επιτροπής που θα συγκροτηθεί στο Ι.Ε.Π. Γι αυτό καλό θα ήταν να καταχωρηθούν από σας ως σχόλιο στο αντίστοιχο άρθρο 32 της Δημόσιας Διαβούλευσης του σχεδίου νόμου, ώστε να καταγραφούν από τη Δνση Ειδικής Αγωγής του Υπουργείου. Προσωπικώς τις σημειώνω για να τις καταθέσω και δια ζώσης στο Υπουργείο. Πάντως πριν την ενεργοποίηση του εν λόγω άρθρου του νόμου θα υπάρξει ερμηνευτική εγκύκλιος, η οποία θα αποσαφηνίζει πολλά.
Ευχαριστώ πολύ για την άμεση απάντησή σας. Σχετικά με τη διαβούλευση, ναι θα κατατεθούν εφόσον αυτή ανοίξει ξανά, δεδομένου ότι τα σχόλια που κατατίθενται (ίσως λόγω αργιών) δεν ανεβαίνουν.
ΔιαγραφήΕλπίζουμε πάντως στην ερμηνευτική σύντομα, για να ξεκαθαρίσει το τοπίο προκειμένου να κρίνει ο κάθε ενδιαφερόμενος και να πάρει τις αποφάσεις του.
Χρόνια πολλά και καλή δύναμη
Διαγραφή2 ερωτήματα : με ποιο σκεπτικό ο διευθυντής μιας σμεαε να έχει δικαίωμα ψήφου; Μήπως αυτό προάγει στρεβλώσεις και διαταράξει τις σχέσεις του προσωπικού των σχολειών; Μήπως με αυτό τον τρόπο ενισχύεται ο ελεγκτικός και όχι ο διοικητικός ρόλος των διευθυντών;
Η στελέχωση των εδεαυ, καθώς και κάθε εκπαιδευτικής υπηρεσίας, οφείλει να στελεχώνεται με μόνιμο προσωπικό, πρωτίστως για την επιστημονική αξιοπιστία του θεσμού Η αναφορά του αυτονόητου στο νομοσχέδιο που αποσκοπεί; Τα οργανικά κενά των σδευ θα είναι τεράστια, πως προβλέπετε να στελεχωθούν;
Και ας μου επιτραπεί μια παρατήρηση. Η υπερβολική και δυσανάλογη μοριοδότηση των βαθμού πτυχίου αποφοίτων Τριτοβάθμιας εκπαίδευσης (Ευρωπαϊκή πρωτοτυπία- ακόμα και σε χώρες που ακολουθούν ακραία νεοφιλελεύθερη πολιτική δεν ισχύει κάτι τέτοιο) υποβαθμίζει τα πτυχία και δημιουργεί μεγάλες στρεβλώσεις όχι μόνο για τους αναπληρωτές αλλά και για αυτούς που φοιτούν σε ανώτερα και ανώτατα εκπαιδευτικά ιδρύματα. Το πανεπιστήμιο, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα, δεν είναι σχολείο όπου η αξιολόγηση και η καταλληλότητα αποτυπώνεται με βαθμούς. Ο υπουργός ως λειτουργός της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης θεωρώ πως το γνωρίζει καλά.
Nα είστε καλά
Το λέω όσο πιο καθαρά μπορώ. Το σχέδιο νόμου λέει: " Οι ΕΔΕΑΥ λειτουργούν μόνο μετά την έκδοση Κανονισμού Λειτουργίας τους και την πλήρη στελέχωσή τους μόνο με μόνιμο προσωπικό." Το μόνο με μόνιμο προσωπικό, σημαίνει ΟΧΙ με αναπληρωτές. Δηλαδή σημαίνει πως οι ΕΔΕΑΥ δεν θα λειτουργήσουν, γιατί αποκλείεται να προσλήφθεί μόνιμο προσωπικό και το υπάρχον δεν επαρκεί.
ΔιαγραφήΌσον αφορά στην ψήφο του Δντή ΣΜΕΑΕ, η θεσμοθέτηση αυτή έρχεται σε αντίθεση με την μη παροχή δυνατότητας ψήφου στους Δντές των Γενικών Σχολείων(ΕΔΕΑΥ).
Με το βαθμό πτυχίου, όντως υπάρχει πρόβλημα. Θα μπορούσαν να υπολογίσουν και τους βαθμούς από το Δημοτικό και μετά. Τι να πεί κανείς...
Φαίνεται πως η υπέρμετρη μοριοδότηση του βαθμού πτυχίου είναι σημαντικό να τεθεί, δεν στηρίζεται επιστημονικά και θα προκαλεί στρεβλώσεις σε μόνιμους και αναπληρωτές(μεταθέσεις, προσλήψεις).
ΔιαγραφήΑναφορικά με τη στελέχωση των ΣΔΕΥ, προφανώς και χρειάζονται άμεσα διευκρινήσεις από την πολιτική ηγεσία του υπουργείου
κ. Βούγια
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο άρθρο 22 αναφέρεται ότι στις περιπτώσεις που υποψήφιος είναι κάτοχος διδακτορικού και μεταπτυχιακού τίτλου στο ίδιο αντικείμενο, μοριοδοτείται μόνον ο διδακτορικός τίτλος.
Γιατί να παραλείπεται ο χρόνος, ο κόπος και τα έξοδα για την απόκτηση ενός μεταπτυχιακού τίτλου, απλά επειδή ένας υποψήφιος αποφάσισε να εμβαθύνει, να εξειδικευθεί και να εντρυφήσει σε ένα αντικείμενο της ειδικής αγωγής.
Γιατί να εκμηδενίζεται ο χρόνος που δαπανήθηκε για το μεταπτυχιακό τη στιγμή που μοριοδοτείται η προϋπηρεσία με 0.20 μόρια, δηλαδή 15 μήνες προϋπηρεσίας ισοδυναμεί με ένα μεταπτυχιακό;
Γιατί να μην προσμετράται το μεταπτυχιακό που είναι στην ειδική αγωγή, ενώ προσμετράται (αν και καλώς) ο βαθμός του βασικού πτυχίου που δεν έχει άμεση σχέση με το χώρο της ειδικής αγωγής;
Γιατί καταργείται η συνμοριοδότηση μεταπτυχιακού και διδακτορικού διπλώματος, ενώ επιτρέπεται η συνμοριοδοτηση μεταπτυχιακού τίτλου και σεμιναρίων;
θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικό με τα ακαδημαικά κριτήρια. Είμαι νηπιαγωγός και πριν κάποια χρόνια στο πανεπιστήμιο Κρήτης είχα τελειώσει σχολική ψυχολογία. Τώρα κάνω και μεταπτυχιακό ειδικής θα μοριοδοτηθούν και τα δύο μου μεταπτυχιακά ή θα έπρεπε να είναι και τα δύο πάνω στην ειδική αγωγή καθαρά.
ΑπάντησηΔιαγραφή