Δωρεάν επιμορφωτικό πρόγραμμα (διά ζώσης και εξ αποστάσεως) για εκπαιδευτικούς στην εκπαίδευση παιδιών προσφύγων από το Εθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο Αθηνών και με την οικονομική στήριξη της UNICEF (Refugee and Migrant Response in Greece).
Το πρόγραμμα
Αναγνωρίζοντας τον δύσκολο, μα κομβικό ρόλο των διδασκόντων στη μετάβαση αυτή, και με οδηγό την πεποίθηση πως το κλειδί για μία πραγματικά ενταξιακή εκπαίδευση είναι η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών της εκπαίδευσης, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει:
[Προτεραιότητα θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς ΔΕ, χωρίς να αποκλείονται εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων βαθμίδων]
Προτείνουμε μάλιστα την από κοινού συμμετοχή μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στηρίζουν ΤΥ ή ΔΥΕΠ ανά σχολική μονάδα ώστε να υπάρξει στοχευμένη στήριξη στο σύνολό της.
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 30 εκπαιδευτικοί ανά κύκλο.
Α. Δια ζώσης επιμορφώσεις
Ο πρώτος κύκλος επιμορφώσεων ξεκινάει στις 7/1/2019 και κάθε νέος κύκλος ξεκινάει ανά εβδομάδα (14/1, 21/1, 28/1, 4/2, 11/2). Ο πέμπτος κύκλος επιμορφώσεων ολοκληρώνεται στις 26/2/2018.
Ώρες: οι δια ζώσης επιμορφώσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινές μεταξύ 16:00 και 21:00 και Σαββατοκύριακα μεταξύ 10:00 και 15:00.
Για να δείτε το ακριβές πρόγραμμα, πατήστε εδώ.
Χώρος: οι δια ζώσης επιμορφώσεις θα διεξαχθούν στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Μαρασλή 4, Αθήνα. (μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ)
Β. Εξ αποστάσεως επιμορφώσεις
Παράλληλα με τις δια ζώσης επιμορφώσεις θα υπάρχουν και συνεδρίες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του προγράμματος.
.
Θεματικές ενότητες:
Αίτηση συμμετοχής:
Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ.
- Ποιοι είμαστε
- Στόχοι και φιλοσοφία του προγράμματος
Αναγνωρίζοντας τον δύσκολο, μα κομβικό ρόλο των διδασκόντων στη μετάβαση αυτή, και με οδηγό την πεποίθηση πως το κλειδί για μία πραγματικά ενταξιακή εκπαίδευση είναι η προώθηση της συνεργασίας μεταξύ των επαγγελματιών της εκπαίδευσης, το πρόγραμμα αυτό στοχεύει:
- Να χρησιμοποιήσει γνώσεις και βιώματα που ήδη έχουν οι εκπαιδευτικοί σε μια προσπάθεια να προσεγγίσουν διαφορετικά την εκπαιδευτική διαδικασία και να περιλάβουν όλα τα παιδιά μέσα σε αυτή.
- Να προσφέρει στοιχεία για την ιστορία της προσφυγικής κρίσης, τις πολιτισμικές και κοινωνικές συνθήκες της ζωής των προσφύγων, τα δικαιώματα των μαθητών στην εκπαίδευση σε μια προσπάθεια να γίνει κατανοητό το πλαίσιο ζωής των μαθητών/ μαθητριών στους οποίους στοχεύει το πρόγραμμα
- Να προσφέρει στους εκπαιδευτικούς εναλλακτικές επιλογές προσέγγισης της μαθησιακής διαδικασίας
- Να στηρίξει τους εκπαιδευτικούς στη διαφοροποίηση των διδακτικών πρακτικών τους προκειμένου να ανταποκριθούν στα βιώματα και τις ανάγκες όλων των μαθητών τους (προσφύγων και μη)
- Να ενθαρρύνει τη χρήση ποικίλων εκπαιδευτικών/παιδαγωγικών υλικών
- Να δημιουργήσει συνθήκες κοινότητας μάθησης για όσους και όσες εμπλακούν στο πρόγραμμα.
- Πού απευθύνεται
[Προτεραιότητα θα δοθεί στους εκπαιδευτικούς ΔΕ, χωρίς να αποκλείονται εκπαιδευτικοί των υπόλοιπων βαθμίδων]
Προτείνουμε μάλιστα την από κοινού συμμετοχή μόνιμων και αναπληρωτών εκπαιδευτικών που στηρίζουν ΤΥ ή ΔΥΕΠ ανά σχολική μονάδα ώστε να υπάρξει στοχευμένη στήριξη στο σύνολό της.
- Οργάνωση:
Μέγιστος αριθμός συμμετοχών: 30 εκπαιδευτικοί ανά κύκλο.
Α. Δια ζώσης επιμορφώσεις
Ο πρώτος κύκλος επιμορφώσεων ξεκινάει στις 7/1/2019 και κάθε νέος κύκλος ξεκινάει ανά εβδομάδα (14/1, 21/1, 28/1, 4/2, 11/2). Ο πέμπτος κύκλος επιμορφώσεων ολοκληρώνεται στις 26/2/2018.
Ώρες: οι δια ζώσης επιμορφώσεις θα πραγματοποιούνται καθημερινές μεταξύ 16:00 και 21:00 και Σαββατοκύριακα μεταξύ 10:00 και 15:00.
Για να δείτε το ακριβές πρόγραμμα, πατήστε εδώ.
Χώρος: οι δια ζώσης επιμορφώσεις θα διεξαχθούν στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης, Μαρασλή 4, Αθήνα. (μετρό ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ)
Β. Εξ αποστάσεως επιμορφώσεις
Παράλληλα με τις δια ζώσης επιμορφώσεις θα υπάρχουν και συνεδρίες σύγχρονης και ασύγχρονης τηλε-εκπαίδευσης στην ειδικά διαμορφωμένη πλατφόρμα του προγράμματος.
.
Θεματικές ενότητες:
- ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ Διαχείριση σε Πολυπολιτισμικές και Πολύγλωσσες Τάξεις:
- Πρόσφυγες στην εκπαίδευση: Μια ακόμη δυσκολία ή μια ακόμη ευκαιρία;
- In between: Έφηβες/οι μαθητές/τριες πρόσφυγες ανάμεσα σε διαφορετικούς κόσμους
- Διαφοροποιημένη Παιδαγωγική: Εμπειρίες και εργαλεία από το πεδίο
- Κοινωνικές και πολιτισμικές διαστάσεις του προσφυγικού
- Θέατρο στην Εκπαίδευση: Ταυτότητες και Ετερότητες
- Ο ρόλος των εκπαιδευτικών: αναστοχασμοί και ενδυνάμωση
- Γλωσσική Διαχείριση σε Πολυπολιτισμικές και Πολύγλωσσες Τάξεις:
- Πριν το μάθημα: τι πρέπει να γνωρίζει ο εκπαιδευτικός.
- “Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση;” Κατανόηση και παραγωγή προφορικού λόγου στην Ελληνική ως Γ2 για ομάδες παιδιών και εφήβων προσφύγων.
- Ενσωματωμένη Εκμάθηση Γλώσσας και Περιεχομένου (CLIL): Κατανόηση Γραπτού Λόγου και Λεξιλόγιο στην Ελληνική ως Δεύτερη Γλώσσα
- Εκπαίδευση και Φυσική: μεθοδολογικά βήματα και πειραματικές διατάξεις.
- Παραγωγή Γραπτού Λόγου και Ανατροφοδότηση.
Αίτηση συμμετοχής:
Για να συμπληρώσετε την αίτηση συμμετοχής, πατήστε εδώ.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου