Η εικονα των κενών του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) & Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π), του δοθέντος στα Μ.Μ.Ε πίνακα της Δ.Ο.Ε, δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα
Βασίλης Βούγιας
Πρόεδρος
Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α-ΣΤΕΛΛΑ
Τηλ:
22310-66588, 66162
Fax:
22310-25226
Κιν: 6974714206
Mail: seepeastella@yahoo.gr
Λαμία 20/4/2013
Προς τα μέλη του Δ.Σ της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α
Η Δ.Ο.Ε πήρε την σημαντική πρωτοβουλία να καταγράψει και να δημοσιοποιήσει σε πανελλαδικό επίπεδο, τα κενά των εκπαιδευτικών, αλλά και του Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικού(Ε.Ε.Π) και του Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού(Ε.Β.Π).
Χωρίς να θέλω να μειώσω ούτε κατ ελάχιστον την ουσία της προσπάθειας της Δ.Ο.Ε, είχα επισημάνει πως καλό θα ήταν τα στοιχεία των κενών του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π να συγκεντρωθούν με ευθύνη της Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α και των αιρετών συναδέλφων των Π.Υ.Σ.Ε.Ε.Π, οι οποίοι έχουν, ή θα έπρεπε να έχουν, λεπτομερή γνώση των κενών του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π.
Δυστυχώς η επισήμανσή μου με επιστολή στην Π.Ο.Σ.Ε.Ε.Π.Ε.Α, προσωπικά τηλεφωνήματα σε μέλη του Δ.Σ και με δημοσιοποίηση στο seepea stella http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/04/blog-post_8095.html, έπεσε στο κενό και έτσι αναγκάζομαι να επανέλθω μιας και διαπιστώνω πως η καταγραφή των κενών Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Και εξηγούμαι:
25 ΚΑΙ ΟΧΙ 5 ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
25 ΚΑΙ ΟΧΙ 5 ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΤΟΥ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π ΣΤΙΣ Σ.Μ.Ε.Α.Ε ΤΗΣ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ
|
ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ Δ.Ο.Ε
|
|||
Ε.Ε.Π
|
Ε.Β.Π
|
Ε.Ε.Π
|
Ε.Β.Π
|
|
Ν.ΦΘΙΩΤΙΔΑΣ
|
3
|
3
|
1
|
1
|
Ν.ΕΥΒΟΙΑΣ
|
5
|
2
|
0
|
0
|
Ν.ΒΟΙΩΤΙΑΣ
|
6
|
2
|
-
|
-
|
Ν.ΦΩΚΙΔΑΣ
|
3
|
1
|
3
|
0
|
Ν.ΕΥΡΥΤΑΝΙΑΣ
|
0
|
0
|
0
|
0
|
ΣΥΝΟΛΟ
|
17
|
8
|
4
|
1
|
25 λοιπόν τα κενά Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π και όχι 5. Προφανώς τέτοιες διαφορές στα νούμερα θα υπάρχουν και στις άλλες Περιφέρειες και αυτό γιατί:
414 ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Ε.Π ΚΑΙ Ε.Β.Π(Σ.Μ.Ε.Α.Ε & ΚΕ.Δ.Δ.Υ) ΣΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗ ΧΩΡΑ ΕΝΩ Ο ΠΙΝΑΚΑΣ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΜΟΝΟΝ 122 ΚΕΝΑ ΣΕ Σ.Μ.Ε.Α.Ε ΓΙΑ ΟΛΗ ΤΗ ΧΩΡΑ.
98 ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΟΡΓΑΝΙΚΑ ΚΕΝΑ ΓΙΑ ΤΟ Ε.Β.Π ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΑ 74 ΤΟΥ ΠΙΝΑΚΑ
Σύμφωνα με μια πρόχειρη καταγραφή που επιχείρησα και δημοσίευσα στις 11 Μαρτίου 2013 (βλέπε: http://seepea-stella.blogspot.gr/2013/03/414.html)
τα Οργανικά Κενά του Ε.Ε.Π και Ε.Β.Π στις Σ.Μ.Ε.Α.Ε και στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ
της χώρας είναι περίπου 414 τον αριθμό. Για το Ε.Β.Π δε, είναι 98 ΚΑΙ ΟΧΙ 74 όπως καταγράφεται στον πίνακα της Δ.Ο.Ε. Επίσης πρέπει να αναφέρω πως αφενός μεν ομιλούμε για Οργανικά Κενά και όχι και για Λειτουργικά, αφετέρου δε, πως δεν καταγράφονται στην προσπάθεια της Δ.Ο.Ε τα κενά του Ε.Ε.Π στα ΚΕ.Δ.Δ.Υ, τα οποία ως γνωστόν δεν ανήκουν ούτε στην Π/θμια ούτε στη Δ/θμια εκπαίδευση.
Από τη στιγμή που έλαβαν μεγάλη δημοσιότητα τα εν λόγω στοιχεία που αφορούν Ε.Ε.Π & Ε.Β.Π, (βλεπε ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΔΟΕ http://www.doe.gr/index.php?categoryid=18&p2_articleid=9932, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ http://www.protothema.gr/greece/article/?aid=273053 κ.λ.π), τίθεται ζήτημα εποπτείας και ελέγχου της αξιοπιστίας της εικόνας του κλάδου μας, καθόσον τα στοιχεία αυτά απεικονίζουν πλαστά την πραγματικότητα του Ε.Β.Π & Ε.Β.Π σε μια πολύ δύσκολη συγκυρία.
Βασίλης Βούγιας
19/4/2013
ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΠΙΝΑΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΤΩΝ ΚΕΝΩΝ ΑΠΟ ΤΗ Δ.Ο.Ε ΕΔΩ
ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Δ.Ο.Ε
ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ Δ.Ο.Ε
πάνω από χίλια τα κενά εκπαιδευτικών στην Ειδική Αγωγή
Μπορεί να βρισκόμαστε στην καρδιά της Άνοιξης, αλλά η Ειδική Αγωγή που
παρέχεται στη Δημόσια Εκπαίδευση βιώνει την πιο σκληρή βαρυχειμωνιά...
Το Δ.Σ. της Δ.Ο.Ε. έγκαιρα είχε επισημάνει την πλήρη εγκατάλειψη των
δομών Ειδικής Αγωγής, τις ελλείψεις των σχολείων που δεν πληρούν ούτε
τις ανάγκες των ατόμων με αναπηρία, καθώς και τις τεράστιες ελλείψεις
σε εκπαιδευτικό - ειδικό εκπαιδευτικό και βοηθητικό προσωπικό.
Η πανελλαδική καταγραφή που έγινε με ευθύνη της Δ.Ο.Ε. έδειξε ότι σήμερα οι
ελλείψεις σε εκπαιδευτικούς (σε Ειδικά Σχολεία και Νηπιαγωγεία -
τμήματα ένταξης και παράλληλης στήριξης) ξεπερνούν τις 1000, καθώς σε 41
από τις 57 περιοχές έχουν καταγραφεί 885!!! κενά εκπαιδευτικών (δείτε αναλυτικό συνημμένο πίνακα) σε ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό (ψυχολόγοι, κοινωνικοί λειτουργοί) 122 και ειδικό βοηθητικό προσωπικό 74.
Αγωνιζόμαστε για τη βελτίωση των δομών της παρεχόμενης Ειδικής Αγωγής.
Αγωνιζόμαστε για να
έχουν τα παιδιά με αναπηρία το δάσκαλο και τη δασκάλα τους, ένα
σύγχρονο σχολείο, με σύγχρονα προγράμματα - εργαλεία αντιμετώπισης των
δυσκολιών τους.
Απαιτούμε από την κυβέρνηση και το Υπουργείο Παιδείας:
- Άμεση αντιμετώπιση των χρόνιων προβλημάτων που αντιμετωπίζει ο χώρος της Ειδικής Αγωγής
- Την άμεση προκήρυξη διαγωνισμού Α.Σ.Ε.Π. για τους απόφοιτους των Π.Τ.Ε.Α. και μόνιμους διορισμούς για την κάλυψη όλων των κενών
- Να αναβαθμίσει την Ειδική Αγωγή και να εγκαταλείψει κάθε ιδέα υποβάθμισης και εγκατάλειψής της
- Κατάργηση των Νόμων και των διατάξεων που διαλύουν την Ειδική Αγωγή και την έναρξη ενός ουσιαστικού διαλόγου με όλους τους φορείς που εμπλέκονται.
Από τη Δ.Ο.Ε.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου